Сезона разпродажба на Тойота в ТМ Ауто

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Фев 2009 21:36

george написа:....
Явно доста си поизостанал с информацията за предствителството на Toyota в BG
- представителя на Toyota за BG е ТОЙОТА БОЛКАНС; ТМ АУТО е дилър за София; за КАРКОМ няма нужда да ти пояснява, че са дилър за Варна
- ТОЙОТА БОЛКАНС (също част от Inchcape) не е под управлението на Toyota Hellas и шефа на ТОЙОТА БОЛКАНС не е грък (шефа на ТМ АУТО също не е грък); ТОЙОТА БОЛКАНС и ТМ АУТО се отчитат директно към Лондон
- ТОЙОТА БОЛКАНС не взема коли от Гърция; Toyota Motor Europe доставя автомобилите до склад в България.....
Колега, явно си доста запознат...
Ама ако под шеф разбираш 'майстора' имай впредвид, че обикновено се говори за Управител....
Ако за теб ГЕОРГИОС АНТОНИОС КИРИАЗИС, роден в Атина 1950г, притежаващ гръцки паспорт АВ3036876, Управител на Тойота Болканс, не е грък не знам.
Вярно е, че същия грък вече не е управител на ТМ-Ауто (от април 2008г, когато заработи Тойота Болканс - явно за формално избягване конфликт на интереси), но ако се позагледаш в документацията ще видиш, че същия действа като представляващ Инчкейп при учредяването на ТМ-Ауто.....
За доставките дали сега стават през Гърция или не - не знам... Моята Тойота 2002г я чакахме две седмици да дойде от Гърция (май беше в Пирея, но не си спомням вече в кой град беше тогава склада)...

П.С. Ако под шеф имаш впредвид реалния собственик на капитала, то там нещата са съвсем мътни и едва ли на някой тук са му ясни откъде са първите пари... Там нещата може да отидат и към политическите среди..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

pav
Мнения: 6
Регистриран на: 08 Фев 2009 12:01

Мнение от pav » 10 Фев 2009 21:53

Взех я за 15 800 но в тях е вкл. каско за 200 лв.(първа вноска) и гражданска за 2009 -така че ми се връзва 15 400. Трябваше да се попазаря малко ,че я платих кеш но минало свършено. Влезе в сервиз че е чукната на 2 места а и лепенките на Вивател още стоят. Обещаха да я оправят и изперат салона, но ще видим дали ще стане така. купих я малко импулсивно но дано е на късмет. Имаше още 3 но бяха окол 60 000-70 000 и реших тази не че е кои знае колко по малко но все пак, а и преди 1000км е минала за смяна на масло и филтри.
Чувам само добри отзиви за тези тойоти а и мисля че цените им са прилични понеже е голямо количеството и искат да ги разкарат.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 10 Фев 2009 22:32

george написа:
rudolf написа:
george написа:За всички разбирачи:

- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело

- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)

- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...

2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.

и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.

Рудолф, обръщай внимание на подробностите:

1. Ярисите 2-ра употреба се харчат на цени много близки до цените на Королите. Ако не си забелязал, повтарям отново 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 - продадох го ТОЧНО 2 СЕДМИЦИ след като го обявих в mobile.bg (за твоя информация това е около 50% от цената му акто нов НЯМА ТАКАВА ФИЕСТА wink.gif)

2. Провери какво пише на www.toyota-europe.com wink.gif

Явно доста си поизостанал с информацията за предствителството на Toyota в BG
- представителя на Toyota за BG е ТОЙОТА БОЛКАНС; ТМ АУТО е дилър за София; за КАРКОМ няма нужда да ти пояснява, че са дилър за Варна
- ТОЙОТА БОЛКАНС (също част от Inchcape) не е под управлението на Toyota Hellas и шефа на ТОЙОТА БОЛКАНС не е грък (шефа на ТМ АУТО също не е грък); ТОЙОТА БОЛКАНС и ТМ АУТО се отчитат директно към Лондон
- ТОЙОТА БОЛКАНС не взема коли от Гърция; Toyota Motor Europe доставя автомобилите до склад в България

3. Ако си пазариш кола 2ра употреба ти препоръчвам да не си така нехаен към историята на автомобила. Например не си вземай кола от Италия wink.gif
1 забелязал съм че навсякъде по света,по малките и по икономични коли се обезценяват по малко, за сметка на по големите модели-което е свързано с експлоатационни разходи,данъци застраховки,,,и при всяка друга марка с обезценяването на един автомобил-разликите в цените на класовете се заличават,,,,тенденциата е и нова и стара за българия,,,/ малката кола традиционно се търси и като втори-градски автомобил, и като учебен,и като за лоукост младежи и дами с нулев опит и без претенций,,,за разлика от 7-8 годишен кораб,който вече не е и символ на статос заради обезценяването...

2. хубаво е да информирате тойота ,че съществувате и че нямате общо с гърция,защото те не знаят и виж с какви грешни впечатления остава потребителите...

http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV ... _intro.pdf

toyota parts centre greece(tpcel)-athens,greece greece,romania,bulgaria
and FYROM

набива се и на очи ,че на картата toyota balkans(sub NMSC) е показано в гърция,,,тоест то може да има регистрирани малки болканчета и в румъния,албания и сърбия,но ми е необяснимо защо е регнато в гърция,където си имат тойота хеллас.

относно дали тм-ауто и болканс имат нещо общо или не,,това е разисквано в форума:
http://news.expert.bg/n118694/p4/
С присъединяването на България към ЕС през 2007 се наложи дългогодишния дистрибутор за България - ТМ Ауто ЕООД, да се насочи към продажбите на крайни клиенти за София, а Тойота Балканс ЕООД да поеме изцяло дистрибуцията, администрацията и организацията на дилърската мрежа, по-нататъшното развитие на марките Toyota и Lexus, включително планиране, доставки и маркетинг. Всички функции на дистрибутор изпълнявани до сега от ТМ Ауто ЕООД, както и задължения към доставчици се поемат от Тойота Балканс ЕООД.
да не говорим че повечето адреси за контакти си остават на цариградско шосе,,тъй че това фиктивно деление,не мисля че е тема на дебат.
относно изпълнителния директор на болканс-сега погледнах че колегата Слоутравел е позтнал интересно инфо

3. ОК,,мерси за съвета :thumbsup:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 10 Фев 2009 23:11

колега джордже:
сега четох тази тема:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9358

направи ми впечатление:
След няколко писма до централата им в Гърция г-н обаче ни отговарят, че всъщност “Ауто-Крис” ООД и “Грей-Ауто” ООД всъщност не са оторизирани сервизи а само доверени сервизи на застрахователя и затова не можели да носят отговорност за техните действия. Това съвсем не се вижда на сайта на “Миркат” ООД http://www.suzuki.bg , където те съвсем ясно са записани като оторизирани дилъри.

та ми хрумна дали имаш информация за тойота сервизи които са оторизирани към тойота, а не доверени на болканс и тойота не са чували за тях?

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: ...

Мнение от Kiki » 11 Фев 2009 20:00

rudolf написа:колега джордже:
та ми хрумна дали имаш информация за тойота сервизи които са оторизирани към тойота, а не доверени на болканс и тойота не са чували за тях?
Колегата Джордже сигурно не му утърва да чете такива работи, защото не е оторизиран!? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: ...

Мнение от rudolf » 12 Фев 2009 01:05

Kiki написа:
rudolf написа:колега джордже:
та ми хрумна дали имаш информация за тойота сервизи които са оторизирани към тойота, а не доверени на болканс и тойота не са чували за тях?
Колегата Джордже сигурно не му утърва да чете такива работи, защото не е оторизиран!? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
тая тема е бистрена:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=799 ... A%E5%E9%EF

изобщо балканс нямат общо с тм-ауто:
http://www.vanove.bg/news_details/pid/-1/elem_id/155

Аватар
Mihailov
Мнения: 32
Регистриран на: 09 Юни 2007 15:27

Мнение от Mihailov » 13 Фев 2009 12:32

Ами нямам какво да кажа по темата много освен да честитя на всички дет оса се сдобили с нови колици от разпродажбата, да им пожелая безавариини километри и монимални разходи.

И освен да се похваля и аз че съм вече собственик на Авенсис 2.2 D4D

Успех и касмет на всички

и един съвет:
Пазарете се за цените правят отстъпки

когато имам повече време ще разкажа за мойте премеждия в ТМ Ауто и "ВИСОКИЯ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ" на голяма част от служителите mad.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 13 Фев 2009 18:01

Mihailov написа:Ами нямам какво да кажа по темата много освен да честитя на всички дет оса се сдобили с нови колици от разпродажбата, да им пожелая безавариини километри и монимални разходи.

