Страница 4 от 4
Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 16 Авг 2024 13:51
от Двигателист
slowtraveler написа: ↑15 Авг 2024 21:55
Имах предвид, че не вярвам да са сменяли спирачни апарати, размер дискове, размер спирачни помпи и т.н. Неща, които явно не са ги пипали с поколения
Не вярваш, но виж Авенсис Т22 преди и след фейслифт. И апарати и дискове и какво ли не, е различно. За главния спирачен цилиндър трябва да проверя, но допускам, че и той е друг, като се има предвид, че отзад минават от барабан на диск.
Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 16 Авг 2024 14:50
от slowtraveler
Сигурен ли си, че 1999 Авенсис не е с дискове отзад?
Не че е невъзможно де - моя бе фейслифтов - отзад - ръчната барабан, крачната - диск... И бе кофти със спирането и износването на спирачките...
Имал ли си друг автомобил, който да е имал такова поведение и такова износване?
Та и затова си мисля - те не са сменили конструкцията при смяна на поколенията, пък изведнъж да им скимне да сменят конструкция при фейслифт (освен ако не им е допрял ножа до кокала - например регулация за задължителен АБС

)...
Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 16 Авг 2024 15:36
от dracunculus
Казвам ти от опит личен, че Авенсис Т27 преди последния ФЛ и след него (моя) се държат различно при натискане на спирачките. Какво и дали нещо са променяли (конструктивно) - не знам. Но разлика има, в полза на този след ФЛ 2015. Дали е само чувството или има и промяна в спирачния път от 100 до 0 не съм се задълбавал. И факт е, че накладките (и предни и задни) издържат повече от на Е-класата същите години, която се води доста балансирана кола като спирачна система
Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 16 Авг 2024 15:41
от slowtraveler
dracunculus написа: ↑16 Авг 2024 15:36
Казвам ти от опит личен, че Авенсис Т27 преди последния ФЛ и след него (моя) се държат различно при натискане на спирачките.
Може - не съм карал ФЛ Т27

Май е добре да се сравнят парт номерата и ще стане ясно

P.S. като гледам - няма никаква промяна в спирачките

Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 16 Авг 2024 16:13
от Двигателист
slowtraveler написа: ↑16 Авг 2024 14:50
Сигурен ли си, че 1999 Авенсис не е с дискове отзад?
Не че е невъзможно де - моя бе фейслифтов - отзад - ръчната барабан, крачната - диск... И бе кофти със спирането и износването на спирачките...
Имал ли си друг автомобил, който да е имал такова поведение и такова износване?
Та и затова си мисля - те не са сменили конструкцията при смяна на поколенията, пък изведнъж да им скимне да сменят конструкция при фейслифт (освен ако не им е допрял ножа до кокала - например регулация за задължителен АБС

)...
Сигурен съм, защото имам такъв от 10 години. Промяната е основна и няма нищо общо с АБС. АБС си е стандартно оборудване и преди фейслифта и си е 4-канален, въпреки барабанните спирачки отзад.
Довечера, ако имам време, ще погледна с какво разполагам като документация и ще напиша какви са конструктивните промени при Т22 фейслифт. Не мисля, че са само брони, фарове и стопове.
Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 16 Авг 2024 16:31
от gimara
Темата стана 4 стр. А колегата просто попита, как да види накладките на Т27.
Предни накладки състояние при Т27 Авенсис
Публикувано на: 17 Авг 2024 13:46
от zorbata
Ако толкова го мързи да му удари едно бороскопче, даже и може да си ги снима.