Страница 5 от 6
toyota corolla mmt
Публикувано на: 22 Фев 2010 14:47
от Joro M
Аз имам същия проблем с моята Корола на на 9000 км смених компютъра на съединителя.Сега е на 13 000 и отново същия проблем.
Публикувано на: 18 Май 2011 14:32
от Nily_p
jsp написа:Инак установих че скоростния лост също поскърцва - като се мести докато е на празен ход - това предполагам ще го оправят лесно - ще ги информирам за този проблем като отида за компютъра!
Е това го чух и аз!!! Много неприятно поскръцване има го както на празен ход така и в движение при включване на 1 ва и 2 ра. Някой ми сподели, че Ауриса бил с жила на скоростите и ако била влезнала вода в кожусите от това било.
Отстраняването на проблема бил малко скъпичък....ако все пак някой може да даде акъл как да го оправя това ще почерпя
jsp написа:Наскоро попаднах на едно българско автомобилно издание - версия на немско някакво - и имаше тест на Auris след 100000 км изминати с него - там коментираха че са спестили от Тойота корите отдолу на колата и заради това много влага се завихря из двигателя
На мен ми отговориха в ТМ, че кора за под двигателя имало само за дизеловите агрегати, но все ми се струва, че няма да е лошо и за бензинките да се погрижат. Някой да има решение по въпроса ...някакъв японско-китайски-турско-български вариант за кора къде да си намеря?
Публикувано на: 18 Юли 2011 19:07
от Instruktor59@yahoo.com
Да внеса малко шум в системата:
Карам Корола 1,4 VVTi 2001 г, турска сглобка... На 80 х. км е сменян съединител комплект, щото го карала жена... Аз я купих на 120 х. км и до сега - 195 хиляди - няколко пъти в годината, независимо от товара, пътя, температурата и пр., при поредно тръгване от светофар и отпускане на съединителя, тресе много силно. (Като я купувах, карах - не се случи!) Натискам го бързо отново, пак отпускам, понякога пак тресе, понякога - само един път. Другите смени на предавки са нормални.
Ако при потегляне съм вдигнал на първа 1500 - 2000 об/мин, колкото и силно и рязко да натискам съединителя, трудно изключва... Ако вдигна около 3000 об/мин си изключва идеално. На втора е същото, но доста по-слабо изразено...
Същото трудно изключване от първа предавка имах на предишната Корола - 1,3, произведена 1991 г.
Чух предположение, че течността в работното цилиндърче на съединителя се прегрявала и трябвало да се сменя относително по-често... Но като цяло ми изглежда, че е възможно да има някаква механична причина, нещо неточно направено в съединителя, което от Тойота не са открили, и което може да затруднява всякакви компютри, ММТ-та и дори обикновени скоростни кутии.
Публикувано на: 20 Юли 2011 09:58
от jsp
За информация - оказа се че королите с optimum drive. Дизелови двигатели вече само 2.0 мотора е с цяла кора която покрива отдолу двигателния отсек. Неприятно!
Nily_p написа:jsp написа:Инак установих че скоростния лост също поскърцва - като се мести докато е на празен ход - това предполагам ще го оправят лесно - ще ги информирам за този проблем като отида за компютъра!
Е това го чух и аз!!! Много неприятно поскръцване има го както на празен ход така и в движение при включване на 1 ва и 2 ра. Някой ми сподели, че Ауриса бил с жила на скоростите и ако била влезнала вода в кожусите от това било.
Отстраняването на проблема бил малко скъпичък....ако все пак някой може да даде акъл как да го оправя това ще почерпя
jsp написа:Наскоро попаднах на едно българско автомобилно издание - версия на немско някакво - и имаше тест на Auris след 100000 км изминати с него - там коментираха че са спестили от Тойота корите отдолу на колата и заради това много влага се завихря из двигателя
На мен ми отговориха в ТМ, че кора за под двигателя имало само за дизеловите агрегати, но все ми се струва, че няма да е лошо и за бензинките да се погрижат. Някой да има решение по въпроса ...някакъв японско-китайски-турско-български вариант за кора къде да си намеря?
Публикувано на: 20 Юли 2011 10:32
от Владислав
Толкова ли е важно всъщност двигателното отделение да е затворено отдолу?Някакво чувство за сигурност ли се придобива?При нормална експлоатация по пътища с някакво покритие тази кора е ненужна.Пък ако се случи да има удар,който е в състояние да пробие картера, дали тази пластмаса ще го защити?

Публикувано на: 23 Юли 2011 20:38
от jsp
Владислав написа:Толкова ли е важно всъщност двигателното отделение да е затворено отдолу?Някакво чувство за сигурност ли се придобива?При нормална експлоатация по пътища с някакво покритие тази кора е ненужна.Пък ако се случи да има удар,който е в състояние да пробие картера, дали тази пластмаса ще го защити?

Успява да спре по-голяма част от влагата която се вдига от гумите и двигателния отсек ти е по-сух. В резултат по-малко неща започват да ръждясват и скърцат вътре .... Отделно че не си и пълен с прах!
Публикувано на: 23 Юли 2011 20:58
от zi_zi_top
jsp написа:...
Успява да спре по-голяма част от влагата която се вдига от гумите и двигателния отсек ти е по-сух. В резултат по-малко неща започват да ръждясват и скърцат вътре .... Отделно че не си и пълен с прах!
При движение прахта и водата навлизат в двигателния отсек най-вече през радиаторната решетка и фугите на предния капак, а не отдолу. По-плътното затваряне на ДВГ отсек има значение за обезшумяването и аеродинамиката, но затруднява изсъхването от навлязлата вода.
Корите, които се слагат отдолу на автомобила имат значение най-вече за аеродинамиката и икономията на гориво. С тях се създава т. нар. "равен под" за да няма завихряне на въздуха под автомобила.

