Страница 314 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 14:31
от max-2
Уфер, под заточване разбирам преден или заден ръб на ламелите остър, т.е. усеща се с ръка, а другия не. Ако не се усеща значи са равни и гумата е безшумна и работи добре при спиране и тръгване.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 14:43
от ufer
Макс, предният ръб трябва да е остър и ламелите са като ноктенца. Те придават по-високо качество за захващане на гумата върху сняг, дори с малко лед. Върху чист лед - няма какво да говорим. Такива ламели изобрети преди много, много години (може би 30 и повече) Мишелин, а след тях започнаха и други производители. Но не всички прилагат тази технология. Някои съчетават профил без тези фини ламели с подходяща смес, за да е ефективна гумата. При Мишелин е характерна правилно подбраната смес, за да функционират ламелите ефективно. Иначе ако ламелите са гладки е вярно, че гумата е безшумна и има по-голяма контактна площ, но ефектът на качествените ламели се усеща, когато трябва да се качи при зимни условия някоя по-стръмна отсечка. Не бих искал да пиша повече тук, за да не е оффтопик, има тема за зимните гуми... :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 14:46
от slowtraveler
ufer написа: 24 Яну 2024 14:43 Макс, предният ръб трябва да е остър и ламелите са като ноктенца.
Замисли се от какво би се получил такъв ефект... Дали не е заради 'мек материал', който при подаване на газ позволява огъване на ламелите така, че 'задният им ръб' да се износва доста повече... :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 14:58
от ufer
Жоро, аз говоря за неща от практиката, а вече не ми се мисли за теория, защото взе да ми става досадно от някои глупави забележки. За тези технологии си има лаборатории, които задават общия тон, но те не дават много, много някой да им наднича в канчето. И те преценят, какво може да се пусне като информация или реклама за масова консумация... :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 15:47
от gimara
Аз само не разбрах, какво има всичко това със заглавието на темата. bash.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 16:00
от ufer
Аз лично се "подхлъзнах" по мнението на (astranom » Пон Яну 22, 2024 5:30 pm) и оттам тръгна, за което съжалявам и се извинявам... :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 19:35
от max-2
Последно, ако гумата е равна ламелите се огъват при натоварване и в двете посоки,спиране и тръгване и пускат ноктите, тоест ръбчетата. Ако често тръгваш с въртежи ръбчетата, които работят при ускорение са по малки и неефективни, защото са по износени и гумата също е неравна и шумна. :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 24 Яну 2024 20:19
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Яну 2024 13:11
от tonystz
Corolla 1.8 hybrid MY22. Понякога като загрява започва да държи 1500rp, а не както обиковено около 1300. З си помислих, че евентуално има връзка с външната температура ама на 8 външна го е правила на под нулата - не. Играх си и с климатроника да превключвам всички режими да видя дали има връзка ама ме успях да намеря. Идеята ми беше ако има връзка с настройка, да я пускам, че да загрее още по-бързо, когато искам. При вас случва ли се това?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Яну 2024 18:53
от BladeBG
Възможно ли е батерията да е била по-разредена, когато е държала по-високи обороти?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Яну 2024 19:21
от tonystz
По-скоро беше доста заредена даже. Като включа на D, но без да тръгвам падат, а на P държи към 1500 оборота. Това до сега ми се е случвало само 4-5 пъти от както имам колата от Септември 2022. Веднъж както работеше на 1300 оборота натиснах бутона S-FLOW и веднага станаха 1500, ама друг път не се вдигат като го натисна. Бях си помислил, че има връзка с климатроника по някакъв начин.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Фев 2024 22:09
от stereo_man
Здравейте! След малка драма с акумулатора днес го смених. Стария беше Mutlu 46 Ah 360A. Вчера звънях в Тойота. Нямаха налични и момчето по телефона ми обясни, че няма проблем и аз да си сложа някакъв, просто трябва да внимавам да е със сходни параметри. В един магазин ми предложиха FAAM 55Ah 480А. Като замериха стария казаха, че е дефектирал. Нищо не свети по таблото :) не се нулираха настройки, единствено трябваше да оправя настройките. Не изчаках Тойота по две причини - двойно по-ниска цена и умирането на статия, съответно нямаше яснота кога точно ще имат наличност

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2024 10:53
от Dimitar38
Здравейте, и при мен акумулатора е за смяна. Снощи се наложи да подаваме ток заради слаб заряд. След като запалих , на таблото ми светнаха индикаторите на chek engine, TCS, индикатора за предотвратяеане на удар и спирачките. Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем, ще съм благодарен за съвет. Днес е събота и сервиза на Тиксим Пловдив не работи

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2024 13:10
от BladeBG
Dimitar38 написа: 16 Мар 2024 10:53 Здравейте, и при мен акумулатора е за смяна. Снощи се наложи да подаваме ток заради слаб заряд. След като запалих , на таблото ми светнаха индикаторите на chek engine, TCS, индикатора за предотвратяеане на удар и спирачките. Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем, ще съм благодарен за съвет. Днес е събота и сервиза на Тиксим Пловдив не работи
Пробвал ли си днес дали все още светят индикаторите? При мен се беше случило същото като акумулатора беше слаб (за смяна) - при стартиране не стига тока за всички системи и те почват да дигат грешки (колата е доста неприятна за каране в това положение :)). Щях да откачам акумулатора да може да се рестартира всичко, но не се наложи, защото като заключих колата и я запалих след 45 мин беше изчистила грешките. Та ако все още светят индикаторите - може да се пробваш да откачиш акумулатора и да изчакаш няколко минути преди да го закачиш обратно.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Мар 2024 14:16
от Dimitar38
Да, проблемът се оправи след като махнах плюса на акумулатора за 15 мин. и след това го закачих отново. Благодаря за съвета