Страница 5 от 11

Публикувано на: 21 Фев 2012 01:11
от E60_Power
ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:
E60_Power написа:
......
Порових се малко по темата Нюрбургринг и това, което виждам е четвърто време на Лексус-а / много добре изглежда /. Първите две времена са на прототипи, така както виждам. Обаче, третото време виждам, че е поставено от Viper ACR, а доколкото знам това не е прототип, а сериен модел. Това, разбира се, няма значение и не омаловажава постижението на японците.

БМВ на пистата - титла във Ф1, Льо Ман / + една с McLaren с двигател БМВ /, 18 спечелени "24 часа на Нюрбургринг", 2 пъти "1000 километра на Нюрбургринг", 2 пъти "24 часа на Дайтона", 21 пъти "24 часа на Спа" / най-великата писта изобщо, според мен /, 2 пъти DTM.

Не е лошо, като за ненадеждна кола, нали! И доста сериозни постижения на фона на бързата обиколка на Лексус-а!
Малко изместваш фокуса на това, което исках да ти кажа - за разлика от теб, аз не ти казвам, че след като БМВ е с чак 58-мо време на пистата, то БМВ не става и истината е Лексус. Харесвай ги колкото искаш. А и БМВ са велика фирма с дългогодишна история, няма нужда да ми го показваш с факти. Просто не ни казвай обаче, че ако не сме на твоето мнение, то не разбираме от автомобили ;)
Когато казах "автомобил за разбирачи" / или нещо от рода беше / визирам предпочитанията си от двете / моите лични предпочитания, а иначе за семейна кола - Лексус-а /. Ама понеже казвам БМВ - затова и веднага започнаха коментарите. Само, че аз не съм сектант на една единствена тема / макар, че БМВ-то ми е на сърце / и съвсем спокойно мога да посоча и други автомобили, които са коли за разбирачи. Преди повече от десет години пътувах до Созопол / и карах известно време / една кола, която ми е в топ-а на "автомобили за разбирачи". И до днес от време на време се сещам за тоя си опит и за кефа, който изпитах. Тойота Селика с 2.0 бензинов мотор / и най-важното - тоя бензин имаше турбо по време - модел 1995 или 1996г., когато това е било много голяма рядкост /. А ако не ме лъже паметта, май беше и 4WD, ама не съм сигурен. Ниска, кожен салон, черна. Мечта! Е, мога да ти кажа, че и до ден днешен се сещам за нея. Уникална кола. Беше май над 220-230 коня / мързи ме да ровя за нея в нет-а /. Ето ти кола за разбирачи. Ама тя няма да предизвика негативни коментари, щото е Тойота. Виж, като се каже БМВ и ...... без коментар. В случая Тойота-та в тоя форум ще прозвучи политически коректно, както се казва. А БМВ-то - не!

Публикувано на: 21 Фев 2012 01:25
от E60_Power
LEXUS написа:Едно важно нещо изпускаш- всичките тези победи не са на бмв-та,които се предлагат на пазара за продажба. Това са коли за състезания,произведени само за състезания. Второто- почти всички победи на бмв,които цитираш са от 70-те и 80-те години. Нищо общо с днешния ден. И Алфа има много победи, и Пежо на някои от състезанията.
А във Ф1 БМВ няма нито една победа.Не знам как си се объркал.

Докато Lexus LFA е кола, която се продава на хората, тя не е направена за 2 състезания за да се каже "вижте колко сме страхотни и бързи на състезанието". Lexus LFA е бърз в реалния живот.
Когато казвам титла във Ф1, имам предвид, че Брабам са били с мотор на БМВ, когато Нелсон Пикет печели титлата при пилотите във Ф1 през 1983г. А иначе Кубица спечели в Канада с БМВ през 2008. Да, отбора се казваше БМВ Заубер, но причината да запази името Заубер бе в това, че Заубер като марка бе част от споразумението Конкорд, което уреждаше / доколкото ми е известно / самото участие в надпреварата. И като участник стоеше марката "Заубер". За да я махнат от логото си БМВ трябваше да платят няколко десетки милиона долара и те предпочетоха да я запазят. Иначе отбора бе 100% БМВ.

Публикувано на: 21 Фев 2012 01:35
от Japanese_fever
LEXUS написа: Да не забравяме,че хибрида е по-тежък с над 100кг. и е по-бърз от БМВ-то на всички дисциплини.

А за Нурбургринг Лексуса е много бърз безспорно.
Кой Лексус LFA ли, дето никой нормален човек не може да си го позволи, а М3-ка на старо много хора може да си вземат и да й се кефят и ще трепе виски Лексуси по улиците и пистите?

LEXUS-e тази тема е създадена специално за теб,
но това не означава, че трябва да си пропускаш хапчетата! biggrin.gif

Публикувано на: 21 Фев 2012 01:47
от LEXUS
Japanese_fever написа:
LEXUS написа: Да не забравяме,че хибрида е по-тежък с над 100кг. и е по-бърз от БМВ-то на всички дисциплини.

А за Нурбургринг Лексуса е много бърз безспорно.
Кой Лексус LFA ли, дето никой нормален човек не може да си го позволи, а М3-ка на старо много хора може да си вземат и да й се кефят и ще трепе виски Лексуси по улиците и пистите?
Този Лексус за това е толкова бърз бе,пич, ако става въпрос за евтинийка има и много тунинговани Голфчета с по 300 коня. Има Супри,Скайлайни и така нататък,които вървят брутално.

Кво искаш да кажеш пак,че не ти се разбра бе,пичага. Все някаква простотия трябва да издраскаш, защо си толкова заядлив, дали елементарния начин,по който се опитваш да се правиш на остроумен не е заради невъзможността да го правиш по друг начин?
Я кажи сега,експерте , КОМПА мери ли кислород или само въздух? biggrin.gif

Публикувано на: 21 Фев 2012 01:57
от LEXUS
E60_Power написа: Когато казах "автомобил за разбирачи" / или нещо от рода беше / визирам предпочитанията си от двете / моите лични предпочитания, а иначе за семейна кола - Лексус-а /. Ама понеже казвам БМВ - затова и веднага започнаха коментарите. Само, че аз не съм сектант на една единствена тема / макар, че БМВ-то ми е на сърце / и съвсем спокойно мога да посоча и други автомобили, които са коли за разбирачи. Преди повече от десет години пътувах до Созопол / и карах известно време / една кола, която ми е в топ-а на "автомобили за разбирачи". И до днес от време на време се сещам за тоя си опит и за кефа, който изпитах. Тойота Селика с 2.0 бензинов мотор / и най-важното - тоя бензин имаше турбо по време - модел 1995 или 1996г., когато това е било много голяма рядкост /. А ако не ме лъже паметта, май беше и 4WD, ама не съм сигурен. Ниска, кожен салон, черна. Мечта! Е, мога да ти кажа, че и до ден днешен се сещам за нея. Уникална кола. Беше май над 220-230 коня / мързи ме да ровя за нея в нет-а /. Ето ти кола за разбирачи. Ама тя няма да предизвика негативни коментари, щото е Тойота. Виж, като се каже БМВ и ...... без коментар. В случая Тойота-та в тоя форум ще прозвучи политически коректно, както се казва. А БМВ-то - не!
:thumbsup: smile.gif Не е точно така - Селиката, кола за разбирачи според теб, но според друг колата за разбирачи ще е безшумният и идеално балансиран V8 на Лексус и пътуване в LS 430 в уникална тишина и лека музика,прекрасно и неусетно превключващата трансмисия,хубава возия и всичко винаги да работи.
Иначе тази Селика и цвят и на мен много ми допада. cool.gif

Публикувано на: 21 Фев 2012 09:21
от martod
Nixter написа:До сега най-интересното от темата е, че повечтое хора биха избрали корейски автомобил пред немски. laugh.gif
Ами явно хората четат и Ауто билд, а не само статистиките на ТЮВ .. laugh.gif

Публикувано на: 21 Фев 2012 10:04
от martod
LEXUS написа:
Всеки да си харесва каквото иска.
Ми що не оставиш тогава човека да си харесва БМВ-то, ние да си харесваме кой каквото си иска, ами по всички теми се пениш всячески да ни наложиш твоето мнение, че Лексуса е най велик .. biggrin.gif
И ква е изобщо файдата, че е най велик, като ти не караш такъв ? .. tongue.gif

Публикувано на: 21 Фев 2012 11:16
от mirott
Не бе, той кара тойота, а според ТУФ и аутобилд те са номер 1! И за тва така...

Публикувано на: 21 Фев 2012 11:30
от martod
mirott написа:Не бе, той кара тойота, а според ТУФ и аутобилд те са номер 1! И за тва така...
Аааа, това вече е спорно, според ТЮФ-леците да biggrin.gif ама според Аутобилда вече Хюндай е № 1 ..
А сега де, на кого да вярваме, дали да си вземаме пак тойота, или Кореец, че и с по дълга гаранция .. :whistle:
Или пък да заложим на Българското .. laugh.gif
Сутрин ме буди алармата на китайския телефон. Пускам китайския телевизор и докатао загрее китайската кафе машина, посъбирам разпиляните снощи китайкски играчки на детето . Обличам ктайските му дрешки, включвам китайската аларма на жилището,слизаме по стъпалата от китайски гранит, оставям на кварталния помияр остатъците от вечерната китайска храна и се качваме в БЪЛГАРСКИЯ ми автомобил сглобяван в Ловеч по Китайска технология . По пътя за училището преговаряме "Аз съм българче".
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 21 Фев 2012 11:32
от nikolas3
Ама тя темата не е ли за следващия автомобил?
Пожелавам Ви нека всеки да си купи каквото иска и каквото му стиска! А лакърдиите....
А моето мнение е: ще си карам Тойотката засега ,а съм пуснал и на жена ми Цетката за продан,и после и на нея Апонче,щото така и така цяла зима тя ми кара Авенсиса,а аз си дрифтя със немското задно загубено ....Освен високия клас немски коли,които да ме грабнат с екстри и удобство,при всички практични и икономични сравнения,плюсовете са за японските/малко скучни/ МПСта.
А повярвайте ми ,че съм карал и стопанисвал твърде много автомобили.Просто опит и мнение.

Публикувано на: 21 Фев 2012 12:34
от slowtraveler
Гледайки линка в другата тема за Аутобилд, и замисляйки се за хубав хибрид веднага разбрах, че съм пропуснал част от автомобилостроенето...
Та според суперточните немци на първо място като хибриден и зелен автомобил не е Тойота/Лексъс а е Пежо/Ситроен... :whistle:

Публикувано на: 21 Фев 2012 13:19
от scorpion
Аз си пожелавам следващия ми автомобил да е ...... служебен biggrin.gif

Иначе от месеци следя седмичния Аутобилд и наистина има много прехласване по Хюндай. За Тойота хвърлят по някоя и друга дума и снимка но досега освен че са похвалили Примуса и Королата (избор за стар автомобил), общо взето не им е по сърце rolleyes.gif

Апропо днес май стартира официално производството на GW made in Bulgaria. Пожелавам на проекта успех и дълголетие и най-вече качествени и безопасни автомобили !

Публикувано на: 21 Фев 2012 17:51
от LEXUS
martod написа:
LEXUS написа:
Всеки да си харесва каквото иска.
Ми що не оставиш тогава човека да си харесва БМВ-то, ние да си харесваме кой каквото си иска, ами по всички теми се пениш всячески да ни наложиш твоето мнение, че Лексуса е най велик .. biggrin.gif
И ква е изобщо файдата, че е най велик, като ти не караш такъв ? .. tongue.gif
Виж какво, господине, ти като си фен на немски коли, не е нужно тук да ми обясняваш как аз не трябвало да харесвам Лексус и как ТУВ са Туфлеци. Това,че не карам Лексус изобщо не означава,че не го харесвам. Глупава логика- защо го харесваш, като не го караш. Що за тъпанарско изказване.

Второ, къде си НАЛАГАМ мнението? Я цитирай и не говори ала-бала. Колегата каза,че хората,разбиращи от автомобили , харесвали БМВ. ТИ, стрино, защо там не се намеси да кажеш,че това е налагане на мнение, а тук се намесваш. Не се ли усещаш,че с постоянното ти отрицание към Тойота и Лексус си нахален. То бива демокрация в този форум , но такива като теб почвате да се оливате и едва ли не на мен трябва да ми е неудобно да харесвам Лексус и да отстоявам това свое мнение във форум на Тойота. А ти тук се изживяваш като някой ментор-широкосркроен,а всъщност си нищо пвече от един екземпляр, отрицаваш Тойота и Лексус постоянно. И ми говориш толкова нахално и важно като че ли аз трябва да се притеснявам,че харесвам и хваля аргументирано Тойота и Лексус!!! Ти разбираш ли къде се намираш?

Значи аз си налагм мнението- с кое? Дай да цитираме тук и да видим в тази тема кой си налага мнението.

Публикувано на: 21 Фев 2012 17:52
от LEXUS
mirott написа:Не бе, той кара тойота, а според ТУФ и аутобилд те са номер 1! И за тва така...
И според доста други,ама ти още не си ги запомнил. Във Вършец сте най-спецове, особено в кафето и кръчмата,знам. Там е най-лесно,ама тук не вървите.
Такива като теб в тоя форум и къде ли не съм ги слушал много. Точно ти,който вчера разбра,че ТЮВ не работят само с автомобили в гаранция, почваш пак да се правиш на остроумен. Няма как да се правиш на остроумен, без да си чел. Просто не става.

Публикувано на: 21 Фев 2012 17:57
от slowtraveler
А какво имате против руските автомобили :whistle:
Изображение