Публикувано на: 23 Юли 2011 22:05
от Instruktor59@yahoo.com
Ааа скърцане изобщо между метални (и други) повърхности отстраних с WD40 - просто напръсках леко и вече повече от 5 г няма звуци.
Публикувано на: 23 Юли 2011 22:58
от zi_zi_top
Само да добавя, че кори под картера се слагат най-вече на дизеловите версии, защото дизелите по-трудно прегряват. За бензиновите ДВГ е важно да имат добро външно обдухване на картера и не е много добра идея да им се "присадят" кори.
Публикувано на: 26 Юли 2011 15:20
от Instruktor59@yahoo.com
И двете ми Короли (от 1991 и 2001) имат кори отдолу - не плътни открай до край, но заемащи над... примерно 80% от площта под двигателния кош. При движение в дълбока вода (вчера), в сняг при голяма скорост, прах, клечки и пр., корите препятстват до голяма степен оплискването на двигателя чак до капака...
Разбира се, те намаляват силно и аеродинамичното челно, че и странично съпротивление на въздуха - особено при скорости над 40 - 50 км/ч...
Корите намаляват охлаждането на двигателя като цяло. Съответно и намаляват времето за първоначално загряване на всички течности и агрегати.
Е, не могат да предпазят от удари отдолу; трябва да се свалят и слагат при всяка дейност отдолу, но това ми се случва 1 път на 5 - 10 години...
Лично предпочитам да имам колкото се може по-големи кори под двигателя...
Публикувано на: 26 Юли 2011 18:51
от zi_zi_top
Най-доброто е метална подкартерна решетка за нашите пътища.
Пази и проветрява.
На Корсата на жена ми купих и монтирах фабрична такава, понеже е доста ниска и един път и беше "близнала" картера на ръба на улична дупка. Сега само се чува как се остъргва решетката, но...

Проблем с ММТ
Публикувано на: 27 Окт 2011 14:15
от triforce
Здравейте! Току що ми се обади брат ми и ми каза, че Корола 1,4 Д, ММТ по нанагорнище не може да вдигне даже 100 км/ч. Колата е на 115 000 км, купена НОВА от Тойота Венци, Габрово! Възможно ли е да е заминал съединител? Нали би трябвало да има съединител тази кола?
При рязко подаване на газ се усещало някакво пробоксуване и имало звуков сигнал - нещо пищяло. Нищо не изкарвало на таблото.
Все пак не е истински автоматик, а е ММТ. Приемам ВСЯКАКВИ ИДЕИ!!! На тази кола и сменяха софтуер, понеже ми отказа да включи докато пресичам в София Борис 3!!! Сменяха ми също акумулатор ... беше гаранционна, да и на 3-тата седмица след гаранцията ми се развали диоден блок, който може би е бил повредил акумулатора и те са го закърпили и така. Струвал 980 лева без ДДС. Направо не знам какво става с тези Тойоти...
Благодаря Ви и приятен ден!
Re: Проблем с ММТ
Публикувано на: 27 Окт 2011 14:59
от Scott
triforce написа:Здравейте! Току що ми се обади брат ми и ми каза, че Корола 1,4 Д, ММТ по нанагорнище не може да вдигне даже 100 км/ч...
Много зависи от нанагорнището ... кажи му да включи на задна

Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
Публикувано на: 24 Ное 2013 17:16
от pavel
Здравейте,
И сега да Ви доразкажа историята, доста време мина.
В крайна сметка проведохме срещи с началници и техници на тойота болканс, до което се стигна доста трудно с хиляди обаждания, писма и едва ли не заплаха за съд,инспектираха колата и единодушно се съгласиха че автомобила има проблем, който не е в следствие моето шофиране. И тук започна интересното. Около месец въртяха и сукаха как да стане какво да се направи и т.н. Първоначално щяха да сменят колата после не можело, аз да сам си я продадял а те щели да ми дадат нова без търг. надценка, т.е. аз още пари да давам за тази тойота???
Изведнъж дойде решение от Брюксел, че да имало го този проблем и решението било смяна на ecu. Естествено аз вече не вярвах, но какво оставаше освен поредната проба сега поне проблема беше раздухан.
И така на 40000км колата стана като нова мъките свършиха. Познайте до кога - 90000км. Един слънчев ден, качвам се паля и о чудо не включва на никаква предавка след няколко рестарта включи и право в тойота една бърза инициализация и всичко е ок. Дали? Питам аз как да обяснявам на нови хора, които заварих там историята на тази тойотка, е обясних я, те казаха добре ето виж сега е ок. Еми ок ама ми писна пак се държи странно когато иска придърпва когато иска не. И такива работи с ММТ-то. Сега я продадох на 112000км.
Публикувам това след толкова време, за да помогна на някой в същата ситуация сигурен съм че има такива.
Трябва да се натискат до последно в сервиза защото явно знаят къде е истината но си траят.
Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
Публикувано на: 24 Ное 2013 22:53
от мехаННика
Човече, ако си продал такава лоша кола за сто и дванайсет хиляди лева въпреки че трудно пишеш на български, то ти си великан. Ако не, да знаеш че просто пишеш зле.