И освен да се похваля и аз че съм вече собственик на Авенсис 2.2 D4D

Успех и касмет на всички

и един съвет:
Пазарете се за цените правят отстъпки

когато имам повече време ще разкажа за мойте премеждия в ТМ Ауто и "ВИСОКИЯ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ" на голяма част от служителите mad.gif
Ама, това е интересно! Разказвай! Нека да се видят какво представряват, че поне малко да се зазрамят!
И Честито за колицата!!! Да те слуша и много безаварийни километри. :thumbsup:

pav
Мнения: 6
Регистриран на: 08 Фев 2009 12:01

Мнение от pav » 13 Фев 2009 21:55

Михайлов честито за Авенсиса.Много безаварийни километри.Интересно ,ми е през какви премеждия си минал в ТМ Ауто,защото на мен ми обърнаха внимание и нямам забележки.Всичко мина както трябва.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: ...

Мнение от Kiki » 14 Фев 2009 09:19

rudolf написа: тая тема е бистрена:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=799 ... A%E5%E9%EF
Бистрил си я ти! Има 17 твой мнения. tongue.gif

Аватар
Mihailov
Мнения: 32
Регистриран на: 09 Юни 2007 15:27

Мнение от Mihailov » 17 Фев 2009 17:33

ами плеядата продължава
колата имаше външни забележки (и все още си ги има)
вкараха я за отстраняване на проблемите и няма да ви казвам как са ги отстранили
преден ляв калник няма никакъв гланц все едно е првенот третокласници
задня дясна вежда е цялата в прашинки
и общо взето всичко дето се опитаха да отстранят са го осрали още повече.
След което дойде на дневен ред сманя на семеринг на скоростната кутия - положителното в цялата работа е че ми смениха и съединителя та сега съм с чисто нов съединител ( комплект)
Но пък се появиха новите проблеми:
1. Бяха "пропуснали" да ми поставят щипките на корите на двигателя
2. Бяха забравили да ми сложят някакъв уплътнител или какво то и да е там и колата ревеше все едно съм без генерация
3. Бяха пропуснали да ми сложат някава скоба на въздуховодите и при включването на турбото ми карваше през въздуховодите въздух вътре

след два дена рекламации накрая всичко си дойде на мястото но ми идваше да инвестирам в калашник и да вляза това ТМ ауто и да пуцам на поразия mad.gif

сега се приготвям за нова рекламация
обещаха ми че ще ми оправят щетите по външният вид (това дето са се осрали от предния път) но ще изчакам малко да се позатопли времето - по лични съображения

Е случиха ми се и две хубави неща единият от дилърите за колите от разпрдажбата се оказа супер готин тип и без негова помощ едва ли щях да направя всичко това и то всичко за тяхна сметка - за което съм му безкрайно признателен и го поздрявявам ( той също е чете темите тук)
и накрая благодаря на всички Ви за топлите пожелания. Аз осъществих мечтата си пожелавам и на вас да осъществите вашите :thumbsup:

george
Мнения: 23
Регистриран на: 06 Фев 2009 23:11

Мнение от george » 21 Фев 2009 21:22

Честито на всички закупили автомобили ТОЙОТА от разпродажбата на ТМ Ауто. Пожелавам безаварийно шофиране!

Доколкото съм запознат, а както се потвърждава и от форума ТМ Ауто отстраняват за своя сметка повреди и щети по автомобилите.

george
Мнения: 23
Регистриран на: 06 Фев 2009 23:11

Re: ...

Мнение от george » 21 Фев 2009 21:41

rudolf написа:колега джордже:
сега четох тази тема:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9358

направи ми впечатление:
След няколко писма до централата им в Гърция г-н обаче ни отговарят, че всъщност “Ауто-Крис” ООД и “Грей-Ауто” ООД всъщност не са оторизирани сервизи а само доверени сервизи на застрахователя и затова не можели да носят отговорност за техните действия. Това съвсем не се вижда на сайта на “Миркат” ООД http://www.suzuki.bg , където те съвсем ясно са записани като оторизирани дилъри.

та ми хрумна дали имаш информация за тойота сервизи които са оторизирани към тойота, а не доверени на болканс и тойота не са чували за тях?
Пълна информация за дилърите/официалните сервизи на Тойота можете да намерите на www.toyota.bg. Oторизирането на дилърите (и сервизите) на Тойота за територията на България се извършва от Тойота Болканс.

george
Мнения: 23
Регистриран на: 06 Фев 2009 23:11

Мнение от george » 21 Фев 2009 22:27

rudolf написа: 2. хубаво е да информирате тойота ,че съществувате и че нямате общо с гърция,защото те не знаят и виж с какви грешни впечатления остава потребителите...

http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV ... _intro.pdf

toyota parts centre greece(tpcel)-athens,greece greece,romania,bulgaria
and FYROM

набива се и на очи ,че на картата toyota balkans(sub NMSC) е показано в гърция,,,тоест то може да има регистрирани малки болканчета и в румъния,албания и сърбия,но ми е необяснимо защо е регнато в гърция,където си имат тойота хеллас.

относно дали тм-ауто и болканс имат нещо общо или не,,това е разисквано в форума:
http://news.expert.bg/n118694/p4/
С присъединяването на България към ЕС през 2007 се наложи дългогодишния дистрибутор за България - ТМ Ауто ЕООД, да се насочи към продажбите на крайни клиенти за София, а Тойота Балканс ЕООД да поеме изцяло дистрибуцията, администрацията и организацията на дилърската мрежа, по-нататъшното развитие на марките Toyota и Lexus, включително планиране, доставки и маркетинг. Всички функции на дистрибутор изпълнявани до сега от ТМ Ауто ЕООД, както и задължения към доставчици се поемат от Тойота Балканс ЕООД.
да не говорим че повечето адреси за контакти си остават на цариградско шосе,,тъй че това фиктивно деление,не мисля че е тема на дебат.
относно изпълнителния директор на болканс-сега погледнах че колегата Слоутравел е позтнал интересно инфо
:thumbsup:
Действително в Гърция също имаше регистрирана компания с името Toyota Balkans SA, която от 2001-ва се посочваше като sub-NMSC за България, Румъния, Македония и Албания. От началото на 2008-ма Румъния, България, Македония и Албания (под шапката на Румъния, като най-голям пазар) се отделиха от Гърция, като (регистрираната в България) Тойота Балканс ЕООД отговаря за България, Македония и Албания.

Що се отнася до Toyota Parts Centre Greece (TPCEL) – Athens, Greece Greece, Romania, Bulgaria and FYROM; преди около 3 години ТME (Toyota Motor Europe) изцяло реорганизира дейността си за доставка на резервни части и изгради свои собствени складове за резервни части (т.е. склада в Гърция е собственост на ТМЕ, а не на Тoyota Hellas). При условия, че най-близкия склад за резервни части на ТМЕ е в Гърция (следван от Австрия) е нормално Тойота да доставя резервни части за България от склада си в Гърция.

От средата на декември 2007-ма, Тойота Балканс ЕООД се помещава в Бизнес Парк София, сграда 1Б, ет.2, но регистрацията на дружеството остана на Цариградско Шосе.

george
Мнения: 23
Регистриран на: 06 Фев 2009 23:11

Мнение от george » 22 Фев 2009 00:57

slowtraveler написа:
george написа:....
Явно доста си поизостанал с информацията за предствителството на Toyota в BG
- представителя на Toyota за BG е ТОЙОТА БОЛКАНС; ТМ АУТО е дилър за София; за КАРКОМ няма нужда да ти пояснява, че са дилър за Варна
- ТОЙОТА БОЛКАНС (също част от Inchcape) не е под управлението на Toyota Hellas и шефа на ТОЙОТА БОЛКАНС не е грък (шефа на ТМ АУТО също не е грък); ТОЙОТА БОЛКАНС и ТМ АУТО се отчитат директно към Лондон
- ТОЙОТА БОЛКАНС не взема коли от Гърция; Toyota Motor Europe доставя автомобилите до склад в България.....
Колега, явно си доста запознат...
Ама ако под шеф разбираш 'майстора' имай впредвид, че обикновено се говори за Управител....
Ако за теб ГЕОРГИОС АНТОНИОС КИРИАЗИС, роден в Атина 1950г, притежаващ гръцки паспорт АВ3036876, Управител на Тойота Болканс, не е грък не знам.
Вярно е, че същия грък вече не е управител на ТМ-Ауто (от април 2008г, когато заработи Тойота Болканс - явно за формално избягване конфликт на интереси), но ако се позагледаш в документацията ще видиш, че същия действа като представляващ Инчкейп при учредяването на ТМ-Ауто.....
За доставките дали сега стават през Гърция или не - не знам... Моята Тойота 2002г я чакахме две седмици да дойде от Гърция (май беше в Пирея, но не си спомням вече в кой град беше тогава склада)...

П.С. Ако под шеф имаш впредвид реалния собственик на капитала, то там нещата са съвсем мътни и едва ли на някой тук са му ясни откъде са първите пари... Там нещата може да отидат и към политическите среди..
Слоу,

Ето и някои уточнения и допълнителна информация по повдигнатите въпроси:

- под "шефа на Тойота Балканс" имам предвид Ян Куюмджиян - понастоящем Управител на Тойота Балканс (дългогодишен служител на Инчкеп в Чили, където Инчкейп представлява BMW); Ян К. постоянно прбивава в България и ежедневно ръководи дейността на ТБЛК; интерсно е да се знае, че има и български произход;
- факта че Джордж Кириазис е грък не означава, че Тойота Балканс "са гърци"; по същата логика можем да твърдим, че наличието на българин в Toyota Motor Europe (В.И. от Варна), както и на бъгарска снаха прави ТМЕ "българи";
- факт е, че Джордж Кириазис е управител на Тойота Балканс (той е и управител на Тойота Румъния). Напълно нормално е след отделянето на управлението и на оперативната дейност в Румъния, България, Македония и Албания от тези в Гърция (края на 2007, началото на 2008) Инчкейп да се възползва от огромния опит на Джордж Кириазис в България и Румъния; понастоящем Джордж Кириазис отделя много повече внимание на Румъния, където пазарния дял на Тойота е няколко пъти по-нисък от този в България; също така от няколко години Джоржд Кириазис не е и служител на Toyota Hellas;
- малко коментиран е факта, че ТМ Ауто е основано от TOMEN Corporation, Japan през 1993 (с управител японец); вземайки предвид резултатите от 1993-4-5, тежките икономически условия, може би и народопсихологията ни, ТМС "предлага" управлението на дейността на ТМ Ауто да се извършва от Инчкейп-Гърция (по това време Инчкейп изключително успешно налага марката Тойота в Гърция; оттогава с изключение на 2002-ра Тойота неотменно е Nr 1 по продажби в Гърция); само за информация - при ТМС "предложение" означава "решение"; именно с идването на Джордж Кириазис в България (края на 1995) започват 12 години на постоянен и сериозен ръст на продажбите на Тойота в България, като през 2007-ма станахме и лидер по продажби (за съжаление 2008-ма не беше успешна, като Опел ни изпревари с около 450 автомобила заради доставените 900 полицейски астри, като регистрирахме и спад в продажбите);
- понастоящем управлението на ТМ Ауто се осъществява изцяло от българи (вкл.управителите); реално Велко Лазов пое оперативното управление на ритейл-дейността (т.е. работа на ТМ Ауто с крайни клиенти) още в края на 2006-та, независимо че както Сарантос Метаксопулос, така и Джордж Кириазис фигурираха още известно време в съдебната регистрация на ТМ Ауто;
- last, but not least - ТМ Ауто и Тойота Болканс никога не са били свързани с политика/ци и/или несни капитали; тъкмо обратното промяната на корпоративно-организационната структура и на двете дружества е ставала под давлението и е била изкъсо следена от ТМС и от ТМЕ (след 2000г), включително основаването на ТМ Ауто от TOMEN Co (1993); поемането на оператовнито управление от Инчкейп (1995-6); поетапното прехвърляне на собствеността на ТМ Ауто от TOMEN към Инчкейп (1998 - 40%; 2003 - 20% и 2006 - 40%); прехвърлянето на дистрибуторските функции от ТМ Ауто към Тойота Балканс ЕООД /БГ/ (2007) и отделянето на оперативната дейност и управлението от Toyota Hellas в края на 2007/началото на 2008-ма; реално Инчкейп е една от първите международни автомобилни компании, която навлиза и успешно развива дейност в България.

Надявам се горното да изяснява повдигнатите въпроси.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта