Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 25 Окт 2021 09:49
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Така казват в сервизните ръководства. И чак след 2019-та са решили да ъпдейтнат системата и да сложат нови сензори в гумите. Спрямо сервизното ръководство, новите сензори са с гумен вентил, който може да се замени отделно (като отделен парт номер) от самия сензор. И тези сензори вече се самообучават. Една от причините за възможното отчупване на вентила от сензора била при монтаж/демонтаж на гумите, което довеждало до смяната на целия сензор.slowtraveler написа: ↑25 Окт 2021 09:49 Да, ако е така - не е домислено.. Не са се напънали да направят удобна такава проста система, която обаче може да тормози много потребителя..
Aз направих половин година - пак 15 000 км. Също нямам оплаквания, единствено заводските чистачки трябва да се сменят, защото мажат от самото начало. Изненадан съм, но и королата като си взех беше същата работа - заводските не стават. Аз като цяло съм доста взискателен към чистачките.ibrishimov2001 написа: ↑18 Яну 2022 19:22 Следващия месец правя една година от както карам Камри-то.Навъртял съм почти 15000км.Зимно и лятно време,градско извънградско-около 50:50-засега не мога да се оплача от нищо.Карам я с голям кеф и ми е много удобна.Смених заводското маслото по-рано-на 12000км,преди зимата,защото градско я карам всекидневно на къси разстояния."Недостатъците" на модела-липса на теглич,невъзможността за монтиране на багажник на покрива и липсата на комби-никога не са ми трябвали.Така че проблеми с колата нямам.Надявам се и в бъдеще да е така.
И аз така предполагах, докато не ме 'отвори' един от приемчиците (мърмореше, че ваксата много трудно се сваляла и особено си личало по стъклата) - проблемът е в консервационната вакса на автомобила... На следващият нов автомобил МНОГО ДОБРЕ измих челното и задното стъкло със силен разтворител и не съм имал повече проблеми - заводските чистачки си бяха перфектни... Разбира се - докато се работи с разтворителя се пазят всички гумени, пластмасови и боядисани детайли - да не се докоснат от разтворителя..MapokaHeTc написа: ↑28 Яну 2022 12:00 Изненадан съм, но и королата като си взех беше същата работа - заводските не стават.
С чистачките съм забелязвал замазване само при много ниски температури когато пускам и миеща течност и си помислих,че зимната ми течност за чистачки е проблема.В топло време, дори и при силен дъжд не съм имал проблем.Относно разхода-сравним е с Вашия,даже до 7.2 съм стигал,но зимата я карам много повече градско и то на кратки разстояния.Това което забелязах е че зимата държи батерията заредена на 80-90 % и двигателя работи по дълго време.MapokaHeTc написа: ↑28 Яну 2022 12:00Aз направих половин година - пак 15 000 км. Също нямам оплаквания, единствено заводските чистачки трябва да се сменят, защото мажат от самото начало. Изненадан съм, но и королата като си взех беше същата работа - заводските не стават. Аз като цяло съм доста взискателен към чистачките.ibrishimov2001 написа: ↑18 Яну 2022 19:22 Следващия месец правя една година от както карам Камри-то.Навъртял съм почти 15000км.Зимно и лятно време,градско извънградско-около 50:50-засега не мога да се оплача от нищо.Карам я с голям кеф и ми е много удобна.Смених заводското маслото по-рано-на 12000км,преди зимата,защото градско я карам всекидневно на къси разстояния."Недостатъците" на модела-липса на теглич,невъзможността за монтиране на багажник на покрива и липсата на комби-никога не са ми трябвали.Така че проблеми с колата нямам.Надявам се и в бъдеще да е така.
Едит:
Интересно ми е колко ви е разхода зимата спрямо лятото. Аз бях около 5.8-6 лятото, а сега качих на 6.7-6.8 зимата. Разликата не е голяма.
Вземи си от алиекспресnicktodorov написа: ↑25 Окт 2021 10:53 Аз откога пиша, че TPMS системата на Тойота е абсолютна пародия.
Не може другите марки дори без истински датчици, само по ABS, да могат да показват по-смислена информация за водача. Абсолютен кретенизъм е да сложиш истински датчици (които струват едни пари и създават гореописаните проблеми) и единственото, което те могат да правят е да запалят една проста лампа на таблото. Нито коя гума точно, нито какво е налягането, нищо!
Не знам, но в момента в който смених чистачките с обикновени на бош от Метро и разликата беше от земята до небето.slowtraveler написа: ↑28 Яну 2022 16:50 И аз така предполагах, докато не ме 'отвори' един от приемчиците (мърмореше, че ваксата много трудно се сваляла и особено си личало по стъклата) - проблемът е в консервационната вакса на автомобила... На следващият нов автомобил МНОГО ДОБРЕ измих челното и задното стъкло със силен разтворител и не съм имал повече проблеми - заводските чистачки си бяха перфектни... Разбира се - докато се работи с разтворителя се пазят всички гумени, пластмасови и боядисани детайли - да не се докоснат от разтворителя..