Страница 5 от 5
Публикувано на: 07 Апр 2010 09:17
от Troshko
4A-GE написа:Aми Динамостенда вече го няма който беше там след езерото на светофара на околовръстното и горнобански път в дясно се завива и нагоре по улицата се падаше един пич който се занимаваше само с японки,за обороти не мога да ти кажа,чип за този автомобил има,но не съм сигорен дали е от корола или от друго нещо което става към електрониката на 4а-ге мотора. Беше 9.000 на оборотомер но не мога да ти отговоря червения сектор почваше от 8 някъде поне по спомени (въпреки че аз съм виждал табло разграфено 10.000 рпм на ТРД Н2 корола,като бях в Гърция )
Най-добре е някое събиране на форума да дойдеме с бащата той ще обясни най-добре какво е правено и как точно тъй като се занимава професионално с автомобили вече над 25 години и то най-вече само със механични стари японски атмосферки,мрази новите технологи на ЕКУ-та и разни програматори такива. Така мисля че ще е най-добре ( тва за АЕ82ката )
Писа, писа и пак нищо не каза

Питам се защо не вземеш да регнеш баща ти във форума

Публикувано на: 07 Апр 2010 10:27
от diver
Bass_Man написа:4A-GE написа:.......................мрази новите технологи на ЕКУ-та и разни програматори такива. ........................
Правилно , това си е желязна логика ! Всичко , което не разбираме и не можем да си обясним трябва да бъде унищожено !
Сега разбирам, барнал я е Жоро карбуратора.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif Мноо е добър знам го него....
Публикувано на: 07 Апр 2010 10:30
от diver
Troshko написа:
Писа, писа и пак нищо не каза

Питам се защо не вземеш да регнеш баща ти във форума

Регването лесно, ма как да му обясни глупостите дето изписа...
Това че в Горна Баня имало дино дето никой не е чувал хубаво. Това че е чипнал кола дето не се чипва пак добре. Ма това с нитрометана ме развесели най-много.
Къде 90-те години зарежда нитрометан? Сигурно на метанстанцията в Горубляне, която вече я няма....
Публикувано на: 07 Апр 2010 15:31
от LordDigital
diver написа:Bass_Man написа:4A-GE написа:.......................мрази новите технологи на ЕКУ-та и разни програматори такива. ........................
Правилно , това си е желязна логика ! Всичко , което не разбираме и не можем да си обясним трябва да бъде унищожено !
Сега разбирам, барнал я е Жоро карбуратора.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif Мноо е добър знам го него....
Не жоро карбуратора ,а Гошо карборатора - най-големия

Публикувано на: 07 Апр 2010 16:38
от rudolf
Публикувано на: 07 Апр 2010 17:50
от diver
LordDigital написа:diver написа:Bass_Man написа:
Правилно , това си е желязна логика ! Всичко , което не разбираме и не можем да си обясним трябва да бъде унищожено !
Сега разбирам, барнал я е Жоро карбуратора.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif Мноо е добър знам го него....
Не жоро карбуратора ,а Гошо карборатора - най-големия

Верно да се e*e, а уж не бях пил сутринта... сигурно за туй съм се объркал...
Публикувано на: 11 Апр 2010 22:05
от DanielzZz
Ето и дино графиката*

*оборотите в червено са след включването на VVTL-i(a.k.a. VTEC) biggrin.gif
hi
Публикувано на: 12 Апр 2010 23:36
от slona
Публикувано на: 13 Апр 2010 14:41
от kofarata

...

Публикувано на: 14 Апр 2010 23:06
от Bass_Man
DanielzZz написа:Ето и дино графиката*

*оборотите в червено са след включването на VVTL-i(a.k.a. VTEC) biggrin.gif
Сложи още една нула на оборотите те ве !
Публикувано на: 15 Апр 2010 08:48
от MX5
Bass_Man написа:Сложи още една нула на оборотите те ве !
Ти да не си открил машина на времето?

Тая графика е от дайното от 1999 година.
Публикувано на: 15 Апр 2010 10:37
от CapMa_B_MpaKa
горната вече е капут един идиот бутна брат ми на магистралата с 120
