Страница 4 от 6

Публикувано на: 31 Яну 2009 02:30
от Bass_Man
Нормално е така да стане само , че надолу по тази тема има и други отговори :whistle: . При положение , че колегата отгоре е показал съвсем ясно как един универсален катализатор може съвсем лесно да се напасне към всяка кола просто не вижда смисъла от "катализаторното гърне" освена ако не е на цена около 50 лв.

Публикувано на: 31 Яну 2009 08:31
от ауспуси Лазаров
Колега, не сте вие човекът, който ще определи цената на моят труд и продуктите които изработвам.
Когато ви се наложи потърсете нещо по-евтино и по джобът си, търговската мрежа е залята от конфекция. Мога да ви дам и още един съвет: намирате материал, изработвате нужното гърне и си го монтирате, излиза още по-евтино.
Винаги съм уважавал правото на личен избор и както вече съм казал, всеки сам решава как и къде да си потдържа автомобила.
Според мен подобен спор е абсолютно безмислен.

Публикувано на: 31 Яну 2009 09:46
от diver
ауспуси Лазаров написа:
valioval написа:kolegi da spodelq ne6to koeto moje da vi e ot polza....stava duma za yaris 1.0...koito ima predstava ot tazi kola znae 4e e s 2 lambda sondi i svalqneto na zapu6eniq katalizator ne e prosta rabota...az napravih gre6ka da go svalq pri nekuv "ba6 maistor" na svetofara na hladilnika se namira i vednaga mi svetna 4eka za diagnostikata...i osven tova kolata po4na da meni oborotite...abe ne rabote6e dobre...razrovih se iz neta, a i ot poznati bqh 4ul za auspusi lazarov...otidoh pri nego(namira se v kv.levski),inteligenten 4ovek-ni6to ob6to s drugite si kolegi,kazah mu kakva e situaciqta i mu ostavih kolata ...sled rabota otidoh da si q vzema...i kakuv be6e rezultata-na mqstoto na rezonatornoto gurne koeto mi be6e slojil drugiq "maistor " toi mi be6e slojil katalizatorno(toi si gi izrabotva,kato tova e suobrazeno s parametrite na avtomobila)sega kolata si vurvi kato nova, a i 4eka za diagnostikata be6e ogasnal:)
Taka,4e kolegi pri takiva problemi -napravo pri g-n Lazarov:)))
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.
колко удобно....

Публикувано на: 31 Яну 2009 10:28
от ауспуси Лазаров
diver написа:
ауспуси Лазаров написа:
valioval написа:kolegi da spodelq ne6to koeto moje da vi e ot polza....stava duma za yaris 1.0...koito ima predstava ot tazi kola znae 4e e s 2 lambda sondi i svalqneto na zapu6eniq katalizator ne e prosta rabota...az napravih gre6ka da go svalq pri nekuv "ba6 maistor" na svetofara na hladilnika se namira i vednaga mi svetna 4eka za diagnostikata...i osven tova kolata po4na da meni oborotite...abe ne rabote6e dobre...razrovih se iz neta, a i ot poznati bqh 4ul za auspusi lazarov...otidoh pri nego(namira se v kv.levski),inteligenten 4ovek-ni6to ob6to s drugite si kolegi,kazah mu kakva e situaciqta i mu ostavih kolata ...sled rabota otidoh da si q vzema...i kakuv be6e rezultata-na mqstoto na rezonatornoto gurne koeto mi be6e slojil drugiq "maistor " toi mi be6e slojil katalizatorno(toi si gi izrabotva,kato tova e suobrazeno s parametrite na avtomobila)sega kolata si vurvi kato nova, a i 4eka za diagnostikata be6e ogasnal:)
Taka,4e kolegi pri takiva problemi -napravo pri g-n Lazarov:)))
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.
колко удобно....
но факт.....

Публикувано на: 31 Яну 2009 10:59
от diver
ауспуси Лазаров написа:
diver написа:
ауспуси Лазаров написа:
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.
колко удобно....
но факт.....
Факт е, че ако имаше опашка от доволни клиенти, нямаше да пишете глупости по форума....

Публикувано на: 01 Фев 2009 03:43
от Bass_Man
ауспуси Лазаров написа:Колега, не сте вие човекът....................
Че колега аз не ви давам оценка на труда ! Аз ви казвам , че труда ви е абсолютно безмислен ако може да се намери истински катализатор на сравнима цена . А иначе вие може да си произвеждате каквото си поискате с колкото си искате труд ама въпроса е дали шродуктът ви ще бъде икономически обоснован . Това казвам аз , а не колко ви струва труда !
И никога не съм търсил нещо по-евтино , а напротив ! Бих дал 50 лв. отгоре за катализатор от колкото да се опитвам да лъжа компютри и тн.

катализатор задължително !!!

Публикувано на: 19 Мар 2009 21:26
от valioval
Човек се учи от грешките си...след като махнах катализатора и го смених с "катализаторно гърне" колата започна да харчи 12-13 ,а все пак е 1000 кубика ( принципно харчи 7-8 градско)...след две диагностики в ТМ и Юве зад автокъща А2 на обща стойност 140 лв. се оказа че колата работи добре само с катализатор http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i след като го махнах дойде проблема с ламда сондите, втората- диагностичната беше гръмнала, а тя има важна роля при този тип двигатели ( в ТМ е 450 лв. , аз си бзех на Бош за 235лв. ) Диагностиците бяха категорични, че колата работи най- добре с катализатор!!!
Намерих си катализатор от блъснат Ярис 2003 и си реших проблмите...така, че има неща които не е хубаво да се побългаряват !!!

ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ТВЪРДЕ СКЪПО mad.gif

Публикувано на: 19 Мар 2009 22:36
от zi_zi_top
Хубаво е когато доброто побеждава! :thumbsup:
Ако можеше с гърне самите японци щяха да са го направили по-лесно и евтино! cool.gif
Това е причината да те посъветвам да отидеш "да се оперираш в болница, а не при врачка" ... biggrin.gif

Re: катализатор задължително !!!

Публикувано на: 19 Мар 2009 22:37
от Vesko
valioval написа:Човек се учи от грешките си...след като махнах катализатора и го смених с "катализаторно гърне" колата започна да харчи 12-13 ,а все пак е 1000 кубика ( принципно харчи 7-8 градско)...след две диагностики в ТМ и Юве зад автокъща А2 на обща стойност 140 лв. се оказа че колата работи добре само с катализатор http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i след като го махнах дойде проблема с ламда сондите, втората- диагностичната беше гръмнала, а тя има важна роля при този тип двигатели ( в ТМ е 450 лв. , аз си бзех на Бош за 235лв. ) Диагностиците бяха категорични, че колата работи най- добре с катализатор!!!
Намерих си катализатор от блъснат Ярис 2003 и си реших проблмите...така, че има неща които не е хубаво да се побългаряват !!!

ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ТВЪРДЕ СКЪПО mad.gif
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 19 Мар 2009 22:42
от Vesko
В интерес на истината въпроса е каква е целта. Ако целта е да се намалят замърсяванията то без катализатор няма как да се мине. Ако целта е да работи добре мотора може и без катализатор. Трябва само качествена електроника. Задача съвсем постижима, но надали пък е толкова евтина, ако е качествена :thumbsup:

Така че оригиналното си е най-добре и от към гледна точка на екологиа и от към разход на гориво smile.gif

Публикувано на: 20 Апр 2009 19:21
от Caesar
Брей, хубава тема се получи!
И все пак често се питам: Как се познава, кога катализатора не си върши работата? Има ли колеги с опит по въпроса и как са направили теста, нещо измерва ли се или съдят за това само по поведението на колата. На колко пробег може да се очаква запушването?
Естествено е, че ме интересува и мнението на инженера Лазаров? Нека да ме/ни просвети още малко!

Публикувано на: 20 Апр 2009 19:25
от mitoko
Vesko написа:В интерес на истината въпроса е каква е целта. Ако целта е да се намалят замърсяванията то без катализатор няма как да се мине. Ако целта е да работи добре мотора може и без катализатор. Трябва само качествена електроника. Задача съвсем постижима, но надали пък е толкова евтина, ако е качествена :thumbsup:

Така че оригиналното си е най-добре и от към гледна точка на екологиа и от към разход на гориво smile.gif
зависи от гледната точка :thumbsup:

Публикувано на: 21 Апр 2009 20:31
от krasikalchev
Здравейте,
а ето и малко информация и от мен за това как се проверява състоянието на катализатора. Информацията е от ето този линк:

http://www.toyotaownersclub.ru/page/con ... w/2408/39/


Краткая проверка сильной забитости катализатора
Алгоритм:
1) Отсоединить провод от одной из свечей (затем лучше всего вставить в него любую запасную свечу и положить подальше на массу, оптимально - отключить и соответствующую форсунку)
2) Запустить движок на оставшихся цилиндрах (на 3-х, обычно :)
3) Посмотреть на стабильность работы на холостом ходу и при наборе оборотов
4) Выкрутить отключенную свечу
5) Вновь запустить движок на 3-х цилиндрах
6) Снова оценить стабильность работы и интенсивность набора оборотов.
7) Если в п.6 движок работает значительно лучше, чем в п.3 и из свечного отверстия идет мощный выхлоп - значит система выпуска серьезно забита...

инж. Катализатор

Публикувано на: 21 Апр 2009 20:50
от Raya
Възмутена съм от държанието на " ауспух лазаров"!!!! с такова отношение към потенциалните си клиенти показва и отношението си към работата!!!!!

п.с. някой се чудеше колко струва в ТМ Ауто, 1 500-2 000лв ( поне за Селика е толкова)

Re: инж. Катализатор

Публикувано на: 21 Апр 2009 21:51
от Troshko
Raya написа:Възмутена съм от държанието на " ауспух лазаров"!!!! с такова отношение към потенциалните си клиенти показва и отношението си към работата!!!!!

п.с. някой се чудеше колко струва в ТМ Ауто, 1 500-2 000лв ( поне за Селика е толкова)
Кое е 1500-2000 ??? wacko.gif