Страница 31 от 40
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 21 Окт 2021 11:50
от BOz
MapokaHeTc написа: ↑21 Окт 2021 11:49
С метален вентил са (май), ако правилно разбирам, какво имаш предвид. Не знам какво значи старата система, до колкото видях в нета (и упътването) няма друга система за това камри. От тойота са казали, че трябва да се самообучи датчика и да няма нужда от намеса.
Ами като погледнеш вентила отвън, това от което си помпаш гумите и върху което завърташ капачка, стеблото е метално, а не гумено.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 21 Окт 2021 12:01
от MapokaHeTc
Такова е, затова казах, че може би те разбирам правилно

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 21 Окт 2021 13:39
от wizarda
В упътването за камри(след 02.2021), в секцията за налягане на
гумите, има възможност да си обучиш датчик. Освен това
дават, че може на дисплея да ти показва налягането в гумите.
В твоята книжка, под извадката която си дал, трябва да пише това:
Регистриране на ID кодове
Всеки предупредителен клапан и предавател за налягането в гумите има уника-
лен идентификационен код. В допълнение към комплекта идентификационни ко-
дове, първоначално регистрирани на автомобила, може да се регистрира втори
комплект идентификационни кодове.
Той може да се регистрира от всеки оторизиран търговец на автомобили на Toyota
или оторизиран сервиз на Toyota или друг надежден сервиз. Когато са регистри-
рани 2 комплекта идентификационни кодове, може да се избере един от двата
комплекта.
Ако е така, без клониране на датчика или обучаване няма да стане.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 21 Окт 2021 13:42
от MapokaHeTc
Запазил съм час за 01.11. вече. Така или иначе ще пътувам преди това, ако стане - стане. Ако не стане - ще стане в Тойота

Вече предупредих Диана, че ще плащат и на Тойота за обучаването.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 10:58
от batececo
"Toyota Camry се отказва от борбата в Германия - AУТОМЕДИЯ"
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... -germaniya
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 14:38
от dracunculus
Ами, да, отказва се. Сами се закопаха с маркетинговата им политика..Плануваха в началото да внесат само 500-510 коли....и си останаха на тази бройка. След изчерпването ѝ за нова кола се чакаше по над 1 година. В допълнение на това - невъзможност за монтиране на гредички на покрива и теглич (напр. за стойки за велосипеди)- все релевантни качества за един семеен автомобил, ако човек иска да се конкурира с местните производители. И логично хората НЕ предпочеха Камри, вкл. и аз. Иначе колата е страхотна!
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 17:54
от nicktodorov
И все повече модели ще са така - крайно време е Тойота да се усетят, че хората в Европа вече не искат дори и плъгин хибриди, какво остава за пълен...
А у нас съвсем - да ни слагат в една еко категория с някой избушен вече дизел от 2010-а...извинявай...
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 18:11
от dracunculus
nicktodorov....не е баш така. Моите наблюдения са, че бая масово се карат хибриди из Европа. Даже в Германия се напълни с хибриди на Тойота (в сравнение с преди). Просто Камри беше (и още е) страхотна кола с много потенциал и големи недомислици в крайния пакет, както споменах по-горе. Което на масата семейства в Европа не се нрави. Всмисъл, правиш стъпка да НЕ вземеш комби....и после не можеш даже колелетата си да транспортираш, ски, нищо. Ами, няма как. Аз в голяма степен поради това сега се тъпча в "тесноватия" Lexus IS, поне мога да му монтирам кутия отгоре, теглич също
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 18:20
от nicktodorov
В момента не се съмнявам, че има доста хобриди.
Аз обаче говоря за след няколко години. Като заработи гигафакторито в Берлин, като се раздвижат и VW още малко, останалите европейски марки и те не спят и вече експериментират в тази нова за тях ниша, от там като се разрастне и зарядната мрежа, кой ще иска хибрид?
И тогава Тойота ще са безвъзвратно закъсняли...все пак нов автомобил в непознат за тях сегмент не става от днес за утре...
За съжаление, Тойота все повече ми напомнят на Нокия и Кодак и залеза им заради недалновидност.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 18:27
от dracunculus
Сегментът не е непознат за тях. Опит с ел. системи имат много отдавна. От някоя годинка и UX300e, например. Разработват и ел. Тойота (BRZ или както се казваше там....). Разработва се и водородът. Ще почакаме и ще видим

Мисля, че тази ел. мания много бързо ще позатихне като се претовари мрежата, както се изчислява и сега и сега в страни като Германия, Австрия и т.н. Но това сме го коментирали вече. След 15тина години ще видим, но повярвай ми хибридът в този му вид ще съществува още десетилетия
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 22 Окт 2021 23:29
от -BUZZ-
MapokaHeTc написа: ↑21 Окт 2021 11:09
На няколко места видях, че трябва да се кара около 10-30 мин на скорост над 45 км/ч за да се самообучи. Аз карам повече като време, но пък е в града.
И при мен не стана в града, но навън се получи за няма и 5 мин. Четох някъде, че в града системата се смущава от различни източници.
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 23 Окт 2021 00:22
от slowtraveler
Предполагам просто Тойота е икономисала от приемници/антени и и трябва време по косвен път да определи кой датчик на кое колело е... А за това трябва да се натрупа по-голяма статистика - повече обороти... Така ходихме Варна-Девна с Лексъс висок клас за да се инициализира...
► Виж съдържание
Офтопик
Най-добрата система, която съм карал бе на Джипа - там се ориентираше за нула време. Нищо не правиш - слагаш гумите и му трябваше стотина метра (за да се събудят датчиците, ако не са се събудили докато ги монтираш) и всичко е инициализирано..
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 24 Окт 2021 23:28
от MapokaHeTc
Карах вчера 500 км извън града - не стана. 01.11 в Тойота ;)
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 25 Окт 2021 00:36
от slowtraveler
А датчикът въобще дали 'предава'?
Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
Публикувано на: 25 Окт 2021 09:46
от BOz
slowtraveler написа: ↑25 Окт 2021 00:36
А датчикът въобще дали 'предава'?
Трябва да се въведе кода му в ЕКУ-то. Сам не се въвежда. Така са решили просто.
А ресета от копчето (или софтуерното "копче") прави единствено и само трешхолд, под който ако падне с 0.3 бара (околоо) да светне лампата. Нищо друго. И поради тази причина при "зануляване" чрез копчето, трябва преди това гумите да са напомпани точно, защото иначе трешхолд логиката би била грешна отново и може да светне лампа за проблем в гумата и на 2.5 бара без проблем, примерно.
slowtraveler написа: ↑23 Окт 2021 00:22
Най-добрата система, която съм карал бе на Джипа
Иначе за мен по-добрата система според мен е в Опела, защото там само с един датчик (приемник) го правят същото като на Джипа ти, който е бил поне с четири.
