Публикувано на: 12 Юни 2008 22:06
Та като стана въпрос, Лексус, споко, пич, днес се загледах в такситата. Кия, Шевролет (Деу), Хюндай... Все японско ноу-хау. Добре, а що няма Ауди...Фолксваген...Сеат...Шкода...и т.н. 

да, сички се спукват да крадат например боксери от субару (начело с порше, сега се говори че и дизела ще им откраднат). вече ги чепкахме тези неща - не са искали, не са направили. оставете темата на човека и направете една друга - Тойота с/у Сингер напримерFido Dido написа:ок, ото и феликс ванкел ги знаем кои са, това значи ли че ролс ройс е калпав автомобил,след като англичаните не са измислили ДВГ-то?Щото сааб и волво не са крали? ванкел напеави нсу принс, който умря, а японците продължават да правят мазда с неговия двигател, кое се вдижи све още?Ми твоите любимци VW,какво стана защо нямат от години боксер а?ма субару и досега мачкат с боксер + това боксер дизел направиха....може да са крали когато баба ти е имала абитурентска ма сега крадат от тях.....дай да лежим на стари лаври и ще си остане да си живеем в миналото....най новата C-класа пържи електроника през 2 седмици......
Темата последно като погледнах беше:Fido Dido написа:темата е :ГОЛФА срещу на баба ми каруцата! както казва хайтов:едно е да искаш,второ е да можеш,трето и четвърто е да го направиш!в този ред на мисли къде са твойте прочути и именити марки в най престижното автомобилно състезание Ф1,Лексус изби рибата а къде е фолксваген фаетон защо го спряха и никой не го купува?
Това е също толкова показателно, колкото това че в НАСА бачкат с немски отвертки (Wera), нали отвертките са по-малки от машините?Fido Dido написа:ти понеже си много запознат, а аз съм си просто момче би ли ми разяснил правиш ли разлика между средства за производство и продукти за потребление?за да направиш една машишнна част на определена машина това значи че машината и по точна от детайла който прави казано за лаици и в този ред на мисли защо при най високата технология за автомобилостроене а именно Ф1 най големите и именити марки ферари и макларън частите им се изработват на японски нашини респективно макино и мазак?само това ми разясни ,че аз нали съм си просто момче и не ги чаткам тия голфове....да си чувал нещо за седем координатни машини, е-само японците ги имат защо ли?пък нали се разбрахме че машината дето прави нещо е с по високи параметри от това което прави.....с две думи голф2 ,голф3.....осъзнаване-хонда сивик.....
добре, на твоята нова Ц класа, кой електронен модул изгаря през 2 седмици?Fido Dido написа:не е S класа a e C класа.ЧЕТИ! боксера на ситроен е измислен от фердинанд порше оше преди втората световна война тойота имат най мощния двигател във Ф1,та отговора ми е,че све още японските мечове режат стомана,къде остават сабите дамаскиня?мисля че няма какво повече да кажа-човек като мен,който има непрекъснат досек до автомобили му е писнало да поправя автомобилите на VAG !благодаря им за едно-че ми плащат заплатата с трошляците си!и не ми отговори на въпроса за технологичния напредък и къде е най висок, а цитираш някакви заучени комбинации...аз лично съм работил във франция и знам простите западняци и твой любимци с какви машини си правят трошките,но нека да има повече такива като теб че да взимам по добри пари!
![]()
Знаеш ли,прекалено съм възпитан за да те нарека така ,както трябва.Но ще ти кажа,че си абсолютен лаик по темата автомобили.Ти или си някой чичко над 55 години или си кон с капаци.Здравомислещ и интересуващ се човек от автомобили не може да пише твоите драсканици,в които нямаше 1 факт.Хората във форума мислят и ти трескат в главата само факти,докато ти само говориш повърхностни приказки без нито един факт. Обясних ти ,че Фолксваген има скъпа поддръжка,а не Тойота.Тия глупости,които пишеш без данни ходи да се лъжете във Фолксваген форума ако искаш.Тук хората не са хванати от пернишката гора. Обясних ти ,че си прекалено бос ,за да се опитвашп да обясняваш неща,които съм ги прочел много преди теб и с които съм запознат ,а ти не.Човек като защитава теза,се опира на факти и доказателства ,а не на общи приказки,защото на теб ти се иска да е така.Ако си поне малко коректен,ако обичаш освободи аудиторията от неверните си твърдения,ако не обичаш продължавай да пишеш празни приказки.Аз дали ставам за агент на Тойота или не ,не е важно.Важно е като говориш нещо ,да имаш опора,на която заставаш.Ти нямаш такава.Казах ти ,добре се лъжете във фолксваген форума,но тук празни приказки няма как да минат.Night'sB написа:Що няма Тойота?
