katalizator ili katalizatorno garne?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 31 Яну 2009 02:30

Нормално е така да стане само , че надолу по тази тема има и други отговори :whistle: . При положение , че колегата отгоре е показал съвсем ясно как един универсален катализатор може съвсем лесно да се напасне към всяка кола просто не вижда смисъла от "катализаторното гърне" освена ако не е на цена около 50 лв.

ауспуси Лазаров
Мнения: 14
Регистриран на: 24 Яну 2009 14:00
Местоположение: гр. София

Мнение от ауспуси Лазаров » 31 Яну 2009 08:31

Колега, не сте вие човекът, който ще определи цената на моят труд и продуктите които изработвам.
Когато ви се наложи потърсете нещо по-евтино и по джобът си, търговската мрежа е залята от конфекция. Мога да ви дам и още един съвет: намирате материал, изработвате нужното гърне и си го монтирате, излиза още по-евтино.
Винаги съм уважавал правото на личен избор и както вече съм казал, всеки сам решава как и къде да си потдържа автомобила.
Според мен подобен спор е абсолютно безмислен.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 31 Яну 2009 09:46

ауспуси Лазаров написа:
valioval написа:kolegi da spodelq ne6to koeto moje da vi e ot polza....stava duma za yaris 1.0...koito ima predstava ot tazi kola znae 4e e s 2 lambda sondi i svalqneto na zapu6eniq katalizator ne e prosta rabota...az napravih gre6ka da go svalq pri nekuv "ba6 maistor" na svetofara na hladilnika se namira i vednaga mi svetna 4eka za diagnostikata...i osven tova kolata po4na da meni oborotite...abe ne rabote6e dobre...razrovih se iz neta, a i ot poznati bqh 4ul za auspusi lazarov...otidoh pri nego(namira se v kv.levski),inteligenten 4ovek-ni6to ob6to s drugite si kolegi,kazah mu kakva e situaciqta i mu ostavih kolata ...sled rabota otidoh da si q vzema...i kakuv be6e rezultata-na mqstoto na rezonatornoto gurne koeto mi be6e slojil drugiq "maistor " toi mi be6e slojil katalizatorno(toi si gi izrabotva,kato tova e suobrazeno s parametrite na avtomobila)sega kolata si vurvi kato nova, a i 4eka za diagnostikata be6e ogasnal:)
Taka,4e kolegi pri takiva problemi -napravo pri g-n Lazarov:)))
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.
колко удобно....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

ауспуси Лазаров
Мнения: 14
Регистриран на: 24 Яну 2009 14:00
Местоположение: гр. София

Мнение от ауспуси Лазаров » 31 Яну 2009 10:28

diver написа:
ауспуси Лазаров написа:
valioval написа:kolegi da spodelq ne6to koeto moje da vi e ot polza....stava duma za yaris 1.0...koito ima predstava ot tazi kola znae 4e e s 2 lambda sondi i svalqneto na zapu6eniq katalizator ne e prosta rabota...az napravih gre6ka da go svalq pri nekuv "ba6 maistor" na svetofara na hladilnika se namira i vednaga mi svetna 4eka za diagnostikata...i osven tova kolata po4na da meni oborotite...abe ne rabote6e dobre...razrovih se iz neta, a i ot poznati bqh 4ul za auspusi lazarov...otidoh pri nego(namira se v kv.levski),inteligenten 4ovek-ni6to ob6to s drugite si kolegi,kazah mu kakva e situaciqta i mu ostavih kolata ...sled rabota otidoh da si q vzema...i kakuv be6e rezultata-na mqstoto na rezonatornoto gurne koeto mi be6e slojil drugiq "maistor " toi mi be6e slojil katalizatorno(toi si gi izrabotva,kato tova e suobrazeno s parametrite na avtomobila)sega kolata si vurvi kato nova, a i 4eka za diagnostikata be6e ogasnal:)
Taka,4e kolegi pri takiva problemi -napravo pri g-n Lazarov:)))
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.
колко удобно....
но факт.....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 31 Яну 2009 10:59

ауспуси Лазаров написа:
diver написа:
ауспуси Лазаров написа:
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.
колко удобно....
но факт.....
Факт е, че ако имаше опашка от доволни клиенти, нямаше да пишете глупости по форума....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Фев 2009 03:43

ауспуси Лазаров написа:Колега, не сте вие човекът....................
Че колега аз не ви давам оценка на труда ! Аз ви казвам , че труда ви е абсолютно безмислен ако може да се намери истински катализатор на сравнима цена . А иначе вие може да си произвеждате каквото си поискате с колкото си искате труд ама въпроса е дали шродуктът ви ще бъде икономически обоснован . Това казвам аз , а не колко ви струва труда !
И никога не съм търсил нещо по-евтино , а напротив ! Бих дал 50 лв. отгоре за катализатор от колкото да се опитвам да лъжа компютри и тн.

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

катализатор задължително !!!

Мнение от valioval » 19 Мар 2009 21:26

Човек се учи от грешките си...след като махнах катализатора и го смених с "катализаторно гърне" колата започна да харчи 12-13 ,а все пак е 1000 кубика ( принципно харчи 7-8 градско)...след две диагностики в ТМ и Юве зад автокъща А2 на обща стойност 140 лв. се оказа че колата работи добре само с катализатор http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i след като го махнах дойде проблема с ламда сондите, втората- диагностичната беше гръмнала, а тя има важна роля при този тип двигатели ( в ТМ е 450 лв. , аз си бзех на Бош за 235лв. ) Диагностиците бяха категорични, че колата работи най- добре с катализатор!!!
Намерих си катализатор от блъснат Ярис 2003 и си реших проблмите...така, че има неща които не е хубаво да се побългаряват !!!

ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ТВЪРДЕ СКЪПО mad.gif

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 19 Мар 2009 22:36

Хубаво е когато доброто побеждава! :thumbsup:
Ако можеше с гърне самите японци щяха да са го направили по-лесно и евтино! cool.gif
Това е причината да те посъветвам да отидеш "да се оперираш в болница, а не при врачка" ... biggrin.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: катализатор задължително !!!

Мнение от Vesko » 19 Мар 2009 22:37

valioval написа:Човек се учи от грешките си...след като махнах катализатора и го смених с "катализаторно гърне" колата започна да харчи 12-13 ,а все пак е 1000 кубика ( принципно харчи 7-8 градско)...след две диагностики в ТМ и Юве зад автокъща А2 на обща стойност 140 лв. се оказа че колата работи добре само с катализатор http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i след като го махнах дойде проблема с ламда сондите, втората- диагностичната беше гръмнала, а тя има важна роля при този тип двигатели ( в ТМ е 450 лв. , аз си бзех на Бош за 235лв. ) Диагностиците бяха категорични, че колата работи най- добре с катализатор!!!
Намерих си катализатор от блъснат Ярис 2003 и си реших проблмите...така, че има неща които не е хубаво да се побългаряват !!!

ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ТВЪРДЕ СКЪПО mad.gif
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 19 Мар 2009 22:42

В интерес на истината въпроса е каква е целта. Ако целта е да се намалят замърсяванията то без катализатор няма как да се мине. Ако целта е да работи добре мотора може и без катализатор. Трябва само качествена електроника. Задача съвсем постижима, но надали пък е толкова евтина, ако е качествена :thumbsup:

Така че оригиналното си е най-добре и от към гледна точка на екологиа и от към разход на гориво smile.gif

Caesar
Мнения: 169
Регистриран на: 06 Апр 2005 08:10
Местоположение: София

Мнение от Caesar » 20 Апр 2009 19:21

Брей, хубава тема се получи!
И все пак често се питам: Как се познава, кога катализатора не си върши работата? Има ли колеги с опит по въпроса и как са направили теста, нещо измерва ли се или съдят за това само по поведението на колата. На колко пробег може да се очаква запушването?
Естествено е, че ме интересува и мнението на инженера Лазаров? Нека да ме/ни просвети още малко!
Toyota Carina E Liftback 1.6,
116ps, 4A-FE, 1994

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 20 Апр 2009 19:25

Vesko написа:В интерес на истината въпроса е каква е целта. Ако целта е да се намалят замърсяванията то без катализатор няма как да се мине. Ако целта е да работи добре мотора може и без катализатор. Трябва само качествена електроника. Задача съвсем постижима, но надали пък е толкова евтина, ако е качествена :thumbsup:

Така че оригиналното си е най-добре и от към гледна точка на екологиа и от към разход на гориво smile.gif
зависи от гледната точка :thumbsup:

krasikalchev
Мнения: 108
Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
Местоположение: Русе

Мнение от krasikalchev » 21 Апр 2009 20:31

Здравейте,
а ето и малко информация и от мен за това как се проверява състоянието на катализатора. Информацията е от ето този линк:

http://www.toyotaownersclub.ru/page/con ... w/2408/39/


Краткая проверка сильной забитости катализатора
Алгоритм:
1) Отсоединить провод от одной из свечей (затем лучше всего вставить в него любую запасную свечу и положить подальше на массу, оптимально - отключить и соответствующую форсунку)
2) Запустить движок на оставшихся цилиндрах (на 3-х, обычно :)
3) Посмотреть на стабильность работы на холостом ходу и при наборе оборотов
4) Выкрутить отключенную свечу
5) Вновь запустить движок на 3-х цилиндрах
6) Снова оценить стабильность работы и интенсивность набора оборотов.
7) Если в п.6 движок работает значительно лучше, чем в п.3 и из свечного отверстия идет мощный выхлоп - значит система выпуска серьезно забита...

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

инж. Катализатор

Мнение от Raya » 21 Апр 2009 20:50

Възмутена съм от държанието на " ауспух лазаров"!!!! с такова отношение към потенциалните си клиенти показва и отношението си към работата!!!!!

п.с. някой се чудеше колко струва в ТМ Ауто, 1 500-2 000лв ( поне за Селика е толкова)

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Re: инж. Катализатор

Мнение от Troshko » 21 Апр 2009 21:51

Raya написа:Възмутена съм от държанието на " ауспух лазаров"!!!! с такова отношение към потенциалните си клиенти показва и отношението си към работата!!!!!

п.с. някой се чудеше колко струва в ТМ Ауто, 1 500-2 000лв ( поне за Селика е толкова)
Кое е 1500-2000 ??? wacko.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Grifi, nigio и 4 госта