Страница 32 от 37

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 06 Ное 2024 20:15
от BOz
Impress_me написа: 06 Ное 2024 14:11 А затварянето специално да дрънкам с ръка на кола за 100к ми е малко странно.
Вече 100к за кола е нещо нормално. Не е като 100к дори преди 5 години. То може да си купиш Ярис за 56к, ти за 100к да очакваш чудеса.
Сега си конфигурирах един Опел Астра с каското за 100к. tooth.gif

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 07 Ное 2024 15:00
от Impress_me
BOz написа: 06 Ное 2024 20:15 ти за 100к да очакваш чудеса
Определено за 100К очаквах поне ел.затваряне на багажник и панорама, но явно ще е така. При други марки в този ценови диапазон има повече неща.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 07 Ное 2024 22:06
от BOz
Да, при китайците ги има тия неща, че и в по-ниски пари. С тоя прогрес, само да се докажат и до 10-15 години са ни превзели пазара като стой та гледай.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 24 Ное 2024 06:57
от Ивайло Димов
Corolla Pick-up concept

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 15:20
от Hursa
"Тойота разработва дизелови хибриди" - това е, което чакахме от компанията.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 16:22
от mapamop
Hursa написа: 26 Ное 2024 15:20 "Тойота разработва дизелови хибриди" -
"Dай 4 Dюзи и батерия" tooth.gif

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 17:56
от Hursa
E скапани им бяха дизелите, затова и се отказаха от тях. Но сега с ренесанса на дизела, ще пуснат нови.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 18:32
от Ивайло Димов
offtopic.gif Бе не са скапани като нови ,тука идват на по над 500-600 хил и се почват сериозните драми .

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 20:39
от Hursa
И като нови не бяха "стока", поне неголемите. Не можеха да се конкурират с европейските.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 21:19
от dracunculus
Ами от 1,4д в Аурис имам други впечатления, да, накрая взе да дава типичните дизелови проблеми, на над 200 000км. Проблеми, които А4 2л. TDI даде още около 120те хиляди (и продължава да дава, ако не му се сипе премиум нафта, а колата се кара в Австрия, където и обикновенят дизел е качествен). А моторчето в бая тежкия Аурис се справяше даже с вървежа подобаващо, като за 90те си коня. Не знам какво сте ги нарочили тези дизели на Тойота. Да, проблемни са като всички останали дизели просто

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 21:47
от Hursa
Ми самите тойота се отказаха от тогавашните си дизели. Не е въпрос само за надеждност, от леката си кола човек очаква и някакво удоволствие от шофиране - доста по-мудни, същевременно с относително по-висок разход, не впечатляваха по сравнение с конкурентите. Може би, съчетани с ел двигател в хибрида ще са конкурентни.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 26 Ное 2024 22:22
от mapamop
Въпроса е дизела дали ще е на Койотите или на Пражолите. В светлината на ребрандираното Айго, баничарките и май малките бусове, които са си живи пражоли с емблемата на Койота. И предвид че 2019 по моргите във Варна бях мярнал дизелов хибрид, но не помня на коя френска марка беше (или пражола или ла*но) - нищо чудно да спестят някой лев за R&D и да ребрандират някоя френска печка с батерия.
Което не е добре...
По-лесно и евтино е, и е отработена схема със 2WW мотора на BMW във Авенсис Т27, и не се налага да се борят със емисиите на поредния евростандарт от нулата. Просто дърпат мотор (поне) от съседа и евентуално го тунинговат/настройват за желаната кутия и купе.
А потребителя ... ДГД.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 27 Ное 2024 08:20
от slowtraveler
mapamop написа: 26 Ное 2024 22:22 някоя френска печка с батерия.
Което не е добре...
Приятел преди доста време си бе взел хибриден DS... Бе отвратен и промени концепцията бързо-бързо, та кара DS за малко tooth.gif

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 27 Ное 2024 09:13
от Hursa
Вярно си е, че на пежо дизелите бяха прекрасни. Но много им надуха цените (на всички пежа, не само на дизелите - и сега са много надути, но удивително - не затъват, държат се). Особено на плъгин хибридите - цените им са много високи.
Единствения хибрид с дизел бяха пуснали те - но цената му бе неоправдано висока и вероятно затова нямаше успеха, който заслужават дизеловите хибриди. smile.gif

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 27 Ное 2024 09:29
от gena_bs
Бяха е точното граматично време!
С Euro5 и особено 6 и внедрването на Eolys в автомобилите на PSA и производните им, нещата вече не са същите.
Ето само една тема, като за цени не говоря. https://www.peugeotclub.info/forum/view ... &start=120
Това чудо на PSA инженерна мисъл, когато се повреди, няма кой да го отремонтира.
Отделно цените за блоковете, не отделни части, са меко казано високи.