Страница 34 от 37
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 11:51
от BOz
Най-вероятно хибридния дизел, ако въобще излезе такъв, няма да е за "леки" автомобили. Най-много да се появи в гамата на някой джипоподобен или по-голям автомобил. Защото иначе се обезсмисля цялото упражнение.
Какво започнахте тук с разни дизели, кой колко здрав бил и всякакви такивз безсмислени примери. И аз карам уж най-здравия хибрид и му правих карантиите. Всичко се троши и поправя.
С тази разлика, че при хибрида е гарантирано на 100%, че ще умре.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 11:55
от Hursa
Не и ако хибрида е дизелов.

Защо да е "джипоподобен", а не корола хечбек, например. А може би приус 6. Пишат - че тойота разработва нови двг за следващото поколение хибриди - може би новото е, че са дизели.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 12:33
от BOz
Защото на никой няма да му дреме дали колата ще харчи 3.5 или 2.8, въпреки 20% разлика.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 12:43
от Hursa
Но ще се радва, че дизеловохибридния ярис харчи под два литра в града. И как бензиновите фенове гризат нокти.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 12:53
от iovkito
Преди време си купих един сеат, 1.6тди 105кс. Не ми трябваше, но ми го дадоха без пари. Средният разход за последните 4000км е 3.8/100. Интересно ми е, хибридите постигат ли подобен? Режим на каране 90/10 извънградско/градско.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 13:00
от Hursa
Ще започнат да се броят и малкото киловати, които се зареждат на плъгините.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 13:37
от WoLF
iovkito написа: ↑27 Ное 2024 12:53
хибридите постигат ли подобен?
Цялата идея на хибрида е с бензинов двигател да си с дизелов разход. Горе долу толкова е разхода при такъв профил на шофиране. Като купих Приус-а не бях стъпвал в хибрид и с каруцарско каране го прибрах с 4.2 разход

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 16:10
от BOz
iovkito написа: ↑27 Ное 2024 12:53
Преди време си купих един сеат, 1.6тди 105кс. Не ми трябваше, но ми го дадоха без пари. Средният разход за последните 4000км е 3.8/100. Интересно ми е, хибридите постигат ли подобен? Режим на каране 90/10 извънградско/градско.
Като гледам има и Ярис със среден разход от
толкова за над 200к километра.
И
алтернативния най-икономичен дизелов Сеат.
Значи би било логично да е постижимо.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 17:02
от Ивайло Димов

Несравними са двете коли като тегло .Изобщо да се сравнява дизел с хибрид е некоректно .Изначално хибрида в града ще дава много по-нисък разход ,а чисто извънградско каране дизела ще е доста по-икономичен.Това при условие ,че се съпоставят еднакви като тегло ,купе и мощност автомобили.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 17:57
от BOz
Е колко толкова дизела ще е "доста" по-икономичен от хибрида извънградско?
Карал съм доста дизели, по-малко хибриди, като мога да споделя, че хибрида е доста аналогичен на дизеловия автомобил, спазвайки ограниченията на пътя, както карам. Да не навлизаме в теории ако караш с 200, че хибрида няма как да даде разхода на дизел. Може и да е така. Но няма как да знам, а и не искам.
Както и конкретно колегата с този дизел, който е може би един от най-икономичните в тази категория, но на градско няма да даде "много по-висок" разход. Но ако не го изкараш от града, за да си "отддъхне", на първата година ще се осветка като коледна елха.
Затова мнението ми, че Тойота ще изкара дизелов хибрид в класа на Приус, Корола и подобна кола, по-скоро е много малко вероятно. Защото минусите са много повече от теоретичното предимство.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 18:41
от Ивайло Димов
Ако са успели да открият начин да го приложат устойчиво -ще го направят .Европейския пазар си харесва дизела и такива коли ще се търсят .ЕК изобщо отложи въвеждането на нови рестрикции към лекия транспорт в ЕВРО 7 ,изцяло приравниха новия стандарт към EВРО 6 .Ако Тойота направят подобни коли ,това ще им подобри позицията на европейския пазар,особено немския .
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 19:16
от BOz
Дизела се харесва заради хипотезата от спестяване на пари от гориво. С текущото развитие отнесено към разхода при леките коли, този стимул дори и на калкулатор няма да може да убеди крайния потребител, че му е удачно да хареса дизела.
Така, че да се разработи хибриден дизел отива малко във фантастичните мечти.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 19:29
от Ивайло Димов
Не само разхода,КПД на един дизелов автомобил е много по-високо от това на един аналогичен бензинов .Хибрид за града ,дизел за магистрала ...тва е златното сечение .Премиума лимузини с дизелови агрегати могат да бъдат сравнително икономични ,и същевременно от 3.0 да изкараш 335 к.с ,да не говорим за възможността за софтуерен и силов тунинг при дизела.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 19:32
от memorex
Трябва да се следи тенденцията на водещите в технологично отношение марки.Там е вложен голям потенциал.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Публикувано на: 27 Ное 2024 21:44
от BOz
Ивайло Димов написа: ↑27 Ное 2024 18:41
Не само разхода,КПД на един дизелов автомобил е много по-високо
Теб какво те интересува на теория, че дизела ти е с много по-високо КПД, ако разхода ти е същия?
Ти как мериш КПД-то, ако изключиш разхода?
И не си говорим за аналогични автомобили, а за "стандартен" дизел и хибрид.