Страница 4 от 6
Публикувано на: 27 Юни 2008 22:24
от dimd00d
aleksandra-MR2 написа:LordDigital написа:aleksandra-MR2 написа:
off miliq dosta si rastql v mladejkite godini...u4a se da driftq ...neveroqtna sam po obratnite i vse o6te ima zabelejki po levite zavoi desnite po4ti im hvanah cakata

Kazvat che vinata bila na Chernobil ,taka che sym neVinovat;)
Inache seriozno MR2 ne e gram za drift ,dvigatela ot zad li e rabotata stava seriozno trudna. Steering angle-to i zvodski e dosta seriozno (zaradi lipsata na prechki ot prede) ,koeto do golqma stepen q pravi dobra za leki zasukvaniq - no nestata spirat do tam.
Tova si e edna prekrasna Grip kola ,i kakto iaponcite vikaha vyv onova video kydeto Spydera otupa AE-to ... ne mozes da bies novoto;) Kato pribavim i vynsniq vid ,koito opredeleno si e Zenski - izbora ti e otlichen.
wow!! 4esno da kaja ot parvoto izre4enie po4ti ni6to ne shvanah...razbiram ot koli ama s po prosti dumi..jena sam...kak taka ako dvig e otzad e trudno...ot mqsto tragva izkl.lesno da se parzalq koeto mi se vijda lesno ...a i kakvo ozna4ava:zaradi lipsa na pre4ki ot prede.i nz koe spira dotam vsmisal 4e se varti no kato cqli i trqbvat o6te kone ili se varti no nqma ne6to kato stabilizira6ti sistemi.(vaob6te ne moga da se izrazqvam na tehn.ezik za koeto sory ama ...imam jelanie)
Тва дето Лорда казва, ма на човешки - тая кола има много добро сцепление с пътя и за взимане на завои е идеална. Поради средния си мотор обаче (не е заден) и некои закони на физиката, има навика като е на ръба и изгуби сцепление, да бие неприятни камшици (задницата започва да се мята наляво надясно с нарастваща амплитуда).
Публикувано на: 27 Юни 2008 22:29
от aleksandra-MR2
dimd00d написа:aleksandra-MR2 написа:LordDigital написа:
Kazvat che vinata bila na Chernobil ,taka che sym neVinovat;)
Inache seriozno MR2 ne e gram za drift ,dvigatela ot zad li e rabotata stava seriozno trudna. Steering angle-to i zvodski e dosta seriozno (zaradi lipsata na prechki ot prede) ,koeto do golqma stepen q pravi dobra za leki zasukvaniq - no nestata spirat do tam.
Tova si e edna prekrasna Grip kola ,i kakto iaponcite vikaha vyv onova video kydeto Spydera otupa AE-to ... ne mozes da bies novoto;) Kato pribavim i vynsniq vid ,koito opredeleno si e Zenski - izbora ti e otlichen.
wow!! 4esno da kaja ot parvoto izre4enie po4ti ni6to ne shvanah...razbiram ot koli ama s po prosti dumi..jena sam...kak taka ako dvig e otzad e trudno...ot mqsto tragva izkl.lesno da se parzalq koeto mi se vijda lesno ...a i kakvo ozna4ava:zaradi lipsa na pre4ki ot prede.i nz koe spira dotam vsmisal 4e se varti no kato cqli i trqbvat o6te kone ili se varti no nqma ne6to kato stabilizira6ti sistemi.(vaob6te ne moga da se izrazqvam na tehn.ezik za koeto sory ama ...imam jelanie)
Тва дето Лорда казва, ма на човешки - тая кола има много добро сцепление с пътя и за взимане на завои е идеална. Поради средния си мотор обаче (не е заден) и некои закони на физиката, има навика като е на ръба и изгуби сцепление, да бие неприятни камшици (задницата започва да се мята наляво надясно с нарастваща амплитуда).
da tva ve4e go razbrah...i go izpita na 2 pati i adski me u4udi za6toto uj be6e zdravo stapila a v sledva6tiq moment se vartqh (dobre 4e be6e 6iroko) i si mislq 4e ne6to kraka mi pripompi saedinitelq ediniq pat i zatova se zabata4ih (na celica-ta taka praveh za da se izpravi ama tq e s predno)
Публикувано на: 27 Юни 2008 22:39
от dimd00d
aleksandra-MR2 написа:
da tva ve4e go razbrah...i go izpita na 2 pati i adski me u4udi za6toto uj be6e zdravo stapila a v sledva6tiq moment se vartqh (dobre 4e be6e 6iroko) i si mislq 4e ne6to kraka mi pripompi saedinitelq ediniq pat i zatova se zabata4ih (na celica-ta taka praveh za da se izpravi ama tq e s predno)
ми за съжаление 'предупреждението' при тея коли е твърде малко и твърде късно обикновенно, за тва умната.
Публикувано на: 27 Юни 2008 22:55
от LordDigital
aleksandra-MR2 написа:LordDigital написа:aleksandra-MR2 написа:
off miliq dosta si rastql v mladejkite godini...u4a se da driftq ...neveroqtna sam po obratnite i vse o6te ima zabelejki po levite zavoi desnite po4ti im hvanah cakata

Kazvat che vinata bila na Chernobil ,taka che sym neVinovat;)
Inache seriozno MR2 ne e gram za drift ,dvigatela ot zad li e rabotata stava seriozno trudna. Steering angle-to i zvodski e dosta seriozno (zaradi lipsata na prechki ot prede) ,koeto do golqma stepen q pravi dobra za leki zasukvaniq - no nestata spirat do tam.
Tova si e edna prekrasna Grip kola ,i kakto iaponcite vikaha vyv onova video kydeto Spydera otupa AE-to ... ne mozes da bies novoto;) Kato pribavim i vynsniq vid ,koito opredeleno si e Zenski - izbora ti e otlichen.
wow!! 4esno da kaja ot parvoto izre4enie po4ti ni6to ne shvanah...razbiram ot koli ama s po prosti dumi..jena sam...kak taka ako dvig e otzad e trudno...ot mqsto tragva izkl.lesno da se parzalq koeto mi se vijda lesno ...a i kakvo ozna4ava:zaradi lipsa na pre4ki ot prede.i nz koe spira dotam vsmisal 4e se varti no kato cqli i trqbvat o6te kone ili se varti no nqma ne6to kato stabilizira6ti sistemi.(vaob6te ne moga da se izrazqvam na tehn.ezik za koeto sory ama ...imam jelanie)
Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
Публикувано на: 27 Юни 2008 22:56
от LordDigital
Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezik

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:00
от b_d
LordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezik

Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точки

Мани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
Публикувано на: 27 Юни 2008 23:05
от LordDigital
bad_dog написа:LordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezik

Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точки

Мани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
И то Опел со средно разположен мотор - тва като го кажеш на кварталната сбирка и народа почва да си мисли за вектра със обрънат диференциал (т.с. 5 задни предавки)

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:09
от dimd00d
bad_dog написа:LordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezik

Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точки

Мани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
И аз докато го четох бях

Опел, опел ма не ръждясва мвахахахаххах
Публикувано на: 27 Юни 2008 23:15
от b_d
dimd00d написа:bad_dog написа:LordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezik

Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точки

Мани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
И аз докато го четох бях

Опел, опел ма не ръждясва мвахахахаххах
ти баш в раната сипа сол...
Публикувано на: 27 Юни 2008 23:18
от dimd00d
LordDigital написа:
Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
И тва на български - "полярен момент на инерция" = колко е лесно да накараш една кола да се завърти около остта си. Колкото по-нисък, толкоз по-лесно. Като масата на колата е близо до центъра и (на МР2 е така, щото мотора е по-средата, освен ако не я кара Бад Дог, защото е бая...ахем...едър и има навика да се навежда напред), полярния и момент е нисък.
Щом се върти лесно, значи завива лесно. Обаче загуби ли сцепление, продължава със същата лекота да се върти като пумпал, като прекалено много коригираш с волана, продължва по същия лек начин да се върти в обратна посока и така докато нацелиш канавката.
Публикувано на: 27 Юни 2008 23:18
от Uncle Dido
dimd00d написа:bad_dog написа:LordDigital написа:Ia to imalo oste edna stranice kydeot Dim go e obqsnil na dosta po-choveski ezik

Твоето обяснение звучи по-неразбираемо и сложно, така че почелиш по точки

Мани го Дим, кво ли разбира от коли - кара Опел!!!
И аз докато го четох бях

Опел, опел ма не ръждясва мвахахахаххах
Дим, мани, вчера жената кара моя Опел - щото е на газ - и в движение си изтърва запалката в купето...После открадна моята запалка, щото онази е някъде по родните Софийски пътища...

