Страница 4 от 4

Публикувано на: 28 Ное 2008 21:50
от diver
b0by написа:Не лесно чупим!!!Прилично ускорение и т.н.
Аха...нит глави нит ГНПта не чупеше...нищо....кат седи в гаража...

Публикувано на: 28 Ное 2008 22:07
от b0by
diver написа:
b0by написа:Не лесно чупим!!!Прилично ускорение и т.н.
Аха...нит глави нит ГНПта не чупеше...нищо....кат седи в гаража...
Може и така да е , все пак не ги разбирам , но ние имахме 524 тд за 4 години нямаше такива проблеми!

Публикувано на: 29 Ное 2008 00:46
от Bass_Man
Scott написа:
Bass_Man написа:... за лична не знам дали ще си купя някога дизел...
Чудя се защо не си купувате БМВ дизел - защото пушат, или пушат защото не сте си купили?:whistle:
Плюс това от шофьорската седалка трудно се вижда пушека. tongue.gif
Пак ще ти кажа ! Ако ще си купувам кола за лична независимо дали е БМВ или някаква друга около 90% , че няма да е дизел . Това се показва и от практиката ми до сега . След соц возилата , които съм имал нямам нещо , което да е било с по-малко от 2,5 литра бензин ! Лично мен разходи от 15-20 литра градско не ме притесняват особенно защото аз не работя с личния си автомобил . А за пътувания или за след работа/събота/неделя ми дреме колко ще харчи ! Обаче искам да ми е кеф през това време , което имам за себе си !
За въртене из София предпочитам малолитражки на пропан-бутан ! Хем се возиш евтино , хем може и да намериш къде да паркираш . А пък и не ти дреме особенно много ако стане ПТП или някой те надере .

Публикувано на: 30 Ное 2008 14:32
от klim4o
м3-ката е избарал бащата още 1992 година , малко след като е излезнала и сега набихме едни 15к лева в нея и е пак като нова :)

Публикувано на: 30 Ное 2008 23:57
от Bass_Man
klim4o написа:м3-ката е избарал бащата още 1992 година , малко след като е излезнала и сега набихме едни 15к лева в нея и е пак като нова :)
Ама не каза с кое моторче е ? Реално 15К за този мотор си е една ревизия . Всичко е на зверски цени .

Публикувано на: 01 Дек 2008 01:14
от klim4o
ами общо взето обтегачи , сегменти и бутала , иначе е 2.3 215кс