Полуоските съм ги проверял преди сглобката. Според човека, който ги тества, едната е перфектна, а другата дава 1/10 отклонение. За сега смятам да проверя жилата и да опитам описаната в споменатия от мен линк процедура.maggkrabar написа: виж и дали са прави полуоските - вдигаш задницата на крик, сваляш задната гума, подаваш малко газ(така че да не зацепи шпера) и гледаш дали главината и спирачния диск не бие нанякъде. ако бие - мести и спирачния апарат и пак не ще да спира - аз съм така в момента, и едното ми задно колело не ще да спира laugh.gif - имало е страничен удар отзад и е кривната дясната полуоска точно при главината
CJ's AE86 project
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Впечатленията от окачването са ми добри, макар и минимални. Когато отпусна амортисьорите (те са регулируеми) колата става много поносима дори за градски условия.belchilov написа:Bravo cj mnogo se kefq na tvoeto oka4vane mnogo dobre stoi pone van6no izglejda super(no sigurno vatre mnogo si druska)![]()
Bravo pozdravi!!!
Визуално не ми допада колко ниско стои задницата, но там нямам как да бутам - не ми се занимава с подложки и пр., а освен това монтажните точки си дойдоха естествено (не както с онез схеми с напасването на рязаните пружини).
Мога за компенсация да сваля още малко предницата, но умишлено не го направих, тъй като при максимално разтегната пружини (примерно ако вдигна колата на подемник) се получава лек луфт на прижуната (играене нагоре надолу). Това не е проблем при наличие на натоварване, но ако някъде отлепи предницата (примерно скок) се създава възможност за фал.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
cj, стойката на колата е екстра според мен, но по-добър баланс би трябвало да има ако свалиш още малко предницата - сега си като порше
не знам какъв проблем може да има ако пружината хлопа малко - все пак колата така или иначе няма да може да се кара бързо по дупки, пък и ще внимаваш да не скачат двете колела едновременно. едното и да скочи няма проблеми - sway bar-a ще държи другото. може да сложиш и някакви коланчета да придържат пружината прилепнала когато е максимално разтегната - това съм го виждал при някои рали автомобили като защита при скокове

status: за БАН
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Spored men da ne pipa prednicata! Ne e tolkova golqma razlikata vuv viso4inata na zadnicata i prednicata. + tova na Drift mashinite sum zabelqzval, 4e zadnicata im e leko po-niska. Vtoro - dvigatelq otpred teji i ne e hubavo da se svalq mnog.
Tova sa samo teoriti4ni razsujdeniq!
I na punara AE86-cata sum zabelqzal, 4e e leko po-niska otzad.
Drazni malko okoto, no ne e bolka za unmirane.
Tova sa samo teoriti4ni razsujdeniq!
I na punara AE86-cata sum zabelqzal, 4e e leko po-niska otzad.
Drazni malko okoto, no ne e bolka za unmirane.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Едно от нещата, които ми харесват след промените, е че новото окачване позволява настройки, които за мен лично са осезаеми дори когато са в малки дози. Например свалянето/вдигането на предницата, както и промяна на съотношението на твърдост между предните и задните амортисьори се отразява моментално върху поведението на предницата и задницата на колата... и не говоря за дупки, а за функцията "understeer/oversteer".maggkrabar написа:cj, стойката на колата е екстра според мен, но по-добър баланс би трябвало да има ако свалиш още малко предницата - сега си като порше![]()

Коланчета съм сложил (миши опашки), но въпреки това предполагам друго слабо място в системата:maggkrabar написа:не знам какъв проблем може да има ако пружината хлопа малко - все пак колата така или иначе няма да може да се кара бързо по дупки, пък и ще внимаваш да не скачат двете колела едновременно. едното и да скочи няма проблеми - sway bar-a ще държи другото. може да сложиш и някакви коланчета да придържат пружината прилепнала когато е максимално разтегната - това съм го виждал при някои рали автомобили като защита при скокове
Малките шайбички са изрезки на централния отвор на предната фабрична шапка. Необходими са ми, тъй като алуминиевите "aftermarket" шапки на Paradise Racing са направени прекалено универсално (да не казвам "куцо")

Решил съм да си правя нови шапки, но за момента това е причината да не спусна предницата повече.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
По въпроса за ръчната: в сряда свалих задните гуми за да огледам положението. При опъване на ръчната жилото отзад има ход около 2 см, което изключва възможността за разтегнати жила. Регулирахме и буталцето на апаратите така, че накладките да лягат плътно, без луфт. Това също не помогна. Последното предположение е за износени вътрешни гърбици, обаче не остана време да разглобим до край за проверка.
Последно промяна от cj на 08 Сеп 2006 11:46, променено общо 1 път.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Мерси за идеята, ще погледна за този вариант.punkara написа:cj, pogledna li da li samite zhila ne sa se otkachili ot skobite koito gi pridurzhat kum poda na kolata? ako pitash men, bih gi prekaral malko vstrani za da skusish hoda na tegleneto, i si gotov!

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Абе моите проблеми не свършват...
От известно време ми прави впечатление, че колата прекъсва на високи обороти. Усеща се когато ускорявам в права линия, примерно на 3-та предавка при 5-6000 оборота. Има го и на 4-та. Когато дрифтя не се усеща, щото и без друго колата се друса от пътя.
Предположения:
1. Тоци
2. Гориво
На първо място реших, че може да са кабелите на свещите. Днес ги смених и ситуацията не се подобри. Остава вариант свещи (въпреки, че са нови), запушен инжектор, горивна пътечка...
Какво мислите по моите хронични болежки?
Как да изолирам проблема? 

От известно време ми прави впечатление, че колата прекъсва на високи обороти. Усеща се когато ускорявам в права линия, примерно на 3-та предавка при 5-6000 оборота. Има го и на 4-та. Когато дрифтя не се усеща, щото и без друго колата се друса от пътя.
Предположения:
1. Тоци
2. Гориво
На първо място реших, че може да са кабелите на свещите. Днес ги смених и ситуацията не се подобри. Остава вариант свещи (въпреки, че са нови), запушен инжектор, горивна пътечка...
Какво мислите по моите хронични болежки?


1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Мисля, че открих проблема - прокъсана тапа на един от вакумите под дроселовата клапа. Изолирах я с подръчни материали (маркуч, дъвка и капачка за винтил
). Утре ще направя още тестове и ще закача манометър за да измеря наляганато на горивото.
Мерси за отзивите!

Мерси за отзивите!

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта