Страница 4 от 4

Публикувано на: 23 Ное 2008 11:28
от Vesko
В тези софийски задраствания къде намирате да карате дълго време по инерция?

Публикувано на: 23 Ное 2008 15:10
от Bass_Man
Едно истинско цигане винаги ще намери къде да кара по инерция laugh.gif :thumbsup: .

Публикувано на: 24 Ное 2008 02:18
от Nedkow
Колеги по инерция или на двигателна спирачка горивната систма винаги впръсква гориво за да подържа температурата и работата на двигателя, така че при високи обороти би трябвало да се впръсква малко повече гориво от колкото при празен ход wink.gif

По инерция ще се икономисва повече гориво :thumbsup:
При спускане на скорост ще се владее автомобила по добре ще се икономисат накладки ще се предотврати ефекта на прегрели накладки и спирачна течност :thumbsup:

Публикувано на: 24 Ное 2008 03:01
от Uncle Dido
Недков, ако не се лъжа, ЕКУто впръсква гориво при движение на скорост над 1800 об. мин.... unsure.gif

Публикувано на: 24 Ное 2008 08:59
от slowtraveler
На Авенсиса отрязването на гориво бе около 1800об/мин (няма нужда да се поддържа горенето, нито температурата, защото процеса не може да е продължителен)...
На Астрата горивото се отрязваше при обороти над 1800об/мин, а се подаваше отново при 1500об/мин (имаше хистерезис)...
При малко внимание можеш да усетиш точно кога започва подаването на гориво при спадане на оборотите (интензитета на спирането намалява).
Пробвай например на трета скорост да отпуснеш газта при около 3х.об/мин и изчакай докато спаднат до 1200об/мин :thumbsup:

П.С. от израза на Дидо, разбрах че колата му под 1800об/мин не гори бензин. Дидо - карай я само в ниски обороти и ще си 6 tongue.gif biggrin.gif

П.П.С. Явно наистина различните ECU режат по различен начин - днес пробвах на маздата. Отрязва горивото докато оборотите спаднат почти на празен ход - на около 900-1000об/мин

Публикувано на: 25 Ное 2008 00:15
от Bass_Man
При ТОЙОТА Супра положението е както е показано на снимката . Само , че ми се струва , че горивото се реже само между 1600 и 1200 rpm за 7MGTE ?

Публикувано на: 25 Ное 2008 07:46
от slowtraveler
Браво Bass_man :thumbsup:
Точно това имах впредвид под хистерезис: отрязването на горивото се включва при обороти над 1800 и се възстановява при спадане под 1200.
Например:
1. отпускаш газта при 1700об - горивото не се прекъсва (оборотите са по-ниски от границата на включване - 1800)
2. отпускаш газта при 4000об/мин - горивото се прекъсва (оборотите са над 1800) и се възстановява чак при спадане на оборотите под 1200 :thumbsup:

Публикувано на: 25 Ное 2008 18:04
от djofi_m
нищо не се пести от карането по инерция говоря за дизелите, (щото вие темата я обърнахте на бензинова) и това съм го доказвал на 2 отявлени "икономайзери"
1. не знам дали знаете, ама за час на свободна, дизеловия двигател харчи полвината от средния си разход.
2. при ниски обороти не се използва мощноста на турбото
3. най-голям разход се получава при ускоряването за достигане на оптималните обороти (когато не изключваш ти си в оптимални обороти)
3. особенно сега - зимата, че пък и лятото, карането по инерция е направо самоубииство.

фактите:
от София-жк.Люлин - през центъра(нормален трафик,преди дупката за метрото да задръства целия център)-ботевградско - до бензиностанция на входа на Севлиево - време 2 часа -200км- 12литра нафта като в Люлин напълних резервоара (пълно -пълно) това с неговата Вектра 2TD
Същия маршрут с неговото "инерционно каране" 2.5часа и разход 13литра.
а при авенсиско резултатите на инерционното каране са направо плачевни.