Страница 5 от 6
Re: ..
Публикувано на: 12 Окт 2009 12:15
от lz2lps
[quote="rudolf"][/quote]
Да си поглеждал скоростта в края на правата?
Мислиш ли че карането на мотор те е научило да гледаш далеч напред? (тъй де, по спомени май си карал преди мотор... може и да бъркам

)
Да си беше пуснал темичка с по-подробни впечатления

Публикувано на: 12 Окт 2009 13:44
от agent dust
всъщност времето му е 1.02.42, и кроасана беше превзет на гюрлунтия с дрифтарски методи. това време е дадено с кола 1600сс 115кс, с нормални гуми - и е уникално!
Re: ..
Публикувано на: 12 Окт 2009 14:48
от rudolf
мерси колеги,,, 1.5 секунди бутна краси- бтв разбрах за какво говореше когато каза че любо му липсва злоба----започнах да спирам по агресивно,,,да не намалявам толко където не трябва,и да побутвам колата с газта в онази част от завойте-която позволява.----мисля че време не може да се даде,ако разчиташ само на добро излизане и правата от завоя и не крадеш дребните бонусчета в цялата писта.
от един момент ,на пистата остават само 3 завоя,всичко друго става овали,,,,подозирам че времена под минута и тези 3 завоя се заличават
lz2lps написа:rudolf написа:
любе нямам километраж,---най грубо на 5та с 4000 оборота съм на 100 километра,,,,на правата излизам с 5800 на 3та---вкарвам 4та много бързо и не мога да я изпълня до края...
Мислиш ли че карането на мотор те е научило да гледаш далеч напред? (тъй де, по спомени май си карал преди мотор... може и да бъркам

)
на мотора гледаш отвисоко и имаш някак по широк мироглед-без съзнателно да се опитваш да гледаш по напред,,,,,а като че ли и не те интересува пистата в ширина на автомобил,,,а много по тясна ивица,което улеснява
мисля че има два плюса от карането на мотоциклета---това е че при мотора корекцийте в завоя са силно ограничени-и приплъзвания и блокирания на колела,се наказват сурово-----тоест трябва ясна траектория и скорост още преди влизането(това е свързано и с гледането напред към целия завой,но е по принуда и несъзнателно),,,при мотора е задължителна плавността.
2ри плюс е че усещането за скорост-без преценка за скорост,завойте с мотор са немислими.
аз не съм кой знае какъв бърз моторист
Публикувано на: 12 Окт 2009 15:14
от lz2lps
Излизането на правата и максималната скорост в края просто са ми ориентир

, а и би издало малко повече за ускорението на автомобила. Поне аз там си подобрих времето с 1+ секунда.... та затова питам. Поне при мен влизането в T5 (след правата) също доведе до подобрение, защото преди намалявах повече от необходимото.
В кроасана също има какво да се подобрява. Събота там бях 0.8-0.9 секунди по-бърз отколкото на събора, но пък на други места грешах много.
Според мен злобата няма нищо общо... по-скоро правилната преценка и усет. Ако не усещаш добре скоростта - или ще влизаш бавно в завоя, или прекалено бързо. 2-3 км/ч не са НЕзначителна разлика.
Какво според теб е агресивно спиране?
Интересен ми е и "дрифтърският" метод в кроасана
Давай повече детайли. Мен ми е интересно причината за резултата, не самият резултат biggrin.gif Цифри без контекст са си просто цифри....
Според мен, за да караш мотор и да оцелееш, искаш не искаш си придобил някакви полезни навици и това ти помага също... и за това ми е интересно какво точно. Да речем едно от нещата може да е страхът. Спомням си Валентино Роси като тестваше някакъв болид във Ф1, че даваше по-добри време от тестовият пилот...
П.П. Според мен са повече от 3 завоя

.
- T1 (десен);
- T2 --> Т3 (леви могат да се вземат като един);
- Т4 (ляв преди правата),
- Т5 --> Т6 --> Т7 (3те леви след правата);
- Т8 (десен);
- Т9 (десен, входа на кроасана);
- Т10 --> Т11 (ляв и десен преди старт/финала.)
...
Публикувано на: 12 Окт 2009 17:53
от rudolf
любе нямам километеаж орентир,,,чакам напролет с емо да измислите смислена логгер.
за агресията---когато го слушах и мен ми беше смешно за кръвясалия поглед и озлобление за волана,,,но да ти кажа какво стана вчера: 2 серия--свалих на 1.04.74....цоло вика:уу ей сега ще свалиш още,,но 3 серий карам само на 1:04+...
бях изпаднал в унес--струваше ми се гладко,,,,намалявам хубаво и изчаквам за да съм с макс газ след завоя и така...
краси ме гледа как карам и започна да ми обяснява някви неща,за които го питах да не се базика....
обясни ми и кога колата държи скорост и завива--но мисля че само с рвд-то метода работи...точно за тези 2-3 километра отгоре-за които казваш че няма проблем...
накрая му казах така---това че няма да стане-няма да стане,,но ще се извъртя няколко пъти за да се убедим и двамата....
и последните две серий имах 4-5- 1:03,,,,добавях газ и намалявах -където преди карах линейно с равна газ,,,приплъзвах колата,,,-спирачките ми почнаха да позагряват--а аз съм с големи.--получи се нещо като стани стани юнак балкански--от сън дълбок се събуди. има едно комфортно и бързо каране с което сякаш галиш пистата, спестяваш излишно натоварване на колата,което най често е претоварване и грешка---но точно тук има някаква разлика--кое претоварване и грешка и с кое се печели повече от най правилната и мазна траектория и сцепление...--поне на мен така ми се строи вчера...на краси съветите ми дойдоха нелогични и резултатни.
любе при мен бонус се получава ,че цялата писта ми е за 3та скорост и не шифтвам,,,,,след правата не блипвам,,,а плавно пускам съединителя -очевидно щом го правя в най натоварения за за спирачките завой и не блокирам колелата,няма почти разлика в оборотите,,, очевидно намалявам да приемливи обороти за 3та...
гумите ми ги купих преди 2 години-2ра употреба,,,НО, след като паднаха няколко слоя-започнаха да държат след 2-3 обиколки загряване,,,от както започнах да се катеря по кърбовете-спряха да ми прегряват от ненужни завой.
п.с.друга екстра в последните две обиколко е леко комична--понеже седалката не ме държи и се подпирах на места с една ръка---1.откопчавам колана,,
2.контрирам го в позиция да ми е тесен
3.гълтам корема и го закопчавам блокирал..
4.надувам си корема и се изпъвам за да не се разблокира laugh.gif
Публикувано на: 12 Окт 2009 18:14
от agent dust
рудолфо, другият път трябва да измислим начин да те залепим за подобието на седалка, което имаш - или да я махнем и направо за железата да те хващаме laugh.gif
и няма да издаваш секретите, те са си само за АЕ-тата - нека другите да си ровят по книгите

Публикувано на: 12 Окт 2009 22:07
от andrian999999
пак ли ходихте на писта?
Публикувано на: 12 Окт 2009 22:12
от Georgimitrovich
ми чи кък, ти каде дремеш пак

Публикувано на: 12 Окт 2009 22:33
от andrian999999
Georgimitrovich написа:ми чи кък, ти каде дремеш пак

ми що не казахте аз къде да чета? Имам чувство че рудолф нарочно не ми каза
Публикувано на: 12 Окт 2009 22:41
от agent dust
andrian999999 написа:пак ли ходихте на писта?
не само ходихме. беше извършен малък подвиг - тойота сбирщайн 1.6, с дебитомерски 115кс, с нормални гуми(втора ръка!), на ПЪРВИ ТРАК ДЕЙ и първи истински тест, даде време 1.02.42 на калояново.
става дума за АЕ86 разбира се

той сам си я построи от нулата и просто отиде да си я покара.
ако имате въпроси за това как трябва да си бърз на пистата, и как да си направите АЕ86 - питайте рудолфо
1.02.42 от първи път!
рудолфо, дай пак да и говорим за бързите хонди, субара и прочие

и за специалните методи за подобряване на времената за обиколка laugh.gif
Публикувано на: 12 Окт 2009 23:09
от Uncle Dido
Публикувано на: 12 Окт 2009 23:43
от agent dust
първоначално помислих, че транспондерите грешат. свали секунда и половина като на шега. казах му на рудолфо, че поне половин секунда надалу е възможно. и той даде половин секунда надолу! после ми вдигна скандал, че не съм поискал две секунди надолу

в АЕ -то всичко е възможно, просто трябва да го поискаш

Публикувано на: 13 Окт 2009 00:10
от rudolf
maggkrabar написа:....
верно че казваше че транспондера грешал по едно време,,,аз пък си помислих да не са ми сбъркали номер ана транспондера с някой по бърз,ама в тая серия бързи нямаше biggrin.gif
след тойота срещата се чувствах малко прецакан че имам кола с задно- пресуква се,,,не можеш да я настъпваш смело,,,прехвалена работа,,може би е добре за много мощни и тежки коли.
сега го чувствам точно обратното,,,не мога да си предствая как предницата се гмурка,,,вътрешното колело увисва,,задното се вдига- но ти си с пълна газ и даваш хубаво време
всеки се чувства много бърз и опитен,но практиката показва,че аз нямам практика,шашкам се от мокро,,,от камшици,,от близост на други автомобили като съм на пътя.,,,според мен ае-то е страхотен автомобил за неопитен водач. всеки път показва какво ще направи половин секунда по рано,която е достатъчна за корекция....
мисля че ако се обремениш да мислиш в този момент за техники и тактики-може да пропуснеш какво си иска колата...а ае-то пределено си казва какво иска,въпреки че моето е по широко...
за разлика от краси който я прави за дрифт,моята се стремях да е за птичи грип
няма да забравя на правата как се отдалечаваха напред подготвени автомобили, на който ае-то им правеше по 2-3 секунди на обиколка,,,
досега подценявах и недолюбвах ае-то,,,от 2 дни мисля че тая кола е омагиосана да хвърчи

Публикувано на: 13 Окт 2009 00:16
от agent dust
rudolf написа:...
караш АЕ86. остави ги да умуват другите

Публикувано на: 13 Окт 2009 07:39
от b_d
maggkrabar написа:
рудолфо, дай пак да и говорим за бързите хонди, субара и прочие

и за специалните методи за подобряване на времената за обиколка laugh.gif
Краси,
не мога да разбера защо се опитваш да превърнеш успеха на Рудолф в заяждане с останалите? Кому е нужно? Накрая, ако някой ти отговори подобаващо сигурно ще кажеш, че останалите те нападат. Не е ли по-добре да цари приятелска атмосфера, в която всеки се радва на успехите на този до него?
Аз примерно много се кефа за Рудолф, защото след толкова труд най-после получава отплата. Също така съм сигурен, че беше въпрос на време да даде такива, а и по-добри времена, защото кара добре. От друга страна знам, че тези времена нищо не значат и няма смисъл да са цел в животите ни.
П.П. Евала, Рудолф!