Страница 4 от 9
Публикувано на: 28 Ное 2008 20:57
от LEXUS
Тук доста спорове.Ясно е едно-конските сили са много важни за ускорението,не въртящият момент,имаш ли много конски сили под капака ускоряваш пъргаво.Бензиновият мотор има достатъчно предавки,които да бъдат използвани,никой не е заварил скоростната кутия на 5-та! Не сме камионджии все пак.
При еднакви коне бензиновата кола прави по-бързо ускорение от дизела.
Тоя въртящ момент ми омръзна,прост факт е ,че нито в нито едно състезание за скорост не разчитат на върт.момент,а разчитат на конски сили-Формула 1,Ралитата. Отделно супеспортни коли разчитат на конски сили,не на висок върт.момент.Като почнем от Селика ,която е 192 коня и 180 нМ върт.момент! ,минем през Хондите и стигнем до Ламборджини.Все спортни коли,нали!
Публикувано на: 28 Ное 2008 21:12
от Ael
И най вече се дразня като почнат да ми ги вадат спортни автомобили с дизелови двигатели (веднага се сещам за Сивик 2006-та). Къв спортен автомобил може да бъде това като тежи тон и половина и трака като трактор ? Кво спортно каране правиш като той след 3000 оборота забива носа . Всъщност като се замисля те почнаха и сивици хибриди да правят така че вече нищо не може да ме учуди

Публикувано на: 28 Ное 2008 21:17
от diver
Последния наказан тарикат, беше с една фабия ЕРЕС 130 коня 300 нютона сток. Та героя викаше с чипосването че докарал до къде 180 коня. И над 400 нютона. Резултата при 100 кила разлика в теглата на колите, ма компенсирани от собсвеното ми тегло 3:0 с по над 20 метра разлика....Продължавам да търся стокова кола с аналогични коне, тегло и кубици ма нещо ненамирам....
Публикувано на: 29 Ное 2008 00:20
от Bass_Man
Всъщност истината не е само в конските сили или в торка . Истината е в техните съотношения !
Публикувано на: 29 Ное 2008 09:05
от niki60
И най вече се дразня като почнат да ми ги вадат спортни автомобили с дизелови двигатели (веднага се сещам за Сивик 2006-та). Къв спортен автомобил може да бъде това като тежи тон и половина и трака като трактор ..
Колега ,хайде да не бъдем пристрастни-карам и тойота и хонда и съм фен и на двете марки-що се отнася до дизела на хонда ненапразно беше обявен за най добър дизел в света за 2006 година мисля-нито трака като трактор ,нито забива носа..карал съм ЦРВ с този двигател(2,2-140 коня)..ами върви като пушка хем е над тон и половина..дайте да сме малко обективни,а що се отнася до хибридните коли,да не забравяме 4е и тойота правят такива и то май по рано отколокото хонда.
Публикувано на: 29 Ное 2008 09:16
от diver
Само на мен ли ми се струва или форума се бъгясва?!
Публикувано на: 29 Ное 2008 14:33
от Ael
niki60 написа:
Колега ,хайде да не бъдем пристрастни-карам и тойота и хонда и съм фен и на двете марки-що се отнася до дизела на хонда ненапразно беше обявен за най добър дизел в света за 2006 година мисля-нито трака като трактор ,нито забива носа..карал съм ЦРВ с този двигател(2,2-140 коня)..ами върви като пушка хем е над тон и половина..дайте да сме малко обективни,а що се отнася до хибридните коли,да не забравяме 4е и тойота правят такива и то май по рано отколокото хонда.
Мисля че не си ме разбрал правилно

Нищо против нямам дизеловите двигатели на Хонда ,въпреки че са сравнително млади са добри наистина, ама да го слагат на спортен автомобил не ми се вижда редно. Да си ги слагат на Акорд и Леджент примерно тогава нещата ще имат логика. Аз като чуя спортен автомобил се сещам за бензинка 1000-1100кг макс ,ниска и пъргава. А не за "трактор" тон и половина дето квото и да си говорим забива носа след 3000 оборота. А пък за другото - Тойота що не прават селики хибриди ? Щото една кола трябва да си следва традицийте ,като е спортна да е спортна...
Публикувано на: 29 Ное 2008 21:25
от the_rider
нещо си пропуснал, Тойота първа направи спортен хибрид. Не сериен но спортен и то мноого спортен. Не си спомням името, но май и тук във форума имаше линк.
Публикувано на: 30 Ное 2008 14:06
от rudolf
martod написа:diver написа:
Почкаха се условията...
Не са условия колега.....Темата е мощност-въртящ момент, а не кубатура-мощност.......Ако става въпрос за второто, там си има Ванкелов двигател......
ааа да,,по мощните коли, са по мощни laugh.gif
Публикувано на: 30 Ное 2008 18:56
от diver
rudolf написа:martod написа:diver написа:
Почкаха се условията...
Не са условия колега.....Темата е мощност-въртящ момент, а не кубатура-мощност.......Ако става въпрос за второто, там си има Ванкелов двигател......
ааа да,,по мощните коли, са по мощни laugh.gif
Аха... а от по-мощните ванкелите са по-по-най... Пак се ограмотих....
Публикувано на: 30 Ное 2008 21:56
от mitoko
diver написа:rudolf написа:martod написа:Не са условия колега.....Темата е мощност-въртящ момент, а не кубатура-мощност.......Ако става въпрос за второто, там си има Ванкелов двигател......
ааа да,,по мощните коли, са по мощни laugh.gif
Аха... а от по-мощните ванкелите са по-по-най... Пак се ограмотих....
най-мощни са пред Най клуб
Публикувано на: 30 Ное 2008 22:11
от Kiki
mitoko написа:
най-мощни са пред Най клуб
А, значи това е вносителят biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif на най-мощните автомобили за България!
Публикувано на: 30 Ное 2008 22:17
от rudolf
Kiki написа:mitoko написа:
най-мощни са пред Най клуб
А, значи това е вносителят biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif на най-мощните автомобили за България!
не ,,най мощни са турбодизелите-щото имат турбо biggrin.gif
Публикувано на: 30 Ное 2008 22:31
от proscrip
и как тъй никой не зачекна двутактовите ?
Публикувано на: 30 Ное 2008 23:18
от diver
proscrip написа:и как тъй никой не зачекна двутактовите ?
Щото няма останали такива живи....