Страница 31 от 32
Публикувано на: 29 Мар 2012 23:28
от LEXUS
mirott написа:Лексуса пък на мен не ми отговори, дали вече в "неговите" данни има такава астра или още няма?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
А и четох нещо за 1 хибрид...
http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
Мирот, както винаги най-слабо подготвен и със статии ,достойни за жълт вестник.Естетсвената му подкрепа е другият "ориентиран" в колите човек,каращ помпа-дюза, технология,която самите Фолксваген си я спряха от производство заради лоша недеждност.
И тези жалки философи драскат щуротии, обаче не всеки им с евръзва:
Мирот,естествено капацитетът му стига до така статия,която е цитирал- Източник и снимки: Opel
Няма какво да коментираме повече като видим източника и снимиите
ПОдражателят му СКОТ, който отново е забравил да мисли преди да пише, нормално за него с оглед цялата му писаческа дейност в този форум, отново сее опитал да остроумничи без да мисли,както винаги.
Изплюл е поредната глупост,че Приус не бил най-икономичен и дори Пежо хибрид било по-икономично,защото в състезанието харчело по-малко???
Хибридните коли не се правят за състезания,а за ежедневния живот и това колко харчи казват институциите ,а не състезанията:
http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
Публикувано на: 29 Мар 2012 23:31
от LEXUS
Scott написа:prius 3 написа:Ама ти сериозно ли? ...Ако си забелязал съм написал за какво са предназначени тези превозни средства на състезанието. Последното нещо от тях което се иска е да се състезават...
Съвсем сериозно ... Регламента на състезанието е интелигентен (почти колкото високотехнологичната хибридна технология на Приус). Взема се предвид времето, теглото на автомобилите, разхода на гориво (евентуално електроенергия) и отделените вредни вещества. Така, че ако Пежо 3008 Хибрид се е класирало пред Приус, означава, че разхода му за да придвижи един колограм собствена маса за определено време и с минимални емисии е по-добър от на Приус.

А да не говорим за другото чудо на технологиите, дето обезглави конкуренцията в кУмпактния луксозен клас - то е чак 31-во

Nали знаеш,че точно за 5 минути мога да ти опборя изплютата глупост?
Знаеш ли или ще си затвориш устата докато не си станал още по-смешен. Лоша комбинация е точно Мирот да е на твоето мнение, това трябва да ти говори колко си на прав път!
http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
Състезаниица ми дават. biggrin.gif
Публикувано на: 29 Мар 2012 23:39
от LEXUS
prius 3 написа: Но понеже много ги разбираш нещата мога да те свържа с човек, който е карал въпросното Пежо дизелов хибрид 971 км, като не е вдигал повече от 105 км/ч. Карал е умерено и се е стремил да бъде възможно по-икономичен. Знаеш ли колко му е бил средния разход?
5,8/100

Изводите ги оставям сам да ги направиш!
Отговорът е даден в Авто-Билд брой 284(8) от 23 февруари 2012 година
Изпитан е Пежи дизелов хибрид 3008, разход в теста 6,5 дизел, Приус -разход в теста 5,4/100
Икономично шофиране - Пежо дизел-хибрид- 5,4/100 нафта, Приус - 4,5/100км.
Коментарът е излишен, германците признават самите те,че Приус е най-добрия и икономичен хибрид!
Много оплаквания от Пежо хибрида- МНОГО.Ще ги напиша,ако има интерес.
А и Макс.Скорост на Пежо дизел хибрид- 190 км./ч. Само дизеловият мотор му е 163 к.с. Защо скоростта муе само 190 км./ч. Просто е ограничена както при Приус.
Публикувано на: 29 Мар 2012 23:43
от LEXUS
slowtraveler написа:По интересен е втория победител - Дачия Логан (с равни точки с Опел Ампера)...
Все пак състезанието е за автомобили с алтернативна енергия, та явно Дачийката е с LPG или CNG...
Но се е вместила на първо място сред 'хибридите'

С което ми затвърдяват мнението, че тукашните обикновени таксиметрови шофьори, неполучаващи средства за 'зелена енергия' са най-добрия показател за икономичност и икономическа ефективност...

Извод: Дачия Логан е най-икономичната и екологична кола заедно с Шевролет Ампера. Умно състезание.
Публикувано на: 29 Мар 2012 23:50
от LEXUS
slowtraveler написа:LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:
споделената информация за опелите (с тях имам доста навъртени километри и години, та затова цитирах тях - нищо специално), показва еднозначно - 1.4 с що годе нормална аеродинамика няма никакъв проблем да вдигне тази скорост (теглото има значение основно за динамиката). А от клипчето, което пуснах с лексъса се вижда, че при максимална мощност батерията се издухва за около 1 минута и от там нататък при близка до максималната мощност колата остава единствено на ДВГ (ограничена до мощността на ДВГ, а не на общата хибридна система). Според теб откъде би дошла допълнителната енергия (допълнителните к.с.) когато ДВГ едва смогва да поддържа скоростта, а батерията е издухана?
Е няма откъде - сумарната максимална мощност на хибридната система при издухана батерия е равна на мощността на ДВГ и нито една к.с. повече. Разхода в този режим също е равен на разхода на автомобил само с ДВГ - цялата енергия идва от ДВГ...
Според мен 'електронното' ограничение навярно е поради две причини: трансмисия (ограничените обороти на ел-двигателите, единия от които и така се върти до 13.5х об/мин). А втората причина - с хибридната система колата може да отдаде по-висока мощност и да вдигне по-голяма скорост, но за много ограничено време (до свършване на батерията). Гарантираната продължителна скорост е тази само с ДВГ. За да не попадат под критики и съдебни дела, то ограничават колата до такава удобна скорост, която би се поддържала само с ДВГ.
Напълно вярвам на колегата prius3, че при нормално каране по магистралата батерията му не е била занулена - едва ли е карал с реална скорост над 140км/ч, където все още ДВГ не е на максимална мощност, а и при част от по-стръмните надолнища колата може да поддържа тази скорост и при изгасен двигател.
Но при такава скорост предимството на Приус започва съвсем да не е толкова очевидно...
П.С. моля колегата Lexus да редуцира общирните цитати в предходни мнения - темата започва да става нечитаема.
По-добре от самия цитат да оставя само конкретния израз, на който отговаря....
Слоу, колегата Приус 3 твърди,че и над 140 системата разпределя енергийните потоци не само от двигателя,обяснил е.
Друго,което самият ти каза,че двигателят може да работи в режим генератор и да зарежда батериите.
Трето, Шевролет Волт използва 1.4 двигателят само за зареждане на батериите като генератор и не е свързан с колелата.
Публикувано на: 29 Мар 2012 23:55
от LEXUS
mirott написа:Аз си четох тия неща, Скоти, само дето пак някои хора се изказаха неподготвени.Приус не участва значи...

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Аз по-неподготвен човек от теб тук не виждам. Така че успокой малко генерацията на графични знаци в привидно свързана реч за неща,които не знаеш.
Публикувано на: 30 Мар 2012 00:00
от Japanese_fever
LEXUS написа: Трето, Шевролет Волт използва 1.4 двигателят само за зареждане на батериите като генератор и не е свързан с колелата.
Potvurjdavam!
Ot tova, koeto pro4etoh na wikipedia Chevy Volt i Chevy Ampera (Opel/Vauxhall Ampera) se zadvijvat po edin i su6ti na4in, 4rez absoliutno endakuv drivetrain, koito e:
The 2011 Chevrolet Volt has a 16 kW·h / 45 A·h (10.4 kW·h usable) lithium-ion battery pack that can be charged by plugging the car into a 120-240 VAC residential electrical outlet using the provided SAE J1772-compliant charging cord. No external charging station is required.[47] The Volt is propelled by an electric motor with a peak output of 111 kW (149 hp) delivering 273 lb-ft (368 N-m) of torque.
While driving, after the Volt battery has dropped to a predetermined threshold from full charge, a small naturally aspirated 1.4-liter 4-cylinder internal combustion engine (Opel's Family 0) with approximately 80 horsepower, burns premium gasoline to power a 55 kW (74 hp) generator to extend the Volt's range. The vehicle also has a regenerative braking system. The electrical power from the generator is sent primarily to the electric motor, with the excess going to the batteries, depending on the state of charge (SOC) of the battery pack and the power demanded at the wheels
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
T.e. gore, kudeto slowtraveler e pisal Opel Ampera, tova e vse edno Chevy Volt i dvete imat Li-ion bateria. Prius 3 ima vse oshte NiMH bateria.
Публикувано на: 30 Мар 2012 08:36
от slowtraveler
LEXUS написа:....Слоу, колегата Приус 3 твърди,че и над 140 системата разпределя енергийните потоци не само от двигателя,обяснил е.
Друго,което самият ти каза,че двигателят може да работи в режим генератор и да зарежда батериите.
Трето, Шевролет Волт използва 1.4 двигателят само за зареждане на батериите като генератор и не е свързан с колелата.
1. Възможно е само ако отпуснеш газта - обяснил съм защо... Няма друг начин.
2. Може, ако не е натоварен с колелата... Ако си го настъпил - цялата енергия е към колелата ни николко - като заряд на батерията.
3. Няма значение как е решена силовата трансмисия - дали през предавки или през мощен електродвигател. Пример? Ами представи си 'хибриден' кораб без силова батерия. А силовата му установка е 20х.конски сили - към двигателя е куплиран генератор, а на винта - електродвигател. Практически въпреки, че е с електродвигател, не може да измине и 1 метър без ДВГ
Подобно е и при Волт. Да, там има батерия, но батерията може да отдаде малко енергия, а електродвигателя за разлика от на приус е много мощен. Като се движи на ток - малка мощност. Като искаш голяма мощност - няма как да стане без ДВГ - пали двигателя, и от генератора енергията се пренасочва директно към електродвигателя.
При Приус тези неща са решени хибридно - полутрансмисия, полу двигател. При приус нещата изглеждат така
- Малко мощност - електродвигател.
- Средна - ДВГ+батерия(с възможност за дозареждане на батерия)
- Пикова максимална - ДВГ+батерия(разряд на батерията)
- Пикова продължителна - ДВГ (без възможност за заряд на батерията).
Публикувано на: 30 Мар 2012 09:56
от Japanese_fever
slowtraveler написа:
Трето, Шевролет Волт използва 1.4 двигателят само за зареждане на батериите като генератор и не е свързан с колелата.
slowtraveler написа:
Подобно е и при Волт. Да, там има батерия, но батерията може да отдаде малко енергия, а електродвигателя за разлика от на приус е много мощен. Като се движи на ток - малка мощност. Като искаш голяма мощност - няма как да стане без ДВГ - пали двигателя, и от генератора енергията се пренасочва директно към електродвигателя.
Ето как е при Волт:
За Волт пише, че ДВГ-то се включва, когато "battery has dropped to a predetermined threshold from full charge", ама какво реално значи това един господ знае, само те си знаят. По това може да се тълкува, както каза ЛЕКСУС-а, че ДВГ-то се вкл. само като падне батерията под допустими норми, ама не се зане кога...
Публикувано на: 30 Мар 2012 10:49
от D4D
Значи Волт е електромобил с преносим генератор с Вътр. горене, а Приус-а е хибрид, защото и ел. двигателя и бензиновия въртят колелата... ?!
Публикувано на: 30 Мар 2012 11:20
от slowtraveler
Jap, в това което си показал няма никакво противоречие с моето твърдение...
Единствената разлика сега като се поразчетох, е че при Волт наистина батериите са сериозни, та затова изчаква цели 60 сек преди да отреже мощността (до 60сек може да ускорява на пълна мощност). А капацитета на батериите е доста ограничен...
Ето тук интересно обяснение за Волт:
The 60-mph dash happens in 8.8 seconds on full electric power, 8.7 with the engine on. After 10 seconds of full-power acceleration (about 64 mph), the controller decreases the power output slightly to preserve the battery. When the engine’s running, the power it generates covers this power sag, widening the performance gap between engine on and off modes to 0.6 second at 70 mph (11.3 versus 11.9) and to 6.8 seconds by 100 mph.
....
....
But what if Granny’s a skier living at Loveland Pass? How can that little 84-horsepower engine keep the 149-horse electric motor spinning all the way up? It can’t. Eventually a “Propulsion Power is Reduced” warning will flash, and cruising speed will drop to 40 mph by the crest of Loveland Pass (matching the semis’ speeds). But real cars go 70 at the top, and so can the Volt if you engage Mountain Mode via a switch on the console 10 or 15 minutes before you hit the grade. This bolsters the battery buffer from about 20 to 40 percent of the 16 kW-hrs—enough to allow the Volt to climb any grade in the U.S. at a steady 70 mph.
...
......
Senior editor Jonny Lieberman and I managed to provoke that Power-Reduced warning while storming Big Tujunga Canyon and the Angeles Forest highway in Sport mode (quicker throttle response). It wasn’t the grade, but our aggressive driving that did it—braking hard to set up for corners (which were carved with minimal body roll but under loud protest from the tires) and exiting under full power. Even maxed at 4800 rpm, the engine couldn’t maintain the 20-percent buffer, so our max speed gradually fell.
....
Всичкото е взето от:
http://www.motortrend.com/roadtests/alt ... ewall.html
Публикувано на: 01 Апр 2012 19:56
от mirott
Добре де, я кажи за астрата, има ли я или си подготвен? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 01 Апр 2012 22:18
от E60_Power
LEXUS написа:E60_Power написа:LEXUS написа: Да, ЛЕД светлини още днес, защото при БМВ ще ги сожат серийно пак 5 години след цивилизацията biggrin.gif
Километража е в средата и е електронен- супер! а не старомодни стрелки в кръгове като часовник на стената biggrin.gif Те и в самолетите уредите бяха със стрелки,вече всичко с ел.дисплеи.
За Порше - Лексус ЛФА ги бие на вървене където ги хване. Погледни резултатите на Нурбургринг.
Нямам как да се сравняват коли от различен клас- БМВ 5 и Приус са коли от съвсем различни класове със съвсем различни цели конструирани и със съвсем различни технологии.
И .... много голямо достижение са LED светлините, Направо .... не е кола без тях. Ангелските очи на БМВ са му достатъчни за да направи така, че всеки един накичен с LED светлини Лекус да изглежда жалък. Елетронните джаджи са екстра. Километража също. Даже Патек Филип, Брайтлинг, Ролекс и др. планират да заменят демодираните си визии при часовниците, като подменят стрелките с елетронни циферблати

