Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Ами сложи диск за района, в който си...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 20 Фев 2017 09:36
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Колеги отскоро съм собственик на Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014. При неравности чувам някакво прихлопване отпред, което наподобяваме хлопане на шарнир/амортисьор. Преди няколко седмици карах колата за ТО в Тексим и проверяваха предницата, като ме увериха, че всичко е наред. От коментираното в темата стана ясно, че при неравен път водачите на спирачните апарати тропат. Може ли да опишете по-точно какъв точно звук издават и каква е процедурата, за да поискам гаранционната им подмяна.
Toyota Avensis 1.8 Valvematic CVT 2014
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Здравей, похлопват с метален звук, лек, като караш по ситни неравности. Подмяната силно вероятно няма да ти помогне...вероятността да хлопат и новите е огромна...при Королката ми беше така. В крайна сметка звукът е пренебрежително слаб, особено при Авенсиса, който е доста добре обезшумен.
Поздрави
Поздрави
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
А защо всички набеждават водачите?
Пластинките също се износват и имат абсолютно същите симптоми. Поне при мен беше това
Пластинките също се износват и имат абсолютно същите симптоми. Поне при мен беше това

Ex Toyota Avensis Estate 2006 1.8 GI Fobos
Subaru Legacy 2.5 Wagon 2012 .. blue pearl , GI AEB
Subaru Legacy 2.5 Wagon 2012 .. blue pearl , GI AEB
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Здравейте,
Отдавна не съм писал. Наскоро един колега, който следи форума, но не пише ми се обади и ми предложи решение на тропането на апаратите. Вчера минах през тях да видя как е реализирано и ми се стори достатъчно неинвазивно, за да го пробвам и при мен. В крайна сметка на снимката може да видите първи тестов вариант на решението. Смятам да приготвя малко по-здрави пружини с подходящи краища така, че да не се налага употребата на тел. Тези пружини струват по 1.50 лв всяка.
В резултат на тази манипулация просто не мога да си позная автомобила - пълна тишина на паваж и само на по-здрави неравности/дупки се чува съвсем леко. Т.е. ако се закачи по-здрава пружина и това няма да се чува. Също така по никакъв начин не задържат въртенето на диска, т.е. няма загряване на спирачките и повишено износване на феродо.
Ще ви държа в течение какво съм измислил.
Поздрави
Отдавна не съм писал. Наскоро един колега, който следи форума, но не пише ми се обади и ми предложи решение на тропането на апаратите. Вчера минах през тях да видя как е реализирано и ми се стори достатъчно неинвазивно, за да го пробвам и при мен. В крайна сметка на снимката може да видите първи тестов вариант на решението. Смятам да приготвя малко по-здрави пружини с подходящи краища така, че да не се налага употребата на тел. Тези пружини струват по 1.50 лв всяка.
В резултат на тази манипулация просто не мога да си позная автомобила - пълна тишина на паваж и само на по-здрави неравности/дупки се чува съвсем леко. Т.е. ако се закачи по-здрава пружина и това няма да се чува. Също така по никакъв начин не задържат въртенето на диска, т.е. няма загряване на спирачките и повишено износване на феродо.
Ще ви държа в течение какво съм измислил.
Поздрави
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Bosch ли чета, че са апаратите, не ме учудва,че трябва да се връзват с тел. Имам две Короли, едната е на 31 години и над 300 000км. направена е здрава за 3 купета да смени. От новите модели европейски Тойоти и по специално от форума разбрах,че по спирачките има водачи. Което означава,че тези европейски части,които слагат в новите Тойоти са с по-ниско качество и недомислени за разлика от старите японски Тойоти.
Примерно на Королата ми от 2005-та ключа й има следи от корозия
, вярно, няма никакъв освен естетически ефект, на ключа пише Valeo.
Примерно на Королата ми от 2005-та ключа й има следи от корозия

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Апаратите са Бош, да.LEXUS написа: ↑03 Мар 2019 20:32 Bosch ли чета, че са апаратите, не ме учудва,че трябва да се връзват с тел. Имам две Короли, едната е на 31 години и над 300 000км. направена е здрава за 3 купета да смени. От новите модели европейски Тойоти и по специално от форума разбрах,че по спирачките има водачи. Което означава,че тези европейски части,които слагат в новите Тойоти са с по-ниско качество и недомислени за разлика от старите японски Тойоти.
Примерно на Королата ми от 2005-та ключа й има следи от корозия, вярно, няма никакъв освен естетически ефект, на ключа пише Valeo.
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Това съм го "патентовал" още преди 2 години
, но пружината съм я закачил на опората на амортисьорната пружина. 


Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Пусни една снимка да видим. Може да е по-удачно, а и да ти видя пружините.
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Чак сега видях. Сори![img]
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- donko
- Мнения: 71
- Регистриран на: 12 Яну 2013 18:19
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis t27 1.8 vvti 2012
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Здравей, колега,
Може ли размери на пружините?
Само отпред ли слагаш?
Благодаря предварително.
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Пружините са от окачването на казана на пералня. Трябва да са малко напрегнати, за да оберат тежеста на апарата. Само отпред ми е проблема. Отзад съм на барабанни.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
Карам същата година тойота, авенсис, 16 цола зимни, 17 цола летни. Добре стоят и лято и зима.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 9 госта