Страница 4 от 8
Публикувано на: 04 Мар 2009 09:50
от Джамбазов
1KD няма нищо общо с 1HZ
Публикувано на: 04 Мар 2009 10:18
от Me4oKyX
Колега, имаме същия като твоя Круйзер, на 130 000+ км е вече и освен малко масалце да гори, няма никакви грижи(гори масло само при баща ми, на мен не ми го пипа изобщо).... Просто не обича да чака много татю, докато загрее колата

Но тоя двигател го мъча на 204к.с. и ако дюзата почне да прави дори леки проблеми се усеща доста прилично

нещо те гъбаркат пичовете от сервиза, защото нашия от леко запушване става очевадно по-спънат. Това беше докато слушах на Тойота глупостите, че и щяха да сменят дюзата и кво ли още не.... Чисто и просто(като къпан полицай) си слагаш по-редовно добавката за прочистване на горивните пътища и 40 000км след диагнозата на Тойота сервиза, джипара си върви като луда крава, без проблеми, без пушене, без тракане на куца смес.... Тъпото е, че едно такова хубаво возило, може да бъде утепано от такива глупаци(сервизазжийте) за много кратко време... Но след като се обърне каруцата - пътища много... Виж в раздел Купува/Продава - един човек продава 4 такива двигателя май... Ако някой ти свърши работа, ще е идеално, а и ги дава по ~4000лв
А поддръжката - най-добре да стоиш в сервиза и да ги гледаш в ръцете, дали наистина сменят консумативите и маслото. Имам познат "монтьор", който не веднъж е правил какви ли не мизерии по колите, че чак ми е идело да го пребия, но....... обстоятелствата не позволяват. На колегата му смениха задните тонколони, които са 45лв нови, и му сложиха изпаткали такива, като си заведе колата да му вържат бас касата.... Пълна скръб, но такива идиоти има. най-добре да намериш някой доверен майстор, поне познат, дето да не те лъже

Публикувано на: 04 Мар 2009 11:30
от Vesko
Мечо, това с доверените майстори за БГ реалността може би можем да го приемем за нормално за гаражните сервизи. Но за фирмените сервизи мисля че е недопустимо. А би трябвало за всички сервизи да не стоиш на главата на майстора за да си свърши качествено работата. той да си я върши защото му е работа

Публикувано на: 04 Мар 2009 11:32
от shtephan
Моите най-искрени съболезнования(най-сериозно),но ме мъчи един въпрос.Колегата kronos не е ли слагал чип тунинг или чип бокс или нещо подобно.Просто питам.
Публикувано на: 04 Мар 2009 11:44
от Kiki
shtephan написа:Моите най-искрени съболезнования(най-сериозно),но ме мъчи един въпрос.Колегата kronos не е ли слагал чип тунинг или чип бокс или нещо подобно.Просто питам.
Може да не е той, а предишния собственик. И нищо чудно да не му е казал - по понятни причини.

Публикувано на: 04 Мар 2009 11:45
от Bass_Man
Е нали щяха да видят бастунягите после в сервиза ( или викаш я видят я не ) !
Даже и да има чип не би трябвало да има никакви грижи ! Това е двигател с огромен ресурс .
Публикувано на: 04 Мар 2009 12:07
от Me4oKyX
Bass e прав. Щом дори Тойота го правят на 204к.с. и ти запазват пълната гаранция, следователно го може, а и не скъсява ресурса

А моя дето е с бокс, дето уж троши, върви пушка и не пуши и няма грижи.... Проблема е бил доста по-сериозен, от един чип/бокс
Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ, защото всичките минават на пиезокристали, с високо налягане и супер фин(н)и

, така че запушването е гаранционна/извънгаранционна подмяна ще стане често срещано явление. Главно вносителите и разпространителите на добавки ще печелят от тази работа.

Публикувано на: 04 Мар 2009 18:22
от diver
Me4oKyX написа:...
Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ,:
Собственици на разни ГДИ-та реват вече яко...
Публикувано на: 04 Мар 2009 18:41
от diver
kronos написа:Аз го взех от ръка на 98000км. Не знам с каква нафта го е карал собственика, но предполагам че не е била от най хубавата. Дюзите са всичките с жълто-черен нагар. По другите бутала няма поражения и ако са добре другите дюзи ще ги сложа пак. Сега ще ги пращам на стенд в Пловдив. За тях няма ремонтни комплекти и се сменят с нови(1200лв. бр)
Днес като бях при един мой приятел в Бош, пристигнаха двама човека пак заради дюзи, и казаха че техния Крузер 2006год. е стопил две бутала. Така че случая не е единичен.
Що не попита сервиза, останалите две купчинки с дюзи от какво са....
Публикувано на: 04 Мар 2009 19:28
от martod
diver написа:Me4oKyX написа:...
Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ,:
Собственици на разни ГДИ-та реват вече яко...
Ама техните се чистят, пък и не стопяват буталата..... biggrin.gif
Публикувано на: 04 Мар 2009 20:40
от slowtraveler
Не знам - това с втората ръка нещо ме притеснява...
Да оставим въпроса дали е бил на толкова км..
Дали не е имал двигателя сериозен проблем преди това, който да е бил маскиран само за продажбата???
Нещо ми намирисва работата
Не, че тойота не могат да грешат и да пускат брак, но обхвата на разрушенията е прекалено сериозен за да е единичен проблем...
Публикувано на: 04 Мар 2009 22:41
от diver
martod написа:diver написа:Me4oKyX написа:...
Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ,:
Собственици на разни ГДИ-та реват вече яко...
Ама техните се чистят, пък и не стопяват буталата..... biggrin.gif
Щом казваш...Тези дни мога ти снимам едни нестопени или там квото е останало от тях...Истината е че с родния ни бензин/дизел, всяко по-модерно решение страда....
Публикувано на: 05 Мар 2009 09:40
от martod
diver написа:
Щом казваш...Тези дни мога ти снимам едни нестопени или там квото е останало от тях...
Това ще е интересно да се види.....
В Мицубиши форума, се карат доста повече ГДИ мотори, от колкото ти си виждал на живо (предполагам) и до сега никой не се е оплакал от такива "екстри"......
Извинявам се на колегата Кронос за спама....
Публикувано на: 05 Мар 2009 10:43
от diver
martod написа:diver написа:
Щом казваш...Тези дни мога ти снимам едни нестопени или там квото е останало от тях...
Това ще е интересно да се види.....
В Мицубиши форума, се карат доста повече ГДИ мотори, от колкото ти си виждал на живо (предполагам) и до сега никой не се е оплакал от такива "екстри"......
Извинявам се на колегата Кронос за спама....
Тържествено обещавам, преди да видя счучен ГДИ мотор, да чета мицубиши форума....Там и 2.5 дизелите не се чупят изобщо, което не пречи да имам 1 такъв в двора...
Публикувано на: 05 Мар 2009 10:58
от Me4oKyX
laugh.gif Нищо лично, ама имах 2.5д на Мицу и просто толкова глупав двигател няма.... Имат заводска грешка, която не е отстранена дори при комън рейл двигателя и къса разпределителни валове през 120-180хил.км, в зависимост как караш

Три пъти го правихме, като на третия път отстранихме грешката и новия собственик го кара и до ден днешен и сигурно ще потвърди, че не се чупят тия двигатели
