Страница 5 от 8

Публикувано на: 12 Юли 2010 15:51
от stepa
Само цвят dry.gif

Публикувано на: 12 Юли 2010 16:49
от max-2
На Кастрол има подходящи греси за външно и вътрешно каре. Като сменях моя напукан външен маншон през вътрешното каре, да не чукам външното да го разбивам, се убедих наистина в качеството на японската смазка. На близо 250к км смазката на външното каре си беше тъмно зелена, а на вътрешното-светло бежова, т.е. никакво износване и никакви метални частици вътре. Другото, което ми направи впечатление е че студени и двете смазки изтичаха като гъст мед и бяха страшно мазни(чак ме е яд, че не ги събрах за да ползвам отново тях), докато кастрола, който купих студен си стои на буца, няма никаква течливост=зимата на къси разстояния докато загрее да влезе навсякъде и колата вече е спряла. Но какво да се прави, няма нищо вечно, старите коли бяха по-здрави... wink.gif Някой ако иска мога да снимам тубите от греста, която препоръчва Кастрол.

Публикувано на: 13 Юли 2010 09:13
от stepa
Ще е супер да видим снимки.
А ако някой зане каква е оригиналната грес ще е още по добре да сподели.

Публикувано на: 14 Юли 2010 01:02
от Bass_Man
Принципно полуоските не са толкова "страшно" място така , че не преигравайте с тази грес . :whistle:

Публикувано на: 14 Юли 2010 21:19
от max-2
Ето греста:

Публикувано на: 15 Юли 2010 08:39
от stepa
Благодаря ти max-2.

Само че сега малко съм объркан.

Тъмната грес ОК но светлата пише че широкоспектърна и температурно устойчива. Че за нея не съм сигорен дали е правилната грес за каре тази същатат грес в Германия я изпилсват за места кадето няма много обороти като кормилна щанга в капачките на лагерит на главината. Не знам дали става за тази цел.

Ти от къде имаш такава информация че става?

ПС. Преди да съм всял някакви недоразумения.
След катъо написах мнението си реших да почета малко в нета или по точно за тези два вида грес.

и за двата пише че са за ниско оборотни лагерни връски. Това според мен узначава че не стават за полуоски но моля да ме поправите ако греша.

Публикувано на: 15 Юли 2010 10:55
от max-2
Тези смазки ги избрахме с един механик, като ги купих от магазина до сервиза. Общо взето няма голям избор с гресите, които се предлагат, щом казваш, че светлата грес става за лагери на главини, главините не са с по-малко обороти и по-малко натоварване от карето, а дори повече. Аз пакетчетата, които ги дават към маншоните от 10-15лв. ги ползвам да си смазвам вратите на гаража, че там въобще не се знае какво са сложили...

Публикувано на: 15 Юли 2010 22:44
от Bass_Man
Принципно на пазара има греси колкото искате . Това , че ги няма в Практикер или в железарията до вас не е показателно .
Другото важно нещо е , че обороти до към 10 000 са си ниски обороти . А полуоските никога няма да се въртят дори и с 5000 така , че както казах прекалено много драматизирате с тази грес за полуоски . Стига да е качествена всяка една грес ще стане за там .
В един материал за обучение на механици на Тойота за карета е дадена абсолютно обикновенна широкоспектърна грес . А за лагерите дават някаква по тъмна MO2S ( молибден ди сулфат ) . Най-вероятно заради по-малкото триене .
Другото , което днес разбрах от разговори с разни хора е , че при много нови японски автомобили се появяват дефекти ( основно шумове : тропане скърцане и тн. ) от спестяване с грес по разни силови части . Така , че най-добре където може да се гресира си отваряйте и си гресирайте доволно .

Публикувано на: 15 Юли 2010 22:53
от nowyaris
Bass_Man написа:Принципно полуоските не са толкова "страшно" място така , че не преигравайте с тази грес . :whistle:
Мълеей,какви кахъри съм имал с полуоски,много "страшно" ми беше.После ми стана и много "скъпо".

Публикувано на: 15 Юли 2010 22:56
от Bass_Man
Искаш ли да се хванем на бас , че не са били от неправилен тип грес ?
Или само ще си чатим и ще си споделяме ?
Защото на мен на един опел ми излезе полуоската в движение и сигурно е било пак от греста а ?

Публикувано на: 16 Юли 2010 09:01
от stepa
Bass_Man написа:Принципно на пазара има греси колкото искате . Това , че ги няма в Практикер или в железарията до вас не е показателно .
Другото важно нещо е , че обороти до към 10 000 са си ниски обороти . А полуоските никога няма да се въртят дори и с 5000 така , че както казах прекалено много драматизирате с тази грес за полуоски . Стига да е качествена всяка една грес ще стане за там .
В един материал за обучение на механици на Тойота за карета е дадена абсолютно обикновенна широкоспектърна грес . А за лагерите дават някаква по тъмна MO2S ( молибден ди сулфат ) . Най-вероятно заради по-малкото триене .
Другото , което днес разбрах от разговори с разни хора е , че при много нови японски автомобили се появяват дефекти ( основно шумове : тропане скърцане и тн. ) от спестяване с грес по разни силови части . Така , че най-добре където може да се гресира си отваряйте и си гресирайте доволно .
Благодаря за поеснението сега вече знам като ми предстои грсиране или смяна на маншон или каре какво да закупя от към грес.

П.С

Не смятам че прекаляваме за греста защото според мен е важно да се използва правилната иначе стават бели.

Публикувано на: 16 Юли 2010 09:07
от martod
Bass_Man написа: Защото на мен на един опел ми излезе полуоската в движение и сигурно е било пак от греста а ?
Със сигурност е от греста..
Сложил си много грес и тя е избутала полуоската.. tongue.gif
В никакъв случай не е от изгнилите греди и скъсаният под, там където се захваща задния тампон на носача.. laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 16 Юли 2010 12:44
от Bass_Man
Не ве не е от много грес , а понеже е била от лилавата , а трябвало от кафеникаквата biggrin.gif laugh.gif tongue.gif !
stepa написа:.........................
П.С

Не смятам че прекаляваме за греста защото според мен е важно да се използва правилната иначе стават бели.
Няма лошо да си го мислиш но просто точно това място не е толкова чувствително към типа на греста от колкото към липсата и .

Публикувано на: 16 Юли 2010 23:36
от nowyaris
Басмане,има едни греси,дето направо си изтичат през маншона.Иначе са супер опаковки,марка,ала - бала,Блокира карето на главината,щях да се пребия.Жената каза пак от нея грес да си купя.

Публикувано на: 17 Юли 2010 03:31
от Bass_Man
И ? Не разбрах нея грес какъв цвят беше ?