Страница 4 от 30
Публикувано на: 24 Яну 2008 20:31
от ALTEZZA
shte ia sglobiavash taka iavno znachi.
btw, kak sa stenite na cilindrite, ima li gi 45 gradusovite sechenia? ima li vertikalni cherti?
Публикувано на: 24 Фев 2008 02:38
от LordDigital
След като изпробвах ЦИФРА шибани китаЙски колектори ,са убедих че тез китаици са пълни некадърници и от тех нищо нема да става.
върха беше последния ,които като го закачих на мотора и го напънах със късия кози крак то се изкриви!! маи са използвали тръби подходящи за IC pipes ,но не и за колектор.
Поръчах си от един образ дето ужким ги праил яки ,пак да видим. Разтоварването на WasteGate според мен му е леко тъпо замислено ,сравнение със китаиците НО заради това ша ползва TiAL V44 за да съм сигурен ,че нема да Съдржосвам излишно. Ето какво ша представлява колектора:
Намерих и некви пак еBнати Китайски DownPipes за 2JZ ,и си поръчах една да видим какво ша се окаже:)
Публикувано на: 24 Фев 2008 02:39
от LordDigital
Намерих и една стара снимка ,некои хитър ФотоПапарак ми е снимал колата от место къде очуканата манерка си личи наи-малко

Публикувано на: 24 Фев 2008 12:02
от agent dust
аз слагах няколко китайски кюнци - купувани от китай или дубай. сравнително добри са - но досега не съм виждал читави китайски хедъри. все има нещо гнило по тях и издъхват на ключовите места. но от турбото назад са добри. даже си играх да ги премеря - бяха идеално сметнати. имаше едни, бяха ги намерили в дубай - от общо 5 комплекта - нито един не се издъни. много яки тръби, хубави заварки.
Публикувано на: 24 Фев 2008 19:55
от LordDigital
maggkrabar написа:аз слагах няколко китайски кюнци - купувани от китай или дубай. сравнително добри са - но досега не съм виждал читави китайски хедъри. все има нещо гнило по тях и издъхват на ключовите места. но от турбото назад са добри. даже си играх да ги премеря - бяха идеално сметнати. имаше едни, бяха ги намерили в дубай - от общо 5 комплекта - нито един не се издъни. много яки тръби, хубави заварки.
За 7М има ацки добър колектор ,смисал след 5-6 варианта се е появил . Като копие не е кадърно ,защото идва малко ниско но на задравина го докарва. И 1JZ е имало ,само че аз не мога да ги намеря пак. Предполагам добрите неща идват когат имат течеве на стока директно от фабриките които правят оргиналите за Греди ,hk$ и така нататъка...
Публикувано на: 25 Фев 2008 02:06
от agent dust
нещо такова ще да е. аз ги сравнявах с оригинални маркови - почти няма ралика в изработката, да не говорим, че пасват перфектно. но съм виждал и абсолютни дървета, цепят се за два дена laugh.gif хедърите са най-натоварени топлинно и може би затова не издържат. и ако не пасват точно - стягаш блоуоф-а и даунпайпа под напрежение - и съвсем скоро болтовете се разхлабват и почва да духа през гарнитурата. ние в такива случай поразместваме планките и дупките така, че всичко да се завие без никакво напрежение - тогава нито се цепят, нито духат.
Публикувано на: 03 Мар 2008 05:53
от LordDigital
Ето малко специален ,JDM Oil Sludge... (явно вече нямам резервен блок ,а само резервна глава - добре ,че взех 2 двигателя!)
язък щото блока изглежда даже по-добър от другия!:

Публикувано на: 03 Мар 2008 06:00
от LordDigital
Публикувано на: 03 Мар 2008 09:10
от b_d
много гот - четох някаде, че с наклона ставал и по-ефективен ужким
Публикувано на: 03 Мар 2008 10:22
от agent dust
ми аз гледах, че на ВРЦ-тата са наклонени кулерите, и на тези от Д1 шампионата - също.
Публикувано на: 03 Мар 2008 13:13
от LordDigital
maggkrabar написа:ми аз гледах, че на ВРЦ-тата са наклонени кулерите, и на тези от Д1 шампионата - също.
Там маи са vMount конфигурация.
При мене идеята е ,че въздуха така или иначе трябва да мине от там и да се качи максимално нагоре за да може да охлажда по-добре горната част на радиатора и би следвало наклона да има голям ефект. Освен всичко друго заводския кулер е наклонен към 60-на градуса.
Публикувано на: 03 Мар 2008 13:17
от LordDigital
Ето повече за vMoount конфогурацията (то правилното било V-Mount):
http://www.powerenterpriseusa.net/produ ... iator.html

Публикувано на: 03 Мар 2008 16:21
от ugabuga
kulega, cha go zakachash taka toia intercooler be, samo iadove si sazdavash. shto ne go kachish nagore i da reznesh bumpera?
Публикувано на: 03 Мар 2008 23:06
от LordDigital
Nema probz bre:) Stariq beshe oste po-nisko ,a gredata na predniq subFrame e pone oste 2 prysta nadolu.
Публикувано на: 03 Мар 2008 23:16
от dimd00d
LordDigital написа:Ето малко специален ,JDM Oil Sludge... (явно вече нямам резервен блок ,а само резервна глава - добре ,че взех 2 двигателя!)
Те да не са му слагали грес вместо масло ебаси
