Пасат,ауди а4-съвет да сменям ли авенсис-а?
Съмнява ме че ще можеш да обясниш дори сам себе си. Пробвай на некоя пиаца при бакшишите. Може да ти върже....SFINKS написа:един съвет към автора на темата
Стара кола се взима бензин , ако искаш да караш ефтино и слагаш газ
Нова кола , дизел
Да обяснявам ли защо

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
LEXUS написа:... и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif
така е аз също винаги съм се чудил колко трябва да е пролетаризирал един индивид,за да купи подобно возило.но да не забравяме,че има известен брой мазохисти,които също трябва да бъдат обслужени.мисля това е била целта на тая разработка.
но все пак ме радва факта,че в бг хората поне могат да мислят,когато избират каква кола да си купят.
което за жалост не може да се каже за алпийския кретен преобладаващ в австрия,за който VW означава най-доброто.но нали и сервизите трябва да преживяват,така че ги разбирам донякъде.
аве те немските дизели не ги ли продават комплект със слушалки за трактористи? laugh.gif
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Колега Lexus, въпросният Пасат притежава пълна сервизна история (истинска), колата е карана само в Бг с Бг нафта, с изкл. на командировките в чужбина, била е служебен автомобил.И държа специално за теб да подчертая че не са сменяни носачи и все още нема никви проблеми с тях.LEXUS написа:Е да де, те за 130000 носачите му са сменяни вече веднъж, защо да ги сменя за 80000.След 250000 ще си говорим пак! А помпа-дюзата освен че е опасна за слуха, и разбива леглата на дюзите-признат ДЕФЕКТ на тези мотори от Ауто-Билд.Освен това скапва помпите, които са 4!!!! По една помпа за всеки цилиндър-това е малоумно излишно усложняване, и то от Фолксваген, които не се славят със здравината си! И резонно поддръжката им изигра лоша шега, скъпата поддръжка е главна причина да ги спрат от производство, както и вибрациите и шума за един нов мотор са недопустими според мен и според много нормално мислещи хора. Тия дизели така тракат,че ми идва тотално да им се изсмея всеки път, когато минат покрай мен.nov написа:Със всичко съм съгласен с изключение на едно-мой приятел има пасат и за две години му навъртя 80к.км, още не са се скапали дюзите, а вервай ми не е изключение.Пасат-а върви без забележки.Не казвам, че е безпроблем но сериозни ремонти не са му правени, взе го на реални 130к.км, сега е на близо 210...........и алуминиеви носачи не е сменял още , а в София си е яко каране по бордюрите.sacho7803 написа:като допълнение.....една п дюза струва в порядъка на...800-1600лв. а те са четири и обикновенно при влизането на "курника"в българия до 20 000км се скапват и 4-те...една след друга в интервал 1000-5000км biggrin.gif
Отделно пък пукат цилиндрови глави 2.0TDI помпа-дюзите, изобщо са пълни с повреди, които Фолксваген не поема,а плащат умните купувачи на старо тук в БГ и др. страни.
Аз даже забелязвам,че се напълни с такива пръчки Пасати, те тракат от 3 преки, не може да не се забележат, и все се чудя колко трябва да си назадничаво мислещ,за да си купиш такава дъска за кола, и чак да ти е кеф biggrin.gif Дори селски тракат тия пасати... biggrin.gif
Имаше изказвания че трябва да си некъв селянин за да караш такава кола-незнам наистина откъде ви хрумна това или пък че дрънченето му било "селско", че дръчни вярно е.Но въпросния пич бих казал има доста сериозен бизнес, мисленето му хич не е селско и т.н.Найстина в този форум има доста абсурдни мнения.И фо са ако некой ми кара Авенсис дизел по-гражданин ли от този с Пасат дизел?

-
- Мнения: 1423
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Колега,
Това за служебната кола, карана само у нас със нашата супер качествена нафта за положителни качества ли ги броиш? Ако я е карал само един отговорен човек и само той я е обслужвал в оторизиран сервиз на марката това наистина е голямо предимство в случая! Обаче, ако е само един мърляч или няколко души - направо си вътре с двата крака!
Нашите чисто нови дизелови автомобили (над 100 бройки) отначало бяха зачислени на конкретни отговорници и за 3 години само консумативи са сменяни. Е имаше и няколко влизания в сервиз за дребни неща - препрограмиране на ЕКУ на първата доставка и 4-5 климатика течаха. Новата партида обаче кой свареше ги караше и за 1 година вече ни бяха залепили снимките в сервиза! При това бяха с последен модел ЕКУ и софтуер. Сега отвън и отвътре изглеждат като 10 годишни таралясници, а са само на 3 години!!!
Разбира се не бяха Passat, но мърлячите се справят успешно с всички марки!
Това за служебната кола, карана само у нас със нашата супер качествена нафта за положителни качества ли ги броиш? Ако я е карал само един отговорен човек и само той я е обслужвал в оторизиран сервиз на марката това наистина е голямо предимство в случая! Обаче, ако е само един мърляч или няколко души - направо си вътре с двата крака!
Нашите чисто нови дизелови автомобили (над 100 бройки) отначало бяха зачислени на конкретни отговорници и за 3 години само консумативи са сменяни. Е имаше и няколко влизания в сервиз за дребни неща - препрограмиране на ЕКУ на първата доставка и 4-5 климатика течаха. Новата партида обаче кой свареше ги караше и за 1 година вече ни бяха залепили снимките в сервиза! При това бяха с последен модел ЕКУ и софтуер. Сега отвън и отвътре изглеждат като 10 годишни таралясници, а са само на 3 години!!!
Разбира се не бяха Passat, но мърлячите се справят успешно с всички марки!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Още една червена точка в широкообхватното портфолио на българина - наред с политиката, футбола и секса, разбираме и от коли. Аджеба като сме командировали толкова стотици хиляди в чужбина, не можахме ли да ги понаучим малко тези мазохисти австрийци и германци, че от Ипонското по-хубо нЕмаjim_beam написа:...но все пак ме радва факта,че в бг хората поне могат да мислят,когато избират каква кола да си купят...

- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хм... не знам откъде си с такова впечатление, но 'немците' ми като вдигнеха 4-5х.оборота и нещо им ставаше тегаво...
Пък японците редовно стигаха и стигат до ограничителя, без да дават какъвто и да е признак на притеснение.....
Пък японците редовно стигаха и стигат до ограничителя, без да дават какъвто и да е признак на притеснение.....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Сменял ли си ангренажен ремък и ролки на Ауди А6 и колко струват със смяната?toyo_bg написа:Аз имам ауди а6 2.0 тди ПД 140к.с. 2006 г. маи е същия двигател като пасата, стана на 205 000 км. Колега няма чупене тая кола.
Кои каквото ще да си приказва.
Имам един приятел с такава кола и каза, че струвало колкото половината кола! biggrin.gif laugh.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта