
VWracing-bg.com ви кани.....
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=256716mitoko написа:Тойота са във Ф1 , а ФАК като са толко велики защо ги нема там а???
споко,,не се отчайвай и от това блато ще успеят да се измъкнат biggrin.gif
http://www.belvedereauto.hit.bg/articles/toyota.html
Toyota Corolla - японският “голф” .
За спортните и амбициозни шофьори се предлага агрегатът със 105 коня и 1 600 кубика, който конкурира достойно моделите с характерния надпис GTi на купето. ехааааааа laugh.gif
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
http://www.autobild.de/artikel/toyota-c ... 49440.htmlrudolf написа:начи кво излезе-,че голфа не е спортна кола,,,а на тойота-най спортната им е корола??LEXUS написа:Оо,голф модификацията си е голф модификация,това не е спортна кола-нито като форма,нито като стоеж,нито като високооборотни мотори,нито като аеродинамика. Голф ГТИ според мен винаги е била спортна кола за селяни,тотално лишени от чувство за естетика.
Извинявай, но 3.2 6 цилиндров двигател с жалките 250 коня е смешно да се нарече спортен,особено с дизеловите 6000об/мин..![]()
Corolla T-Sport 1.8 Compressor e 225 коня с 9000 об./мин.,това е спортно. Тойота е доказала ,че може да прави спортни коли и двигатели,а не голфове с двигатели,които не могат да вдигнат повече от 5500об./мин. и да се нарекат СПОРТНИ. Аз по-антиспортни двигатели от това не познавам.
Не ми се коментира,че Тойота от 1.8 мотор изваждат почти толкова мощност,колкото Фолксваген изкарват от 3.2 V6. Смешно е да наречем Голф спортни просто.
че тойота имат 2зз-ге мотор,ама защото нямат спортно купе и го качват на корола
225 коня нещо не се ориентирах в коя корола се монтира,,, http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E140 ,иначе в по старата видях 215 коня версия
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _110-176kW
.
Корола Е12 става въпрос. Когато Фолксваген направи 1.8 сток с 225 коня,ела ми се обади,тогава ги наричай спортни,а не когато монтират 6 цилиндрови тежки двигатели с 200 коня ....или 2.0 турбинирани с едва 200 коня.Фолксваген нетунингован двигател 1.8 нямат с толкова коне като Тойота,,.Затова слагат жалките 3.2 V6 s още пo-жalkite 250 koня от такъв двигател.[/quote]
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
[quote="diver]
Колко 1.8 атмосверки произвеждани към днешна дата, имат стоков модел от > 190 коня?![/quote]
В крайна сметка Хонда правят от 1.6 170 коня атмосферни. Фактът е че едни го могат,други не го могат,затова не се напъват да правят форсиран спортен двигател,а показват пълно безсилиe е монтират един стандартен анти-спортен 3.2 V6 . Нека не влизаме в тази игра,защото ще трябва да споменем и S2000 ,а тогава нещата загрубяват.
Колко 1.8 атмосверки произвеждани към днешна дата, имат стоков модел от > 190 коня?![/quote]
Освен Тойота и Хонда,но те за теб не са спортни,а е спортен голф с 3.2 V6 с 250 коня и 5500 об./мин. Нещо съвсем сериозно бъркаш спортно усещане с усещане за тяга.rudolf написа:диверче,според мен тази кубатура и перформанс е напълно излишна грешка на природата,,в никой състезания или застраховки не се ползва ограничение до 1800 кубика,,
до 1.6 и следващото е до 2.0,,,,не виждам причина да се ограничиш доброволно и да се опитваш да форсираш 1.8 кубикова атмосверка.
с2000 е с много по смислен двигател откъм приложение...
тъй че на въпроса--от 20 години насам не виждам някой да си дава зор да форсира атмосверен 1.8 двигател.
В крайна сметка Хонда правят от 1.6 170 коня атмосферни. Фактът е че едни го могат,други не го могат,затова не се напъват да правят форсиран спортен двигател,а показват пълно безсилиe е монтират един стандартен анти-спортен 3.2 V6 . Нека не влизаме в тази игра,защото ще трябва да споменем и S2000 ,а тогава нещата загрубяват.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Golf 1.8 /2.0/GTI 115 k.s. не е по-бърз от Корола 1.6/105к.с./.rudolf написа: http://www.belvedereauto.hit.bg/articles/toyota.html
Toyota Corolla - японският “голф” .
За спортните и амбициозни шофьори се предлага агрегатът със 105 коня и 1 600 кубика, който конкурира достойно моделите с характерния надпис GTi на купето. ехааааааа laugh.gif

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
[/quote]LEXUS написа:http://www.autobild.de/artikel/toyota-c ... 49440.htmlrudolf написа:начи кво излезе-,че голфа не е спортна кола,,,а на тойота-най спортната им е корола??LEXUS написа:Оо,голф модификацията си е голф модификация,това не е спортна кола-нито като форма,нито като стоеж,нито като високооборотни мотори,нито като аеродинамика. Голф ГТИ според мен винаги е била спортна кола за селяни,тотално лишени от чувство за естетика.
Извинявай, но 3.2 6 цилиндров двигател с жалките 250 коня е смешно да се нарече спортен,особено с дизеловите 6000об/мин..![]()
Corolla T-Sport 1.8 Compressor e 225 коня с 9000 об./мин.,това е спортно. Тойота е доказала ,че може да прави спортни коли и двигатели,а не голфове с двигатели,които не могат да вдигнат повече от 5500об./мин. и да се нарекат СПОРТНИ. Аз по-антиспортни двигатели от това не познавам.
Не ми се коментира,че Тойота от 1.8 мотор изваждат почти толкова мощност,колкото Фолксваген изкарват от 3.2 V6. Смешно е да наречем Голф спортни просто.
че тойота имат 2зз-ге мотор,ама защото нямат спортно купе и го качват на корола
225 коня нещо не се ориентирах в коя корола се монтира,,, http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E140 ,иначе в по старата видях 215 коня версия
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _110-176kW
.
Корола Е12 става въпрос. Когато Фолксваген направи 1.8 сток с 225 коня,ела ми се обади,тогава ги наричай спортни,а не когато монтират 6 цилиндрови тежки двигатели с 200 коня ....или 2.0 турбинирани с едва 200 коня.Фолксваген нетунингован двигател 1.8 нямат с толкова коне като Тойота,,.Затова слагат жалките 3.2 V6 s още пo-жalkite 250 koня от такъв двигател.
значи аз не искам да покажа колко по-добри са голф от тойота,,,,а колко еднакви са тези тойотаджий,които не познават и не признават нищо друго освен тойота,,,сравнение с подобни голфаджий или опелджий,или хондаджий,,,
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _110-176kW само като го видиш този линг ,който си ми цитирал--без да го отравяш изобщо ,може да разбереш правят ли или не 225 коня от 1.8
да- слагат го в ауди,,защото лансират изцяло спортни модели-за разлика от тойота,която няма в момента проектиран спортен модел,а само спортна версия на базата на корола,,каквото всъщност е и голфа.
относно коментара ти за в6 3.2 на голфа--колко по мощни двигателя на тойота познаваш в6??? дай да ги видя,,,аз намерих само един моделкойто освен в япония се е продавал само в сащ biggrin.gif
бтв фирми като тойота за някой неща се развиват различно,,,,например повечето от моторите който ми ги даваш за пример не са продавани в европа,,,докато фолксваген е произвеждал и се е развивал предимно на европа,,,
австралия и сащ са страните които не са подписали протокола в киото,,и в австралия и япония -екологичните ограничения са по занижени---ако започнеш да ми даваш примери за двигатели които са вкарвани в европа -ще видиш как доста ще ти намалеят аргоментите.
