Страница 4 от 8
Публикувано на: 15 Фев 2009 10:21
от diver
Така е Тоше, ма аз бъркам марките и модели коли от възраста, та ми е простено....
Публикувано на: 15 Фев 2009 16:48
от C7227BX
80 коня може да се добавят към 140 само с турбо. Въпреки че ти говориш по-скоро за 110. За да се докарат обаче подобни коне ще трябва повечко налягане.
Нека приемем, че заводски колата има 140 коня като атосферка. Добавяме рестриктори - интеркулер, тръби, колена и т.н. След това загряваме въздуха сериозно (особено предвид лошото положение на кулера породено от задния двигател). И вадим по-добра VE? Не мисля... С други думи - или за меренето сте надули повечко, или диното е било много оптимистично. В реалния живот много хубаво мерило за конете са времената и терминалната скорост на 400м. Ако имаш такива ще е интересно да ги споделиш.[/quote]
Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.
Публикувано на: 15 Фев 2009 16:52
от C7227BX
belchilov написа:diver написа:belchilov написа:здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -
Трее ходим явно на очен лекар, щото тва пасео последно ми приличаше на друго....
Кво да направя обичам МАРКАТА обичам си колицата ,кефи ме предното ИСКАМ само повер
П.С Водолазче бате ,незнам к'во си се объркал не е друго явно не си само за слухов апарат(от големите дълбочини на които се гмуркаш) ,а и очила ти трЕбат.
Колега, ето ти едно сайтче на Пасео ентусиасти какъвто си и ти
http://www.torontopaseoclub.com/ а колкото за помощ със форумите нямаш грижи аз смятам, че добре владея английския така че ще ти помагам с каквото мога при преводите.
Публикувано на: 15 Фев 2009 17:13
от b_d
C7227BX написа:Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.
Ти май си се опитал да прочетеш какво съм ти написал, но не си го разбрал... Разходи се по бул. Мадрид, подишай въздух и опитай да го прочетеш пак...
Публикувано на: 15 Фев 2009 17:57
от C7227BX
Според мен много ясно те разбрах но добре, след като вече тече малко по-спортсменски дух бих искал да ми разясниш та да се разберем правилно. Ами то аз всеки ден си се разхождам по този булевард понеже там живея и редовно можеш да видиш MR-а ми наоколо.
hi
Публикувано на: 15 Фев 2009 19:57
от slona
do kolegata s paseoto vij na tova sa mu slojili turbina neznam obache dali e sus stock karantiitehttp://
www.torontopaseoclub.com/modules.php?se ... _photo.php 
Публикувано на: 15 Фев 2009 22:15
от b_d
C7227BX написа:Според мен много ясно те разбрах но добре, след като вече тече малко по-спортсменски дух бих искал да ми разясниш та да се разберем правилно. Ами то аз всеки ден си се разхождам по този булевард понеже там живея и редовно можеш да видиш MR-а ми наоколо.
Опитвам се да кажа следното:
1. Имаш единица въздух, която прави Z коня;
2. Добавяш 0.4 единици въздух (0.5 бара + загряване);
3. Имаш загуби от пътя, по който минава въздуха;
4. Няма как да изкараш 1.8 х Z коня. Просто няма как освен, ако не промениш нещо друго в уравнението - примерно обемната ефективност на двигателя, кпд и т.н.
Също така не съм казал, че сте сложили лошо кулера, а че поради това, че двигателя е отзад има по-лошо обдухване/охлаждане от челно разпожен.
От друга страна, ако колата те кефи тези неща са без значение. Аз лично бих подходил съвсем различно при тунинг на подобна кола/двигател (примерно бих копирал от Лотус), но това също е без значение.
Публикувано на: 15 Фев 2009 22:46
от agent dust
що не идете да премерите колата и на другото дино? и след това с време на 400м.
Публикувано на: 16 Фев 2009 00:32
от Troshko
maggkrabar написа:що не идете да премерите колата и на другото дино? и след това с време на 400м.
г.н maggkrabar,
Виждам ,че разбирате и вие .Ако не е тайна ще се заемете ли с турбинирането на пасеото ми (при полужение ,че знаете за моята любов към предното няма как да ми откажете ) знам ,че косвено се занимавате с това

(все пак не е ево 9 ,но става laugh.gif laugh.gif laugh.gif )
Поздрави Тодор !!!
Публикувано на: 16 Фев 2009 00:50
от Uncle Dido
Колега Белчилов, преди две седмици си сложих Суперчарджър на Карината 1.6 - та съвета ми е - по-добре е така, щото нямате тоя убийствен лаг при ниски обороти! С добра генерация Пасеото става

Публикувано на: 16 Фев 2009 06:59
от fido
belchilov написа:............!
Остай го тва пасео и бегай да си купиш ауди 1.8Т biggrin.gif .........е там е исктината.
Публикувано на: 16 Фев 2009 20:38
от diver
Fido Dido написа:Колега Белчилов, преди две седмици си сложих Суперчарджър на Карината 1.6 - та съвета ми е - по-добре е така, щото нямате тоя убийствен лаг при ниски обороти! С добра генерация Пасеото става

За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!
Публикувано на: 16 Фев 2009 21:08
от Uncle Dido
diver написа:За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!
Няма проблем, на разменни начала, че и на мен ми се кара Миата 350 НР laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 16 Фев 2009 22:21
от Oscar de la Hoya
Леле вие на деня за пиене и любов каква караница сте си спретнали laugh.gif laugh.gif
Както казваше един руски анимационен герой -нека бъдем приятели.
Аз лично се кефя на такива хора като колегите с MK3 ките-без много умуване и вайкане -действат.Сега, какъв е резултата, какво се е получило е друг въпрос, важното е че има действие.Не е ли така?
С колегата С7227 сме се виждали, съседи сме, даже май аз му дадох адреса на форума и е точен пич.Колега, лошото е, че хората които нападаш , а именно Lord digital ,bad dog i magkrabar са едни от най-знаещите и можещите хора в тоя форум, като punky не пише, а и колегата altezza и el camino да не забравим.Всеки си има мнение, всеки си харесва нещо, важното е да се запази добрия тон.Мен лично ще ми е много интересно да видя какво се е получило и като вървеж и като всичко.
Най добре спора има ли хляб в турбинирането на MK3 да се реши на една хубава маса, хем да видим всичките коли, хем да полафим

Напоследък нещо съм се запалил по сръбската скара на Майстор Миро -вешалици, биволски мезета и една мазна мазнаа домашна србска дюлова!!!Така че ако има навити, можем да направим една опознавателна среща там -един вид новото поколение форумци с по старото
А ми стана интересно какво има предвид bad dog под копирането от лотус при тунинга???
Публикувано на: 16 Фев 2009 22:53
от b_d
Еми то си го пише на първа страница:
SUPERCHARGER
Конкретно Лотус са направили следното:
2ZZ-GE + Eaton M62
Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1