Страница 5 от 16
Публикувано на: 04 Сеп 2006 13:23
от cj
maggkrabar написа: виж и дали са прави полуоските - вдигаш задницата на крик, сваляш задната гума, подаваш малко газ(така че да не зацепи шпера) и гледаш дали главината и спирачния диск не бие нанякъде. ако бие - мести и спирачния апарат и пак не ще да спира - аз съм така в момента, и едното ми задно колело не ще да спира laugh.gif - имало е страничен удар отзад и е кривната дясната полуоска точно при главината
Полуоските съм ги проверял преди сглобката. Според човека, който ги тества, едната е перфектна, а другата дава 1/10 отклонение. За сега смятам да проверя жилата и да опитам описаната в споменатия от мен линк процедура.
Публикувано на: 04 Сеп 2006 13:27
от cj
Публикувано на: 04 Сеп 2006 13:32
от Troshko
Bravo cj mnogo se kefq na tvoeto oka4vane mnogo dobre stoi pone van6no izglejda super(no sigurno vatre mnogo si druska)
Bravo pozdravi!!!
Публикувано на: 04 Сеп 2006 15:44
от cj
belchilov написа:Bravo cj mnogo se kefq na tvoeto oka4vane mnogo dobre stoi pone van6no izglejda super(no sigurno vatre mnogo si druska)
Bravo pozdravi!!!
Впечатленията от окачването са ми добри, макар и минимални. Когато отпусна амортисьорите (те са регулируеми) колата става много поносима дори за градски условия.
Визуално не ми допада колко ниско стои задницата, но там нямам как да бутам - не ми се занимава с подложки и пр., а освен това монтажните точки си дойдоха естествено (не както с онез схеми с напасването на рязаните пружини).
Мога за компенсация да сваля още малко предницата, но умишлено не го направих, тъй като при максимално разтегната пружини (примерно ако вдигна колата на подемник) се получава лек луфт на прижуната (играене нагоре надолу). Това не е проблем при наличие на натоварване, но ако някъде отлепи предницата (примерно скок) се създава възможност за фал.
Публикувано на: 04 Сеп 2006 16:53
от ugabuga
mnogo iaki djansi!
Публикувано на: 07 Сеп 2006 21:26
от agent dust
cj, стойката на колата е екстра според мен, но по-добър баланс би трябвало да има ако свалиш още малко предницата - сега си като порше

не знам какъв проблем може да има ако пружината хлопа малко - все пак колата така или иначе няма да може да се кара бързо по дупки, пък и ще внимаваш да не скачат двете колела едновременно. едното и да скочи няма проблеми - sway bar-a ще държи другото. може да сложиш и някакви коланчета да придържат пружината прилепнала когато е максимално разтегната - това съм го виждал при някои рали автомобили като защита при скокове
Публикувано на: 08 Сеп 2006 02:57
от Japanese_fever
Spored men da ne pipa prednicata! Ne e tolkova golqma razlikata vuv viso4inata na zadnicata i prednicata. + tova na Drift mashinite sum zabelqzval, 4e zadnicata im e leko po-niska. Vtoro - dvigatelq otpred teji i ne e hubavo da se svalq mnog.
Tova sa samo teoriti4ni razsujdeniq!
I na punara AE86-cata sum zabelqzal, 4e e leko po-niska otzad.
Drazni malko okoto, no ne e bolka za unmirane.
Публикувано на: 08 Сеп 2006 09:49
от cj
maggkrabar написа:cj, стойката на колата е екстра според мен, но по-добър баланс би трябвало да има ако свалиш още малко предницата - сега си като порше
Едно от нещата, които ми харесват след промените, е че новото окачване позволява настройки, които за мен лично са осезаеми дори когато са в малки дози. Например свалянето/вдигането на предницата, както и промяна на съотношението на твърдост между предните и задните амортисьори се отразява моментално върху поведението на предницата и задницата на колата... и не говоря за дупки, а за функцията "understeer/oversteer".

biggrin.gif
maggkrabar написа:не знам какъв проблем може да има ако пружината хлопа малко - все пак колата така или иначе няма да може да се кара бързо по дупки, пък и ще внимаваш да не скачат двете колела едновременно. едното и да скочи няма проблеми - sway bar-a ще държи другото. може да сложиш и някакви коланчета да придържат пружината прилепнала когато е максимално разтегната - това съм го виждал при някои рали автомобили като защита при скокове
Коланчета съм сложил (миши опашки), но въпреки това предполагам друго слабо място в системата:
Малките шайбички са изрезки на централния отвор на предната фабрична шапка. Необходими са ми, тъй като алуминиевите "aftermarket" шапки на Paradise Racing са направени прекалено универсално (да не казвам "куцо")

. Шайбичките лягат около 2мм в алуминиевите шапки. От тук и опасенията ми, че ако луфта на пружината е достатъчно голям, то при скок въпросната шайбичка може да се измъкне от леглото си.
Решил съм да си правя нови шапки, но за момента това е причината да не спусна предницата повече.
Публикувано на: 08 Сеп 2006 09:59
от cj
По въпроса за ръчната: в сряда свалих задните гуми за да огледам положението. При опъване на ръчната жилото отзад има ход около 2 см, което изключва възможността за разтегнати жила. Регулирахме и буталцето на апаратите така, че накладките да лягат плътно, без луфт. Това също не помогна. Последното предположение е за износени вътрешни гърбици, обаче не остана време да разглобим до край за проверка.
Публикувано на: 08 Сеп 2006 11:38
от punkara
cj, pogledna li da li samite zhila ne sa se otkachili ot skobite koito gi pridurzhat kum poda na kolata? ako pitash men, bih gi prekaral malko vstrani za da skusish hoda na tegleneto, i si gotov!

Публикувано на: 08 Сеп 2006 15:29
от cj
punkara написа:cj, pogledna li da li samite zhila ne sa se otkachili ot skobite koito gi pridurzhat kum poda na kolata? ako pitash men, bih gi prekaral malko vstrani za da skusish hoda na tegleneto, i si gotov!

Мерси за идеята, ще погледна за този вариант.

Публикувано на: 08 Сеп 2006 15:36
от cj
Абе моите проблеми не свършват...
От известно време ми прави впечатление, че колата прекъсва на високи обороти. Усеща се когато ускорявам в права линия, примерно на 3-та предавка при 5-6000 оборота. Има го и на 4-та. Когато дрифтя не се усеща, щото и без друго колата се друса от пътя.
Предположения:
1. Тоци
2. Гориво
На първо място реших, че може да са кабелите на свещите. Днес ги смених и ситуацията не се подобри. Остава вариант свещи (въпреки, че са нови), запушен инжектор, горивна пътечка...
Какво мислите по моите хронични болежки?

Как да изолирам проблема?

Публикувано на: 08 Сеп 2006 15:39
от jamie
Горивен проблем - помпа, регулатор, дъмп до регулатора (на рейката е), инжектори.
Публикувано на: 08 Сеп 2006 16:58
от duco
zaka4i si monometur nqkude sled pompata za benzina i 6a razbere6 vednaga dali e tok ili benzin
celicata mi prave6e tui kat i sa bqha s4upili pregradite v rezervoara i sa pliska6e benzina posle zamina i pompata

Публикувано на: 09 Сеп 2006 00:31
от cj
Мисля, че открих проблема - прокъсана тапа на един от вакумите под дроселовата клапа. Изолирах я с подръчни материали (маркуч, дъвка и капачка за винтил

). Утре ще направя още тестове и ще закача манометър за да измеря наляганато на горивото.
Мерси за отзивите!
