Страница 5 от 6

Публикувано на: 11 Сеп 2009 06:54
от Martinco
Колегата който пусна темата дали си купи колата?

Публикувано на: 11 Сеп 2009 17:36
от mafiota
PESHO OT MARS написа:
mafiota написа:
PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
Колега,
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
.............Като си нов е редно повечко да четеш и питаш,.................
Това лошо говори за теб:(, явно си доста назад с някой неща или пък други не са ти се доизяснили. Моята карина е 1,8 107hp; 7A FE; AT191l-B......, която работи на обеднена смес!!! Дори мога да снимам допълнителният блок с дроселовите клапи и вакумния механизъм койито ги управлява монтирани към всмукателните колектори.

Те така е колега, има доста писано , но трябва да се чете, wink.gif

http://alflash.com.ua/lean.htm
http://alflash.com.ua/leanburn2.htm

Публикувано на: 11 Сеп 2009 18:09
от mafiota
PESHO OT MARS написа:
mafiota написа:
PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
Колега,
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
Като си нов е редно повечко да четеш и питаш, като толкова ги разбираш ми покажи 7A-FE двигател с LeanBurn система НО го искам на снимка не в auto.ru и прочие не особенно достоверни сайтове. Разликата между двата мотора я хващам с един поглед.




Ето ти и още материал приятелю:

http://toyota-club.net/files/02_st-expl.php
http://www.carinae.ru/forum/
http://www.toyota-club.by/forum/index.php
http://carinae.com.ua./forum/
http://toyota-club.net/files/05_st-faq.php
http://www.carina-e.ru/

:thumbsup:

Дори съм се замислил тези дни да "игнорирам" системата "лоу бърн", че ми е интересно да видя дали ще се видге мощноста на колата при по-ниски обороти

Публикувано на: 11 Сеп 2009 18:14
от diver
mafiota написа:
PESHO OT MARS написа:
mafiota написа:
Колега,
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
Като си нов е редно повечко да четеш и питаш, като толкова ги разбираш ми покажи 7A-FE двигател с LeanBurn система НО го искам на снимка не в auto.ru и прочие не особенно достоверни сайтове. Разликата между двата мотора я хващам с един поглед.




Ето ти и още материал приятелю:

http://toyota-club.net/files/02_st-expl.php
http://www.carinae.ru/forum/
http://www.toyota-club.by/forum/index.php
http://carinae.com.ua./forum/
http://toyota-club.net/files/05_st-faq.php
http://www.carina-e.ru/

:thumbsup:

Дори съм се замислил тези дни да "игнорирам" системата "лоу бърн", че ми е интересно да видя дали ще се видге мощноста на колата при по-ниски обороти
Аре дай една снимка на твоя мотор и по-спецялно дистрибуторната капачка. Тези линкове дет си пратил не доказват абсолютно нищо!

П.П. Некак си съм по-склонен да вярван на това:


Код за потвърждение: Избери целия код

The largest production A-series engine was the 1.8 L (1762 cc) 7A-FE. Produced from 1993 to 1998, it was a 4-valve DOHC narrow-valve-angle economy engine. Cylinder bore was 81 mm (3.19 in) and stroke was 85.5 mm (3.37 in).

An early Canadian version produced 115 hp (86 kW) at 5600 rpm and 110 ft·lbf (149 N·m) at 2800 rpm. The common (1993 to 1994 North American) version is rated at 115 hp (86 kW) at 5600 rpm and 115 ft·lbf (155 N·m) at 2800 rpm. The engine output was changed for the 1995 to 1997 (North American) version mainly due to a change in the intake camshaft which made it rate at 105 hp (78 kW) at 5200 rpm and 117 ft·lbf (159 N·m) torque at 2800 rpm

In the United States, the 7A-FE's most common application was in the 1993–1997 Corolla (7th generation). The engine was also used in some 1994–1999 Celicas (6th generation) at the base ST trim level, as well as the Toyota Corolla's clone, the Geo Prizm.

The Indonesian and Russian version of the 7A-FE has the strongest output, 120 hp (89 kW) at 6000 rpm and 16 kgf·m (157 N·m) at 4400 rpm, with 9.5 compression ratio. It appears in the 8th generation Corolla (AE112).

It is a non-interference type engine.

Toyota never made a wide-valve angle 7A-GE based on the 7A, but many enthusiasts have created one using a combination of 7A-FE parts (block, crank, rods) and 4A-GE parts (head, pistons). Likewise, an unofficial supercharged "7A-GZE" could be built from 7A-FE and 4A-GZE parts.

Публикувано на: 11 Сеп 2009 20:15
от mafiota
diver написа: ..... ..................
Аре дай една снимка на твоя мотор и по-спецялно дистрибуторната капачка. Тези линкове дет си пратил не доказват абсолютно нищо!

П.П. Некак си съм по-склонен да вярван на това:

Напротив линковете доказват ,че има 1,8LB ама трябва да се прегледат по обстойно.

Изображение
Изображение

Това е електрическия клапън който управлява вакумнта система за отваряне и затваряне на допълнителните дроселови клапи

Изображение

Тук се вижда вакумната мембрана която управлява допълнителните клапи

Изображение

А това е "ресиверчето" за вакума:

Изображение

Публикувано на: 11 Сеп 2009 20:56
от max-2
По каталозите за свещи съм виждал 1,8 лийн бърн 107коня и 1,6 лийн бърн 107 коне(като моята), че са с еднакви свещи-платина или иридий с разстояние 1,3 между електродите.
На табелката на една от снимките пише 'notice......" пише да се ползват платинени свещи и да се подменят на 110 хил. км. май.

Публикувано на: 12 Сеп 2009 00:00
от Nikolaev
По отношение на икономията: на година минавам към 50 000 км. Ако приемем, че една кола на бензин харчи 7л/100км, а на газ - 9л/100км, то след изплащането на газовата уредба (25 000км или 6 месеца при цена около 1000 лв) на година (50 хил.км) разликата е над 2300лв в полза на газта, при сегашните цени. Нека да са 2000, като приспаднем още разни неща. За 2,5-3г се получава още една Карина Е. Разбира се " Човек предполага, а Господ разполага" и винаги може да се случи нещо непредвидено, но то рядко е нещо точно свързано с газта. Поне така сочи моят опит от 9 г. каране на газ. Иначе безспорно - най-добре си е на бензин.

Публикувано на: 12 Сеп 2009 10:23
от PESHO OT MARS
Нямаше нужда от линковете само снимката на мотора ти ми е достатъчна.

Извинения unsure.gif явно съм изпаднал в заблуждение.

Публикувано на: 12 Сеп 2009 17:24
от mafiota
PESHO OT MARS написа:Нямаше нужда от линковете само снимката на мотора ти ми е достатъчна.

Извинения unsure.gif явно съм изпаднал в заблуждение.
няма проблем, случват се грешки wink.gif :cheers:

Публикувано на: 10 Окт 2009 21:38
от Nikolaev
Оказва се, че изборът на пазара не е голям по отношение на Карина Е 2.0. Ходих да гледам тази:
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Намира се на Горубляне. Внос от Италия. Покарах я, доколкото може вътре, в границите на автокъщата. Хареса ми. Добре работи и добре се управлява. С добро ускорение (в рамките на стотина метра). Разбира се, задължително трябва каране навън и преглед в сервиз. Това, което ме притеснява от пръв поглед е, че колата не е била карана дълго време (по твърдение на търговеца й искали висока цена в Италия и никой не я купувал дълго време). Има корозия по двигателя отвън, както може да се види и на снимките. Може ли дългото некаране да създаде по-сериозни проблеми? А и не е ли малко висока цената (4900лв.)?

Публикувано на: 10 Окт 2009 23:15
от PESHO OT MARS
Колата трябваше ли да е комби?

Това което си поснал не ме кефи по две причини, защото е от Горубляне (оттам и пакетче дъвки не бих си купил камо ли кола) и второ цената е дебела с обслужването и регистрацията ще ти стъпи на цената на Авенсис 1.

Публикувано на: 10 Окт 2009 23:20
от Petar
I kakvo nee po-dobyr Avensis 1

Публикувано на: 11 Окт 2009 06:35
от Martinco
http://www.mobilen.bg/11254860022407427 тази гледа ли я-все пак е почти наполовина?

Публикувано на: 11 Окт 2009 08:58
от diver
Martinco написа:http://www.mobilen.bg/11254860022407427 тази гледа ли я-все пак е почти наполовина?
ауууууу бяло комби от Италия (хич не е била служебна кола на 5-600000км) .... само на 127000км... смях. Смятай за останалото....

Публикувано на: 11 Окт 2009 09:05
от Martinco
Значи му остава варианта да търси от форума