Страница 4 от 5
Публикувано на: 28 Мар 2008 17:30
от lz2lps
Викам да почетеш малко за някои принципи при двигателите с вътрешно горене, и да не се опитваш да прилагаш физиката без да разбираш целия процес.
Има куп важни неща като детонации, температура на изгорелите газове, оптимално отвеждане на изгорелите газове извън цилиндрите (което пък ще освободи повече място за свеж въздух), качество на горивната смес, ....
Това е сложна система и не бива да се разглежда като отделни компоненти...
Аз понеже съм прост, и все още не може да ми побере акъла доста работи, ти предоставям материали от които можеш да се образоваш малко:
http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_efficiency
http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_induction
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger
http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger
Ideas: Flow Velocity, Flow Capacity, Flow Quality
http://www.team-integra.net/sections/ar ... rticleID=4
Exhaust Basics
http://www.team-integra.net/sections/ar ... ticleID=47
Advanced Exhaust Tech I
http://www.team-integra.net/sections/ar ... ticleID=48
Advanced Exhaust Tech II : Backpressure and Area
http://www.team-integra.net/sections/ar ... icleID=355
Compression Ratio Explained (Static & Dynamic)
http://www.team-integra.net/sections/ar ... icleID=233
Advance Ignition Timing: What Happens ?
http://www.team-integra.net/sections/ar ... icleID=235
Intercooling 101
http://www.team-integra.net/sections/ar ... icleID=841
П.П. Ако си мислиш че rudolf говори сериозно се лъжеш

re
Публикувано на: 29 Мар 2008 20:42
от jozen
Искам само да кажа че откакто отворих уикипедиата(ама не българската,ами английската)и...направо ми разби фантазийте,отвсякаде.Там,наистина знаят много работи.Има информация,за турбини,суперчарджъри,и всякакъв вид,у-ва свързани с колите.Евала на уикипедията!!!!!!
Re: re
Публикувано на: 30 Мар 2008 00:16
от rudolf
jozen написа:Искам само да кажа че откакто отворих уикипедиата(ама не българската,ами английската)и...направо ми разби фантазийте,отвсякаде.Там,наистина знаят много работи.Има информация,за турбини,суперчарджъри,и всякакъв вид,у-ва свързани с колите.Евала на уикипедията!!!!!!
ма какво са измислили???
Re: re
Публикувано на: 30 Мар 2008 08:18
от diver
rudolf написа:jozen написа:Искам само да кажа че откакто отворих уикипедиата(ама не българската,ами английската)и...направо ми разби фантазийте,отвсякаде.Там,наистина знаят много работи.Има информация,за турбини,суперчарджъри,и всякакъв вид,у-ва свързани с колите.Евала на уикипедията!!!!!!
ма какво са измислили???
топлата вода и не само нея....
re
Публикувано на: 30 Мар 2008 11:58
от jozen
rudolf написа:ма какво са измислили???
Ами отвори виж,прочети,и сам си отговори на въпроса.
На мен лично ми хареса това за VTG-Variable Turbo Geometry или нещо от сорта-демек-Турбина с променяща се геометрия.Много яко,творение-дава "вътък"и при ниските обороти и при високите обороти.И не "дави"двигателя,абе яко яко...такава ще сложа на тоуотата

Re: re
Публикувано на: 30 Мар 2008 12:59
от Troshko
jozen написа:rudolf написа:ма какво са измислили???
Ами отвори виж,прочети,и сам си отговори на въпроса.
На мен лично ми хареса това за VTG-Variable Turbo Geometry или нещо от сорта-демек-Турбина с променяща се геометрия.Много яко,творение-дава "вътък"и при ниските обороти и при високите обороти.И не "дави"двигателя,абе яко яко...такава ще сложа на тоуотата

А прочете ли за кулерите нещо да не се излагаш друг път ???
Четене му е майката да живе чичо Гугъл

Публикувано на: 30 Мар 2008 23:48
от Nedkow

biggrin.gif

Публикувано на: 24 Апр 2008 17:51
от tsunami
tova e edna dobra ideia vlez v1v tozi sait
http://madcowtuning.bg/
Публикувано на: 24 Апр 2008 17:53
от tsunami
tova e edna dobra ideia vlez v1v tozi sait
http://madcowtuning.bg/
Публикувано на: 24 Апр 2008 18:02
от diver
що не го пуснеш още на няколко места?
Re: TOYOTA RLZ
Публикувано на: 25 Апр 2008 04:17
от Bass_Man
rudolf написа:
добре,а какво ще кажеш за това,,,- пускаме в кулера ,бензин в ваничка-тип резервоар за канарчета- който винаги седи на едни ниво.
както знаем бензина се изпарява,но не много -защото в резервоара никога не се изпарява целия,,а има известна наситеност на бензинови пари-богати на бензинови молекули...
бензина ще се изпарява в зависимост от това колко въздух минава през кулера,но не до безкрайност ,,,,това ще спомогне да е по добре размесена сместта,както и ще вкара допълнително молекули бензин???
,,така ако вкараме повече бензин- и ефекта от кулера за повече кислород,,сместа ще е оптимална...
Не забравяй и табелка забранено пушенето на 100 метра от кулера щото ако вземе някой да си хвърли фаса до кулера няма да имаш вече проблеми с въздуха .
Също така е много важно BOV-а да разпознава бензиновите пари и да не ги пуска да излизат с въздуха в двигателния отсек или да ги филтрира и да ги връща по обратна циркулация пак в кулера biggrin.gif .
Аве я кво яко сте се заформили тука biggrin.gif
Re: re
Публикувано на: 25 Апр 2008 04:59
от Japanese_fever
Re: TOYOTA RLZ
Публикувано на: 25 Апр 2008 17:37
от rudolf
Bass_Man написа:rudolf написа:
добре,а какво ще кажеш за това,,,- пускаме в кулера ,бензин в ваничка-тип резервоар за канарчета- който винаги седи на едни ниво.
както знаем бензина се изпарява,но не много -защото в резервоара никога не се изпарява целия,,а има известна наситеност на бензинови пари-богати на бензинови молекули...
бензина ще се изпарява в зависимост от това колко въздух минава през кулера,но не до безкрайност ,,,,това ще спомогне да е по добре размесена сместта,както и ще вкара допълнително молекули бензин???
,,така ако вкараме повече бензин- и ефекта от кулера за повече кислород,,сместа ще е оптимална...
Не забравяй и табелка забранено пушенето на 100 метра от кулера щото ако вземе някой да си хвърли фаса до кулера няма да имаш вече проблеми с въздуха .
Също така е много важно BOV-а да разпознава бензиновите пари и да не ги пуска да излизат с въздуха в двигателния отсек или да ги филтрира и да ги връща по обратна циркулация пак в кулера biggrin.gif .
Аве я кво яко сте се заформили тука biggrin.gif
добре де,,щом нестава--не става,,,а и ние с колегата jozen ,ги обсъждаме тия работи,защото повечето са предубедени и закостанели.
а ако сложим кулера след питата на климатика- и до пуснем много силно да изтудява-тогава би трябвало изстудения въздух много да повдигне мощността??
Re: TOYOTA RLZ
Публикувано на: 26 Апр 2008 00:11
от Nedkow
rudolf написа:Bass_Man написа:rudolf написа:
добре,а какво ще кажеш за това,,,- пускаме в кулера ,бензин в ваничка-тип резервоар за канарчета- който винаги седи на едни ниво.
както знаем бензина се изпарява,но не много -защото в резервоара никога не се изпарява целия,,а има известна наситеност на бензинови пари-богати на бензинови молекули...
бензина ще се изпарява в зависимост от това колко въздух минава през кулера,но не до безкрайност ,,,,това ще спомогне да е по добре размесена сместта,както и ще вкара допълнително молекули бензин???
,,така ако вкараме повече бензин- и ефекта от кулера за повече кислород,,сместа ще е оптимална...
Не забравяй и табелка забранено пушенето на 100 метра от кулера щото ако вземе някой да си хвърли фаса до кулера няма да имаш вече проблеми с въздуха .
Също така е много важно BOV-а да разпознава бензиновите пари и да не ги пуска да излизат с въздуха в двигателния отсек или да ги филтрира и да ги връща по обратна циркулация пак в кулера biggrin.gif .
Аве я кво яко сте се заформили тука biggrin.gif
добре де,,щом нестава--не става,,,а и ние с колегата jozen ,ги обсъждаме тия работи,защото повечето са предубедени и закостанели.
а ако сложим кулера след питата на климатика- и до пуснем много силно да изтудява-тогава би трябвало изстудения въздух много да повдигне мощността??
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Re: TOYOTA RLZ
Публикувано на: 26 Апр 2008 00:38
от rudolf
Nedkow написа:rudolf написа:Bass_Man написа:
Не забравяй и табелка забранено пушенето на 100 метра от кулера щото ако вземе някой да си хвърли фаса до кулера няма да имаш вече проблеми с въздуха .
Също така е много важно BOV-а да разпознава бензиновите пари и да не ги пуска да излизат с въздуха в двигателния отсек или да ги филтрира и да ги връща по обратна циркулация пак в кулера biggrin.gif .
Аве я кво яко сте се заформили тука biggrin.gif
добре де,,щом нестава--не става,,,а и ние с колегата jozen ,ги обсъждаме тия работи,защото повечето са предубедени и закостанели.
а ако сложим кулера след питата на климатика- и до пуснем много силно да изтудява-тогава би трябвало изстудения въздух много да повдигне мощността??
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

имам още няколко свежи идей,ма колегата йозен,,забегна
