Ееееееееее един път да се разбереме! В по горния ти пост казваш че фау ве свалили цените, ще ги свалят няма къде да идат с тая криза въпреки че според всички статистики вау ве груп са номер едно по продажби в Европа (не по качество).Но пък ако за Ярис венро искат 30 бона колкото и да е качествен незнам кой би го взел пред голф 6 примерно за същите пари ако е до 30 бона разбира се, защото може всико да е но си е 1 клас отгоре и е нова кола а и голф-а го хвалят с качествено изпълнение за 6-ца говоря, но времето ще покаже.Имах късмета да карам 1,4 тфси мотор-а и останах мноооооооого очарован откъм разход и вървеж, за качество занапред ще си проличи.LEXUS написа:Съвсем на майтап го казах като лаф,а иначе напълно те разбрах и си прав за това, но фразата-вземи си Форд ,все едно го е пратил за шишарки в гората. biggrin.gifnov написа:Лексусе то колкото смешно толкоз и трагично, на тоя балък му се стъжни защото "балъка" българския е от 15 годин у щатско бачка като архитект в една голяма компания ..."балъка"както казваш въпросния цървул .....
Човекът,че е архитект и така нататък,моите уважения,но се е получило малко комично. Всички знаеме,че има некадърни дилъри, тука в БГ също има в изобилие,както и приемчици. Те за съжаление нямат подход към клиента и отделно свалят имиджа на марките по много тъп начин. Но аз съм казал,проблемът е още с наемането им и последващ контрол как си вършат работа.
Свинксе тая фирма ще я видя каква е с тез окабелявания