А бе, демодирана работа са стрелките.
P.S. Порше и Лексус не слагай в едно изречение, че е много смешно!
Ти не слагай БМВ и Порше в едно изречение, а дали Лексус и Порше е смешно показва хронометъра. Не е в полза нито на Порше,нито на БМВ
Ангелскуте очи -ахахахахаха, тия селски кръгчета ли ? Като на БМВ-нце от 98-ма, все едно и също,чак ангелски очи ги кръстили,а фаровете с ксенон пак от миналия век. Казах ти,приятелю, БМВ ще монтират ЛЕД светлините пак 5 години след Лексус и Тойота. Тойота Приус ги има серийно и днес.
Ролекс,Брайтлинг и .т.н какво общо имат с модерни километражи? Освен,че километражите приличат на водомер със стрелки и на стенни часовници.
ВСе си мисля,че в самолетите ще върнат стрелковите уреди,щото Брайтлинг не ги сменят. biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Общо взето един Лексус с ЛЕД светлини изглежда много по-стилно и завършено от всяко кичозно БМВ с ангелски очи,тип селски тунинг.
За големите достижения -Целият Приус е инженерно постижение,с каквото БМВ не може да се похвали- може само да потраква с дизелче и да си трае,когато говорим за модерни автомобили.
Виж, ти или си сериозно болен / ментално увреждане /, или работиш в Тойота, Лексус или друга компания, свързана с тях. Надявам се, че е второто, защото това означава, че си здрав и имаш пари. Най-искрено ти го пожелавам! Недей да се изпъваш толкова нескопосано срещу БМВ, нито да даваш такива елементарни оценки за дизайна им, нито пък да ги сравняваш с Тойота, накичена с малко по-качествени материали и с поставено едно L отпред, т.е. Лексус. Във всеки сравнителен тест на премиум марки Лексус е почти винаги зад БМВ, Мерцедес, а дори и Ауди. Не е премиум марка, нито пък е възприемана като такава. Искат да са премиум, но не играят в този отбор. Ето ти малко линкове / четиво за идната седмица / за сравнителни тестове на автомобили, па дано малко ти просветне кой е царя на пътя и кой си мисли, че е такъв, но не е:
http://www.insideline.com/bmw/3-series/ ... s-350.html
http://www.roadandtrack.com/tests/compa ... -460-sport
http://www.motortrend.com/roadtests/spo ... ewall.html
http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... ewall.html
http://news.drive.com.au/drive/new-car- ... 1tfjp.html
http://lexusenthusiast.com/2008/04/03/c ... vs-bmw-m3/ ........... Ваш форум

Публикувано на: 02 Апр 2012 10:15
от Not_active_user_1
E60_Power написа:
Виж, ти или си сериозно болен / ментално увреждане /, или работиш в Тойота, Лексус или друга компания, свързана с тях. Надявам се, че е второто, защото това означава, че си здрав и имаш пари. Най-искрено ти го пожелавам! ...
Виж, ти или си сериозно болен / ментално увреждане /, или работиш в БМВ или друга компания, свързана с тях. Надявам се, че е второто, защото това означава, че си здрав и имаш пари. Най-искрено ти го пожелавам!... laugh.gif
Публикувано на: 02 Апр 2012 10:27
от ToyotaPassion
prius 3 написа:E60_Power написа:
Виж, ти или си сериозно болен / ментално увреждане /, или работиш в Тойота, Лексус или друга компания, свързана с тях. Надявам се, че е второто, защото това означава, че си здрав и имаш пари. Най-искрено ти го пожелавам! ...
Виж, ти или си сериозно болен / ментално увреждане /, или работиш в БМВ или друга компания, свързана с тях. Надявам се, че е второто, защото това означава, че си здрав и имаш пари. Най-искрено ти го пожелавам!... laugh.gif
+1 biggrin.gif Даже при него положението е лошо, защото той не си стои само в неговия форум, а обича да ходи по чуждите такива да си чеше ..... егото.