Страница 5 от 9

Публикувано на: 06 Май 2010 11:27
от мехаННика
Опа нещо май обърках темите, sorry

Публикувано на: 06 Май 2010 12:21
от SFINKS
един съвет към автора на темата
Стара кола се взима бензин , ако искаш да караш ефтино и слагаш газ
Нова кола , дизел

Да обяснявам ли защо

Публикувано на: 06 Май 2010 15:39
от diver
SFINKS написа:един съвет към автора на темата
Стара кола се взима бензин , ако искаш да караш ефтино и слагаш газ
Нова кола , дизел

Да обяснявам ли защо
Съмнява ме че ще можеш да обясниш дори сам себе си. Пробвай на некоя пиаца при бакшишите. Може да ти върже....

Публикувано на: 06 Май 2010 18:32
от jim_beam
LEXUS написа:... и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif

така е аз също винаги съм се чудил колко трябва да е пролетаризирал един индивид,за да купи подобно возило.но да не забравяме,че има известен брой мазохисти,които също трябва да бъдат обслужени.мисля това е била целта на тая разработка.
но все пак ме радва факта,че в бг хората поне могат да мислят,когато избират каква кола да си купят.
което за жалост не може да се каже за алпийския кретен преобладаващ в австрия,за който VW означава най-доброто.но нали и сервизите трябва да преживяват,така че ги разбирам донякъде.
аве те немските дизели не ги ли продават комплект със слушалки за трактористи? laugh.gif

Публикувано на: 06 Май 2010 18:36
от Bass_Man
Не ве вече са почти "безшумни" от както спряха великата помпа дюза biggrin.gif .
BTW: на , която колегата държи да се нахака .

Публикувано на: 06 Май 2010 19:25
от nov
LEXUS написа:
nov написа:
sacho7803 написа:като допълнение.....една п дюза струва в порядъка на...800-1600лв. а те са четири и обикновенно при влизането на "курника"в българия до 20 000км се скапват и 4-те...една след друга в интервал 1000-5000км biggrin.gif
Със всичко съм съгласен с изключение на едно-мой приятел има пасат и за две години му навъртя 80к.км, още не са се скапали дюзите, а вервай ми не е изключение.Пасат-а върви без забележки.Не казвам, че е безпроблем но сериозни ремонти не са му правени, взе го на реални 130к.км, сега е на близо 210...........и алуминиеви носачи не е сменял още , а в София си е яко каране по бордюрите.
Е да де, те за 130000 носачите му са сменяни вече веднъж, защо да ги сменя за 80000.След 250000 ще си говорим пак! А помпа-дюзата освен че е опасна за слуха, и разбива леглата на дюзите-признат ДЕФЕКТ на тези мотори от Ауто-Билд.Освен това скапва помпите, които са 4!!!! По една помпа за всеки цилиндър-това е малоумно излишно усложняване, и то от Фолксваген, които не се славят със здравината си! И резонно поддръжката им изигра лоша шега, скъпата поддръжка е главна причина да ги спрат от производство, както и вибрациите и шума за един нов мотор са недопустими според мен и според много нормално мислещи хора. Тия дизели така тракат,че ми идва тотално да им се изсмея всеки път, когато минат покрай мен.
Отделно пък пукат цилиндрови глави 2.0TDI помпа-дюзите, изобщо са пълни с повреди, които Фолксваген не поема,а плащат умните купувачи на старо тук в БГ и др. страни.
Аз даже забелязвам,че се напълни с такива пръчки Пасати, те тракат от 3 преки, не може да не се забележат, и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif
Колега Lexus, въпросният Пасат притежава пълна сервизна история (истинска), колата е карана само в Бг с Бг нафта, с изкл. на командировките в чужбина, била е служебен автомобил.И държа специално за теб да подчертая че не са сменяни носачи и все още нема никви проблеми с тях.
Имаше изказвания че трябва да си некъв селянин за да караш такава кола-незнам наистина откъде ви хрумна това или пък че дрънченето му било "селско", че дръчни вярно е.Но въпросния пич бих казал има доста сериозен бизнес, мисленето му хич не е селско и т.н.Найстина в този форум има доста абсурдни мнения.И фо са ако некой ми кара Авенсис дизел по-гражданин ли от този с Пасат дизел?

:censored:

Публикувано на: 06 Май 2010 19:37
от Bass_Man
nov написа:...................И фо са ако некой ми кара Авенсис дизел по-гражданин ли от този с Пасат дизел?

:censored:
Ми мноо ясно ве biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif !

Публикувано на: 06 Май 2010 19:51
от gena_bs
Колега,
Това за служебната кола, карана само у нас със нашата супер качествена нафта за положителни качества ли ги броиш? Ако я е карал само един отговорен човек и само той я е обслужвал в оторизиран сервиз на марката това наистина е голямо предимство в случая! Обаче, ако е само един мърляч или няколко души - направо си вътре с двата крака!
Нашите чисто нови дизелови автомобили (над 100 бройки) отначало бяха зачислени на конкретни отговорници и за 3 години само консумативи са сменяни. Е имаше и няколко влизания в сервиз за дребни неща - препрограмиране на ЕКУ на първата доставка и 4-5 климатика течаха. Новата партида обаче кой свареше ги караше и за 1 година вече ни бяха залепили снимките в сервиза! При това бяха с последен модел ЕКУ и софтуер. Сега отвън и отвътре изглеждат като 10 годишни таралясници, а са само на 3 години!!!
Разбира се не бяха Passat, но мърлячите се справят успешно с всички марки!

Публикувано на: 06 Май 2010 22:18
от fiki
по-издръжливо и непретенциозно от фолксваген ,ауди ,сеат и шкода нема,а селяните си личат не по пасатите

Публикувано на: 06 Май 2010 22:33
от diver
fiki написа:селяните си личат не по пасатите
аха и по постовете в тойота форума....

П.П. Пусни един акт за раждане...

Публикувано на: 06 Май 2010 22:36
от Scott
jim_beam написа:...но все пак ме радва факта,че в бг хората поне могат да мислят,когато избират каква кола да си купят...
Още една червена точка в широкообхватното портфолио на българина - наред с политиката, футбола и секса, разбираме и от коли. Аджеба като сме командировали толкова стотици хиляди в чужбина, не можахме ли да ги понаучим малко тези мазохисти австрийци и германци, че от Ипонското по-хубо нЕма :whistle:

Публикувано на: 06 Май 2010 22:51
от fiki
ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец

Публикувано на: 07 Май 2010 01:00
от slowtraveler
Хм... не знам откъде си с такова впечатление, но 'немците' ми като вдигнеха 4-5х.оборота и нещо им ставаше тегаво...
Пък японците редовно стигаха и стигат до ограничителя, без да дават какъвто и да е признак на притеснение.....

Публикувано на: 07 Май 2010 08:04
от toyo_bg
Аз имам ауди а6 2.0 тди ПД 140к.с. 2006 г. маи е същия двигател като пасата, стана на 205 000 км. Колега няма чупене тая кола.
Кои каквото ще да си приказва.

Публикувано на: 07 Май 2010 08:18
от Kiki
toyo_bg написа:Аз имам ауди а6 2.0 тди ПД 140к.с. 2006 г. маи е същия двигател като пасата, стана на 205 000 км. Колега няма чупене тая кола.
Кои каквото ще да си приказва.
Сменял ли си ангренажен ремък и ролки на Ауди А6 и колко струват със смяната?

Имам един приятел с такава кола и каза, че струвало колкото половината кола! biggrin.gif laugh.gif