Въпрос за Ламбда сонда и ABS.
Никога не съм го точил и никога не ми е стискало да го изхабя докрай - нали се прецаквали бензиновите помпи като остане без гориво (поне така казват). Страх ме е да не сменям помпа.
Още не съм намерил къде да премеря налягането. Авера няма такъв манометър. След като чистих инжекторите пича каза нямат грешка .. но дали наистина е така? Става ли да откача инжекторите от входния колектор и да паля? Ще се забележи ли ако има пиклив инжектор така на око(ако покаже, че всичко е наред с налягането на помпата)?
P.S. Пак да попитам нормално ли е да има ваккум в резервоара? Чува се как си поема дъх като развия капачката.
Още не съм намерил къде да премеря налягането. Авера няма такъв манометър. След като чистих инжекторите пича каза нямат грешка .. но дали наистина е така? Става ли да откача инжекторите от входния колектор и да паля? Ще се забележи ли ако има пиклив инжектор така на око(ако покаже, че всичко е наред с налягането на помпата)?
P.S. Пак да попитам нормално ли е да има ваккум в резервоара? Чува се как си поема дъх като развия капачката.
Avensis 7A-FE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Абе зависи колко е вакума и дали не е налягане . Иначе моята има тестов режим за дюзи при който може да си тестваш само дюзите . Може и твоята да има виж в документацията . Иначе с паленето може да не стане много добре защото трябва да задържиш малко да напълни някакво количество .
Ако можеш източи резервоара и сипи течността във нещо прозрачно да видиш дали половината не е вода например . Защото проблемите , които описваш много приличат и на вода в горивото .
Ако можеш източи резервоара и сипи течността във нещо прозрачно да видиш дали половината не е вода например . Защото проблемите , които описваш много приличат и на вода в горивото .
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
[quote="Bass_Man"]Значи ако дърпа въздух от колектора няма да вдига обороти а ще гюбри на ниските защото въздуха ще е повече от необходимото . Когато дадеш повечко газ тогава нещата ще се пооправят защото по-голяма част ще влиза от дросела и непремереното количество няма да оказва голямо влияние .
И според мен дърпа въздух от не където трябва и не колкото трябва.Моята има абсолютно същите симптоми и прави същите магарийки.Но все не ми остава време да сваля всмукателния колектор.Интересното е,че при повишена консумация на ток,примерно фарове закротва ниските обороти на 700-750.Но придърпването не изчезва като я подкарам...
И според мен дърпа въздух от не където трябва и не колкото трябва.Моята има абсолютно същите симптоми и прави същите магарийки.Но все не ми остава време да сваля всмукателния колектор.Интересното е,че при повишена консумация на ток,примерно фарове закротва ниските обороти на 700-750.Но придърпването не изчезва като я подкарам...
Значи като имам малко повече време на изгасен двигател мога да закача да си работи бензиновата помпа и да запускам инжекторите 1 по 1....трябва да задържиш малко да напълни някакво количество
Колега, при мен оборотите винаги са 700 независимо от консумацията( в мн. редки случаи и при мн. продължителна работа на двигателя падат до 650). Качват се малко само когато е на климатик но това си е в реда на нещата. Видимо нямам пробив в нито 1 от гумените съединения около всмукателния колектор. Защо си имал намерение да го махаш? Има ли място, което не може да се огледа докато е монтиран?Интересното е,че при повишена консумация на ток,примерно фарове закротва ниските обороти на 700-750.
P.S. Сега прегледах service manual-a. Имам тест на инжекторите, но нямам уред да го пусна. Другия вариант, който предлагат е да се закачи директно инжектора към изхода на бензиновия филтър. Да се пусне помпата да работи. Отпушва се инжектора с 12V и ако е наред за 15 сек. трябва да напълни 40-52cm3. Допустима ралика м/у инжекторите - най-много 10m3. В запушено състояние - най-много 1 капка за минута. Според мен ако направя този тест ще стане ясно и дали налягането е достатъчно.
Последно промяна от KingSteve на 22 Ное 2010 18:47, променено общо 1 път.
Avensis 7A-FE
Здравейте отново колеги. Днес направих теста на инжекторите. Понеже Bass_Man ме стресна леко ги държах включени по 5 сек. Всички пръскаха почти еднакво - 23см3. Разликата не беше по-голяма от 1 см3. По serivice manual-a, както споменах трябва за 15сек. да изплюят м/у 40 и 52см3. Излиза, че пръскат около 69см3 за 15сек., което според мен автоматично изключва ниско налягане от бензиновата помпа. Смених 0-ring-овете. Тези към всмукателния колектор бяха леко напукани. Скъсих малко дясната тръбичка м/у всмукателния колектор и капака на двигателя. Беше напукана в краищата. Не знам каква роля играе. Лявата е за маслените пари според мен. Докато се прибирах от работа колата се държа мн. добре. Ще видим какво ще стане след 3 4 дена.
P.S. Когато инжекторите са запушени не пускат никаква аванта. Нито капка не просълзява а помпата работеше поне 10-15 мин. докато приключа.
P.S. Когато инжекторите са запушени не пускат никаква аванта. Нито капка не просълзява а помпата работеше поне 10-15 мин. докато приключа.
Avensis 7A-FE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Вземи източи цялото гориво и сипи ново от "доверена" бензиностанция . Като също може да сложиш една добавчица за обиране на водата . На Лики Моли има сигурно и други има . Да видим дали няма да задържим чудото за по-дълго време . BTW на помпата нищо няма да и стане ако поработи няколко секунди без гориво .
Не знам коя е тази "доверена" бензиностанция в БГ biggrin.gif. Напоследък се носи слух във Варна, че на Ром Петрол правят най-малко шмекерии. По принцип нали водата остава най-отгоре. При положение, че нямам тръба да връща невпръснатото гориво в цилиндрите помпата успява ли да да размеши достатъчно горивото с водата. От друга страна от доста време зареждам от Ром-а и винаги карам поне 20 30 км след като светне резервата та би трябвало ако е имало вода вече отдавна да е излязла.
Avensis 7A-FE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Между другото , като каза че караш на резерва бях чел някъде , че като падне нивото много ниско се увеличавал шанса за пропуск на запалването . В смисъл , че явно има повечко вакум и може би пада налягането/прекъсва горивото в рейката . Пробвай малко да я държиш с по-високо ниво в резервоара и си виж клапана за този вакум .
Пак тресе от вчера вечерта насам. Къде се намира този клапан? Карах я с отвита капачка на резервоара т.е. без никакъв вакуум и пак тресе по същия начин. Това май означава, че не е от него. Днес ще я оставя без гориво. Почти е свършило и ще напълня после ново.
Мерих времето на отворено състояние на инжекторите - и на 4те е еднакво. Защо обаче сигнала от CMP e по-слаб от този на CKP? Нормално ли е това при положение, че имат еднакво омично съпротивление, респективно почти или еднакъв брой навивки?
Мерих времето на отворено състояние на инжекторите - и на 4те е еднакво. Защо обаче сигнала от CMP e по-слаб от този на CKP? Нормално ли е това при положение, че имат еднакво омично съпротивление, респективно почти или еднакъв брой навивки?
- Прикачени файлове
-
- CMP & CKP 02.JPG (22.52 KiB) Преглеждано 1651 пъти
-
- CMP & CKP 01.JPG (21.65 KiB) Преглеждано 1651 пъти
-
- 1 & 4 Injector.JPG (16.79 KiB) Преглеждано 1651 пъти
-
- 1 & 2 Injector.JPG (16.67 KiB) Преглеждано 1651 пъти
Avensis 7A-FE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Най-вероятно защото периферната скорост е по-голяма . Но щом времената са еднакви а си тресе значи сместта не е правилна или не гори добре . Я дай пак да преговорим точно кога тресе , в кои режими , при какво натоварване , при каква темепратура на охлаждащата течност . И между другото това с горивото е много вероятно . И като заредиш новото гориво сложи една добавка за обиране на водата . И си пи поне 20 литра гориво от уж най-хубавото .
zdr. dosta wreme ne bah poglevdal tuk i sega wijdam 4e stawame trima s tozi na6 problem.
dosta po sklonen sym da mislq 4e problema e s potoka wyzduh ili gre6ka w nqkoj ot dat4icite.
az slovih gazow injekcion kojto se uprawlqwa ot komp na kolata t.e. wmesto benz duzi komp uprawlqwa gazowite..problema e sy]iq i na gaz koeto `6te da re4e 4e ne e ot benzin
nalqgane na pompa i taka natatyk.kolkoto i da promenqm nalqganeto na gasta towa ne promenq ne][ata.sy]o i problema winagi se polu4awa pri otpusnat pedal na gasta.ne]o obyrkwa komp i toj podawa goriwo pri towa polovenie ..az sy]o imam symneniq ot garniturata za6toto kolata swisti kakto pri kolegata..
nadqwam se da sym bil polezen i uspeh kolegi
dosta po sklonen sym da mislq 4e problema e s potoka wyzduh ili gre6ka w nqkoj ot dat4icite.
az slovih gazow injekcion kojto se uprawlqwa ot komp na kolata t.e. wmesto benz duzi komp uprawlqwa gazowite..problema e sy]iq i na gaz koeto `6te da re4e 4e ne e ot benzin
nalqgane na pompa i taka natatyk.kolkoto i da promenqm nalqganeto na gasta towa ne promenq ne][ata.sy]o i problema winagi se polu4awa pri otpusnat pedal na gasta.ne]o obyrkwa komp i toj podawa goriwo pri towa polovenie ..az sy]o imam symneniq ot garniturata za6toto kolata swisti kakto pri kolegata..
nadqwam se da sym bil polezen i uspeh kolegi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 9 госта