Страница 5 от 5
Публикувано на: 24 Юни 2010 14:40
от martod
Bass_Man написа:
Значи това за , което говориш въобще не са цедки въпреки , че приличат и общо взето ако там има някаква гняс значи помпата е заминала .
Че той не спомена ли някъде, че колата вече пали много трудно..
Публикувано на: 24 Юни 2010 14:49
от Bass_Man
Спомена .
Публикувано на: 24 Юни 2010 18:35
от Daria
Благодаря на всички, ама сега нямам финансовата възможност да проверя всички тези неща. Но ще ги почна едно по-едно, след като сложа дебитомера и изчистя грешките, които направих.Ще се опитам да отскоча наистина до пловдив другата седмица.
Имам един въпрос: Мога ли нещо аз да проверя след като не разбирам много?И ако има как се проверява?
Публикувано на: 25 Юни 2010 21:05
от jim_beam
що не идеш да ти сменят цедката на резервара,както каза фидо?
Публикувано на: 04 Юли 2010 20:34
от Daria
Благодаря на всички за помоща.След смяната на тези SCV клапани на горивната помпа колата се държи много добре, но нека я покарам малко да видим.Засега всичко е наред.
Публикувано на: 04 Юли 2010 23:51
от martod
Daria написа:Благодаря на всички за помоща.След смяната на тези SCV клапани на горивната помпа колата се държи много добре, но нека я покарам малко да видим.Засега всичко е наред.
Браво ..
Сега ще я сменяш ли за Пасат ?.. laugh.gif
Ако да, направо я вземам, поне ще знам че близките 200к няма да имам проблем с налягането на помпата.. biggrin.gif
Публикувано на: 05 Юли 2010 00:13
от jim_beam
за двата цветни клапана отпред ли става въпрос,зелен и къв беше другия?
Публикувано на: 05 Юли 2010 09:19
от martod
jim_beam написа:за двата цветни клапана отпред ли става въпрос,зелен и къв беше другия?
За същите, зелен и кафяв(или червен)...Дето като се затлачат с гняс,
ВНИМАВАЙ В КАРТИНКАТА - значи помпата била за изхвърляне..
Ама като ги смениш и тя вземе че се оправи.. biggrin.gif
Публикувано на: 05 Юли 2010 11:21
от Daria
Да за същите става въпрос.Интересно, но нямаше гняз по тях.Като нови бяха.
Публикувано на: 05 Юли 2010 20:49
от jim_beam
аве бях ви написал аз преди време,че те са слабото място на тоя модел.по принцип можели да се почистват,обаче не държи дълго и трябва да се сменят,към 100к издържали.
Публикувано на: 05 Юли 2010 21:02
от Kiki
Daria написа:Като нови бяха.
Иво, сега остава да я полираме заедно с фаровете и ще стане цялата като нова. laugh.gif
:)
Публикувано на: 18 Юли 2010 02:53
от Цветомир Марков
Помпа за високо наляга??
Публикувано на: 18 Юли 2010 10:31
от jim_beam
Daria написа:Благодаря на всички за помоща.След смяната на тези SCV клапани на горивната помпа колата се държи много добре, но нека я покарам малко да видим.Засега всичко е наред.
доколкото ми е известно цената на тия вентили е доста сериозна,поне ако ги поръчаш в тойота.откъде си ги набави и за какви кинти ако не е тайна?