Страница 4 от 5

Публикувано на: 07 Юли 2005 15:14
от El Camino
Прав си, има случаи когато всичко се събира на едно, но те са изключения (в общия случай).
Ако се изходи от средната товароподемност на една кола - около 450 килограма, ми е все още трудно да повярвам, че смяна на всеки 15К километра е необходима.
Ма както и да е де, който иска да слага ще сложи прав си. По твърди пружини се слагат също.

Публикувано на: 07 Юли 2005 15:14
от b_d
jamie написа:
El Camino написа:
jamie написа:Camino, не говоря за смяна на 40к км, а примерно на 10-15к.
И то не само на амортисьори а и пружини. Сметката излиза на плюс - спор няма - но само за по-голяма кола с по-сериозен пробег (в БГ пробега типично е под 10к км/годишно). От "спестените" пари извади доста сериозна сума за метан-инсталацията - ако не съм такси - не го виждам големия "кяр" дори в по-дългосрочен план.
За 10К е далавера на дребно. Вектрата ми за това няма газ. Ма всеки е бил на училище до 3ти клас и може да събира и умножава:).

А за пружини и амортисьори на 15К.. не ти вярвам:))).
Москвичите едно време натоварени с торби цимент да не сменяха всеки 15К? Във Сънито имах 1 година постоянно 50кила отзад музика. Да не би да да ми отслабнаха амортисьорите накрая? Или хората със семейства дет си возят децата отзад (100тина кила) да сменят амортисьори на 15К? biggrin.gif
Споко, тва да е проблема biggrin.gif
Свидетел съм как таксиджии минават на метан и в рамките на месец са със сменено задно окачване. Нормално се използват по 3 бутилки (освен ако ще се кара САМО градско) които са над 50кг общо (бутилки високо налягане). Теглил ли си си музиката ? 50 кила са бая :-)
За семейните с деца - има разлика да натовариш само задния си мост или да имаш примерно 40/60 (когато товара е на задната седалка). Да не говорим че ако си с 50-60кг бутилки (минимума) това не значи че тази кола става двуместна и отзад няма да возиш никого - а тогава ? Ами ако решиш да караш багаж ?
ПП: Проблем няма, който си е решил - ще си слага.
Абе зависи си от колата. Сигурен съм, че моята 124-ка няма да усети бутилките (650кг. багаж дават по каталог да може да носи), но малка кола ще клекне.
Аз обаче очаквам скоро да праснат готин акциз и на метана :minigun: :rip: :chain: :trans: :gib: :plasma: :enforcer: :snipe:

Публикувано на: 07 Юли 2005 15:17
от jamie
BadDog, коректно е да уточниш че 124-ката е комби :-)

Публикувано на: 07 Юли 2005 15:56
от nasco
За сега везните се накланят към Пропан-Бутан

Днес бях до сервиз за АГУ и видях на живо 40л. бутилка за метан - ужас - огрома е и тежка а с нея се минава едва 100 км или малко отгоре. Пробега не ме плаши обаче тежеста и и това че оставам без багажник ... wacko.gif

записах си час за поставяне на края на месеца, до тогава нямаха свободни и имам още малко време за размисъл :whistle:

Публикувано на: 07 Юли 2005 17:09
от b_d
jamie написа:BadDog, коректно е да уточниш че 124-ката е комби :-)
И седана носи почти толкова - така че не е от значение каква е.

Както и да е - освен запушени инжектори, което се избягва лесно като се пали винаги на бензин, аз досега не съм видял кола развалена от каране на газ.

Видял съм обаче доста коли с ужасни настройки, ама това може и на бензин да го направят, така че не е баш аргумент.

Аз лично съм фен на газовите инжекциони. При тези цени се избиват за нула време, ако човек пътува.

Публикувано на: 07 Юли 2005 17:33
от jamie
Както и да е - освен запушени инжектори, което се избягва лесно като се пали винаги на бензин, аз досега не съм видял кола развалена от каране на газ.
Виждал съм дебитомер разхлупен след "кихване" - при БМВ 520.
После се оказа че освен отлетелия капак има и крива лопатка на дебитомера.

Публикувано на: 07 Юли 2005 17:40
от b_d
jamie написа:
Както и да е - освен запушени инжектори, което се избягва лесно като се пали винаги на бензин, аз досега не съм видял кола развалена от каране на газ.
Виждал съм дебитомер разхлупен след "кихване" - при БМВ 520.
После се оказа че освен отлетелия капак има и крива лопатка на дебитомера.
това сам знаеш е проблем на монтажа и поддръжката.

Все едно да кажеш, че не трябва да се кара на бензин, ако някой си счупи мотора от детонации.

А от друга страна си спомняш колко ни излезе ходенето до Ловеч за задния мост wink.gif wink.gif wink.gif

Публикувано на: 07 Юли 2005 20:03
от jamie
Вярно - доста икономично беше !
И наистина - БМВ-то не беше газов инжекцион като теб (и както 99% от колите на газ). Не съм спорил че не може да се направи добре - и винаги съм твърдял че проблема с пропанбутановите системи е в монтажа. При метана коментираме друг тип проблеми.

ПП: Наистина ли Мерц. 124 седан и комби са с еднакво окачване (като параметри) отзад ? wacko.gif

Публикувано на: 08 Юли 2005 07:43
от nasco
bad_dog газов инжекцион ли имаш ?
каква марка и доволен ли си ? - мисля че някаде беше казал че е ГИГ, търсих но не намерих цени на руските инжекциони, и никакви отзиви
има ли разлика в разхода на бензин и газ защото твърдят че при инжекционите почти няма или е до 5%?

Публикувано на: 08 Юли 2005 08:29
от b_d
jamie написа:Вярно - доста икономично беше !
И наистина - БМВ-то не беше газов инжекцион като теб (и както 99% от колите на газ). Не съм спорил че не може да се направи добре - и винаги съм твърдял че проблема с пропанбутановите системи е в монтажа. При метана коментираме друг тип проблеми.

ПП: Наистина ли Мерц. 124 седан и комби са с еднакво окачване (като параметри) отзад ? wacko.gif
Не са непременно еднакви. Т.е. има седани с окачване като комби, а има с обикновено. Комбитата имат нивомат, а не всички седани го имат (там е екстра). Тези, които го нямат обаче пак носят подобни килограми, но просто клякат. Тези с нивомат не клякат.

За мен определено проблемите с газта идват от кофти монтаж (дори когато не е инжекцион) - а тези проблеми ги има при почти всеки ремонт при "майстори"

Публикувано на: 08 Юли 2005 08:33
от b_d
nasco написа:bad_dog газов инжекцион ли имаш ?
каква марка и доволен ли си ? - мисля че някаде беше казал че е ГИГ, търсих но не намерих цени на руските инжекциони, и никакви отзиви
има ли разлика в разхода на бензин и газ защото твърдят че при инжекционите почти няма или е до 5%?
Да - ГИГ3 е. Имам някои забележки, но като цяло съм доволен (вече 2.5 години го имам). Разлика в разхода има около 5-10%. Просто газта е по-ниско-калорична. А като е евтино кракът става по-тежък cool.gif cool.gif cool.gif

AGU VVT-I

Публикувано на: 13 Юли 2005 20:57
от bravoooo
bad_dog написа:
nasco написа:bad_dog газов инжекцион ли имаш ?
каква марка и доволен ли си ? - мисля че някаде беше казал че е ГИГ, търсих но не намерих цени на руските инжекциони, и никакви отзиви
има ли разлика в разхода на бензин и газ защото твърдят че при инжекционите почти няма или е до 5%?
Да - ГИГ3 е. Имам някои забележки, но като цяло съм доволен (вече 2.5 години го имам). Разлика в разхода има около 5-10%. Просто газта е по-ниско-калорична. А като е евтино кракът става по-тежък cool.gif cool.gif cool.gif
I az tia dni prouchvah vuprosa za AGU injection za VVT-Ii se kolebaeh mezhdu GIG4 i BRC Sequent....razlikata se okaza samo 250lv, koeto reshi vuprosa v polza na BRC-to, puk choveka ot GIG vzel che svurshil butilkite i razpraviashe che nikade niamalo!!!Malko neseriozno prozvucha...

Otnosno kolektorite znam che za Yaris samo ne se preporuchva montazh na AGU !

Re: AGU VVT-I

Публикувано на: 13 Юли 2005 21:07
от nasco
bravoooo написа: I az tia dni prouchvah vuprosa za AGU injection za VVT-Ii se kolebaeh mezhdu GIG4 i BRC Sequent....razlikata se okaza samo 250lv, koeto reshi vuprosa v polza na BRC-to, puk choveka ot GIG vzel che svurshil butilkite i razpraviashe che nikade niamalo!!!Malko neseriozno prozvucha...

Otnosno kolektorite znam che za Yaris samo ne se preporuchva montazh na AGU !
Toi tozi deto slaga GIG mai tova mu e praktika niakade drugada da slojish butilka i trabi i pri nego samo samia injekcion.
V plovdiv ima edna firma predlaga Gazovi injekcioni na StarGaz s bulgarsko upravlenie - 1200lv bazova cena, no sa mnogo ne u4tivi i kakvoto i da poiskash kazvat ami ne moje - primerno pitah za butilka tip rezervna guma s nivomer koito da pokazva na kliu4a i kazaha 4e niama, pitah mogat li da ia saberat s Japan injectori na keihin - za tiah uh samo hubavi neshta - kazaha ne samo s Italianski, i vsi4ko za koeto pitash kazvat am ...., abe wseki vapos po 10 pati go zadavash za da izmaknesh 20% ot otgovora. i az za sega se naso4vam kam BRC Sequent no s Keihin injektori

Re: AGU VVT-I

Публикувано на: 14 Юли 2005 08:49
от b_d
nasco написа:
bravoooo написа: I az tia dni prouchvah vuprosa za AGU injection za VVT-Ii se kolebaeh mezhdu GIG4 i BRC Sequent....razlikata se okaza samo 250lv, koeto reshi vuprosa v polza na BRC-to, puk choveka ot GIG vzel che svurshil butilkite i razpraviashe che nikade niamalo!!!Malko neseriozno prozvucha...

Otnosno kolektorite znam che za Yaris samo ne se preporuchva montazh na AGU !
Toi tozi deto slaga GIG mai tova mu e praktika niakade drugada da slojish butilka i trabi i pri nego samo samia injekcion.
V plovdiv ima edna firma predlaga Gazovi injekcioni na StarGaz s bulgarsko upravlenie - 1200lv bazova cena, no sa mnogo ne u4tivi i kakvoto i da poiskash kazvat ami ne moje - primerno pitah za butilka tip rezervna guma s nivomer koito da pokazva na kliu4a i kazaha 4e niama, pitah mogat li da ia saberat s Japan injectori na keihin - za tiah uh samo hubavi neshta - kazaha ne samo s Italianski, i vsi4ko za koeto pitash kazvat am ...., abe wseki vapos po 10 pati go zadavash za da izmaknesh 20% ot otgovora. i az za sega se naso4vam kam BRC Sequent no s Keihin injektori
Този дето слага ГИГ наистина не се занимава в бутилките. Човека си прави само неговото. Но аз лично съм много доволен от работата му. Примерно след това два пъти донастрайвахме и понеже нямах време - той дойде до нас и отказа след това да вземе кинти. За BRC нямам няаблюдения - ти ще разкажеш как е.

Публикувано на: 14 Юли 2005 10:26
от the_rider
е то бутилката се монтира елементарно, ама 1200 кинта дето ги взима без бутилката ли са???