Страница 5 от 8

Публикувано на: 04 Ное 2011 21:07
от mafiota
Tevzeka написа:Здрасти колега,
Доколкото разбирам твоят проблем е от линията плаващи във времето и зависещи от обстоятелствата кахъри, които по своето естество и определение са изключително трудни за дефектиране, особено без изпълнение на правилото око да види, ръка да пипне.
Най разумния сценартй на поведение в твоя случай е да караш и да се наслаждаваш на другите достойнства на дадената марка и модел автомобил, не обръщайки внимание на тези явления в живота на твоята кола. Има добра жизнена позиция на автомобилистите в Russia, която в оригинал звучи приблизително така "Хороший стук всегда выдет наружу", и тогава ще разбереш за какво е ставало точно дума.
Прав си колега,
така е, в момента колата върви и по този начин , но това много ме дразни. И рано или късно ще я оправя. В крайна сметка всичко опира до пари. Вече нямам никакво доверие на майстори, и затова се мъча някак си сам да си реша проблема. До сега съм потрошил доста пари, по майстори, и е ефект нулев.
А нищо не споменаваш за помпата и работния цилиндър ??

Публикувано на: 04 Ное 2011 21:23
от Tevzeka
Интуицията ми подсказва, че те нямат отношение към твоя проблем
Интуицията ми се е изградила на базата на пълното разглобяване на карина Е 2СТ 2.0TD, имам я вече 5 години въпреки че сега не я експлуатирам аз , а баща ми.
Моята има доста лошо превключване на скоростите 1 и 2 (особенно 1-ва)
Издава хъркащо-трещащи звуци на празен ход при нагрято масло на скоростната кутия, но в крайна сметка си върши основните фкнкции на апарат, който трябва да ти предвижи задника от точка А в точка В с доста добър комфорт. Но не и през зимата защото печката и не работи практически.
Колата ме устройва заради факта, че за сега не съм седнал в друго такова животно с толкова удобни седалки и ергономика.
Останалото и го прощавам щото това за мен е най вахното.

Публикувано на: 04 Ное 2011 21:26
от Tevzeka
База за сравнение по горния пост Ниссан Алмера 2009 (нов съм си го купувал), Тойота Камри, Ниссан Х-Трейл

Публикувано на: 04 Ное 2011 21:35
от mafiota
Tevzeka написа:База за сравнение по горния пост Ниссан Алмера 2009 (нов съм си го купувал), Тойота Камри, Ниссан Х-Трейл
Е тук вече нещо не ми се вярва, wink.gif

Публикувано на: 04 Ное 2011 21:56
от Tevzeka
Имам предвид, че удобството на карината като седене и возия са на висота.
Сега карам нисан, не ми харесват седалките му. Камри и Нисан Х-трел са коли, в които епизодически ми се налага да се предвижвам и не бих казал, че са по удобни като седене в сравнение с карината.

Публикувано на: 04 Ное 2011 21:59
от Tevzeka
Но новото си е ново, не се чупят.
Но всеки път, когато си карам старата тойота изпитвам дълбоко положителни чувства , които ме карат да игнорирам леки житейски неприятности като течаща кормилна рейка, неработеща печка.

Публикувано на: 04 Ное 2011 22:12
от Tevzeka
Извинявам се, че се впуснах в писане по въпроси не имащи пряко отношение по темата.
Ако сутри на студено всичко ти е наред, а отрицателните проблеми се появяват след каране това ме навещда отново на мисълта за 1)кекаво феродо 2)кофти масло в кутия 3)или системата на цилиндъра на усилвателя на педала на съединитела 4)или все пак може и да имат почва подозренията ти за читавост на изпълнителния цилиндър
Просто пак провери хода на вилката на цилиндъра при снети маншонию Ако всичко е наред знаци не е от каскадата педал-изп.цилиндър-вилка

Публикувано на: 04 Ное 2011 22:25
от mafiota
Tevzeka написа:Извинявам се, че се впуснах в писане по въпроси не имащи пряко отношение по темата.
Ако сутри на студено всичко ти е наред, а отрицателните проблеми се появяват след каране това ме навещда отново на мисълта за 1)кекаво феродо 2)кофти масло в кутия 3)или системата на цилиндъра на усилвателя на педала на съединитела 4)или все пак може и да имат почва подозренията ти за читавост на изпълнителния цилиндър
Просто пак провери хода на вилката на цилиндъра при снети маншонию Ако всичко е наред знаци не е от каскадата педал-изп.цилиндър-вилка
Разбирам те, но просто немога да проумея как феродото ще залепва постоянно, трябва да е едва ли не като каучук.
Иначе незнам как да сравня хода на вилката, т.е. нямам ориентир, незнам колко трябва да е нормално, видимо отделя, но незнам какво е положението когато колата тръгне. Може би при работеща трансмисия да е необходима по-голяма сила на натиска, и помпата да не може да нагнети като хората в този момент.
Другото което ми се върти в главата е да преближа изп. цилиндър с 7..8 мм към вилката. Ще му направя отделна стойка от винкел, с нови дупки, и завъртян по оста си цилиндър на 90град. (обратно на час. стрелка), но изместен по оста си напред в оказаните размери unsure.gif

Публикувано на: 16 Ное 2011 21:18
от mafiota
изкам да попитам по-запознатите:
опашката на скоростната кутия (вала със шлиците на който се намира феродовият диск) как контактува с маховика, във втулка ли е опората , в лагер, или е свободна ??

Публикувано на: 17 Ное 2011 08:34
от мехаННика
Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех

Публикувано на: 17 Ное 2011 12:21
от max-2
мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
В такъв случай смяна на съединител става ли само с отместване на кутията настрани, или трябва да се свали цялата?

Публикувано на: 17 Ное 2011 17:22
от mafiota
мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
Не ми минават вече тея митове и легенди за здрав автомобил .... приключил съм в такива вярвания, ще бягам май пак на немско. Благодаря за отговора все пак колега, както винаги точен и на място, жив и здрав! :thumbsup:

Публикувано на: 18 Ное 2011 03:30
от LEXUS
mafiota написа:
мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
Не ми минават вече тея митове и легенди за здрав автомобил .... приключил съм в такива вярвания, ще бягам май пак на немско. Благодаря за отговора все пак колега, както винаги точен и на място, жив и здрав! :thumbsup:
Митове и легенди? Отвори германските технически прегледи и чети всяка възрастова категория кое е най-здраво след проверени милиони коли от всички марки! Те немците ти казват, че Тойота е най-здрава на база технически проверки, ти бягай и на китайско ,ако искаш, но не прави внушения във форума, които не кореспондират с обективната действителност.

Карина, а след това и Авенсис са най-здравите автомобили в този клас.

Не е проблемът в Тойота за това,че я даваш на некомпетентни майстори, които сменят неща,които не е трябвало и си даваш парите. Не в Тойота проблемът,че и сам си я разглобяваш и сглобяваш. Това не е жигула в крайна сметка.
Отиди в ТМ Ауто за диагностика и тогава можеш с право да недоволстваш,ако нещо има счупено в скоростите,което изобщо не вярвам. Проблемите са ти започнали след смяната на съединителя, където трябва да се насочиш-дали към самия съединител или към самата смяна е отделен въпрос,но ми се струва,че по доста лоши сервизи си я карал.

Публикувано на: 18 Ное 2011 08:27
от max-2
mafiota написа:
мехаННика написа:Опашката и маховика не контактуват изобщо.Още много малко ти остава и ще го конструираш наново този иначе здрав и непретенциозен автомобил.Успех
Не ми минават вече тея митове и легенди за здрав автомобил .... приключил съм в такива вярвания, ще бягам май пак на немско. Благодаря за отговора все пак колега, както винаги точен и на място, жив и здрав! :thumbsup:
Kолега, недей така! Ако искаш си вземи и две немски, но дай да оправим тойотата. Кажи какво искаш да сравним с моята. Аз предлагам работния ход на вилката, какво ще кажеш?

Публикувано на: 18 Ное 2011 10:41
от moloko
Тази тема я гредам от няколко месеца и ( а първия опст е от Януари 2010, още малко и една година).
Е......ти съединителя, толковали не можахте да го смените с един оригинален пълен комплект и всичко да си доиде на мястото. Едва ли е толкова скъп за този модел и година.
Очевидно е според мен, че трябва частите да се заменят с нови за да роботят в синхрон и да няма проблеми. Кво да се прави - ще трябва да правиш "изваждане" на кинти. Няма как !