Публикувано на: 26 Ное 2008 23:45
Благодаря ви за топлите думи.
Нещо се сдухах, защото много я избирах, гледах тази - онази, почти купих едната, пък после я отказах, гледах и Авенсиси и накрая вече ми писна и ми се струва, че малко с лека ръка взех окончателното решение.
Моя майстор, предишния ден бил на сватба и таман му бяха взели книжката, та на другия ден следобяда го мъкна аз до поредната автокъща. Гледа я той и каза "я, и тази много добре изглежда". Запали я, гледа отвсякъде... Онзи от автокъщата непрекъснато дърдореше колко била нова и как признавал само японските и БМВ и други простотии. Та каза майстора: "тази е с 1500 по-малко и има 3 екстри отгоре и дори е по-запазена, взимай...". Аз само това чаках... Само накрая го питах дали няма да е добре да мерим компресията. А той: "тези двигатели са вечни, нищо му няма, виж че свети". Аз: "абе отзад мако нагар има по ауспуха". Той: "тя понеже е палена на място и затова го е зацапала, хайде да тръгваме, че замръзнах".
И така, вече е зад блока. Застрахована, маркирана.
Като я взимах от автокъщата забелязах, че единия тас е вътре на пода. Явно са го забравили докато са сменяли гумите докато е била капарирана с още по-лоши отколкото бяха. Рекох си така или иначе ще купувам нови... това да е проблема. Моделът се оказа GLi, каквото и да означават тези 3 релефни букви, намиращи се под под левия стоп.
Първото лошо впечатление беше, че съединителя отделя относително по-високо, отколкото на първата проба. Иначе много запазена отвътре, не чука, не тропа, много е стегната ходовата част. Малко е по-шумен мотора отколкото си го представях, но поносимо.
Отидох да взема жена ми и когато паркирах се оказа, че видимостта назад е МНОГО лоша. Толкова, че трябва да се паркира изцяло на огледала. За мен не е проблем, но за жена ми...
Та по пътя за насам тя искаше да я пробва, та карах старлеката зад нея и забелязах, че от ауспуха излиза блед пушек...
Времето вчера беше доста над нулата и от ауспусите на околните коли не излизаше никакъв пушек. Когато я гледахме с майстора беше голям студ и дим ли е пара ли е... не можеше да се прецени.
Обадих му се... Той помълча малко... Каза "абе не изглеждаше този мотор като да пуши... не звучеше така... не се притеснявай, всичко може да се оправи" . Надявам се и вярвам. В събота сме се уговорили да ми смени всичко. Ангренажен ремък, ролки, масло (което е много черно в момента), въздушен, бензинов, филтър на климатика, спирачна течност, антифриз. Ще купя и нови гуми. Из форума четох, че сега най-добри за зимни са VREDESTEIN. В нета намерих следното предложение и възнамерявам да се възползвам:
http://drive.bg/index.php?cPath=132_149 ... 4&x=60&y=9
В този интернет магазин има доста неща за тази кола.
Ще я види той по-обстойно и ще прецени, може би да смени гумичките на клапаните...
И така... Гледам си я от прозореца, но с една горчилка. Харесва ми много, но... Не мога да се изкефя на новата придобивка, така както бих искал и би било редно. Когато спре да пуши, ще мирясам и ще се напия. Стискайте палци. Дано да е ОК. Решил съм света да преобърна, но да я направя да е "пушка". Ако трябва и ще сменя сегментите или основен ремонт ще й направя... (между нас да си остане)
Сигурно изглежда странно отстрани, но аз съм собственик на Toyota! Голям почитател съм на тази марка и ми се струва, че следващия път, когато ще си купувам кола след 3-4 години, за съжаление ще са останали живи само от по-новите трошпливи модели с мотор VVti и купе от китайска пластмаса претопена от кофички за кисело мляко.
До Martinco: Благодаря за поканата. Задължително ще се опитам да дойда на някоя сбирка, само да я стегна и съм там.
Поздрави
Нещо се сдухах, защото много я избирах, гледах тази - онази, почти купих едната, пък после я отказах, гледах и Авенсиси и накрая вече ми писна и ми се струва, че малко с лека ръка взех окончателното решение.
Моя майстор, предишния ден бил на сватба и таман му бяха взели книжката, та на другия ден следобяда го мъкна аз до поредната автокъща. Гледа я той и каза "я, и тази много добре изглежда". Запали я, гледа отвсякъде... Онзи от автокъщата непрекъснато дърдореше колко била нова и как признавал само японските и БМВ и други простотии. Та каза майстора: "тази е с 1500 по-малко и има 3 екстри отгоре и дори е по-запазена, взимай...". Аз само това чаках... Само накрая го питах дали няма да е добре да мерим компресията. А той: "тези двигатели са вечни, нищо му няма, виж че свети". Аз: "абе отзад мако нагар има по ауспуха". Той: "тя понеже е палена на място и затова го е зацапала, хайде да тръгваме, че замръзнах".
И така, вече е зад блока. Застрахована, маркирана.
Като я взимах от автокъщата забелязах, че единия тас е вътре на пода. Явно са го забравили докато са сменяли гумите докато е била капарирана с още по-лоши отколкото бяха. Рекох си така или иначе ще купувам нови... това да е проблема. Моделът се оказа GLi, каквото и да означават тези 3 релефни букви, намиращи се под под левия стоп.
Първото лошо впечатление беше, че съединителя отделя относително по-високо, отколкото на първата проба. Иначе много запазена отвътре, не чука, не тропа, много е стегната ходовата част. Малко е по-шумен мотора отколкото си го представях, но поносимо.
Отидох да взема жена ми и когато паркирах се оказа, че видимостта назад е МНОГО лоша. Толкова, че трябва да се паркира изцяло на огледала. За мен не е проблем, но за жена ми...
Та по пътя за насам тя искаше да я пробва, та карах старлеката зад нея и забелязах, че от ауспуха излиза блед пушек...

Обадих му се... Той помълча малко... Каза "абе не изглеждаше този мотор като да пуши... не звучеше така... не се притеснявай, всичко може да се оправи" . Надявам се и вярвам. В събота сме се уговорили да ми смени всичко. Ангренажен ремък, ролки, масло (което е много черно в момента), въздушен, бензинов, филтър на климатика, спирачна течност, антифриз. Ще купя и нови гуми. Из форума четох, че сега най-добри за зимни са VREDESTEIN. В нета намерих следното предложение и възнамерявам да се възползвам:
http://drive.bg/index.php?cPath=132_149 ... 4&x=60&y=9
В този интернет магазин има доста неща за тази кола.
Ще я види той по-обстойно и ще прецени, може би да смени гумичките на клапаните...
И така... Гледам си я от прозореца, но с една горчилка. Харесва ми много, но... Не мога да се изкефя на новата придобивка, така както бих искал и би било редно. Когато спре да пуши, ще мирясам и ще се напия. Стискайте палци. Дано да е ОК. Решил съм света да преобърна, но да я направя да е "пушка". Ако трябва и ще сменя сегментите или основен ремонт ще й направя... (между нас да си остане)
Сигурно изглежда странно отстрани, но аз съм собственик на Toyota! Голям почитател съм на тази марка и ми се струва, че следващия път, когато ще си купувам кола след 3-4 години, за съжаление ще са останали живи само от по-новите трошпливи модели с мотор VVti и купе от китайска пластмаса претопена от кофички за кисело мляко.
До Martinco: Благодаря за поканата. Задължително ще се опитам да дойда на някоя сбирка, само да я стегна и съм там.
Поздрави