Страница 4 от 4
Публикувано на: 14 Юни 2005 10:13
от ALTEZZA
LordDigital написа:
Ако имате голем зор ,може направо от тука да ви изпратим (САЩ) - като гледам колата е със квадратен номер което може би е причина да не може да се намерят във Европа?
abe tia hubavo e s kvatraten nomer, no opredeleno ne e USA model, tuk takava kola nikoga ne se e prodavala.
Публикувано на: 14 Юни 2005 14:49
от Guest-a
juri_galev написа:Lord samnqvam se dali i nqkoi ot prospeed shte uspee da nastroi Suprata zashtoto te ne mojaha da naglasqt tqhnoto audi tt 505 konq deto go hvaliha hvaliha puskaha go ne moja da slezne pod 12 sec na 402 metra pista a bqha golqmi nadejdite tova da stane.Sega rekorda go durji edna Porche 11,57 neshto takova sled nego e Rusenskiq COSWORD 11,97.No naistina v Prospeed ima mnogo neshta deto v Bg na drugo mqsto gi nqma,no mnogo se samnqvam dali skoro taz Supra shte izlezne na Drag.No na men licho Audito na Prospeed mi haresva napraveno e ama 1 i 2 predavka se celeha prekusvacha i gi zabavqshe tova
ТТ-то има проблем със настройката на ЕКУто/според думите на Васил/,което сигурно
ще се замени с Мотек.А и не забравяй,че тази кола е ъпгрейтвана
твърде скоро за да се покаже пълният си потенциал.
Публикувано на: 15 Юни 2005 06:40
от LordDigital
Guest-a написа:juri_galev написа:Lord samnqvam se dali i nqkoi ot prospeed shte uspee da nastroi Suprata zashtoto te ne mojaha da naglasqt tqhnoto audi tt 505 konq deto go hvaliha hvaliha puskaha go ne moja da slezne pod 12 sec na 402 metra pista a bqha golqmi nadejdite tova da stane.Sega rekorda go durji edna Porche 11,57 neshto takova sled nego e Rusenskiq COSWORD 11,97.No naistina v Prospeed ima mnogo neshta deto v Bg na drugo mqsto gi nqma,no mnogo se samnqvam dali skoro taz Supra shte izlezne na Drag.No na men licho Audito na Prospeed mi haresva napraveno e ama 1 i 2 predavka se celeha prekusvacha i gi zabavqshe tova
ТТ-то има проблем със настройката на ЕКУто/според думите на Васил/,което сигурно
ще се замени с Мотек.А и не забравяй,че тази кола е ъпгрейтвана
твърде скоро за да се покаже пълният си потенциал.
Мда ,той първия път като каза кво ша ползва ... 034EFI ,викам кво па е тва ,менте ли или да:) ,после се оказа ,че и неква Бета-Гама си падало бе дървена работа. За кво да октриват топлата вода ,като са представители на МОТЕК за България и предполагам покраи Ралиджийки са нагласяли доста.
При всеко панижение ,обаче тва ТТ за Драг не стаа. SubFrame-то нема как да го отреже ,като прибавим и Халдекса+предниа диференциал го прави доста тежко ,отделно трансмисията му е слабичка и може много бързо да се разЦъфти ако опита да и слага достоен старт за добри времена...нищо чудно ,че никои не ги ползва тея за 1/4 миля - ма нека си играят поне опит добиват.
Публикувано на: 15 Юни 2005 11:36
от juri_galev
Nadqvam se da nastroqt tova TT za da vidime kakvi sa mu vuzmojnostite nadqvam se v nai skoro vreme da vidime sigorno razbotqt vurhu nego prospeed mnogo drupnaha i shte se spravqt
Публикувано на: 15 Юни 2005 17:25
от Guest-a
LordDigital написа:Guest-a написа:juri_galev написа:Lord samnqvam se dali i nqkoi ot prospeed shte uspee da nastroi Suprata zashtoto te ne mojaha da naglasqt tqhnoto audi tt 505 konq deto go hvaliha hvaliha puskaha go ne moja da slezne pod 12 sec na 402 metra pista a bqha golqmi nadejdite tova da stane.Sega rekorda go durji edna Porche 11,57 neshto takova sled nego e Rusenskiq COSWORD 11,97.No naistina v Prospeed ima mnogo neshta deto v Bg na drugo mqsto gi nqma,no mnogo se samnqvam dali skoro taz Supra shte izlezne na Drag.No na men licho Audito na Prospeed mi haresva napraveno e ama 1 i 2 predavka se celeha prekusvacha i gi zabavqshe tova
ТТ-то има проблем със настройката на ЕКУто/според думите на Васил/,което сигурно
ще се замени с Мотек.А и не забравяй,че тази кола е ъпгрейтвана
твърде скоро за да се покаже пълният си потенциал.
Мда ,той първия път като каза кво ша ползва ... 034EFI ,викам кво па е тва ,менте ли или да:) ,после се оказа ,че и неква Бета-Гама си падало бе дървена работа. За кво да октриват топлата вода ,като са представители на МОТЕК за България и предполагам покраи Ралиджийки са нагласяли доста.
При всеко панижение ,обаче тва ТТ за Драг не стаа. SubFrame-то нема как да го отреже ,като прибавим и Халдекса+предниа диференциал го прави доста тежко ,отделно трансмисията му е слабичка и може много бързо да се разЦъфти ако опита да и слага достоен старт за добри времена...нищо чудно ,че никои не ги ползва тея за 1/4 миля - ма нека си играят поне опит добиват.
Мда определено не е идеалната платформа.
Но поне се видя,че може да се прави и тунинг
като хората,а не само с турбината до червено
в овербуст и крива като релефа на стара планина.
Публикувано на: 15 Юни 2005 17:37
от juri_galev
nenzma dali go znaete toq Vasil Velichkov toi sushto e nqkakuv fen na TT.Az kakvo da kaja TT za Drag az pone vidqh kakvo napravi mojebi moje oshte tazi kola no naistina dosta dobre pokazvat che naistina moje da se pravi hubav tuning na DVG
Публикувано на: 17 Юни 2005 06:43
от Japanese_fever
Az kato ne specialist ne razbiram za6to sa se hvanali da tuningovat kola za Drag s predno, a ne zadno predavane?!?
Vsi4ki znaem, 4e RWD ili 4WD si e klasika za Drag.
Ne e li taka?!?

Публикувано на: 17 Юни 2005 11:00
от jamie
Japanese, ТТ-то на Величков е версия 4WD.