Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Другото маркуче отива към регулатор на boost-а.
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.
а този регулатор електрически ли е или механиченScott написа:Другото маркуче отива към регулатор на boost-а.
Извинявай ако вече сте го споменавали, но второто маркуче регулира налягането на отваряне на клапана, чрез освобождаване на известно (регулируемо чрез вентил/кранче) количество от въздуха под налягане в атмосферата. Има вероятност просто да е 'затапено' и тогава налягането на отваряне не се регулира.



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Верно е че има 2 тръби на бай-паса.
Тва е някаква по-нова генерация регулатор. Напълно е възможно да имаш полу електроннен изпускател някъде - стои отворен при развъртане на турбината и се затавя когато се достигне желаното налягане.
Идеята е бай-паса да не се отваря (дори и леко) по време на развъртането.
Не се очудвам ,че не съм виждал точно такава имплементациа защото на коли със Дебитомер може да водят до проблеми (това си е чиста проба теч на въздух след дебитомера) - ,обикновенно подобни соленоиди прекъсват маркуча които идва от охлюва ,така че да могат да спрат налягането и "блиидват" останалата вече независима част откъм байПаса.
Та във краина смета е наи-добре да го проследиш за да си сигурен понеже нямам тука описание ,или Алтезов да погледне във компютъра и да каже за какво става въпрос.
Тва е някаква по-нова генерация регулатор. Напълно е възможно да имаш полу електроннен изпускател някъде - стои отворен при развъртане на турбината и се затавя когато се достигне желаното налягане.
Идеята е бай-паса да не се отваря (дори и леко) по време на развъртането.
Не се очудвам ,че не съм виждал точно такава имплементациа защото на коли със Дебитомер може да водят до проблеми (това си е чиста проба теч на въздух след дебитомера) - ,обикновенно подобни соленоиди прекъсват маркуча които идва от охлюва ,така че да могат да спрат налягането и "блиидват" останалата вече независима част откъм байПаса.
Та във краина смета е наи-добре да го проследиш за да си сигурен понеже нямам тука описание ,или Алтезов да погледне във компютъра и да каже за какво става въпрос.

дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
- Прикачени файлове
-
- IMG_1200.JPG (376.71 KiB) Преглеждано 5006 пъти
->
а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни



ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни

В БГ има ли къде да се препрограмира моето ECUpunkara написа:ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Със оргиналното турбо ,всичко над 12psi ша му прави ужасно много жега и нищо повече - така че нама смисал.punkara написа:ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпасаALTEZZA написа:дебелия марюч вече е ясен, той води налягането от вече нагнетения въздух до waiste gate-а, когато наллягането е достатъчно голямо за да превъзмогне пружината, клапата се отваря. малкия маркуч води до електроно оправляван(от компютъра) вакумен ключ. когато ключа е отворен(т.е. компютъра подава сигнал) се създава вакумен теч. компютъра подава сигнали на импулси, колкото по на често са импулсите, толкова по голяма е загубата на налягане, т.е. турбото трябва да създаде още по голямo налягане за да може да превъзмогне пружината на waiste gate-а. или иначе казано това си е един вид boost conroler. ето и схема долу, въпросния вакумен ключ е долу в ляво.
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
Заводската защита е сложена защото трябва да я има ,просот след нея фактически почти няма използваеми карти за гориво и аванс.
И рабирасе си 100% прав ,на тази кола завофскиа интерКулер е много зле ,на повече от 8-9 налягане със него не бих карал. Нема смисал от водна инжекция ,като може да си сложи хубаво голям интеркулер от преде са тоя мотор сложен на МР2 вече нема избор и водна/алкохона инжекция е единственото спасение при по-големите надуви.
А отделно към неговия въпрос ,според мен няма никакъв проблем да го изолираш и сложип ръчен контролер на налягането - само внимаваи какви налягания па надуваш да не стане ВЪХ Малей...

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Има разбирасе - Тавариш Калешов.DANIEL написа:В БГ има ли къде да се препрограмира моето ECUpunkara написа:ami efekta she bude che shte imash vuzmoznost da vdignesh ili namalish boost-a no pomni che s originalnoto ECU nad 13-14psi, nyama da mozesh da karash, ima zashtita! nyakude gledah che ima nachin da se by-passne taya zashtita, no nad 14psi, po-dobre shte e stand alone ecu, i veche water injection, po-golyam intercooler, injektori, i t.n.DANIEL написа:а какъв ще е ефекта ако този вакумен ключ се изолира и се сложи ръчен буст контролер между турбото и байпаса
и другото което ми е интересува, щом се оправлява от компютара, имали начин да се вдигне налягането с чип
П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
Въпроса е дали ча има точно за твоита кола чипове ,малко ме съмнява щото съм виждал такива със доста сериозно киличество паразити... ча му кажа да намине да каже де

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ако не си 'виждал' този сайт, посети го.DANIEL написа:П.П. Много мерси за схемата, има ли от някъде да си намера и други такива полезни
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... gb.php#5th
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта