Страница 4 от 4

Публикувано на: 09 Мар 2009 23:50
от Bass_Man
Как ще ти се дърпа ве ? Задължително се повози и докато се возиш слушай много хубаво за разни шумове , а не си бъзикай радиото !
Също така пробвай спирачките и всички скорости нагоре и надолу , виж как стои съединителя , волана от край до край , ръчна спирачка , парно , климатик задължително пусни !!! Ако ти кажат , че трябва да се пълни им кажи да ходят да си наберат лайка март месец ! Също така виж фаровете и халогените дали светят ! Виж пръчката и капачката на маслото . Мини лекичко по разни неравности да чуеш за шумове по окачането . И ако имаш мегдан я пробвай на максимална скорост това е добър показател за двигателя . Остави я хубаво да загрее да видиш там перки , термостати какво се случва ! Виж дисковете дали имат ръб и , като караш дали върви колата направо . И също отвори и затвори всички врати и капаци . Трябва всичко да се отваря и затваря еднакво и да изглежда еднакво , като се затвори . Провери си ел. стъклата на всички прозорци на които има . Ако имаш там разни нагреватели по огледала и стъкла . Пръскалките за стъклата и за фаровете ако има и чистачките.
Направо го разчекни търгаша от въпроси tongue.gif . И да знаеш ако почне да се опитва много упорито да те убеждава в нещо и да се смее мазничко значи е някакъв много голям лъжец !
Че човек , като си намери някоя колица дето да го кефи слага капаците и забравя за всичко и въобще не гледа . И точно на това разчитат търгашчетата .

Публикувано на: 10 Мар 2009 14:51
от vessonik
Така и направих, покарах и Аудито. Няма особенна разлика освен,че е малко по-тясно от Тойотата wacko.gif Но друго беше шокиращо-в автокъщата казаха,че дизелите на тойотите не издържали на лошата ни нафта. След 100 000 км. правели голями проблеми и висок разход?!?! Вярно ли е това и има ли изход от ситуацията.... Тъкмо се ориентирах за Тойотата и .... :help:

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:34
от diver
vessonik написа:Така и направих, покарах и Аудито. Няма особенна разлика освен,че е малко по-тясно от Тойотата wacko.gif Но друго беше шокиращо-в автокъщата казаха,че дизелите на тойотите не издържали на лошата ни нафта. След 100 000 км. правели голями проблеми и висок разход?!?! Вярно ли е това и има ли изход от ситуацията.... Тъкмо се ориентирах за Тойотата и .... :help:

Е как бе, лошата нафта подушва само тойота, мери едни 100к и спира да работи....

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:38
от Me4oKyX
Тоя търгаш е объркал - имал е предвид 1 000 000км, но тъй като явно е бил проЗД, е пропуснал една нула laugh.gif Всеки дизел на Тойота ще изкара повече км без проблеми от всеки дизел на ауди..... Това е гарантирано! При положение, че и двете се поддържат както трябва разбира се :thumbsup:

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:01
от diver
Абе леко ме съмнява съвременен дизел да изкарва 1000000, ма 300000-400000 са напълно реални...От друга страна, де го тоя автоджамбазин, да ми обясни как тотка се прецаква по-бързо от алди по родните ширини?!

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:19
от slowtraveler
vessonik написа:......дизелите на тойотите не издържали на лошата ни нафта. След 100 000 км. правели голями проблеми и висок разход?!?! Вярно ли е това и има ли изход от ситуацията........
Вярно е, че почти всички коли имат проблеми с родната нафта (може би като изключение - мерцедес от старите с редовите ГНП)...
Ама джамбазина сигурно не е споделил, че VAG не само че не са подминати от проблемите, но и са по-засегнати...
Изхода от ситуацията е - бензинова кола.
Иначе D4D е един от най-добрите дизели от този клас в световен мащаб - предполагам, че колегите ще споделят лични впечатления от този дизел...

Публикувано на: 12 Мар 2009 15:15
от vessonik
Вярно е, че почти всички коли имат проблеми с родната нафта (може би като изключение - мерцедес от старите с редовите ГНП)...
Няма ли решение проблема с някои от добавките?!

Публикувано на: 29 Мар 2009 11:47
от JapanFan
Доколкото схванах 2.0Д4-Д на Тойота е с верига, а не с ремък ?!?!!
Това означава че обслужването на Авенсиса ще е по евтино. Всъщност колко приблизително струва пълното обслужване на този дригател?

Публикувано на: 29 Мар 2009 13:18
от vessonik
JapanFan написа:Доколкото схванах 2.0Д4-Д на Тойота е с верига, а не с ремък ?!?!!
Това означава че обслужването на Авенсиса ще е по евтино. Всъщност колко приблизително струва пълното обслужване на този дригател?
Още нямам опит с обслужването wink.gif До колкото знам само 2,2 Д4Д са с верига и се сменя на 200 000км. В ТМ-София са направили табло с цените на обслужването на различните модели и през 15 000-30 000 км.