Страница 5 от 19

Публикувано на: 25 Яну 2010 19:56
от zi_zi_top
Извинявай за грешката, но понеже отзад имат SE, когато пишех поста не се сетих, че е Спорт и го "прекръстих" на Спешъл. Всеки допуска грешки wink.gif

Публикувано на: 26 Яну 2010 10:10
от scorpion
Днес прочетох във в."Стандарт", че около 2 млн. автомобила Тойота ще бъдат изтеглени в сервизните мрежи в Европа, поради установен проблем с педала на газта, подобен на този в щатите. Не се упоменаваше марката.

Наистина неприятен проблем за Тойота, което показва, че за да си първи не бива да се правят никакви компромиси с конструкцията, качеството и детайлите по автомобилите.

За съжаление традициите не са това, което бяха и често марката и репутацията не съответстват на продукцията.

Публикувано на: 26 Яну 2010 23:02
от PESHO OT MARS
Май ви е къса паметта и някой фирми се опитват да пробват един и същи номер два пъти (за справка AUDI5000 в гуглето и там има едни глупости за едни сгазени дечица кръв сополи и телевизионна пяна)

там ако погледнете клипа ще видите че няма начин мотора да надвие спирачките (освен ако не са предварително прегряти) отделно дори и леко и паникюсано да чукнете спирачката съм почти сигурен че за САЩ всичките са серийно с спирачен асистент който ще помогне за задействане на спирачките с пълна сила (затова и на клипа човека казва да не помпате)

Публикувано на: 26 Яну 2010 23:37
от MX5
PESHO OT MARS написа:там ако погледнете клипа ще видите че няма начин мотора да надвие спирачките (освен ако не са предварително прегряти) отделно дори и леко и паникюсано да чукнете спирачката съм почти сигурен че за САЩ всичките са серийно с спирачен асистент който ще помогне за задействане на спирачките с пълна сила (затова и на клипа човека казва да не помпате)
Ще спреш, ако има място. Ако се случи в момент в който има коли или свършва пътя и ... няколко метра в повече може да са разликата между спиране и катастрофа
Вярно, че шофьора по принцип е отговорен да оставя голяма дистанция и да кара с доста по-ниска скорост от колкото пътя позволява за да се застрахова за такива странни и случайни събития, но все пак ...

Публикувано на: 27 Яну 2010 09:30
от ALTEZZA
Toyota spira proizvodstvo i prodajbi na zasegnatite modeli za neopredeleno vreme(do kat ne izmisliat lechenieto)
http://news.yahoo.com/s/ap/20100127/ap_ ... ota_recall

Публикувано на: 27 Яну 2010 09:55
от shtephan
Веднъж ми се наложи да взимам кола под наем от местна фирма в Хънтсвил, Алабама(обикновенно взимам от летището) и фена там ми даде една инструкция за проблемни случай,аз я подписах без да чета ,че бързах, но после докато чаках се зачетох.Всички дълги изречения от типа ,ако това стане то направете еди какво си завършваха със свържете се с еди кой си телефон(един и същ) - направо изумях.Но после в хотела наред с писания от рода "мокър под - опасно за живота" видях на надписа залепен на вратата на микровълновата в стаята следната изцепка " не си сушете бельото и котката вътре".Това беше отдавна сега съм им свикнал на тъпанарщините и затова Ви се чудя какво толкова им обсъждате новините.Няма още никава КОНКРЕТНА техническа експертиза,но пък има 12 милиона адвокати които вече потриват ръце защото това ще се точи с години и помнете ми думата ,най-накрая ще излезе закон ,че японските коли ,който нямат карбуратор,механичен разпределител и жило на газта трябва да са оборудвани задължително с ГОЛЯМ ЧЕРВЕН паник бутон. cool.gif

Публикувано на: 27 Яну 2010 10:50
от slowtraveler
ALTEZZA написа:Toyota spira proizvodstvo i prodajbi na zasegnatite modeli za neopredeleno vreme(do kat ne izmisliat lechenieto)
http://news.yahoo.com/s/ap/20100127/ap_ ... ota_recall
Хм, явно гафа наистина е голям за да пристъпят към такива мерки...
Вярно е, че много адвокати дебнат и натиска е голям, но от друга страна Тойота също може да си позволи много и добри адвокати, а в случая явно има сериозни факти, които са в ущърб на Тойота....
Еееех... Тойота вече не е това което беше :censored:
Интересно е дали това засяга само произведените в заводите в САЩ автомобили...

....

Публикувано на: 27 Яну 2010 11:07
от rudolf
май нещата са дебели,,,,с тея изцепки няма да се задържат дълго като пройзводител Н:2,,,

ае дано се сетят да понамалят цените на резервните части.

Публикувано на: 27 Яну 2010 14:58
от shtephan
Слоу много им се вързвате,просто никой не обича японците защото имат много извратен стил на работа и нямат отделния човек за нищо,но пък виж, те какъв византииски номер им светнаха - спират произнводството и в 6-те завода до изясняване на проблема т.е. 120 000 не отиват утре на работа по "обективни причини",на фона на неработещите GM и Chrysler това си е направо изродщина.Между другото гледах в парт каталозите и излезе ,че имам същия "throttle accelerator" като на камрито и авалона, да не говорим за короли и яриси където е същия.Така,че съм решил като ме копнат някъде с висока скорост да изляза с този номер за педала на газта.
Търся си адвокат да съдя тойота ,а и оригинални стелки щото без тях не ставало. cool.gif

Публикувано на: 27 Яну 2010 15:04
от slowtraveler
Вярно, че в УС не обичат японците, ама заводите са си щатски...
Така-че едва ли инициативата е дошла от японците в случая...
Навярно е вътрешна борба между US производителите/марки в подкрепа на чисто щатските марки, с одобрението на на 'черния' в Белия Дом biggrin.gif

Публикувано на: 27 Яну 2010 20:09
от MX5
shtephan написа:Слоу много им се вързвате,просто никой не обича японците защото имат много извратен стил на работа и нямат отделния човек за нищо,но пък виж, те какъв византииски номер им светнаха - спират произнводството и в 6-те завода до изясняване на проблема т.е. 120 000 не отиват утре на работа по "обективни причини",на фона на неработещите GM и Chrysler това си е направо изродщина.Между другото гледах в парт каталозите и излезе ,че имам същия "throttle accelerator" като на камрито и авалона, да не говорим за короли и яриси където е същия.Така,че съм решил като ме копнат някъде с висока скорост да изляза с този номер за педала на газта.
Търся си адвокат да съдя тойота ,а и оригинални стелки щото без тях не ставало. cool.gif
Но проблемите сега не са само догатки. Има поне един случай, в който собственика е успял да закара колата в Тойота дилършипа и служителите там са видяли как газта се прецаква. От тоя момент, в който има свидетели и то работещи с Тойота, нещата са променили ...

А това, че само японците ядат дървото също са глупости, защото и другите го отнасят. Само тоя месец е имало вече 25 recall-а:

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/recallsearch.cfm



Публикувано на: 27 Яну 2010 20:20
от MX5
slowtraveler написа:Интересно е дали това засяга само произведените в заводите в САЩ автомобили...
Изглежда и в Европа ще има подобна акция:

http://www.reuters.com/article/idUSTFA00656820100125

"Toyota Motor Corp (7203.T) will offer to repair about 2 million cars in Europe to fix potentially faulty accelerator pedals that had led to a massive recall in the United States last week, Japan's Yomiuri daily reported"



Публикувано на: 28 Яну 2010 07:13
от MX5
Ето малко статийки

Защо за разлика от Тойота, Лексъс и Сайън не са засегнати:

http://blogs.insideline.com/straightlin ... .html#more


Тойота забравят да споменат, че забраната за продажба на коли не е доброволна, а е наложена от Федералните власти:

http://jalopnik.com/5458241/toyota-negl ... orced-them





Публикувано на: 28 Яну 2010 08:33
от LordDigital
Значи нека да уточним.

Проблема ,може да е чисто механичен и да се случи на всеки производител.

Проблема се е случвал на другит производители и те са имплементирали елементарен FailSafe ,при подаване на газ над частичните вакумни режими и трескане на спирачка - дросела са затваря от ЕКУ-то.

Наще ора са попаднали на евнатите педали ,немат код за защита от проблема => за ебане са.

Сега ша се евнат със некои и друг милярд ,но ша си научат урока така ,че да нема издънки за следущия път когато може да е нещо доста по-сериозно.

Между другото от тези модели ,няма маи нито един със вакумен танк - което прави спирането при отворен дросел след минимално припомване на педала практически невъзможно за 90% от шоферите на пътия.

Публикувано на: 28 Яну 2010 09:06
от MX5
LordDigital написа:Значи нека да уточним.

Проблема ,може да е чисто механичен и да се случи на всеки производител.

Проблема се е случвал на другит производители и те са имплементирали елементарен FailSafe ,при подаване на газ над частичните вакумни режими и трескане на спирачка - дросела са затваря от ЕКУ-то.

Наще ора са попаднали на евнатите педали ,немат код за защита от проблема => за ебане са.

Сега ша се евнат със некои и друг милярд ,но ша си научат урока така ,че да нема издънки за следущия път когато може да е нещо доста по-сериозно.

Между другото от тези модели ,няма маи нито един със вакумен танк - което прави спирането при отворен дросел след минимално припомване на педала практически невъзможно за 90% от шоферите на пътия.
И сега от параноя като направят и докосване на спирачката да кара ECU-то да затваря дросела, и тез коли няма (като почти всички нови Нисан) да стават за техники за спиране с левия крак ... laugh.gif
Т'ва естествено е без значение за 99.99999% от собствениците ...