Самото пускане на темата си е идиотско колега.antoanto написа:...Иначе темата така се вдиоти....
Колко км.издържат японските турбини
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Гледай, да не забравиш да смениш маслото на 100к км.Vesko написа:Скотт, все още имам шанс да те надмина...

Сега сериозно - аз имам теория защо 'японските' турбини издържат повече. Както колегата antoanto отбеляза по-горе, на 'японските' турбини пише Toyota, Mitsubishi и т.н. или нещо от рода на Garrett-Toyota или IHI-Toyota, а на немските само ККК, VW, MB, в най-добрия случай нещо от рода на Garrett-BMW или KKK-VW. Така че повече релефни букви на охлюва на турбината -> по-добро олаждане -> по-дълъг живот.
Scott написа:Гледай, да не забравиш да смениш маслото на 100к км.Vesko написа:Скотт, все още имам шанс да те надмина...![]()
Сега сериозно - аз имам теория защо 'японските' турбини издържат повече. Както колегата antoanto отбеляза по-горе, на 'японските' турбини пише Toyota, Mitsubishi и т.н. или нещо от рода на Garrett-Toyota или IHI-Toyota, а на немските само ККК, VW, MB, в най-добрия случай нещо от рода на Garrett-BMW или KKK-VW. Така че повече релефни букви на охлюва на турбината -> по-добро олаждане -> по-дълъг живот.

Ето как се развива подобен спор относно Шкода 2.0 TDI.
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 0&start=15
Octavia 2.0TDI / Superb 2.8 / MB C320 4matic////Camry 2.2 - продадена след 15г. вярна служба/ Карина Е 2.0d - новозакупена през 1993г и продадена 2006г, на 280000 км - най-здравият автомобил!
И аз карам с такова маслко,много е добро! Само дето малко понамирисва гадно, защото на мен ордушника на картерните газове е отворен и е преправен и като е на място колата, понамирисва малко на -> прясно сложен асфалт и стрит чесъ
Аахахах
Пържоли ,асфалт ,чесън.. моето на картофено пюре блъска laugh.gif
Аахахах

Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Лорде, прекрасен линк, но не мога да се ориентирам, коя от всичките турбини е за Авенсис 2.0 D4D-06.2004г. 116к.с.LordDigital написа:Ето и пълен списък със турбините ползвани от Тойота ,интересно има ККК турбота... ясно са пробвали всичко:
http://www.turbo-product.com/Toyota/

- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Kiki, твойта зард стикера от форума е изкарала до 150, ама я чакай всеки момент, че като ти избледнее стикера...Kiki написа:Иска ми се да знам. Да съм подготвен психически, че вече съм на 150 000. Защото тука се говорят едни страшни работи!?Vesko написа:Кики, вече е за смяна ли твоята или просто искаш да си я сложиш в багажника при инструментите biggrin.gif![]()
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Кики, залипи още 2 стикера и си карай спокойноTATI написа:Kiki, твойта зард стикера от форума е изкарала до 150, ама я чакай всеки момент, че като ти избледнее стикера...Kiki написа:Иска ми се да знам. Да съм подготвен психически, че вече съм на 150 000. Защото тука се говорят едни страшни работи!?Vesko написа:Кики, вече е за смяна ли твоята или просто искаш да си я сложиш в багажника при инструментите biggrin.gif![]()

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта