Страница 5 от 6

Публикувано на: 06 Ное 2009 18:46
от Nixter
За семейна или функционална кола - Яриса. За кеф - Айгото. Аз не съм противник на Яриса. Едни приятели ги агитирам сега да изберат Яриса пред Хюндай И20. Дали съм прав не знам, но уникалното на Яриса е регулирането на задната седалка напред-назад. За Хюндая не са му изнесли цената в скапания им сайт, как да си купиш после кола от там.

Публикувано на: 07 Ное 2009 11:43
от Africa
Брей, наистина много мнения.
Зарадвах се, че има човек, който притежава и двете коли и направи реално сравнение.
Признавам, че 1.33 е по-добре от 1.0, но си мисля, че при мен няма голямо значение, защото няма да я карам много. Просто си имаме друг автомобил за извънградско и за повечето градско - а моята ще си е само за мен (работа, пазаруване и т.н. biggrin.gif ) За това и посочих еднакви двигатели. Имам преки наблюдения върху вътрешния интериор на Ярис и наистина е комфортно. Двигателя на приятелката обаче е дизел и не мога да сравнявам като динамика и разход.
Айгото ми допадна като визия, но доста ме интересува и темата за сигурността - все пак не всичко зависи от теб и никога нищо не се знае...

OFF: Raya - няма проблем - ще се начетеш на най-различни мнения. По мое наблюдение повечето Яриси 1.0 са служебни, а вместо Айго взимат С1 (близнак), сигурно е по-евтин.

А забравих да кажа, че гледах и IQ, обаче колите-детски играчки никога не са ме привличали wink.gif

Публикувано на: 07 Ное 2009 16:44
от Nixter
ЕЕЕЕ СЕГА СТИГА ОБИДИ ПО АЙ КЮ-ТО. Тая кола е по-модерна и от Яриса и от Агото, просто цената си е солена и пресолена. Иначе е страшна - най-малката 4-местна кола в света (смарта е за 2-ма) Дизайн и сигурност при нея - всичко е на 6 :thumbsup: Инженерите на Тойота здраво са работили по нея. Водили са война за всеки милиметър. Колата е по-стабилна на пътя от другите малки коли на марката, въпеки миниатюрния си размер.
ПС. Какво те притеснява сигурността при Тойота? Нали за града я взимаш колата. Сигурността на Айгото е предостатъчна за градско ползване. Жена ми е маняк на тема сигурност, а кара Айго.
EDIT. И престанте с това "Айгото не е Тойота". Не може точно марка като Тойота случайно да си сложи емблемата на един автомобил. По-скоро съм склонен да вярвам че Ситроен и Пежо са изкярили от съвместния проект с Тойота, само че те не предлагат 3 години гранация на автомобила, включително и на окачването wink.gif

Публикувано на: 07 Ное 2009 21:50
от Africa
Аз не искам да обиждам IQ-то - напротив. То си е едно малко бижу, но все пак наистина не ми допада толкова малка кола, било то и само за градски нужди. Сигурна съм, че мъника ще намери свои фенове, както всички останали модели на Тойота. И със сигурност е хиляди пъти по-добър от Смарт-а. Просто не е за мен.

А иначе как изключи градското като поле, за което не ти е необходима сигурност? Все ми се струва, че и там си трябва laugh.gif

Публикувано на: 07 Ное 2009 22:28
от Nixter
Какво повече ти трябва от челна и странична въздушна възглавница за водача и за пътника до него? Може би въздушни завеси? tooth.gif Сигурността е напълно адекватна за нова кола.

Публикувано на: 08 Ное 2009 00:33
от Vesko
Nixter написа:Какво повече ти трябва от челна и странична въздушна възглавница за водача и за пътника до него? Може би въздушни завеси? tooth.gif Сигурността е напълно адекватна за нова кола.
Колко пт водачите на МПС са се възползвали от екстрата "въздушна възглвница" или завеса? това е най-безмислената екстра в автомобила!!!!!

