Страница 5 от 5

Публикувано на: 18 Яну 2012 10:57
от rudolf
MX5 написа:
rudolf написа:спомянм си че мх5 караше с хоосиер без достатъчни процент канали са да са легални или бъркам?
Аз карам с Hoosier А6 семи-сликове (легални са за улицата), защото сликове в моя клас не разрешават. Ако можеше сликове, досега да съм сложил. В моя клас няма ограничение на treadwear.
лорда ни дари същия модел, и видях че са като твойте. аз си мислех че това е пълен слик, и се чудех защо са тези канали. по смътен спомен ,бях чел,че в европа изискването за стреет гуми е минимум 17% канали, на което тези мисля че не отговарят. или отговарят,но са се стремили да не осакатят борда?
предполагам си взел най мекия тип??? успяваш ли да ги вкараш в работна температура и след колко време??? предполагам маздата иде около 920-950кила и около 200-220 коня?

в стреет класа на джапи-само той сигурно си мисли че всички карат с улични гуми ,защото са не по лоши от сликовете:)

p.s.:ЧЕстито за реното...осъществи детските мечти на половината ми познати:)

Публикувано на: 18 Яну 2012 12:17
от andrian999999
много лачена тая МХ5-ца изглежда като прясно боядисана или пастирана, харесва ми, само дето не си и сложил корито на съседната седалка

Публикувано на: 18 Яну 2012 18:11
от Japanese_fever
rudolf написа: в стреет класа на джапи-само той сигурно си мисли че всички карат с улични гуми ,защото са не по лоши от сликовете:)
Не е верно!
Казах, че караме с улчини, защото са по-ефтини.
Върни се и го прочети.

Аз също си мислех, че на МХ-а са пълни сликове, независимо от лентите.

Публикувано на: 18 Яну 2012 18:26
от Japanese_fever
MX5 написа:
Ето я моята MX5-ца с 275/35 R15 Hoosier A6 семи-сликове и 15x9 джанти:



Ето MX5-цата на един приятел с 245/580 R15 Hoosier R80 сликове и 15x10 джанти:
Защо караш с толкова широка гума на таз джанта?

Публикувано на: 18 Яну 2012 23:18
от rudolf
Japanese_fever написа:
rudolf написа: в стреет класа на джапи-само той сигурно си мисли че всички карат с улични гуми ,защото са не по лоши от сликовете:)
Не е верно!
Казах, че караме с улчини, защото са по-ефтини.
Върни се и го прочети.

Аз също си мислех, че на МХ-а са пълни сликове, независимо от лентите.
сори джап,,така ми се стори щото ни питаше ,защо караме сликове като вие 70 човека карате на състезания с тези дънлопи.

мх5 кара с тоя размер джанти,защото хосиер си я препоръчва...пише 9-11

Публикувано на: 19 Яну 2012 20:21
от MX5
rudolf написа: лорда ни дари същия модел, и видях че са като твойте. аз си мислех че това е пълен слик, и се чудех защо са тези канали. по смътен спомен ,бях чел,че в европа изискването за стреет гуми е минимум 17% канали, на което тези мисля че не отговарят. или отговарят,но са се стремили да не осакатят борда?
предполагам си взел най мекия тип??? успяваш ли да ги вкараш в работна температура и след колко време??? предполагам маздата иде около 920-950кила и около 200-220 коня?
Ами не е само каналите. Конструкцията си е на улична гума - федерално изискване е бордът да е със стоманени телове вътре и т.н.
Сликовете са доста по-леки без всичките тия железа.

А6 смеската е специално правена за автокрос и time trials/time attack, т.н. - почти веднага има грип, но много бързо се износват. Имат и R6 смеска, която е по-издръжлива, но иска загряване.

rudolf написа:p.s.:ЧЕстито за реното...осъществи детските мечти на половината ми познати:)
И моята си детска мечта осъществих cool.gif Сега трябва да се търси Формула 1 за каране wink.gif

Japanese_fever написа:Защо караш с толкова широка гума на таз джанта?
Ами посъветвай ме с каква гума да карам на таз джанта?





Публикувано на: 19 Яну 2012 23:10
от Japanese_fever
MX5 написа: Ами посъветвай ме с каква гума да карам на таз джанта?
Az teb ne moga da suvetvam, za6toto znaesh pove4e ot men.

No, za6toto vidqh, 4e tozi tvoq priqtel kara s po-shiroka djanta i po tesna guma. No iavno izborut na gumi v gornite razmeri e mnogo ograni4en, ina4e 255 bi bilo dobre na 9J, a nagore na 10J. Za da moje strani4nata ti stena da e vuzmojno naj-blizo do 90° profil.

Публикувано на: 20 Яну 2012 08:37
от rudolf
джап- обикновено ,спортна гума и дават допустими джанти,а на някой-оптимелен размер джанта. допустимите джанти в повечето случей са около 2J разлика за конкретна гума.
когато не говориш за конкретна гума,без да се знае височина,конструкция,предназначение,точен размер,и 255-ширина на какво е, тогава теоритичните разлики стават по разтегливи.
най лесно да се придържаш към предписанията на производителя и да си на тази граница,според която са нуждите ти и възможностите на колата да ги побере.

Публикувано на: 20 Яну 2012 09:59
от Japanese_fever
Видях, че за 275 й дават от 9 до 11J.
Az bih q karal na 10 най-добре 11J.
Даже някой хора един размер по-голяма джанта и разтягат гумата (подобрявал се steering response-a), но това не се препоръчва, доколкото съм чел по форумите.

Както казах и по горе, за мен страничната стена на гумата трябва да е на 90° спрямо земната повърхност или успуредна на лицето на джантата.
Така в завой има най-малко felex, Огъване на стената.