CJ's AE86 project

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 04 Сеп 2006 13:23

maggkrabar написа: виж и дали са прави полуоските - вдигаш задницата на крик, сваляш задната гума, подаваш малко газ(така че да не зацепи шпера) и гледаш дали главината и спирачния диск не бие нанякъде. ако бие - мести и спирачния апарат и пак не ще да спира - аз съм така в момента, и едното ми задно колело не ще да спира laugh.gif - имало е страничен удар отзад и е кривната дясната полуоска точно при главината
Полуоските съм ги проверял преди сглобката. Според човека, който ги тества, едната е перфектна, а другата дава 1/10 отклонение. За сега смятам да проверя жилата и да опитам описаната в споменатия от мен линк процедура.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 04 Сеп 2006 13:27

Ето няколко снимки на колата с новото окачване:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 04 Сеп 2006 13:32

Bravo cj mnogo se kefq na tvoeto oka4vane mnogo dobre stoi pone van6no izglejda super(no sigurno vatre mnogo si druska) :whistle:
Bravo pozdravi!!!

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 04 Сеп 2006 15:44

belchilov написа:Bravo cj mnogo se kefq na tvoeto oka4vane mnogo dobre stoi pone van6no izglejda super(no sigurno vatre mnogo si druska) :whistle:
Bravo pozdravi!!!
Впечатленията от окачването са ми добри, макар и минимални. Когато отпусна амортисьорите (те са регулируеми) колата става много поносима дори за градски условия.

Визуално не ми допада колко ниско стои задницата, но там нямам как да бутам - не ми се занимава с подложки и пр., а освен това монтажните точки си дойдоха естествено (не както с онез схеми с напасването на рязаните пружини).

Мога за компенсация да сваля още малко предницата, но умишлено не го направих, тъй като при максимално разтегната пружини (примерно ако вдигна колата на подемник) се получава лек луфт на прижуната (играене нагоре надолу). Това не е проблем при наличие на натоварване, но ако някъде отлепи предницата (примерно скок) се създава възможност за фал.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 04 Сеп 2006 16:53

mnogo iaki djansi!
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 07 Сеп 2006 21:26

cj, стойката на колата е екстра според мен, но по-добър баланс би трябвало да има ако свалиш още малко предницата - сега си като порше :) не знам какъв проблем може да има ако пружината хлопа малко - все пак колата така или иначе няма да може да се кара бързо по дупки, пък и ще внимаваш да не скачат двете колела едновременно. едното и да скочи няма проблеми - sway bar-a ще държи другото. може да сложиш и някакви коланчета да придържат пружината прилепнала когато е максимално разтегната - това съм го виждал при някои рали автомобили като защита при скокове
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 08 Сеп 2006 02:57

Spored men da ne pipa prednicata! Ne e tolkova golqma razlikata vuv viso4inata na zadnicata i prednicata. + tova na Drift mashinite sum zabelqzval, 4e zadnicata im e leko po-niska. Vtoro - dvigatelq otpred teji i ne e hubavo da se svalq mnog.

Tova sa samo teoriti4ni razsujdeniq!

I na punara AE86-cata sum zabelqzal, 4e e leko po-niska otzad.
Drazni malko okoto, no ne e bolka za unmirane.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 08 Сеп 2006 09:49

maggkrabar написа:cj, стойката на колата е екстра според мен, но по-добър баланс би трябвало да има ако свалиш още малко предницата - сега си като порше :)
Едно от нещата, които ми харесват след промените, е че новото окачване позволява настройки, които за мен лично са осезаеми дори когато са в малки дози. Например свалянето/вдигането на предницата, както и промяна на съотношението на твърдост между предните и задните амортисьори се отразява моментално върху поведението на предницата и задницата на колата... и не говоря за дупки, а за функцията "understeer/oversteer". wink.gif biggrin.gif
maggkrabar написа:не знам какъв проблем може да има ако пружината хлопа малко - все пак колата така или иначе няма да може да се кара бързо по дупки, пък и ще внимаваш да не скачат двете колела едновременно. едното и да скочи няма проблеми - sway bar-a ще държи другото. може да сложиш и някакви коланчета да придържат пружината прилепнала когато е максимално разтегната - това съм го виждал при някои рали автомобили като защита при скокове
Коланчета съм сложил (миши опашки), но въпреки това предполагам друго слабо място в системата:

Изображение

Малките шайбички са изрезки на централния отвор на предната фабрична шапка. Необходими са ми, тъй като алуминиевите "aftermarket" шапки на Paradise Racing са направени прекалено универсално (да не казвам "куцо") wink.gif. Шайбичките лягат около 2мм в алуминиевите шапки. От тук и опасенията ми, че ако луфта на пружината е достатъчно голям, то при скок въпросната шайбичка може да се измъкне от леглото си.

Решил съм да си правя нови шапки, но за момента това е причината да не спусна предницата повече.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 08 Сеп 2006 09:59

По въпроса за ръчната: в сряда свалих задните гуми за да огледам положението. При опъване на ръчната жилото отзад има ход около 2 см, което изключва възможността за разтегнати жила. Регулирахме и буталцето на апаратите така, че накладките да лягат плътно, без луфт. Това също не помогна. Последното предположение е за износени вътрешни гърбици, обаче не остана време да разглобим до край за проверка.
Последно промяна от cj на 08 Сеп 2006 11:46, променено общо 1 път.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 08 Сеп 2006 11:38

cj, pogledna li da li samite zhila ne sa se otkachili ot skobite koito gi pridurzhat kum poda na kolata? ako pitash men, bih gi prekaral malko vstrani za da skusish hoda na tegleneto, i si gotov! wink.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 08 Сеп 2006 15:29

punkara написа:cj, pogledna li da li samite zhila ne sa se otkachili ot skobite koito gi pridurzhat kum poda na kolata? ako pitash men, bih gi prekaral malko vstrani za da skusish hoda na tegleneto, i si gotov! wink.gif
Мерси за идеята, ще погледна за този вариант. smile.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 08 Сеп 2006 15:36

Абе моите проблеми не свършват... :help:

От известно време ми прави впечатление, че колата прекъсва на високи обороти. Усеща се когато ускорявам в права линия, примерно на 3-та предавка при 5-6000 оборота. Има го и на 4-та. Когато дрифтя не се усеща, щото и без друго колата се друса от пътя.

Предположения:
1. Тоци
2. Гориво

На първо място реших, че може да са кабелите на свещите. Днес ги смених и ситуацията не се подобри. Остава вариант свещи (въпреки, че са нови), запушен инжектор, горивна пътечка...

Какво мислите по моите хронични болежки? rolleyes.gif Как да изолирам проблема? :help:
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 08 Сеп 2006 15:39

Горивен проблем - помпа, регулатор, дъмп до регулатора (на рейката е), инжектори.

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 08 Сеп 2006 16:58

zaka4i si monometur nqkude sled pompata za benzina i 6a razbere6 vednaga dali e tok ili benzin
celicata mi prave6e tui kat i sa bqha s4upili pregradite v rezervoara i sa pliska6e benzina posle zamina i pompata :thumbsup:

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 09 Сеп 2006 00:31

Мисля, че открих проблема - прокъсана тапа на един от вакумите под дроселовата клапа. Изолирах я с подръчни материали (маркуч, дъвка и капачка за винтил tongue.gif ). Утре ще направя още тестове и ще закача манометър за да измеря наляганато на горивото.

Мерси за отзивите! :thumbsup:
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта