Страница 4 от 8

Публикувано на: 11 Окт 2006 23:15
от fr3nzy
Ебати пейката са сложили на тази супра ... много е лошо да нямаш вкус.

Публикувано на: 12 Окт 2006 00:46
от KORD
MAleeeee Toq po dobre hodete go zastrelaite be ebati na kakavo e napravil hubavata kola ......... tova da go bqh dal na jose ili na bai mangau tuka shteshe da ima po dobar vkus a tva prostor4e otzad e ujas ..... e toq E ZLE !!! Poredna gavra sas supra !!! Se pak nqkoi koli ne trqbva da se pritejavat ot nekvi lameta !!! Se pak sam anti toyota ama toq pi4 e po anti ot mene takava gavra si e napravil sas hubavata koli4ka .

Публикувано на: 13 Юли 2007 11:53
от veilside
Nai nakraia reshih da se vklu4a v tazi tema poneje az sum sobstvenika na suprata ot tazi tema i ne moga da poviarvam na gluspotite koito sa napisani tuka.Iavno v tozi forum sas se subrali ne fenove na toyota i jap cars....Publikuval sum snimki na tozi avtomobil i v angliiski i amerikanski forumi no poviarvaite mi nikoi ne e opluval taka suprata kakto vie go pravite v BG.Iavno tova se dalji na bulgarskia vi mantalitet i nekopetentnosta na pove4eto ot horata tuk.Jalko 4e imenno tezi koito sa pisali nai-mnogo v tazi tema ne jiveiat v BG i bi triabvalo da sa pove4e zapoznati s harakteristikite na MKIV.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:04
от jamie
Ако щеш вярвай cool.gif Хората не я оплюват понеже нямат идея какъв "майсторлък" я гони хехехехе, не забравяй че някои от нас имат идея от хорицата пипкали по колата.
ПП: С това че си пуснал някоя снимка в чужд форум какво целиш - да ти се кланя някой тук или ? Нито си първия, нито си последния. Всичко - по заслуги, в тая връзка с какво ще се похвалиш като собственик и източник на информация първа ръка ? Като запознат с характеристиките на 4-та ген. - да те видим ? :whistle:

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:07
от veilside
Zapo4vame s nai opluvanata 4ast na suprata: body kit kakto niakoi ot vas go nari4at.Tova se nari4a VeilSide body kit za pove4e info:http://veilside.com/veilsideusa/frames.html
Suprata beshe zakupena predi 3 godini direktno ot JAPAN i si doide sas bodykit na VeilSide i spoilera na bagajnika koito nari4ate-"prostora".Iavno pove4eto ot vas za zabravili Fast and Furious i 4e tova krilo si beshe na moda v tuningovaneto predi 4 godini.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:10
от jamie
Аха, пейката е често срещана в rice-тунинга. Сега разбирам защо си се кръстил така както и защо си я купил с тоя боди кит laugh.gif Реплика на колата от филма ли искаш ?

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:12
от veilside
Ti puk koi si ta da znaesh kakvo ima praveno po kolata?ZAdruj malko i shte razberesh kakvo ima praveno po kolata.Tona s koito zapo4vash vednaga pokazva 4e i ti ne si fen na toyota nito puk si vazpitan na kolegialnost.....Da se vurnem na temata:zadnia kapak i spoiler sa model na VeilSide ot 99 godina:

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:15
от b_d
Мисля, че на повечето хора тук ще им е по-интересен пърформънс тунигна. При визуалния тунинг е ясно, че всичко е въпрос на вкус.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:17
от veilside
Nai mnogo se smiah na Lorda koito tvurdi 4e MKIV tejala 2 tona:Kolega nedei da pravish sravnenie mejdu tvoita MKIII i MKIV zashtoto niamat nishto obshto.MKIV teji 1500 KG i ako ne znaesh kude da go pro4etesh tova shte ti izpratia link.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:22
от b_d
За кво му се връзваш на Лорда. Нема по-голям ламер от него.

Верно, че има неква смотана супра да лъже девойките, ама дет се вика пада от Голфове. Така че изобщо не му обръщай внимание
:thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:24
от veilside
Otnosno s4upenia RPS carbon-carbon:Da naistina se stroshi i horata ot RPS v USA lubezno se suglasiha da go otremontirat bezplatno.Problema naistina trugva ot kolianovia val na avtomobila.Mahovika triabva da se zahvane izklu4itelno zdravo za kolianovia val,za sujalenie moia kolianov val imashe naistina problem,koito ne vuznamerivam da obsujdam tuka.Crank Puley zaduljitelno se smenia,zashtoto nad 500 konski sili prosto originalnia balanser prosto se 4upi izhfur4a.V momenta sum s BOOSTLOGIK CRANK PULEY.Ako namerite Supra nad 500 konia s originalnia balancer izpratete snimki da vidime.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:25
от jamie
Като те чета се чудя да се смея ли или да плача biggrin.gif
Лорда не е никъф фен - за туй подписвам с 2 ръце ! Не може да имаш Шкода баси и да критикуваш тия със Суприте :thumbsup:
Пък за колегиалност да не говорим - не дай Боже да потрябва нещо да ти свърши, само гледа как да скатае ! Правилно си се насочил, той е твоя човек smile.gif Ама има и един Иво уж имал Супра и той - и него подкарай ! Че май и една 4-та ген. също се навърташе тука - поразтърси се малко във форума да може да си по-колегиален и компетентен поне със снимките после от Интернет де tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:32
от jamie
veilside написа:Problema naistina trugva ot kolianovia val na avtomobila.Mahovika triabva da se zahvane izklu4itelno zdravo za kolianovia val,za sujalenie moia kolianov val imashe naistina problem,koito ne vuznamerivam da obsujdam tuka.Crank Puley zaduljitelno se smenia,zashtoto nad 500 konski sili prosto originalnia balanser prosto se 4upi izhfur4a.V momenta sum s BOOSTLOGIK CRANK PULEY.Ako namerite Supra nad 500 konia s originalnia balancer izpratete snimki da vidime.
Ся крив вал ли имаш ??? Или някой ти е монтирал маховика с коларски болтове ?
http://www.fusion-racing.com/19tosutu.html тук не са споменати пули-та в мод листа, който е подробен и бая дълъг. Може аз да ги пропускам - потърси ?
Ian Sweeney 1997 Turbonetics T64
o-auto 600 rwhp
гледам 600>500, затуй тая ти давам за пример.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:39
от veilside
Eto vi malko perfomance:vsi4ko koeto e smeniano po avtomobila:

TURBO GARRETT GT 42 R-76mm
AEM MAP SENSOR 3.5 BAR
BLITZ INTERCOOLER
AEM IAT SENSOR
AEM PEAK & HOLD DRIVER
AEM WIDEBAND O2 GAUGE CONTROLLER
HKS DLI FOR 2JZGTE
VEILSIDE COPY INTAKE MANIFOLD
Q45 THROTTLE BODY
ARP HEAD STUDS U/C 2JZGTE
TOYOTA HEAD GASKET METAL
HKS CAMS 264's
WEST COAST CYLINDER HEAD SPRINGS
RPS CARBON - CARBON CLUTCH
CRANKCASE EVACUATION SYSTEM
AEM EMS
JIC SUSPENSION
HKS GT 50mm wastegate
Siemens 880cc injectors
4 inch Custom Midpipe and VEILSIDE Exhaust

V momenta mapinga e napraven na 1 bar of boost-550 k.c.

Публикувано на: 13 Юли 2007 12:41
от veilside
Koi e kazal 4e vala e kriv?Ne e v tova problema,po skoro e svurzan sas samoto zahvashtane na mahovika kum vala.....