Страница 4 от 6
Публикувано на: 12 Мар 2008 21:19
от LEXUS
hyankov написа:max-2 написа:Опитайте да включите 1-ва с 40км/ч. Лекичко чък и влиза, все едно, че е на място.
Ти бъзикаш ли се?
Според мене трябва да смени наркотиците

Публикувано на: 12 Мар 2008 21:55
от Wolfcho
Според мен е на прекалено твърдо вече зада ги сменя laugh.gif
Публикувано на: 12 Мар 2008 22:16
от max-2
Не се бъзикам, но не говоря за тойотата. Пробвал съм на 3 други коли от 150000 до 190000 км пробег, толкова лесно включват, че си мисля дали няма да могат и на 60, но не искам да пробвам. Карината като се движи много бавно, включва по-трудно. Мислех, че само моята е така от старост-230000, ама явно не е само тя. А съм чел колко прецизни, колко леко превключват скоростите на тойота-май не е точно така, щом и по-нови коли си го имат това...
Публикувано на: 12 Мар 2008 22:27
от jim_beam
абе на тойота скоростите май са дърво,виж например новия рав дизел.за друг модел не мога да кажа.
а за по-лесно включване на задна ще ти кажа един трик от камионите: преди да включиш задна както си на място включваш първо 3-та и после задната влиза по масло.
но има голяма вероятност да има нещо разбито по щангите от лоста към кутията,някое шарнирче например.имах преди една alfa33 с точно такъв проблем.
Публикувано на: 12 Мар 2008 22:53
от Petar
To4no na Toyota skorostite vlizat nai leko dosega sym karal nai razli4ni marki koli na toyota vlizat nai leko izlu4enie pravi zadnata no tam ve4e sym obiasnih zahto
Публикувано на: 13 Мар 2008 11:58
от jamie
Абе да не би колегата да е за смяна на масло в скоростите ?
Публикувано на: 13 Мар 2008 19:19
от Wolfcho
Съмнява ме то се сменя на 100 хил. км

аз го смених веднъж ... за всеки случай но не усетих разлика така че е малко вероятно да е от това ...
Публикувано на: 13 Мар 2008 19:21
от max-2
jamie написа:Абе да не би колегата да е за смяна на масло в скоростите ?
Аз съм го сменял маслото преди 1 година с тойота75в90 май беше. Е, накарахте ме да пробвам и на тойотата-на 40 не дава, ама на 30 си влиза супер (без да пускам съед. след това, разбира се)
Миналия път, когато си правих такива проби-на трите служебни коли, пак беше след някакъв такъв спор....
Но това не е нужно да може да го прави колата, пък и е вредно за синхронизаторите

.
Публикувано на: 13 Мар 2008 20:37
от jim_beam
Wolfcho написа:Съмнява ме то се сменя на 100 хил. км

аз го смених веднъж ... за всеки случай но не усетих разлика така че е малко вероятно да е от това ...
за различните модели е различно,например при новия рав4 се сменя на всеки 30.000км ск.кутия,диференциял и междинна ск. кутия.също при хонда сивик 1.6 160 к.с. се сменя на 30.000км,на много нисани и мицубишита също се сменя често.
Публикувано на: 14 Мар 2008 00:27
от Wolfcho
Незнам, но ми звъннаха частите ми са дошли laugh.gif от кога 4акам да ги вдигна тея коне biggrin.gif
Публикувано на: 14 Мар 2008 09:42
от jamie
Сменя се маслото най-много на 60 000 км, само на някои френски смешки пише да не се сменя никога (те затова и на 200 000 макс стават само за скрапа).
Публикувано на: 18 Мар 2008 06:26
от Wolfcho
А това, че са ми по хлабави скоростите (не влизат много плътно и са много дълбоки) ... От какво е казаха ми, че нямало нищо общо със скоростната кутия ами било от някакви пластмаси на скоростния лост които се захабявали ?!
Публикувано на: 18 Мар 2008 23:17
от Nedkow
Wolfcho написа:А това, че са ми по хлабави скоростите (не влизат много плътно и са много дълбоки) ... От какво е казаха ми, че нямало нищо общо със скоростната кутия ами било от някакви пластмаси на скоростния лост които се захабявали ?!
Ето за това ти говоря от сумати време biggrin.gif
Публикувано на: 20 Мар 2008 13:15
от LEXUS
jamie написа:Сменя се маслото най-много на 60 000 км,
Не съм убеден в това,на Тойотите мисля,че поне до 150000км. маслото в скоростите не се сменя.

Публикувано на: 20 Мар 2008 13:21
от max-2
LEXUS написа:jamie написа:Сменя се маслото най-много на 60 000 км,
Не съм убеден в това,на Тойотите мисля,че поне до 150000км. маслото в скоростите не се сменя.

Не става само с мислене, иска се и четене
