Страница 4 от 5
Публикувано на: 23 Ное 2005 11:35
от ALTEZZA
PAKETA_1 написа:Alteza, вземи си инструментите за сваляне на глава утре от работа...Лорде, и ти не се ослушвай че се задава Тенксгивинг проект... ще разправям после че утре имам изпит
instrumentite za svaliane na gvala

, poslednia pat kogato svaliah glava na dvigatel beshe predi 2 godini, da ne mislish che si spomniam kakvo tochno mi triabva. pak i na 4A dvigatel ne pomnia oste da sam svalial glavata, moje i da sam, no e bilo oste po otdavna. btw, sto ste svaliash glavata?
po specialni instrumenti predpolagam che ste triabvat za boltovete na glavata, sigurno sa 12mm 12point. a sasto ste triabva i torque wrench za tiah(specifikaciite imash li gi?)
Публикувано на: 23 Ное 2005 11:50
от jamie
sigurno sa 12mm 12point. a sasto ste triabva i torque wrench za tiah(specifikaciite imash li gi?)
Такива са.
Спецификациите ги имам у дома на ПДФ (4АФЕ е нали ?).
Публикувано на: 23 Ное 2005 12:00
от b_d
ALTEZZA написа:PAKETA_1 написа:Alteza, вземи си инструментите за сваляне на глава утре от работа...Лорде, и ти не се ослушвай че се задава Тенксгивинг проект... ще разправям после че утре имам изпит
instrumentite za svaliane na gvala

, poslednia pat kogato svaliah glava na dvigatel beshe predi 2 godini, da ne mislish che si spomniam kakvo tochno mi triabva. pak i na 4A dvigatel ne pomnia oste da sam svalial glavata, moje i da sam, no e bilo oste po otdavna. btw, sto ste svaliash glavata?
po specialni instrumenti predpolagam che ste triabvat za boltovete na glavata, sigurno sa 12mm 12point. a sasto ste triabva i torque wrench za tiah(specifikaciite imash li gi?)
Popravka:
10mm 12 point
Публикувано на: 23 Ное 2005 20:57
от del_sol_fen
abe mai teche antifriz ot garniturata na glavata spored bratoto ama shte go ostavia toi da vi go doobiasni.
inache jamie, ako ne e problem, mojesh li da go post-vash toz pdf file ?

prosto ei tui ako vzeme chen ni pritriabva...
abe toz noviat dvg uj beshe na 62,000 mili, puk pak sus puknati kolektorni trubi i parpori kato zaska, sega i garnitura, ami toi onia na 150,000 mili beshe mai po-dobur.....
Публикувано на: 23 Ное 2005 21:11
от ALTEZZA
az specifikacii moga da vzema dnes ot rabotata, tova niama da e problem, ako ne se laja, biaha ot poriakada na 37ft-lb i posle oste 90*, no ste go proveria. obache predi da tragne da svalia glavata, triabva da se uveri che e ot neia, stoto az kat ia gledah, techa beshe dosta blizo do vodnata pompa, a ot tam remaka sigurno raznasia chast ot antifriza i kam prednata chast na bloka(stoto pomata e ot zadnata chast). ta niama da e losho da se vdigne kolata i da se pogledne, ako i tova ne ni uveri, ste triabva da se mahnat plasmasite ot pred adrenajnia remak i pak da se ogleda hibavo, no az zalagam 90% che e vodna pompa, koeto bi spestilo dosta vreme, no pak si ima razni trikove, koito az pone pomnia, takiva remaci ot vreme na vreme pravia. ta bih preporachal na brat ti da vzeme nova pompa, adrenajen remak, ostanalite remaci(drive belts) da gi pogledne i da vidi dali i te imat nujda da se smeniat, stot taka ili inache ste se svaliat, garnitura na kapaka na glavata(valve cover gasket), tia ste se svalia taka ili inache, kam neia varviat i 4 gumichki det stoiat pod gaikite det zatiagat glavata(grommets), a ima i opasnost Cam i Crank Seals sasto da sa prokapli.
ta PAKETAta da si prigotvi parite
water pump kam $100
coolant ste mu dam bez pari
t-belt kam $30-40
drive belts kam $40-50
valve cover gastek kam $20-30
grommets kam predstava si niamam
cam seal kam $10-15
crank seal kam $10-15
ako iska da spesti pari, da vzima samo vodna pompa
btw, koia godina beshe Celicata? 92? 93?
za Jamie, da mislia che e 4A-FE
Публикувано на: 23 Ное 2005 21:24
от jamie
Да ама е към 100 МБ този ПДФ.
Мога да пусна достъп да го изтеглиш от моето ПС (с реално ИП съм).
Публикувано на: 23 Ное 2005 23:08
от Гост
Znachi, predi niakolko sedmici mi go napravi tozi nomer...pochna da zagriava i koga gledam - ostanal sam bez antifriz. S Altezata se dupihme edna vecher i vidiahme che ima teklo okolo vodnata pompa obache imashe chak ot prednata strana na bloka. Vchera pak ostanah bez antifriz (ama veche si nosia i dopalvam kato vidia che pochva da zagriava). Rabotata e che ne moga da vidia tochno otkade e. Termostata e ok shtoto kato ima antifriz vsichko e ok...prosto izhvarlia antifriza ot niakade. Vodna pompa shte smeniam zadaljitelno...kakto i angr. remak (tai-tai shte ia razhvarliam). Imame 4 dena praznici sega i si mislia che e nai podhodiashtoto vreme da si postegna kolata zashtoto posle pak se pochva...
Obadih se na Vlado deto mi smenia dvigatelia i toi kaza che ako e garnitura na glavata shte se pokrie ot garanciata na dvigatelia...az se nadiavam da e niakoe saedinenie koeto teche...az ne sam chuval vodna pompa na toyota da proteche na 60K mili vse pak...Alteza...vse pak moje da si vzemesh niakoi instrument ot rabota za vseki sluchai...
Utre na svetlo shte ia poglednem i shte vidim...
PS: mislia che Japanese Fevera prokle ohladitelnite sistemi na Toyotite ni laugh.gif laugh.gif s negovite Hondadjiiski termostati.
Публикувано на: 23 Ное 2005 23:09
от PAKETA__1
otgore biah az che sam ot daskaloto
Публикувано на: 24 Ное 2005 00:52
от Japanese_fever
PAKETA__1 написа:otgore biah az che sam ot daskaloto
Az misleh, 4e 6e qdetet pujka i 6a piete, a to kakva trevoga bilo?!? laugh.gif
Tova si e dosta nepriqtno. Uspeh!
Abe verno li, 4e lqtoto e hubavo da se maha termostata, 4e kolata se ohlajdala po-dobre?!?

Bratov4ed mi mi kaza, 4e taka pravel na negovata lqtoto?!?

Публикувано на: 24 Ное 2005 08:17
от LordDigital
Хах дейба работата.
Караи я на Владо и да видим кви ча ги мъдри ,бах толкоз пари взе - калниците ти изкриви - сега да си троши главата (аз заради тва неИзках да сменяме ние мотора що стари мотори стават такива простотии да e*e не знаеш какво дървш ша вкараш!)
Публикувано на: 24 Ное 2005 08:24
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:
Abe verno li, 4e lqtoto e hubavo da se maha termostata, 4e kolata se ohlajdala po-dobre?!?

Bratov4ed mi mi kaza, 4e taka pravel na negovata lqtoto?!?

tova pak ot kav zor, ako si imash normalno rabotesti termostat i ventilator, dvigatelia ste si se ohlajda dostatachno dobre, v kraina smetka celta ne e da e vazmojno nai-studen dvigatelia, ami da e v postoianna rabotna temperatura, koiato e okolo 100*C, a tova se kontrolira ot termostata i ventilatora. ako mahnel termostata, kak ste konrolirash rabotnata temperatura?
Публикувано на: 24 Ное 2005 17:03
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:Japanese_fever написа:
Abe verno li, 4e lqtoto e hubavo da se maha termostata, 4e kolata se ohlajdala po-dobre?!?

Bratov4ed mi mi kaza, 4e taka pravel na negovata lqtoto?!?

tova pak ot kav zor, ako si imash normalno rabotesti termostat i ventilator, dvigatelia ste si se ohlajda dostatachno dobre, v kraina smetka celta ne e da e vazmojno nai-studen dvigatelia, ami da e v postoianna rabotna temperatura, koiato e okolo 100*C, a tova se kontrolira ot termostata i ventilatora. ako mahnel termostata, kak ste konrolirash rabotnata temperatura?
Termostata i senzora deto puska ventilatora svurzani li sa po nqkakuv na4in?
Su6to senzora deto puska ventilatora svurzan li e sus strelkata na tabloto ili si izmerva temp. samostoqtelno, ili to e edno i su6to?
6toto na men kato mi be6e precakan termostata ventilatora si se vkliu4va6e normalno, qvno ne sa svurzani.

EE90 ; 2E-E
Публикувано на: 24 Ное 2005 18:43
от SESKO
Момчета , смених: термостата , датчика , дори ми сложиха и парче картон пред радиатора , но проблема не е решен. Казаха ми че така било нормално за модела и да не се притеснявам и пр.
Но аз въпреки всичко се притеснявам.
Re: EE90 ; 2E-E
Публикувано на: 24 Ное 2005 19:50
от Japanese_fever
SESKO написа:Момчета , смених: термостата , датчика , дори ми сложиха и парче картон пред радиатора , но проблема не е решен. Казаха ми че така било нормално за модела и да не се притеснявам и пр.
Но аз въпреки всичко се притеснявам.
KAto kara6 i pusne6 parnoto da duha gore6to(napulno v 4erveniq sector), gore6to li duha ili toplo? Za6toto na men kato mi be6e precakan termostata duha6e toplo, a sega e tolkova gore6to, 4e ne moga da si zadurja rukata pred dupkata deto duha!
Po princip ne trqbva da ima razlika v temp. kato kara6 i kato si sprql, nali za tova e termostata!
Vij nqkoj tvoj poznat sus su6tiq model kakvo mu pokazva termometura na tabloto!
Публикувано на: 24 Ное 2005 21:55
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:
Termostata i senzora deto puska ventilatora svurzani li sa po nqkakuv na4in?
Su6to senzora deto puska ventilatora svurzan li e sus strelkata na tabloto ili si izmerva temp. samostoqtelno, ili to e edno i su6to?
6toto na men kato mi be6e precakan termostata ventilatora si se vkliu4va6e normalno, qvno ne sa svurzani.

termostata i sensora za ventilatora niamat obsto. termostata se otvaria pri okolo 85*C, a ventiilatora se vkluchva pri okolo 100*C. sensora za ventilatora i sensora det meri za strelkata na tabloto obiknoveno sa razlichni sensori, t.e. dori i da ne raboti tozi za ventilatora, tabloto vse oste triabva da pokaje che kolata ti pregriava.