Изброените марки са нисък клас автомобили, дистрибуторите на коите предлагат адекватен гаранционен сервиз.
Японско Ноу-хау???
Обърни внимание върху горните думи, определено не са дошли от японският език. И не японците са измислили двигателя с вътрешно горене и автомобилостроенето. Те са просто талантливи крадци на технологии. Изпълнявайки ги много качествено.
Виж сега,не се опитвай да обясняваш товаи онова.Отвори сайта на германците от ТЮВ и виж кои коли са най-здрави.Не са германските ,а са Тойота.Отвори сайта на американците от consumer reports и погледни там,че отново Тойота са най-здрави.Германските са най-големите трошки .Особено тези на ВАг ,начело са пасат и Туарег!dimd00d написа:добре, на твоята нова Ц класа, кой електронен модул изгаря през 2 седмици?Fido Dido написа:не е S класа a e C класа.ЧЕТИ! боксера на ситроен е измислен от фердинанд порше оше преди втората световна война тойота имат най мощния двигател във Ф1,та отговора ми е,че све още японските мечове режат стомана,къде остават сабите дамаскиня?мисля че няма какво повече да кажа-човек като мен,който има непрекъснат досек до автомобили му е писнало да поправя автомобилите на VAG !благодаря им за едно-че ми плащат заплатата с трошляците си!и не ми отговори на въпроса за технологичния напредък и къде е най висок, а цитираш някакви заучени комбинации...аз лично съм работил във франция и знам простите западняци и твой любимци с какви машини си правят трошките,но нека да има повече такива като теб че да взимам по добри пари!
![]()
Citroen vs. Subaru (boxer-а още един път ти казвам че е патентован от Карл Бенц) е по-повод WRC - последно като гледах титлите не ми се стори, че Citroen нещо плачат (освен от радост) или че Subaru мачкат някой.
Тойота като им е най-мощна колата (това сигурно само ти и шефовете на Тойота го знаете) кво правят с нея - сигурно подло се канят в последното съзтезание да затворят всички с 10 обиколки?
С технологичния напредък в сферата, в която аз работя и ме интересува, Япония изобщо ги няма.
Не съм работил във Франция и не мога да знам простите западняци кво правят, сигурно ги разбираш по-добре нещата от мен, за което ти свалям шапка.
В момента, в които имам проблем с кола на VAG (единствения кусур дето съм имал с тях беше много дългата пръчка за масло), ти обещавам, че ще си първия при които ще дойда и ще ти дам чудесни пари, току виж си си оправил Ц класата.
Заеби ги отверките.Защо в немските заводи на Мерцедес и Фолксваген работят с японски роботи на конвейрите?!dimd00d написа:Това е също толкова показателно, колкото това че в НАСА бачкат с немски отвертки (Wera), нали отвертките са по-малки от машините?Fido Dido написа:ти понеже си много запознат, а аз съм си просто момче би ли ми разяснил правиш ли разлика между средства за производство и продукти за потребление?за да направиш една машишнна част на определена машина това значи че машината и по точна от детайла който прави казано за лаици и в този ред на мисли защо при най високата технология за автомобилостроене а именно Ф1 най големите и именити марки ферари и макларън частите им се изработват на японски нашини респективно макино и мазак?само това ми разясни ,че аз нали съм си просто момче и не ги чаткам тия голфове....да си чувал нещо за седем координатни машини, е-само японците ги имат защо ли?пък нали се разбрахме че машината дето прави нещо е с по високи параметри от това което прави.....с две думи голф2 ,голф3.....осъзнаване-хонда сивик.....
абе чукча/писател - вземи виж коя кола е най-икономична и най-малко замърсява...оопс то било блумоушън 1.4 ТДИ на VAG - горкия миризлив дизел.LEXUS написа:...