Публикувано на: 06 Май 2010 11:27
Опа нещо май обърках темите, sorry
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Съмнява ме че ще можеш да обясниш дори сам себе си. Пробвай на некоя пиаца при бакшишите. Може да ти върже....SFINKS написа:един съвет към автора на темата
Стара кола се взима бензин , ако искаш да караш ефтино и слагаш газ
Нова кола , дизел
Да обяснявам ли защо
LEXUS написа:... и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif
Колега Lexus, въпросният Пасат притежава пълна сервизна история (истинска), колата е карана само в Бг с Бг нафта, с изкл. на командировките в чужбина, била е служебен автомобил.И държа специално за теб да подчертая че не са сменяни носачи и все още нема никви проблеми с тях.LEXUS написа:Е да де, те за 130000 носачите му са сменяни вече веднъж, защо да ги сменя за 80000.След 250000 ще си говорим пак! А помпа-дюзата освен че е опасна за слуха, и разбива леглата на дюзите-признат ДЕФЕКТ на тези мотори от Ауто-Билд.Освен това скапва помпите, които са 4!!!! По една помпа за всеки цилиндър-това е малоумно излишно усложняване, и то от Фолксваген, които не се славят със здравината си! И резонно поддръжката им изигра лоша шега, скъпата поддръжка е главна причина да ги спрат от производство, както и вибрациите и шума за един нов мотор са недопустими според мен и според много нормално мислещи хора. Тия дизели така тракат,че ми идва тотално да им се изсмея всеки път, когато минат покрай мен.nov написа:Със всичко съм съгласен с изключение на едно-мой приятел има пасат и за две години му навъртя 80к.км, още не са се скапали дюзите, а вервай ми не е изключение.Пасат-а върви без забележки.Не казвам, че е безпроблем но сериозни ремонти не са му правени, взе го на реални 130к.км, сега е на близо 210...........и алуминиеви носачи не е сменял още , а в София си е яко каране по бордюрите.sacho7803 написа:като допълнение.....една п дюза струва в порядъка на...800-1600лв. а те са четири и обикновенно при влизането на "курника"в българия до 20 000км се скапват и 4-те...една след друга в интервал 1000-5000км biggrin.gif
Отделно пък пукат цилиндрови глави 2.0TDI помпа-дюзите, изобщо са пълни с повреди, които Фолксваген не поема,а плащат умните купувачи на старо тук в БГ и др. страни.
Аз даже забелязвам,че се напълни с такива пръчки Пасати, те тракат от 3 преки, не може да не се забележат, и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif
Ми мноо ясно ве biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif !nov написа:...................И фо са ако некой ми кара Авенсис дизел по-гражданин ли от този с Пасат дизел?
аха и по постовете в тойота форума....fiki написа:селяните си личат не по пасатите
Още една червена точка в широкообхватното портфолио на българина - наред с политиката, футбола и секса, разбираме и от коли. Аджеба като сме командировали толкова стотици хиляди в чужбина, не можахме ли да ги понаучим малко тези мазохисти австрийци и германци, че от Ипонското по-хубо нЕмаjim_beam написа:...но все пак ме радва факта,че в бг хората поне могат да мислят,когато избират каква кола да си купят...
Сменял ли си ангренажен ремък и ролки на Ауди А6 и колко струват със смяната?toyo_bg написа:Аз имам ауди а6 2.0 тди ПД 140к.с. 2006 г. маи е същия двигател като пасата, стана на 205 000 км. Колега няма чупене тая кола.
Кои каквото ще да си приказва.