Страница 4 от 8
Публикувано на: 23 Фев 2006 13:55
от Scott
Другото маркуче отива към регулатор на boost-а.
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.
Публикувано на: 23 Фев 2006 17:27
от DANIEL
Scott написа:Другото маркуче отива към регулатор на boost-а.
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.
а този регулатор електрически ли е или механичен
Публикувано на: 23 Фев 2006 17:30
от LordDigital
Верно е че има 2 тръби на бай-паса.
Тва е някаква по-нова генерация регулатор. Напълно е възможно да имаш полу електроннен изпускател някъде - стои отворен при развъртане на турбината и се затавя когато се достигне желаното налягане.
Идеята е бай-паса да не се отваря (дори и леко) по време на развъртането.
Не се очудвам ,че не съм виждал точно такава имплементациа защото на коли със Дебитомер може да водят до проблеми (това си е чиста проба теч на въздух след дебитомера) - ,обикновенно подобни соленоиди прекъсват маркуча които идва от охлюва ,така че да могат да спрат налягането и "блиидват" останалата вече независима част откъм байПаса.
Та във краина смета е наи-добре да го проследиш за да си сигурен понеже нямам тука описание ,или Алтезов да погледне във компютъра и да каже за какво става въпрос.
Публикувано на: 23 Фев 2006 18:37
от DANIEL
е то може тва налягане да не го пуска в атмосферата, а в инжекцията или след дебитомера
в Сливен има още една селика, при нея там е затапено и на маркучето е сложен ръчен буст контролер
Публикувано на: 24 Фев 2006 09:36
от ALTEZZA
дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
Публикувано на: 24 Фев 2006 11:37
от DANIEL
ALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
Публикувано на: 24 Фев 2006 14:31
от punkara
DANIEL написа:ALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.

Публикувано на: 24 Фев 2006 23:27
от ALTEZZA
DANIEL написа:
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
има да, в компютъра в работата ми. какво точно ти трябва?
Публикувано на: 24 Фев 2006 23:29
от DANIEL
punkara написа:DANIEL написа:ALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.

В БГ има ли къде да се препрограмира моето ECU
Публикувано на: 25 Фев 2006 05:27
от LordDigital
punkara написа:DANIEL написа:ALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.

Със оргиналното турбо ,всичко над 12psi ша му прави ужасно много жега и нищо повече - така че нама смисал.
Заводската защита е сложена защото трябва да я има ,просот след нея фактически почти няма използваеми карти за гориво и аванс.
И рабирасе си 100% прав ,на тази кола завофскиа интерКулер е много зле ,на повече от 8-9 налягане със него не бих карал. Нема смисал от водна инжекция ,като може да си сложи хубаво голям интеркулер от преде са тоя мотор сложен на МР2 вече нема избор и водна/алкохона инжекция е единственото спасение при по-големите надуви.
А отделно към неговия въпрос ,според мен няма никакъв проблем да го изолираш и сложип ръчен контролер на налягането - само внимаваи какви налягания па надуваш да не стане ВЪХ Малей...
Публикувано на: 25 Фев 2006 05:28
от LordDigital
DANIEL написа:punkara написа:DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.

В БГ има ли къде да се препрограмира моето ECU
Има разбирасе - Тавариш Калешов.
Въпроса е дали ча има точно за твоита кола чипове ,малко ме съмнява щото съм виждал такива със доста сериозно киличество паразити... ча му кажа да намине да каже де
Публикувано на: 27 Фев 2006 17:45
от DANIEL
LordDigital написа:.....
пита ли го

Публикувано на: 28 Фев 2006 08:46
от LordDigital
DANIEL написа:LordDigital написа:.....
пита ли го

Минал е у нелегалност ,по непотвърдени данни лежи яко под вектрата във опити да я напраи отноо Шар по Щар:)))) ,ма ша го издирим де

Публикувано на: 08 Мар 2006 23:01
от Scott
DANIEL написа:П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
Ако не си 'виждал' този сайт, посети го.
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... gb.php#5th
Публикувано на: 08 Мар 2006 23:19
от ALTEZZA
като гледам, баш това му трябва на човека
