george написа:rudolf написа:george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (
www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.
Рудолф, обръщай внимание на подробностите:
1. Ярисите 2-ра употреба се харчат на цени много близки до цените на Королите. Ако не си забелязал, повтарям отново 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 - продадох го ТОЧНО 2 СЕДМИЦИ след като го обявих в mobile.bg (за твоя информация това е около 50% от цената му акто нов НЯМА ТАКАВА ФИЕСТА

)
2. Провери какво пише на
www.toyota-europe.com
Явно доста си поизостанал с информацията за предствителството на Toyota в BG
- представителя на Toyota за BG е ТОЙОТА БОЛКАНС; ТМ АУТО е дилър за София; за КАРКОМ няма нужда да ти пояснява, че са дилър за Варна
- ТОЙОТА БОЛКАНС (също част от Inchcape) не е под управлението на Toyota Hellas и шефа на ТОЙОТА БОЛКАНС не е грък (шефа на ТМ АУТО също не е грък); ТОЙОТА БОЛКАНС и ТМ АУТО се отчитат директно към Лондон
- ТОЙОТА БОЛКАНС не взема коли от Гърция; Toyota Motor Europe доставя автомобилите до склад в България
3. Ако си пазариш кола 2ра употреба ти препоръчвам да не си така нехаен към историята на автомобила. Например не си вземай кола от Италия

1 забелязал съм че навсякъде по света,по малките и по икономични коли се обезценяват по малко, за сметка на по големите модели-което е свързано с експлоатационни разходи,данъци застраховки,,,и при всяка друга марка с обезценяването на един автомобил-разликите в цените на класовете се заличават,,,,тенденциата е и нова и стара за българия,,,/ малката кола традиционно се търси и като втори-градски автомобил, и като учебен,и като за лоукост младежи и дами с нулев опит и без претенций,,,за разлика от 7-8 годишен кораб,който вече не е и символ на статос заради обезценяването...
2. хубаво е да информирате тойота ,че съществувате и че нямате общо с гърция,защото те не знаят и виж с какви грешни впечатления остава потребителите...
http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV ... _intro.pdf
toyota parts centre greece(tpcel)-athens,greece greece,romania,bulgaria
and FYROM
набива се и на очи ,че на картата toyota balkans(sub NMSC) е показано в гърция,,,тоест то може да има регистрирани малки болканчета и в румъния,албания и сърбия,но ми е необяснимо защо е регнато в гърция,където си имат тойота хеллас.
относно дали тм-ауто и болканс имат нещо общо или не,,това е разисквано в форума:
http://news.expert.bg/n118694/p4/
С присъединяването на България към ЕС през 2007 се наложи дългогодишния дистрибутор за България - ТМ Ауто ЕООД, да се насочи към продажбите на крайни клиенти за София, а Тойота Балканс ЕООД да поеме изцяло дистрибуцията, администрацията и организацията на дилърската мрежа, по-нататъшното развитие на марките Toyota и Lexus, включително планиране, доставки и маркетинг. Всички функции на дистрибутор изпълнявани до сега от ТМ Ауто ЕООД, както и задължения към доставчици се поемат от Тойота Балканс ЕООД.
да не говорим че повечето адреси за контакти си остават на цариградско шосе,,тъй че това фиктивно деление,не мисля че е тема на дебат.
относно изпълнителния директор на болканс-сега погледнах че колегата Слоутравел е позтнал интересно инфо
3. ОК,,мерси за съвета