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:22
от LordDigital
dimd00d написа:LordDigital написа:
Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
И тва на български - "полярен момент на инерция" = колко е лесно да накараш една кола да се завърти около остта си. Колкото по-нисък, толкоз по-лесно. Като масата на колата е близо до центъра и (на МР2 е така, щото мотора е по-средата, освен ако не я кара Бад Дог, защото е бая...ахем...едър и има навика да се навежда напред), полярния и момент е нисък.
Щом се върти лесно, значи завива лесно. Обаче загуби ли сцепление, продължава със същата лекота да се върти като пумпал, като прекалено много коригираш с волана, продължва по същия лек начин да се върти в обратна посока и така докато нацелиш канавката.
Имаш ли желание за Part Time Job ,като преводач - плащането е добро под формата на Тунинг Лепенки със JDM произход

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:24
от dimd00d
LordDigital написа:
Имаш ли желания за Part Time Job ,като преводач - плащането е добро под формата на Тунинг Лепенки със JDM произход

Не моа, аз само играя физик по рекламите по телевизията, инак не ги разбирам нещата. Редуваме се с леля Мария и пича дето е направил пералните Беко

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:27
от dimd00d
Fido Dido написа:
Дим, мани, вчера жената кара моя Опел - щото е на газ - и в движение си изтърва запалката в купето...После открадна моята запалка, щото онази е някъде по родните Софийски пътища...

Те добре, че бутилките за газ не ги праят от стари Опели, щото сег щеше да пишеш от геостационарна орбита

Публикувано на: 27 Юни 2008 23:27
от aleksandra-MR2
dimd00d написа:LordDigital написа:
Mi malko e slozno za obiasnenie. Drifta ne e prosto da se zasuche kolata i da q hvanes na byrzo ,drifta e seriozen kontrol za dosta po-dylgo vreme dokato zadnicata te "izprevarva". Kontrol e kluchovata duma ,zastoto MR2 (Mid Engine 2 Seater) ,dvigatelq e centralno razpolozen koeto i dava mnogo nisyk "polar moment of inerta" - i tocno tova e prichonata kontroliraneto na drifta da e teoriticno MNOGO TRUDNO ,a na praktika pocti nevyzmozno za povecheto hora! Dori i za seriozni profesinalisti koli sys sreden motor sa seriozna trudnost za driftvane ,kato svetyl primer - Keiichi Tsuchiya izvesten oste kato DriftKing e imal NSX-R koito e driftval ,no ne za dylgo zastoto go e razmazal mnogo losho...
Niskiq poliaran moment na inercia ,obche e pokazatel koito e ot ogromen plus pri karaneto na grip t.s. bez drift i tocno tova i e silata na MR2 Spyder-a. ,inache vyv kolata nqma absolutno nisto drugo osobenno (osven moze bi misteriozno niskata i masa) - okacvaneto mislq che beshe nekvo super elementarno kato 4 McFersona...
И тва на български - "полярен момент на инерция" = колко е лесно да накараш една кола да се завърти около остта си. Колкото по-нисък, толкоз по-лесно. Като масата на колата е близо до центъра и (на МР2 е така, щото мотора е по-средата, освен ако не я кара Бад Дог, защото е бая...ахем...едър и има навика да се навежда напред), полярния и момент е нисък.
Щом се върти лесно, значи завива лесно. Обаче загуби ли сцепление, продължава със същата лекота да се върти като пумпал, като прекалено много коригираш с волана, продължва по същия лек начин да се върти в обратна посока и така докато нацелиш канавката.
po princip razbrah kakvo mi govorite o6te ot 2 pat. spored men vsi4ko idva ot saedinitelq kato se zavarti puska6 gazta minava6 na po-niska i se izpravq....pone taka si mislq .no vse ne mi izliza ot glavata kak edin priqtel q kara o6te kato si q kupih sas 140 v edin zavoi s vratite i az iskah da kaja ili da vikam ''spri" no izleze edno skromno i pla6livo ''O''.iskam taka da se nau4a da karam i vsqka ve4er se pana na sa6tiq zavoi i pove4e ot 110 ne6to ne mi darjat ga6tite.......