
katalizator ili katalizatorno garne?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 31 Яну 2009 02:30

Bass_Man
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 24 Яну 2009 14:00
- Местоположение: гр. София
Мнение от ауспуси Лазаров » 31 Яну 2009 08:31
Когато ви се наложи потърсете нещо по-евтино и по джобът си, търговската мрежа е залята от конфекция. Мога да ви дам и още един съвет: намирате материал, изработвате нужното гърне и си го монтирате, излиза още по-евтино.
Винаги съм уважавал правото на личен избор и както вече съм казал, всеки сам решава как и къде да си потдържа автомобила.
Според мен подобен спор е абсолютно безмислен.
ауспуси Лазаров
Мнение от diver » 31 Яну 2009 09:46
колко удобно....ауспуси Лазаров написа:Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.valioval написа:kolegi da spodelq ne6to koeto moje da vi e ot polza....stava duma za yaris 1.0...koito ima predstava ot tazi kola znae 4e e s 2 lambda sondi i svalqneto na zapu6eniq katalizator ne e prosta rabota...az napravih gre6ka da go svalq pri nekuv "ba6 maistor" na svetofara na hladilnika se namira i vednaga mi svetna 4eka za diagnostikata...i osven tova kolata po4na da meni oborotite...abe ne rabote6e dobre...razrovih se iz neta, a i ot poznati bqh 4ul za auspusi lazarov...otidoh pri nego(namira se v kv.levski),inteligenten 4ovek-ni6to ob6to s drugite si kolegi,kazah mu kakva e situaciqta i mu ostavih kolata ...sled rabota otidoh da si q vzema...i kakuv be6e rezultata-na mqstoto na rezonatornoto gurne koeto mi be6e slojil drugiq "maistor " toi mi be6e slojil katalizatorno(toi si gi izrabotva,kato tova e suobrazeno s parametrite na avtomobila)sega kolata si vurvi kato nova, a i 4eka za diagnostikata be6e ogasnal:)
Taka,4e kolegi pri takiva problemi -napravo pri g-n Lazarov:)))

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 24 Яну 2009 14:00
- Местоположение: гр. София
Мнение от ауспуси Лазаров » 31 Яну 2009 10:28
но факт.....diver написа:колко удобно....ауспуси Лазаров написа:Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.valioval написа:kolegi da spodelq ne6to koeto moje da vi e ot polza....stava duma za yaris 1.0...koito ima predstava ot tazi kola znae 4e e s 2 lambda sondi i svalqneto na zapu6eniq katalizator ne e prosta rabota...az napravih gre6ka da go svalq pri nekuv "ba6 maistor" na svetofara na hladilnika se namira i vednaga mi svetna 4eka za diagnostikata...i osven tova kolata po4na da meni oborotite...abe ne rabote6e dobre...razrovih se iz neta, a i ot poznati bqh 4ul za auspusi lazarov...otidoh pri nego(namira se v kv.levski),inteligenten 4ovek-ni6to ob6to s drugite si kolegi,kazah mu kakva e situaciqta i mu ostavih kolata ...sled rabota otidoh da si q vzema...i kakuv be6e rezultata-na mqstoto na rezonatornoto gurne koeto mi be6e slojil drugiq "maistor " toi mi be6e slojil katalizatorno(toi si gi izrabotva,kato tova e suobrazeno s parametrite na avtomobila)sega kolata si vurvi kato nova, a i 4eka za diagnostikata be6e ogasnal:)
Taka,4e kolegi pri takiva problemi -napravo pri g-n Lazarov:)))
ауспуси Лазаров
Мнение от diver » 31 Яну 2009 10:59
Факт е, че ако имаше опашка от доволни клиенти, нямаше да пишете глупости по форума....ауспуси Лазаров написа:но факт.....diver написа:колко удобно....ауспуси Лазаров написа:
Това е мнение на колега, член на този форум създал темата. Аз няма какво да коментирам.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 01 Фев 2009 03:43
Че колега аз не ви давам оценка на труда ! Аз ви казвам , че труда ви е абсолютно безмислен ако може да се намери истински катализатор на сравнима цена . А иначе вие може да си произвеждате каквото си поискате с колкото си искате труд ама въпроса е дали шродуктът ви ще бъде икономически обоснован . Това казвам аз , а не колко ви струва труда !ауспуси Лазаров написа:Колега, не сте вие човекът....................
И никога не съм търсил нещо по-евтино , а напротив ! Бих дал 50 лв. отгоре за катализатор от колкото да се опитвам да лъжа компютри и тн.
Bass_Man
катализатор задължително !!!
Мнение от valioval » 19 Мар 2009 21:26
Намерих си катализатор от блъснат Ярис 2003 и си реших проблмите...така, че има неща които не е хубаво да се побългаряват !!!
ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ТВЪРДЕ СКЪПО

valioval
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 19 Мар 2009 22:36

Ако можеше с гърне самите японци щяха да са го направили по-лесно и евтино!

Това е причината да те посъветвам да отидеш "да се оперираш в болница, а не при врачка" ... biggrin.gif
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: катализатор задължително !!!
Мнение от Vesko » 19 Мар 2009 22:37
valioval написа:Човек се учи от грешките си...след като махнах катализатора и го смених с "катализаторно гърне" колата започна да харчи 12-13 ,а все пак е 1000 кубика ( принципно харчи 7-8 градско)...след две диагностики в ТМ и Юве зад автокъща А2 на обща стойност 140 лв. се оказа че колата работи добре само с катализатор http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i след като го махнах дойде проблема с ламда сондите, втората- диагностичната беше гръмнала, а тя има важна роля при този тип двигатели ( в ТМ е 450 лв. , аз си бзех на Бош за 235лв. ) Диагностиците бяха категорични, че колата работи най- добре с катализатор!!!
Намерих си катализатор от блъснат Ярис 2003 и си реших проблмите...така, че има неща които не е хубаво да се побългаряват !!!
ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ТВЪРДЕ СКЪПО




Vesko
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 19 Мар 2009 22:42

Така че оригиналното си е най-добре и от към гледна точка на екологиа и от към разход на гориво

Vesko
Мнение от Caesar » 20 Апр 2009 19:21
И все пак често се питам: Как се познава, кога катализатора не си върши работата? Има ли колеги с опит по въпроса и как са направили теста, нещо измерва ли се или съдят за това само по поведението на колата. На колко пробег може да се очаква запушването?
Естествено е, че ме интересува и мнението на инженера Лазаров? Нека да ме/ни просвети още малко!
116ps, 4A-FE, 1994
Caesar
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 20 Апр 2009 19:25
зависи от гледната точкаVesko написа:В интерес на истината въпроса е каква е целта. Ако целта е да се намалят замърсяванията то без катализатор няма как да се мине. Ако целта е да работи добре мотора може и без катализатор. Трябва само качествена електроника. Задача съвсем постижима, но надали пък е толкова евтина, ако е качествена
Така че оригиналното си е най-добре и от към гледна точка на екологиа и от към разход на гориво

mitoko
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Мнение от krasikalchev » 21 Апр 2009 20:31
а ето и малко информация и от мен за това как се проверява състоянието на катализатора. Информацията е от ето този линк:
http://www.toyotaownersclub.ru/page/con ... w/2408/39/
Краткая проверка сильной забитости катализатора
Алгоритм:
1) Отсоединить провод от одной из свечей (затем лучше всего вставить в него любую запасную свечу и положить подальше на массу, оптимально - отключить и соответствующую форсунку)
2) Запустить движок на оставшихся цилиндрах (на 3-х, обычно

3) Посмотреть на стабильность работы на холостом ходу и при наборе оборотов
4) Выкрутить отключенную свечу
5) Вновь запустить движок на 3-х цилиндрах
6) Снова оценить стабильность работы и интенсивность набора оборотов.
7) Если в п.6 движок работает значительно лучше, чем в п.3 и из свечного отверстия идет мощный выхлоп - значит система выпуска серьезно забита...
krasikalchev
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
инж. Катализатор
Мнение от Raya » 21 Апр 2009 20:50
п.с. някой се чудеше колко струва в ТМ Ауто, 1 500-2 000лв ( поне за Селика е толкова)
Raya
Re: инж. Катализатор
Мнение от Troshko » 21 Апр 2009 21:51
Кое е 1500-2000 ???Raya написа:Възмутена съм от държанието на " ауспух лазаров"!!!! с такова отношение към потенциалните си клиенти показва и отношението си към работата!!!!!
п.с. някой се чудеше колко струва в ТМ Ауто, 1 500-2 000лв ( поне за Селика е толкова)

Troshko
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи