Страница 5 от 8

Публикувано на: 23 Окт 2009 18:59
от Japanese_fever
bad_dog написа:
Ей, многознайко,

имаш ли идея какво става с минералното масло в турбо кола след известно време ръчкане? Кажи му и на Лорда да си сложи минерално или по-добре направо вода от чешмата, че е най-евтина.

И като не разбираш нещо - вземи млъкни поне веднъж! 4000+ мнения и няма 5(пет) смислени.

Dobre bad_dog, kolko 4oveka ot foruma karat turbo koli?
Broqt se na prusti moje bi na ednata mi ruka.
Te si znaqt kakvo maslo da sipvat, horata s turbo koli. Govorq za tezi deto si kupuvat kola (nova ili na staro) i vednaga ti4at na sintetika.

Dobre za turboto stana iasno - sus sintetika e preporu4itelno, zaduljitelno.
Ediniq 4ovek, ot koito sum 4ul, 4e i s mineralno e O.K. e ALTEZZA. Toi duljo vreme si karashe IS 300 s minerlano.
Otdelno sum gledal po Best Motoring edno interview s shefa na Spoon v Japan. Kaza, 4e dvigatelite na Honda sa razraboteni i izporbvani s mineralno maslo i sintetikata e bezmisleno da se naliva.

Публикувано на: 23 Окт 2009 19:24
от sacho7803
90%от дизелите са турбинирани което значи че половината форум кара турбинирани коли.а наистина да наливаш минерално масло на такъв мотор си е грехота.всичката гняс която се отаява отива там където не трябва и рано или късно турбинката е аут sad.gif

Публикувано на: 23 Окт 2009 19:42
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:Ediniq 4ovek, ot koito sum 4ul, 4e i s mineralno e O.K. e ALTEZZA. Toi duljo vreme si karashe IS 300 s minerlano.
che da ne mislish che v STi-a slagam sintetika? slagam mu za sega polu-sintetika. poprincip sam si mislil da minavam na sintetika, ama parvia problem e che tuk povecheto sintetiki det gi prodavat sa si realno polu-sintetika, i bitkata za izbor na dobro maslo me vbesiava. realno poglednato obache, kvot i da nalivam na STi-kata(turbo kola), masloto triabva da se iztochi sled 3K mili !!!
inache na maika mi kolata veche e na sintetika. na sestra mi kolata kat stane na 10K mili i tia ste mine na sitetika. ama dori i togava shte smeniat na 5K mili v mesto na 3K mili. takiva smiani na po 20K mili za men sa dosta slojno poniatie i oshte po slojno maslo...

Публикувано на: 23 Окт 2009 20:38
от aad
mitkoa--яя кажи колко е дървото по нататък.м\у другото да успокоя тия дето се са притеснили за това дали мога да платя смяната-мога не е проблем.исках да дискутираме ценовата политика на монополистите ама някои се отплеснаха с препоръки едва ли не да си карам таратайка ама нейсе :thumbsup:

Публикувано на: 23 Окт 2009 21:00
от Владислав
На никой не му е приятно когато за дадена услуга се плаша повече,отколкото тя струва реално.За цени и качество на работа няма да говорим,но когато отида на лекар и той за 5-8 минути ме прегледа и после иска 30лв аз му ги давам,без да се церемоня.От друга страна с колко по-ефтино ще излезе обслужването в друг сервиз с оригинални части и подобен клас двигателно масло?Може би 50-60ина лева.Е в ТМА е скъпичко-никой не го отрича,но си имаш и луксове които липсват в гаражното сервизче...Потрай да излезеш от гаранция-тогава избора от автосервизи е огромен.

