Страница 4 от 8
Публикувано на: 11 Мар 2008 10:29
от jamie
joney написа:Двигателя и шасито са същите, но консумативите - накладки, съединители, разни гумени уплътнения и пр. са от по-евтините, считай по-калпавите, за страните от третия свят към които се числи и БГ.
Абе и те не са същите. Да си припомним прочутите проблеми със сегменти на ВВТи-моторите - благодарение на Колбеншмидт ако не греша....

Публикувано на: 11 Мар 2008 14:27
от Me4oKyX
LEXUS написа:didak написа:
някой знае ли кои автомобили на българския пазар от средния /голфов/ клас са made in Japan?
Mazda 3,Subaru Impreza .Mitsubishi Lancer също мисля,че е Японски.
Специално за лансера колега не съм много съгласен, още повече, че дизела е 2.0 помпа дюза от VW, така че надали е много японски......

А специално Митсубишитата много ми паднаха в очите като сложиха тоя куц двигател на Грандис първо и след това и на Лансера..... Ужас... Виж бензинките не знам как са, но дизел няма да взема от тях....

Публикувано на: 11 Мар 2008 15:03
от didak
Е, joney, реши ли какво ще вземеш и защо?
Публикувано на: 11 Мар 2008 15:50
от joney
Както се оказа - човек предполага ама жена му разполага. Споделила моята половинка с тоя-оня и хоп ново 20. Давай сега да се возим на Шкода Фабия Нова. Хич не ми е мерак, ама се е запънала, щото все хубави работи и разправяли и даже направи изявление, че ще си я купи сама(лизиг) от което много се зарадвах - да и бере гайлето сама и хич да не ме пише в тоя отбор. Нещо се стресна та да видим какво ще излезе.
Публикувано на: 11 Мар 2008 16:02
от pepa_k
joney написа:Както се оказа - човек предполага ама жена му разполага.
Де са тез човеци. biggrin.gif
Чак пък толкоз да не можеш да се намесиш. Ясно че и мнението на жените трябва да се зачита ама то пък твойто, убеди я бе човек. Ако мъжът ми ми се вързваше на всичко, кои знае до къде щяхме да сме я докарали laugh.gif laugh.gif То ние жените сме малко импулсивни и емоционални и е хубаво отвреме на време някой да ни вкарва в правия път

Публикувано на: 11 Мар 2008 16:16
от joney
Какво да се намесвам. Като толкова настоява - да се оправя. Да си я търкаля по града, пък като почне да си пълни резервоара сама и да и се разхлопат пластмасите и тенекииите, ще и стане ясно. А пък да си кажа - няма цял живот да караме една и съща кола. Като и е кеф - да си го направи. Както е казал народа - На човек главата му счупи, хатъра не му разваляй. А бе има още някаква надежда ама не ми се вярва да си промени мнението.

Публикувано на: 11 Мар 2008 23:38
от LEXUS
joney написа:Освен, че има значение къде се извършва монтажа има значение и пазара за който се произвежда съответното возило. Също като при праха за пране. Ариел, който се продава в Германия и да речем Австрия (от там имам наблюдения), няма нищо общо с Ариел'а продаван в България. Ще кажете - за автомобила, това е невъзможно. Да, да ама не. Двигателя и шасито са същите, но консумативите - накладки, съединители, разни гумени уплътнения и пр. са от по-евтините, считай по-калпавите, за страните от третия свят към които се числи и БГ. Така, че в съответния завод се знае, коя партида с какво е накичена, и съответно, за къде може да се експедира. Колкото и да Ви звучи невероятно, навремето за да пробие на германския пазар с Рено 19, рената сглобявани за Германия са били под специално наблюдение и колкото да си ги плюем франзузите, са успели с 19 да изпреварят Голф на немския пазар (като се има предвид германците какви нацоиналисти са). Във никакъв случай независимо за каква марка става въпрос два автомобила единия продаван да речем в Германия, а другия у нас не са с еднакво качество. Доста хора са се убедили в това. Вече има фирми, които предлагат покупка на нов автомобил от Зап.Европа - излиза малко по скъпо, но за евтиното.....
Да не говорим за гаранцията. Та това е положението Минке, както каза на времето кмета Софиянски.

Значи, прочетох ти мнението,но за нищо не си прав според мен,освен може би за праха,но не съм убеден и там,Ариел пере много здраво и чета отзад,че го произвеждат в Румъния,ако не се лъжа. Единствено ако някой го пакетира тук и само опаковките слага на Ариел.biggrin.gif Хенкел няма да си позволи такива простотии да предлага различни прахове за разл.пазари.Това по мое мнение.Отделно,че тези заводи не захранват само България и Румъния,а захранват и останалата част от Европа.
По основния въпрос,трябва да си абсолютен лаик,ако мислиш ,че на 1 поточна линия ще правят коли с различни части.Предполагам не знаеш,но част от Аурис-ите и всички Корола Версо идват от завода в Турция и както идват за България,така и за цяла Западна Европа всички Корола Версо са от Турция,така че твоята хипотеза е напълно необоснована.Тойотите в Германия са абсолютно едно и също качество с тези в България!Идват от едни и същи заводи. Рено не го замесвай,защото там ситуацията няма нищо общо нито с контрола на качеството в заводите на Тойота,нито стратегията им е същата.Рено не са изпреварвали Голф на германския пазар нито по здравина,нито по продажби laugh.gif ,но действително имат просташка стратегия,свързана с продажбите ,но турските Рена май не се трошат повече от френските,не помня какви бяха отзивите,но не са добри,но то и от френските рена не са добри отзивите.Рено е друга история,да, за Рено може така да се говори,че имат турски,Пежо имат ирански ,които са предназначени действително за 3-тия свят.При Тойота няма такъв филм,Тойотите ,които излизат от турския завод отиват както за България,така и за Германия и Австрия,в това трябва да си сигурен.Ярис идва само от Франция и т.н..За разлика в качеството на Тойоти ,сглобени в Турция от тези, сглобени в Англия или Франция, няма данни.Или ако има разлики ,те са козметични.Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа.А турците са страхотни работници,не ги свързвайте с евтини памучни блузки,а имайте в предвид,че автомобилната индустрия на Турция е по-голяма от чешката например.
Публикувано на: 12 Мар 2008 00:10
от Scott
LEXUS написа:..Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа...
Хубави думи нареждаш. Що не вземеш да си смениш подписа тогава на :
TOYOTA/LEXUS--made in TURKEY
Публикувано на: 12 Мар 2008 08:16
от didak
човешкия фактор определено влияе на качеството в автомобилостроенето, колкото и нов и модерен да е завода. точно по тази причина първият изнесен завод на тойота в европа е в англия - според японците англичаните са най-близко като манталитет до тях, сравнени с останалите европейски нации. знаете, че заплащането в англия е високо и ако критерия е просто евтино производство, то надали щяха да изберат албиона. от тук нататък се налага използването на възли и детайли, различни от тези при производството в япония и като резултат - вероятно по-ниско качество. казвам вероятно, защото статистиката не отчита при повреда на автомобил от дадена марка къде е произведен той.
изглежда че идеален вариант няма и винаги човек трябва да си носи късмета, дори и при покупка на нов автомобил - във форума на мазда се вижда, че и на японската сглобка на мазда3 не и липсват "детски" болести.
а, за късмета - все ми се струва че нежния пол има това, което ние нямаме. когато купувах първата си кола /шкода/, жена ми не участва в избора и станах добър приятел с шкода "майсторите". сега, когато взех яриса, жена ми го избра само по снимка. съобразих се с нея най-вече, защото основно тя кара колата, и избора за сега е много сполучлив!
Публикувано на: 12 Мар 2008 10:21
от Scott
didak написа:... точно по тази причина първият изнесен завод на тойота в европа е в англия - според японците англичаните са най-близко като манталитет до тях, сравнени с останалите европейски нации...
Това защото карат от същата страна на пътя ли?

Публикувано на: 12 Мар 2008 10:41
от Ael
Scott написа:LEXUS написа:..Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа...
Хубави думи нареждаш. Що не вземеш да си смениш подписа тогава на :
TOYOTA/LEXUS--made in TURKEY
Искаш да кажеш че ако направят завод за Лексус в Румъния след две години например и няма да си купиш такава кола щото ще е боклук ?
Публикувано на: 12 Мар 2008 11:01
от jamie
Ael написа:Scott написа:LEXUS написа:..Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа...
Хубави думи нареждаш. Що не вземеш да си смениш подписа тогава на :
TOYOTA/LEXUS--made in TURKEY
Искаш да кажеш че ако направят завод за Лексус в Румъния след две години например и няма да си купиш такава кола щото ще е боклук ?
Твърдо НЕ !
Освен ако е на 1/3 от цената на японската. Тогава ще се прежаля - и ще ги сменям гаранционни само.
Публикувано на: 12 Мар 2008 11:05
от mitoko
didak написа:човешкия фактор определено влияе на качеството в автомобилостроенето...
да влияе ама точно на какво на заварките, на стонаната, на стъклата, или пък на лагерите

мисля че във всеки високо автоматизиран завод с поточна линия не чов. фактор(днес е петък и за теа колите са по скапани от вчера biggrin.gif ) а мащаба на производството и др. глупости(конкретния пазар) имат значение дали ти е скапана пласмасата на таблото или имаш дефект на мотора и Дилъра те размотава
относно Япоските сглобки - мнго ясно че ще са най-качествени защото японеца ги прави за японеца.

а там както знаем всички всички форми на соц., иконом., и свички други взаимоотношения са на съвсем друго ниво....
според мен завода в турция има качество което е сметнато като за ИЗНОС т.е. за Европа. това е накратко , тази тема е много ама много обширна . айде със здраве и поздрави на всички.
Публикувано на: 12 Мар 2008 11:20
от Scott
Ael написа:Искаш да кажеш че ако направят завод за Лексус в Румъния след две години например и няма да си купиш такава кола щото ще е боклук ?
Няма да си го купя, не поради причината че е 'боклук', а защото това което казваш няма да стане. Луксозните марки носят традиционни ценности. Ако Тойота направи завод в Румъния, този завод ще произвежда Тойоти или Дайхацу, но не и Лексъс. А ако пък наистина започнат да произвеждат автомобили с марка Лексъс, то те ще бъдат предназначени за страните от бившия Източен блок, на чийто пазар ще се конкурират с БМВ-та, правени в Русия и МБ, сглабян в Полша.
Публикувано на: 12 Мар 2008 11:28
от Scott
mitoko написа:...да влияе ама точно на какво на заварките, на стонаната, на стъклата, или пък на лагерите...
Влияе на критерия 'качествен контрол', който има субективно измерение.
И това е особено важно за масово производство тип 'Тойота'. Всеки автомобилен производител си има 'нещо', което го отличава от другите (това не са мои мисли, взаимствам ги от журналисти) - когато твоето нещо е 'надеждност и дълготрайност', не можеш да си позволяваш компромиси, както се случва напоследък.