Публикувано на: 08 Ное 2009 15:17
от desSs
Africa написа:OFF: Raya - няма проблем - ще се начетеш на най-различни мнения. По мое наблюдение повечето Яриси 1.0 са служебни, а вместо Айго взимат С1 (близнак), сигурно е по-евтин.
често ме возят в С3, за мен това не е кола. С1 не ми се мисли какъв кошмар ще е wacko.gif

Публикувано на: 21 Юни 2010 15:25
от kolio33
От близо две години карам Ярис 998 т.е 1.0 VVTI и като цяло благославям деня в който реши че това е моята кола. Накратко
Двоумях се и аз между Айго и Ярис, качих се първо на Айго и какво да кажа като подвижен вибратор беше после на Яриса и разликата е огромна на право като лафа за коня и магарето:)
Яриса и по-точно 1.0 ВВТИ е най добрата градска кола за мен по следните причини.
1. Разход лято с клима 6.0 градско Варна, без клима 5.6, зима 6.0 до 6.2
2. Уникален вътрешен простор отпред и отзад(1.90 висок човек сяда без грижи.
3. Много маневрена и уникално лек волан с електро усилвател.
4. Парно и клима много добри и бързо влизащи в час
5. Чудесно пътно поведение извън града
6. Прекрасна позиция за водача (като в миниван)

Четири пъти съм пътувал до София с нея и мога да кажа че и за извън града става :) без много изпреварвания.
Моята я взех с чудесен зелен цвят каквато беше на брошурата с лети джанти от Аурис и парктроник заден, мулти волан кожен общо взето за тези пари си има всичко.
Препоръчвам този автомобил на всеки за градска кола

Публикувано на: 21 Юни 2010 20:19
от nowyaris
Яриса е най-безпроблемната Тойота през последните 3-4 год.И моята е 998 с всички гевезелъци и ръчна,миналата седмица в жегите Русе-София четирима възрастни с четири сака/пълни/,два сома,4 кг. вратни пържоли и един картон КИНГ-100 мм-4,9 л/100 км по компютър с клима през цялото време.на връщане -пак същото/Без сомовете и пържолите/.Понеже и бързах след Плевен-120-130 до Русе.То направо без пари/Билета с автобуса от Русе до София е 25 лв.на човек/.Ако някой не вярва Фидо видя компютъра.

Публикувано на: 21 Юни 2010 20:53
от Nixter
Колега, аз карам Айго и тоя разход дето го даваш не го вярвам, освен ако си карал с 70-80 км/ч по целия път. Все пак Яриса е по-тежък и толкова натоварен..... То верно аз Айгото не съм го засичал на извънградско, понеже го карам смесено, но ми се струва много малко тоя разход за сериозно претоварено еднолитрово двигателче. Сега ако кажеш, че си изпреварвал - няма да повярвам laugh.gif Колко ти е по книжка разхода извънградско, ако знаеш?

Публикувано на: 21 Юни 2010 22:07
от nowyaris
Е кажи каква ми е ползата да те стягам.Наистина толкова показа.И аз се учудих.понеже я караме само в Русе,на годината 1-2 пъти извън града.Миналата година Русе-Балчик/двореца/ трима с много багаж-5,1/100 по уреда.беше на 7600 км.сега е на 11800.Рядко вдигам повече от 100,ама 70-80-само при ограничения.имам и свидетел-единия от модераторите.След като го търсих доста време из София отиде на 5,1,ама после до Русе пак на 4,9.Ако щеш вярвай.

Публикувано на: 21 Юни 2010 22:13
от kolio33
Аз под 5.7 в града не мога да я докарам, извън него максимум до 5.4 с двама души и доста багаж. В момента е на 23к км. карам само от Ромпетрол. Но на фона на 8.5 градско на Опел Корса на колегата 1.2 съм мно щастлив :) следващото 'Яре' ще Д4Д автомат :) догодина а тази остава на жената.

Публикувано на: 21 Юни 2010 22:31
от nowyaris
Недей нафта,бе колега.Недей автомат.Не си отваряй рана там където иначе нямаш.1,33 бензин с 6 ск. в момента е върха на Яриса.Страшен бонбон.

Публикувано на: 05 Юли 2010 19:20
от desSs
дизел автомат няма. поне преди 3 години не предлагаха

Публикувано на: 05 Юли 2010 21:29
от nowyaris
Сега има.Ама нафта.Гадно,скъпо,несигурно.Значи Деси,глей сега кво става след като дизелджиите клъвнат.