Публикувано на: 23 Окт 2009 23:11
от sacho7803
aad написа:mitkoa--яя кажи колко е дървото по нататък.м\у другото да успокоя тия дето се са притеснили за това дали мога да платя смяната-мога не е проблем.исках да дискутираме ценовата политика на монополистите ама някои се отплеснаха с препоръки едва ли не да си карам таратайка ама нейсе :thumbsup:
нееее човечеее не са монополисти.може наистина да е скъпо но поне са "честни мошенници"странно защо тук гледам доста стари тойоти с незнам...едно червено виси на стъклото като ароматизатор с надпис""тойота-благодарим ви че ремонтирахте при нас"""защо дори и старите коли ги носят във фирмения сервиз а избягват гаражната майстория rolleyes.gif ..явно има защо.и ейвала на тойта сервизите щото пък тия на фв са суууупер педали.имах едно а3-99г и исках да го прегледат--това е преди 3 години---и хората ми казват че с коли под 2000г. не се занимават biggrin.gif biggrin.gif тарикати.бутат само младо biggrin.gif нещастници...още ги храня.яд ме е че съм сменил доста ваг-коли а сервиза им е селоооо мое село чудно както и притежателите на тия автомобили в бг. unsure.gif така че....да се радваме че тойота има истински сервизи а не като педалите на ваг. mad.gif

Публикувано на: 24 Окт 2009 04:43
от MX5
andrian999999 написа:в Гърция гледах масла и там MOTUL 300V Competition е по евтин 20 евро
а Кастрола 0 - 40 пак 20 евро не занам как в САЩ е 25 лева тубата?
Таз американска армия за какво мислиш се джитка насан-натам из близкия изток и т.н.
Сигурно после ще питаш защо и бензина ни тука е по-евтин? ;)

Между другото една от най-добрите синтетики дето ги има сътворени на тоя свят е Amsoil. Естествено е и по-скъпо - т.е. скъпа и качествена синтетика значи около 8 долара на литър в САЩ :thumbsup:

http://www.amsoil.com/storefront/atm.aspx

Като ида до магазина им направо си купувам по 2-3 кашона (12 туби в кашон), че ме мързи да ходя всеки път - после когато ми хрумне отивам в стаята дето живеят колите и за 15 мин с ново масло. Сервиз "направи си сам" :)


Публикувано на: 24 Окт 2009 04:50
от MX5
shtephan написа:във Великите Съединени Щати(справка вица за дините и граха)а аз останах с впечатлението ,че там само се долива 1-2 литра на 1000.Още нещо вече сериозно - колите произведени там били те и "японски" нямат почти нищо общо със нормалната сглобка.
Да бе, японските коли тука са някаква извънземна сглобка нали и затова нямат нищо общо ... laugh.gif ... ама друг път. Каквато им е сглобката в Япония, такава е и тука. Най-много компютъра да е нагласен за по-добра екология, щото в република Калифорния имат едно по-особено отношение към емисиите ...

Публикувано на: 26 Окт 2009 21:49
от andrian999999
ALTEZZA написа: samo che ima i edin vajen faktor, tuk moje da si smeniash kadeto iskash masloto(ta dori i sam), garanciata naima da ti otpadne...
е това ми харесва , но тук.... ако можеше и каско кражба да е 100лева

Публикувано на: 26 Окт 2009 22:08
от andrian999999
MX5 написа:
andrian999999 написа:в Гърция гледах масла и там MOTUL 300V Competition е по евтин 20 евро
а Кастрола 0 - 40 пак 20 евро не занам как в САЩ е 25 лева тубата?
Таз американска армия за какво мислиш се джитка насан-натам из близкия изток и т.н.
Сигурно после ще питаш защо и бензина ни тука е по-евтин? ;)

Между другото една от най-добрите синтетики дето ги има сътворени на тоя свят е Amsoil. Естествено е и по-скъпо - т.е. скъпа и качествена синтетика значи около 8 долара на литър в САЩ :thumbsup:

http://www.amsoil.com/storefront/atm.aspx

Като ида до магазина им направо си купувам по 2-3 кашона (12 туби в кашон), че ме мързи да ходя всеки път - после когато ми хрумне отивам в стаята дето живеят колите и за 15 мин с ново масло. Сервиз "направи си сам" :)
дойда ли за смяна ще ти пратя и аз пари за 2 кашона да пратиш АКО НАЙСТИНА Е ХУБАВО

Публикувано на: 26 Окт 2009 22:16
от andrian999999
в ТМ софия труда е доста скъп примерно един приятел ми каза че 1 час в ТМ софия 70 лева ,а ТМ Благоевград 1 час 15 лева. а 220 лв дето казва включва май не само масло а и обслужване .... и въздучен филтер

Публикувано на: 27 Окт 2009 03:50
от Japanese_fever
ALTEZZA написа: samo che ima i edin vajen faktor, tuk moje da si smeniash kadeto iskash masloto(ta dori i sam), garanciata naima da ti otpadne...
[/quote]

Kude v USA li?

Za6to ne sum tolkova siguren... unsure.gif

Tova moje da vaji za nqkoi marki, no za pove4e spored men ne vaji.

Публикувано на: 27 Окт 2009 06:30
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:
ALTEZZA написа: samo che ima i edin vajen faktor, tuk moje da si smeniash kadeto iskash masloto(ta dori i sam), garanciata naima da ti otpadne...
Kude v USA li?

Za6to ne sum tolkova siguren... unsure.gif

Tova moje da vaji za nqkoi marki, no za pove4e spored men ne vaji.
i na men mi e interestno za koi marki ne vaji?

Публикувано на: 27 Окт 2009 07:25
от slowtraveler
MX5 написа:
shtephan написа:във Великите Съединени Щати...... колите произведени там били те и "японски" нямат почти нищо общо със нормалната сглобка.
....Каквато им е сглобката в Япония, такава е и тука(USA). Най-много компютъра да е нагласен за по-добра екология, щото в република Калифорния имат едно по-особено отношение към емисиите ...
Ами разликата е в ръчичките, дето пипат и настройват компютрите и колата biggrin.gif
Неслучайно повечето модели имат USA вариант, който доста се отличава от японския...
Мисля си, че това е така защото хАмериканците не могат да го направят по japan way, и затова японците им пригаждат нещо според възможностите/способностите им. laugh.gif
Бухай големите бутала с големи допуски, дето не се иска много майсторлък и двигателя става многолитров, мощен, но обикновено с малка литрова мощност (тук очаквам да ме оборят хората, дето смятат, че един автомобил трябва да се кара поне 50г с довода 'е да ама е вечен, защото е по-малко натоварен')......
Е - ще сменяш маслото през 3-5х.мили, а не като японците на по 10-20х.мили (в БГ обикновено срока е намален на 15х.км) ама се кефиш, че караш голям USA модел като на съседа с ранчото, а не някое 'евтина японка' biggrin.gif

Публикувано на: 27 Окт 2009 08:46
от MX5
Объркал си се нещо много. Пример - твойта Мазда 6. Тая дето се сглобява и продава тука няма никаква разлика с твойта. Нито в буталата, нито в това на колко се сменя маслото.

А тва, че си го сменяме на 3К мили е щот ни е кеф :)
Аз на MX5-цата понякога и на 500 мили го сменям, че дори и по-често, при тва яка синтетика, просто щото ме кефи винаги да прясно laugh.gif

slowtraveler написа:
MX5 написа:
shtephan написа:във Великите Съединени Щати...... колите произведени там били те и "японски" нямат почти нищо общо със нормалната сглобка.
....Каквато им е сглобката в Япония, такава е и тука(USA). Най-много компютъра да е нагласен за по-добра екология, щото в република Калифорния имат едно по-особено отношение към емисиите ...
Ами разликата е в ръчичките, дето пипат и настройват компютрите и колата biggrin.gif
Неслучайно повечето модели имат USA вариант, който доста се отличава от японския...
Мисля си, че това е така защото хАмериканците не могат да го направят по japan way, и затова японците им пригаждат нещо според възможностите/способностите им. laugh.gif
Бухай големите бутала с големи допуски, дето не се иска много майсторлък и двигателя става многолитров, мощен, но обикновено с малка литрова мощност (тук очаквам да ме оборят хората, дето смятат, че един автомобил трябва да се кара поне 50г с довода 'е да ама е вечен, защото е по-малко натоварен')......
Е - ще сменяш маслото през 3-5х.мили, а не като японците на по 10-20х.мили (в БГ обикновено срока е намален на 15х.км) ама се кефиш, че караш голям USA модел като на съседа с ранчото, а не някое 'евтина японка' biggrin.gif