LEXUS написа:[quote="diver]
Колко 1.8 атмосверки произвеждани към днешна дата, имат стоков модел от > 190 коня?!
Освен Тойота и Хонда,но те за теб не са спортни,а е спортен голф с 3.2 V6 с 250 коня и 5500 об./мин. Нещо съвсем сериозно бъркаш спортно усещане с усещане за тяга.rudolf написа:диверче,според мен тази кубатура и перформанс е напълно излишна грешка на природата,,в никой състезания или застраховки не се ползва ограничение до 1800 кубика,,
до 1.6 и следващото е до 2.0,,,,не виждам причина да се ограничиш доброволно и да се опитваш да форсираш 1.8 кубикова атмосверка.
с2000 е с много по смислен двигател откъм приложение...
тъй че на въпроса--от 20 години насам не виждам някой да си дава зор да форсира атмосверен 1.8 двигател.
В крайна сметка Хонда правят от 1.6 170 коня атмосферни. Фактът е че едни го могат,други не го могат,затова не се напъват да правят форсиран спортен двигател,а показват пълно безсилиe е монтират един стандартен анти-спортен 3.2 V6 . Нека не влизаме в тази игра,защото ще трябва да споменем и S2000 ,а тогава нещата загрубяват.[/quote]
разликата между тойота и хонда е ,че Б -серийте на хонда са в блок който е проектиран средата на 80сете,,,тогава имаше такъв клас автомобили и фолксваген и опел ,в началото на 90сете години -фирмите започнаха да развиват спортните си версий на базата на 2.0 литрови двигатели,,,, просто това е стар блок на хонда ,проектиран за 1.8...в последствие развиван и към 1.6,,,,ползван и за 2.0
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine
докато ЗЗ двигателя на тойота е проектиран за 1.8 и излиза в тази кубатура---1998/99 година,,демек 15 години по късно,когато никой не развива 1.8 кубатура за спортни цели,,,
115 коня е 8 клапановата версия,която незнам защо я водят малкото гти,,, иначе кр- 1.8 (1781c.c.) е 139 коня,,,а абф 2.0 е 150 коня,,,LEXUS написа:Golf 1.8 /2.0/GTI 115 k.s. не е по-бърз от Корола 1.6/105к.с./.rudolf написа: http://www.belvedereauto.hit.bg/articles/toyota.html
Toyota Corolla - японският “голф” .
За спортните и амбициозни шофьори се предлага агрегатът със 105 коня и 1 600 кубика, който конкурира достойно моделите с характерния надпис GTi на купето. ехааааааа laugh.gifЗа 1.6 Королата много върви.А в статията не са споменати GTI версиите на Корола 115к.с. за компакта и 125 к.с. за лифтбека.
LEXUS написа:След като някой заяви с големи букви това:""ЕДИН ГОЛФ ДВОИКА ЩТЕ УТРЕПА ВСЯКА ТОЙОТА С ИЗКЛюЧЕНИЕ НА МР2 "" ти не би ли му обяснил,че говори пълни глупости?slowtraveler написа:Нещо колегиалността остава на заден план пред 'светлината/заслепяването' от марката
.
да това ,както и обратното ,и всички подобно аргументирани хипотези -СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, и според мен biggrin.gif
Би ли ме цитирал, точно къде съм твърдял нещо подобно?! Тойота правят много много здрави коли. Факт. Много по-здрави от голф. Пак факт. Голф са далеч и от вървящите и от здравите коли. Отново факт. Къде е спора? Ако не си забелязъл, нито форума, нито аз сме сектанти. Просто мозъчна пръдня от рода на гоУф 2 - най-бързата кола на света, едва ли трябва да бъде подминавана, ма що ли се хабя ....slowtraveler написа: Но не е това въпроса - дайвъре, от поста ти изглежда, че единствено почитателите на тойота могат да пуснат тук една обикновена любезна покана....
И какво - ще отидеш и ще ги убеждаваш, че тойота е най-добрата, най-бързата, най-евтината кола, докато хората си се радват на количките?!?!?!...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти преди да даваш неверни примери,прочети това от собствения си линк и си прави сметка дали има сток 1.8 на Фолксваген с 225 к.с.rudolf написа: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _110-176kW само като го видиш този линг ,който си ми цитирал--без да го отравяш изобщо ,може да разбереш правят ли или не 225 коня от 1.8.
"Remapped power available 200 - 225 bhp (dependent on tuning company on standard engine components )
"
Какви спортни модели лансират Ауди,разбирам да говорим за БМВ,ама ти Ауди,където са с едни и същи двигатели като на Шкода.Нали една Супра като изкараш и всички Аудита трябва да се приберат по гаражите преди да са ги изкарали още.rudolf написа:да- слагат го в ауди,,защото лансират изцяло спортни модели-за разлика от тойота,която няма в момента проектиран спортен модел,а само спортна версия на базата на корола,,каквото всъщност е и голфа. .
В Япония не само че не са занижени екологичните ограничения,ами са и много високи,защото Япония е подписала протокола от Киото ,а и японските производители именно правят най-чистите двигатели. Отделно,че в САЩ в 10 щата до миналата година бяха забранени Bluetec дизелите на Мерцедес!!! В САЩ изискванията към чисти емисии са много високи,начело с Калифорния.rudolf написа:относно коментара ти за в6 3.2 на голфа--колко по мощни двигателя на тойота познаваш в6??? дай да ги видя,,,аз намерих само един моделкойто освен в япония се е продавал само в сащ biggrin.gif
бтв фирми като тойота за някой неща се развиват различно,,,,например повечето от моторите който ми ги даваш за пример не са продавани в европа,,,докато фолксваген е произвеждал и се е развивал предимно на европа,,,
австралия и сащ са страните които не са подписали протокола в киото,,и в австралия и япония -екологичните ограничения са по занижени---ако започнеш да ми даваш примери за двигатели които са вкарвани в европа -ще видиш как доста ще ти намалеят аргоментите.
Хонда Сивик 1.6 160 коня е продавана в Европа,ако не знаеш.S2000 се продава на европейския пазар,та даже и в България!
http://www.honda.bg/index.php?option=co ... 9b3dfbeff9
Когато Фолксваген произведат такъв мотор 2.0 с 240 конски сили,а не да слагат 3.2 V6 за тая цел,тогава ми се обади и продължи да ми твърдиш колко спортни коли правели Фолкксваген.
Фолксваген показват явно пълно безсилие да направят високооборотен спортен мотор,който трябва естествено и да не се чупи като работи на по 8000-9000 об./мин.
Много лесно е да вземеш нискооборотния мотор на V6 Пасат или на някоя камионетка,да го бутнеш да тежи на предната ос на Голф и да се пишеш ,че си произвел спортна кола. Само че това не е спортна кола,или е спортна кола за пенсионна възраст.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Важното е че са правели нещо и са го вкарвали в продажба за потребителите.Фолксваген пак са спали и през това време продаваха 8 клапанови ретроградни 1.3 55 коня ,1.6 75 коня ,1.8 90 коня и евентуално някое ГТИ 1.8 със 120 - 130 коня, докато в същите 80 годиниТойота продаваше 1.3 12 valve 75 коня,1.6 16 valve 105 коня,1.6 16 valve 125 коняrudolf написа:[
разликата между тойота и хонда е ,че Б -серийте на хонда са в блок който е проектиран средата на 80сете,,,тогава имаше такъв клас автомобили и фолксваген и опел ,в началото на 90сете години -фирмите започнаха да развиват спортните си версий на базата на 2.0 литрови двигатели,,,, просто това е стар блок на хонда ,проектиран за 1.8...в последствие развиван и към 1.6,,,,ползван и за 2.0
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine,,,
Кой никой не развива 1.8 кубатура?Кои са най-силните и известни производители на високооборотни двигатели,които от малка кубатура имат много коне и са бегачки?? Това са японците-Хонда и Тойота главно. Италианците също ,но те монтират турбини на малките мотори и ги форсират така. Немците никога не са фигурирали. Те за да изкарат от 1.8 200 коня,му мушкат турбинаrudolf написа:докато ЗЗ двигателя на тойота е проектиран за 1.8 и излиза в тази кубатура---1998/99 година,,демек 15 години по късно,когато никой не развива 1.8 кубатура за спортни цели,,,,,,

LEXUS написа:Golf 1.8 /2.0/GTI 115 k.s. не е по-бърз от Корола 1.6/105к.с./.rudolf написа: http://www.belvedereauto.hit.bg/articles/toyota.html
Toyota Corolla - японският “голф” .
За спортните и амбициозни шофьори се предлага агрегатът със 105 коня и 1 600 кубика, който конкурира достойно моделите с характерния надпис GTi на купето. ехааааааа laugh.gifЗа 1.6 Королата много върви.А в статията не са споменати GTI версиите на Корола 115к.с. за компакта и 125 к.с. за лифтбека.
И аз не знам защо я водят ГТИ,но с една обикновенна Корола 1.6 105 коня можеш да го наиграеш много добре това ГТИ biggrin.gif ,та оня да си хвърли емблемата в Искъра.rudolf написа:115 коня е 8 клапановата версия,която незнам защо я водят малкото гти,,, иначе кр- 1.8 (1781c.c.) е 139 коня,,,а абф 2.0 е 150 коня,,,
Последно промяна от LEXUS на 10 Апр 2009 01:34, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6171
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Извинявай ако не съм те разбрал правилно biggrin.gifdiver написа:....Голф са далеч и от вървящите и от здравите коли. Отново факт. Къде е спора? Ако не си забелязъл, нито форума, нито аз сме сектанти. Просто мозъчна пръдня от рода на гоУф 2 - най-бързата кола на света, едва ли трябва да бъде подминавана, ма що ли се хабя ....
Относно здравината - зет ми има голф 1.6 карбуратор (единичка от първите 1980г). Много ме съмнява да има каква да е кола, за която за срока на експлоатация да са дадени по-малко пари за поддръжка.
Голфа бе купен на 13г от Германия (по километраж 180х.км).
Поддръжката се състои от смяна на масло не 'когато му доде времето', а когато през няколко години му остане свободно време.
Ангренажен ремък не се сменя, а само се монтира (той стария сам си се е 'демонтирал') biggrin.gif ...
Ръждата по задните вежди и калници се оправя с плат и смола, и то ако почнат да изпадат от багажника дръвчетата и храстчетата, с която зет ми товари колата...
Та тази кола без никакъв основен ремонт, а само с принудителната смяна на ангренажен ремък (като се скъса) пали в най-големия студ, върви съвсем нормално за своята мощност, не гори масло повече от нормалното.... А резервните части са доста по-евтини от Тойотските, ако се наложи да се купува нещо...
Не вярвам да можеш да го убедиш, че голфа не е 'здравата немска машина', просто защото той се е убедил лично в това през тези над 15г зверска безпроблемна експлоатация ....
Та това ми бе идеята - всеки си е избрал някакъв модел/марка и и се радва.
Вчера се возих в такси Ситроен С5 - ами шофьора бе изключително доволен от всичко в колата - безпроблемна вече над 200х.км, вози като лодка, двигателя много икономичен и тих (1.6 дизел 110к.с.), с климатроници и т.н...
Как да му обясня на шофера, че колата му е боклук, щото е френска?!?
Дайте да намалим нападките към другите марки - щом се произвежда, значи има клиентела и място под слънцето...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта